Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Jaja 12 maart 2009 02:44

Volgens mij is Van Rompuy ne alien met een opgekleefde pruik en een vals brilleke.

willem1940NLD 12 maart 2009 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peace.police (Bericht 4018635)
i am alife
ik slaap niet in een graftombe
i am fucking alife

µjoshua

Als je al niet eens f en v van elkaar kunt onderscheiden, beter niet proberen te knutselen met een vreemde taal.

420yeahbaby 12 maart 2009 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4018628)
- dat eerste is me totaal onduidelijk wat we erin ( of niet ) mogen zien ... just a blue blur
wat moest het zogezegd voorstellen ?

- dat tweede schijnt _ dat mysterie deed al langer de ronde_ een antenne voor astronomische doeleinden aldus een plaatselijke bewoner die dat ter plekke heeft gaan bekijken
zo'n type met drie spankabels ( vlekjes moeten dan de betonnen verankeringen zijn ) en een middenpost zoals er 13 in een dozijn zijn ... alleen is er bij deze blijkbaar ook een duidelijke andere structuur in de basis (grond) gebracht waardoor het geheel meteen in het oog springt
al die andere zie je niet en beperken zich tot een paar lijntjes ... die moet je echt weten liggen

- dat derde, phenomenaal knappe foto, blijkt in werkelijkheid inderdaad sterk op een indianenhoofd ( 't heet ook zo ) maar is in tegenstelling tot wat men zou denken in plaats van een 'berg' een vallei
juiste lichtinval etc maken dat het zo spaectaculair
hier
een ander plaatje en het is al stukken minder sprekend
zulke anomaliteiten vindt men in het zulke grillige landschappen wel meer

weer een typisch geval van zaken te willen herkennen die er niet zijn

Zei toch duidelijk dat ik er niet garant voor sta :)
Maar dien blur, zou da ni zo gedaan zijn om het te censureren?

Eschaton ß 12 maart 2009 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4018958)
Als je al niet eens f en v van elkaar kunt onderscheiden, beter niet proberen te knutselen met een vreemde taal.

hihi,...:lol:

Willem, heeft je mama je nooit geleerd om niet te lachen met de mensen? :twisted:

willem1940NLD 12 maart 2009 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß (Bericht 4019086)
hihi,...:lol:

Willem, heeft je mama je nooit geleerd om niet te lachen met de mensen? :twisted:

Ik lach niet om zoiets zieligs, probeer hooguit door een korte opmerking te voorkomen dat mensen blijven doorgaan met zichzelf voor joker te zetten. 't Is als met hoogspanning: heb je er geen verstand van, blijf dan van die draadjes af.

kiko 12 maart 2009 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4018628)
- dat eerste is me totaal onduidelijk wat we erin ( of niet ) mogen zien ... just a blue blur
wat moest het zogezegd voorstellen ?

- dat tweede schijnt _ dat mysterie deed al langer de ronde_ een antenne voor astronomische doeleinden aldus een plaatselijke bewoner die dat ter plekke heeft gaan bekijken
zo'n type met drie spankabels ( vlekjes moeten dan de betonnen verankeringen zijn ) en een middenpost zoals er 13 in een dozijn zijn ... alleen is er bij deze blijkbaar ook een duidelijke andere structuur in de basis (grond) gebracht waardoor het geheel meteen in het oog springt
al die andere zie je niet en beperken zich tot een paar lijntjes ... die moet je echt weten liggen

- dat derde, phenomenaal knappe foto, blijkt in werkelijkheid inderdaad sterk op een indianenhoofd ( 't heet ook zo ) maar is in tegenstelling tot wat men zou denken in plaats van een 'berg' een vallei
juiste lichtinval etc maken dat het zo spaectaculair
hier
een ander plaatje en het is al stukken minder sprekend
zulke anomaliteiten vindt men in het zulke grillige landschappen wel meer

weer een typisch geval van zaken te willen herkennen die er niet zijn

Mooi vakkundig met de grond gelijk gemaakt. Chapeau.

praha 13 maart 2009 03:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4019051)
Zei toch duidelijk dat ik er niet garant voor sta :)

'k verwijt je ook niets hoor ;-)
Citaat:

Maar dien blur, zou da ni zo gedaan zijn om het te censureren?
geen idee
zeg me misschien liever wat er vermeend wordt te censureren ... dan valt er misschien wat over te zeggen
ik zie er eerlijk gezegd niks in ... daar waar het bij de andere fotootjes overduidelijk is in welke richting men suggereert

Jaja 13 maart 2009 04:00


420yeahbaby 13 maart 2009 11:13

Hey mannen, niet alien related mss... maar gehoord van die meteor in texas???
NASA zag het al eens niet aankomen, dus houden ze dat allemaal wel echt in de gaten zoals ze beweren te doen?

En nog over de vorige discussie, van leven op aarde dat kwam vanbuiten de aardse atmosfeer.

als je weet dat een astroide een ijsblok is, dan is het niet moeilijk om aan te nemen dat deze vol met ingevrozen cellen is.

Eschaton ß 13 maart 2009 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaja (Bericht 4020071)

goeike! :-D

Insdeath 13 maart 2009 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby
als je weet dat een astroide een ijsblok is, dan is het niet moeilijk om aan te nemen dat deze vol met ingevrozen cellen is.

Ja, daar zit wel wat in...in de Noordpool hebben ze precies ook al duizenden jaren oude levende cellen teruggevonden...

420yeahbaby 13 maart 2009 17:36

Aaahhh we are the alien!!!

Buzz 13 maart 2009 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4020318)
NASA zag het al eens niet aankomen, dus houden ze dat allemaal wel echt in de gaten zoals ze beweren te doen?

Gast, wete wel hoe enorm moeilijk zo'n dingen te spotten zijn? Eentje de grote van België zou misschien tot net boven ons neus kunnen komen voor we doorhebben dat hij afkwam, geen tijd meer om er me kernrakette op te knallen dan!

420yeahbaby 13 maart 2009 17:50

Ne gentenaar dat ne zin begint met "gast" :) Heel zeldzaam, maar geappreciëerd :)

Ja, maar NASA showed wel dat ze ter onze beveiliging constant de sky/space monitoren he. Maarja, ik overdrijf hoogstwss wel :) Np, zo benk nu eenmaal (soms)

Eschaton ß 13 maart 2009 23:06

't Is in feite weer een dikke vette klucht hé, die fameuze SETI en de NASA...of volkssterrenwacht Mira :)

Eschaton ß 17 maart 2009 01:40

http://www.youtube.com/watch?v=EhEsi...layer_embedded

Nice video's van zeer recente spottings...

Johnny Blaze 17 maart 2009 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4020318)
Hey mannen, niet alien related mss... maar gehoord van die meteor in texas???
NASA zag het al eens niet aankomen, dus houden ze dat allemaal wel echt in de gaten zoals ze beweren te doen?

En nog over de vorige discussie, van leven op aarde dat kwam vanbuiten de aardse atmosfeer.

als je weet dat een astroide een ijsblok is, dan is het niet moeilijk om aan te nemen dat deze vol met ingevrozen cellen is.

euhm:

Citaat:

Bestudering van de planetoïden heeft aan het licht gebracht, dat het overgrote deel uit silicaten bestaat (steenmeteorieten) en een klein deel uit ijzer en nikkel (ijzernikkelmeteorieten). Ook zijn er combinaties van beide soorten. Omdat de planetoïden uit nuttige materialen bestaan is het idee ontstaan erts te winnen uit één of meerdere planetoïden. Een planetoïde kwam in de aandacht omdat men de grondstof van de planetoïde wil ontginnen en een proces over het eigendomsrecht van de planetoïde.
Voor de rest ben ik wel mee in je redenering

fox 17 maart 2009 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4020318)
Hey mannen, niet alien related mss... maar gehoord van die meteor in texas???
NASA zag het al eens niet aankomen, dus houden ze dat allemaal wel echt in de gaten zoals ze beweren te doen?

Er is uiteraard een verschil tussen meteorieten die de grootte hebben van een golfbal en meteorieten die daadwerkelijk een gevaar kunnen betekenen voor onze planeet.

willem1940NLD 17 maart 2009 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4025865)
Er is uiteraard een verschil tussen meteorieten die de grootte hebben van een golfbal en meteorieten die daadwerkelijk een gevaar kunnen betekenen voor onze planeet.

Ja, want die hele grote passen niet tussen je ogen.

Eschaton ß 17 maart 2009 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4026185)
Ja, want die hele grote passen niet tussen je ogen.

Dus Willem, zoals reeds lang bekend, nemen we van jou aan dat er helemaal niks aan de hand is, hoogstens wat militaire projecten of wat bangmakerij misschien von den Behörden? Dat is dan genoteerd! Dank u voor uw bijdrage!

Mogen de andere mensen ook een postje zetten over aliens (toch niet zo'n gevaarlijk vanuit socio-economisch standpunt me dunkt) dat niet tussen twee postjes vol verwijten, spot en hoon moet staan? We weten onderhand dat we gek zijn, klaar voor een Zyprexa-kuur, waarvan akte. Maar waarom al dat verstand niet channelen in een thread vol hatertjes zoals minister van agitatie...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be