Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 26 mei 2020 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9342701)
Hoelang vertel je dit nu al tegen jezelf ?


Niemand ontkent het bestaan van UFO's. Dat deze evenwel buitenaards van aard zouden zijn, is een geheel ander verhaal.

Als ik wil, laat ik een drone 's nachts rondvliegen met wat kerstverlichting eraan bevestigd. Er zal vervolgens wel iemand bij hoog en laag beweren dat hij een buitenaardse UFO gezien heeft. Moeilijker is het niet.

Ik vertel niets tegen mezelf. Ik vertel het tegen u en tegen de mensen die het willen lezen. Bovendien begrijp ik niet waarom altijd afkomt met buitenaardsen. Meermalen heb ik geponeerd dat het misschien tuigen zouden kunnen zijn uit 'dark' militaire programma's.Duidelijker kan ik niet zijn.

Boduo 26 mei 2020 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9342736)
Ik vertel niets tegen mezelf. Ik vertel het tegen u en tegen de mensen die het willen lezen. Bovendien begrijp ik niet waarom altijd afkomt met buitenaardsen. Meermalen heb ik geponeerd dat het misschien tuigen zouden kunnen zijn uit 'dark' militaire programma's.Duidelijker kan ik niet zijn.

OK + meerdere Amerikaanse jachtpiloten hebben erover geschreven in hun vluchtrapporten.

Het Oosten 8 juni 2020 16:44

Interessante podcast van US senator Reid m.b.t. ufo's






"Politicians should not be afraid..."

https://www.vice.com/en_us/article/w...-not-be-afraid

(Podcast Cyber)

Het Oosten 29 juli 2020 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9342778)
OK + meerdere Amerikaanse jachtpiloten hebben erover geschreven in hun vluchtrapporten.

(Enkele dagen geleden in de kranten The New York Times, HLN, enz)



Niet door de mens gemaakt”: ufo-team van Pentagon gaat onverklaarbare waarnemingen naar buiten brengen.

Het prestigieuze project in Amerika om ufo’s van naderbij te bestuderen? Al lang opgedoekt, liet het Pentagon verstaan. Nu blijkt echter dat dat onderzoek naar buitenaards leven nooit gestopt is. Meer nog: enkele van die onverklaarbare waarnemingen zullen voortaan ook gedeeld worden met de buitenwereld, laat de ‘New York Times’ weten. “Voor sommige objecten kwamen we tot het besluit dat ze niet door de mens gemaakt konden zijn”, stelt astrofyiscus Eric W. Davis.

(HLN,Wetenschap en Planeet, 27 juli 2020)


Toch een ‘stille’ disclosure aan de gang? De debunkers zullen zich in ieder geval niet zo gemakkelijk voelen bij al die berichten. En terecht!

Eyjafjallajökull 29 juli 2020 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9399696)
(Enkele dagen geleden in de kranten The New York Times, HLN, enz)



Niet door de mens gemaakt”: ufo-team van Pentagon gaat onverklaarbare waarnemingen naar buiten brengen.

Het prestigieuze project in Amerika om ufo’s van naderbij te bestuderen? Al lang opgedoekt, liet het Pentagon verstaan. Nu blijkt echter dat dat onderzoek naar buitenaards leven nooit gestopt is. Meer nog: enkele van die onverklaarbare waarnemingen zullen voortaan ook gedeeld worden met de buitenwereld, laat de ‘New York Times’ weten. “Voor sommige objecten kwamen we tot het besluit dat ze niet door de mens gemaakt konden zijn”, stelt astrofyiscus Eric W. Davis.

(HLN,Wetenschap en Planeet, 27 juli 2020)


Toch een ‘stille’ disclosure aan de gang? De debunkers zullen zich in ieder geval niet zo gemakkelijk voelen bij al die berichten. En terecht!

Zou het niet logisch zijn dat aliens zich nu, met die corona en zo, erg gedeisd houden ?

Of zouden ze immuniteit hebben ?

Het Oosten 29 juli 2020 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9399774)
Zou het niet logisch zijn dat aliens zich nu, met die corona en zo, erg gedeisd houden ?

Of zouden ze immuniteit hebben ?

Wie het laatste lacht, het best lacht. En dat zal ik zijn. Daar ziet het er naar uit. Zonder de minste twijfel.

Wees maar zeker dat ik zal lachen met die debunkers. Die er nooit in slaagden 'out of the box' te denken en weigerden zich degelijk te informeren over heel die materie. Maar die wel slaafs en denkelijk ook uit gemakzucht alles in het belachelijke trokken omdat het allemaal boven hun petje ging. Wie weet drink ik er daar zelfs een lekker wijntje bij of een goed getapte pint Stella.

Elio di Supo 29 juli 2020 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9399815)
Wie het laatste lacht, het best lacht. En dat zal ik zijn. Daar ziet het er naar uit. Zonder de minste twijfel.

Wees maar zeker dat ik zal lachen met die debunkers. Die er nooit in slaagden 'out of the box' te denken en weigerden zich degelijk te informeren. Maar die wel slaafs en denkelijk ook uit gemakzucht alles in het belachelijke trokken omdat het allemaal boven hun petje ging. Wie weet drink ik er daar zelfs een lekker wijntje op.

:lol:


Eyjafjallajökull 29 juli 2020 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9399818)
:lol:


:rofl:

Het Oosten 29 juli 2020 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9399823)
:rofl:

'Slow' disclosure...

https://www.foxnews.com/science/pent...vehicles-earth

Eduard Khil 29 juli 2020 17:08

he's back :lol:

Het Oosten 29 juli 2020 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9399899)
he's back :lol:

Ja, maar nu wordt het wel serieus. Indien het waar is dat er meer filmpjes zullen worden vrijgegeven en dit met vaste regelmaat, en dat de Amerikaanse senator Marco Rubio (en anderen) , voorzitter van de Amerikaanse Veiligheidscommissie, er op aandringt dat de overheid volledige transparantie geeft in deze aangelegenheid (ook informatie over eventuele neergestorte ufo's) , ja dan wordt het echt link voor de debunkers.

Geen nood: hoe linker het wordt voor de debunkers, hoe liever dat ik het heb. Want die debunkers hebben decennia-lang mensen gekraakt en door het slijk gesleurd door hun onnozel en dom gepraat en veel mensen afgebroken tot en met.

Maar de schikgodinnen hebben hen nu verlaten en hebben gekozen voor de believers. Er liggen nog mooie dagen in het verschiet voor de anti-debunkers. Goed zo!

Eduard Khil 29 juli 2020 17:26

:rofl:

:silly:

Het Oosten 30 juli 2020 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9399921)
:rofl:

:silly:

The truth coming out. Voorzichtig, stapje bij stapje. En dus debunkers, hou uw hart (goed) vast.

https://www.foxnews.com/science/clas...sturbed-expert

Eyjafjallajökull 30 juli 2020 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9400690)
The truth coming out. Voorzichtig, stapje bij stapje. En dus debunkers, hou uw hart (goed) vast.

https://www.foxnews.com/science/clas...sturbed-expert

Heb je al enig bewijs dan ?

kiko 30 juli 2020 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9399916)
Ja, maar nu wordt het wel serieus. Indien het waar is dat er meer filmpjes zullen worden vrijgegeven en dit met vaste regelmaat, en dat de Amerikaanse senator Marco Rubio (en anderen) , voorzitter van de Amerikaanse Veiligheidscommissie, er op aandringt dat de overheid volledige transparantie geeft in deze aangelegenheid (ook informatie over eventuele neergestorte ufo's) , ja dan wordt het echt link voor de debunkers.

Laat maar komen, ik lach al eens graag.

Wat zal het eerste zijn, een vaag filmpje, of een heel vaag filmpje ?

Het Oosten 30 juli 2020 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9401207)
Laat maar komen, ik lach al eens graag.

Wat zal het eerste zijn, een vaag filmpje, of een heel vaag filmpje ?

'Groen' lachen wordt het voor u en uw acolieten.

kiko 30 juli 2020 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9401215)
'Groen' lachen wordt het voor u en uw acolieten.

Groen zoals in marsman-groen ?

Het Oosten 30 juli 2020 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9401216)
Groen zoals in marsman-groen ?

Neen, maar wel lachen zoals deze mijnheer hieronder.


Elio di Supo 30 juli 2020 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9400690)
The truth coming out. Voorzichtig, stapje bij stapje. En dus debunkers, hou uw hart (goed) vast.

https://www.foxnews.com/science/clas...sturbed-expert


Eyjafjallajökull 30 juli 2020 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9401222)
Neen, maar wel lachen zoals deze mijnheer hieronder.


Er werd een vaag filmpje gevraagd, geen vage foto...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be