Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Diego Raga 3 december 2013 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6912395)
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? Kun je ook iets anders dan in het wilde weg wat losse flodders afschieten?

Even ontopic blijven graag:

Vooral het volledige filmpje bekijken, luisteren naar z'n verhaal pas daarna de eventuele bllsht in z’n verklaring (liefst onderbouwd) aanwijzen.


http://www.liveleak.com/view?i=52c_1368611206

;-)

Dixie 3 december 2013 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6912409)
Even ontopic blijven graag:

Vooral het volledige filmpje bekijken, luisteren naar z'n verhaal pas daarna de eventuele bllsht in z’n verklaring (liefst onderbouwd) aanwijzen.


http://www.liveleak.com/view?i=52c_1368611206

;-)

waar zijn die man zijn bewijzen :lol: volgens mij leest ie gewoon wat tekstjes van wat conspiracysites

Sywen 3 december 2013 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6912221)
Idd zeer domme vraag. De links staan hier in overvloed, en jij bent gewoon te lui en te tam die vele foto´s te bekijken en omdat je sowieso wazig zicht hebt bij UFO-foto´s heeft dat ook geen zin, voor geen enkele denial eigenlijk.

k'dacht het wel dat je die foto's niet kan tonen, want die zijn er gewoon niet

exodus 3 december 2013 09:11

Iedereen die het onderwerp bestudeert weet dat aliens bestaan. Zoals in het recente interview met Clifford stone die ik gepost heb, raakt hij enkele interessante punten aan.

Aliens bestaan en zijn hier, maar het zijn ook individuen zoals wij. Ze hebben ook hun eigenzinnigheden, een familie, een cultuur. Wij zien aliens nog steeds als rare groene mannetjes maar het zijn evengoed individuen zoals ons. Zoals Stone zegt, ze zijn zeer intelligent, maar hun technologie is ook niet onfeilbaar. Daarom gebeurt er af en toe wel eens een crash.

De geheime regering werkt samen met sommige aliens in de zogenaamde "special access programs". Ze hebben basissen hier op aarde. Soms lopen er zelfs volledig menselijk uitziende aliens al tussen ons.

Jaja, we're not in kansas anymore...

Another Jack 3 december 2013 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6912545)
Iedereen die het onderwerp bestudeert weet dat aliens bestaan. Zoals in het recente interview met Clifford stone die ik gepost heb, raakt hij enkele interessante punten aan.

Aliens bestaan en zijn hier, maar het zijn ook individuen zoals wij. Ze hebben ook hun eigenzinnigheden, een familie, een cultuur. Wij zien aliens nog steeds als rare groene mannetjes maar het zijn evengoed individuen zoals ons. Zoals Stone zegt, ze zijn zeer intelligent, maar hun technologie is ook niet onfeilbaar. Daarom gebeurt er af en toe wel eens een crash.

De geheime regering werkt samen met sommige aliens in de zogenaamde "special access programs". Ze hebben basissen hier op aarde. Soms lopen er zelfs volledig menselijk uitziende aliens al tussen ons.

Jaja, we're not in kansas anymore...

Ook in de Kempen?

Micele 3 december 2013 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6912593)
Ook in de Kempen?

Heb je schrik ? :lol:

Another Jack 3 december 2013 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6912673)
Heb je schrik ? :lol:

Dat hangt natuurlijk van het antwoord af.

Micele 3 december 2013 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6912674)
Dat hangt natuurlijk van het antwoord af.

Dat antwoord is toch al gegeven.

Another Jack 3 december 2013 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6912682)
Dat antwoord is toch al gegeven.

Kan je het mij doorgeven?

Micele 3 december 2013 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6912689)
Kan je het mij doorgeven?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6912545)
Aliens bestaan en zijn hier, maar het zijn ook individuen zoals wij. Ze hebben ook hun eigenzinnigheden, een familie, een cultuur. Wij zien aliens nog steeds als rare groene mannetjes maar het zijn evengoed individuen zoals ons. Zoals Stone zegt, ze zijn zeer intelligent, maar hun technologie is ook niet onfeilbaar.

:-)

parcifal 3 december 2013 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6912545)
. Ze hebben ook hun eigenzinnigheden, een familie, een cultuur. Wij zien aliens nog steeds als rare groene mannetjes maar het zijn evengoed individuen zoals ons. Zoals Stone zegt, ze zijn zeer intelligent, maar hun technologie is ook niet onfeilbaar. Daarom gebeurt er af en toe wel eens een crash.

Het wordt toch tijd dat ze de Max Rebo Band eens vragen voor de TV-show 'Aliens have talent'


Micele 3 december 2013 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6912409)
Even ontopic blijven graag:

Vooral het volledige filmpje bekijken, luisteren naar z'n verhaal pas daarna de eventuele bllsht in z’n verklaring (liefst onderbouwd) aanwijzen.


http://www.liveleak.com/view?i=52c_1368611206

;-)

Nog eens aandachtig gevolgd.

Wat me vooral pleziert is de zeer serene sfeer en het respect voor de spreker *Paul Hellyer, voormalig Defensieminister van Canada. Hij kreeg zelfs 5 minuten meer spreektijd na één korte onderbreking van de voorzitter.

* info: http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hellyer

Canada, als startlid van de Nato, eveneneens G7 (als laatste), is zeker niet te verwaarlozen in het wereldtoneel (ook 2e "grootste" land na Rusland).

Maar goed dat Canada "bestaat" zou ik zeggen... daarboven toch...
http://en.wikipedia.org/wiki/Canada%...ates_relations
http://en.wikipedia.org/wiki/War_of_1812

parcifal 3 december 2013 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6912409)
Even ontopic blijven graag:

Vooral het volledige filmpje bekijken, luisteren naar z'n verhaal pas daarna de eventuele bllsht in z’n verklaring (liefst onderbouwd) aanwijzen.


;-)

De zoveelste herhaling van : ik zag iets vliegen dat naar mijn mening een UFO was en ik las een boek over ufo's en ik geloofde wat die auteur schreef.

Meer is het niet.
Of hij dat verhaaltje nu vertelt als straatveger of als ex minister van defensie is volkomen irrelevant.
Het enige relevante apect aan dit verhaal is dat ook hij geen enkel concreet element kan aanbrengen en gewoon hervalt in de mantra : 'I want to believe'.

Vertikaal te klasseren dus. Alweer.

peter1962 3 december 2013 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6912593)
Ook in de Kempen?

Daar ben ik niet zeker van, maar volgens meneer is er wel zo een basis in zimbabwe. Ik vroeg al een paar keer wanneer hij ernaar toegaat maar hij praat liever over iets anders blijkbaar.

peter1962 3 december 2013 13:39

ik zie dat we ondertussen aan pagina 500 zitten en nog steeds kwam er niemand af met een stuk van een vliegende schotel, of iets anders tastbaar. Maar wel veel linken, veel you tube en veel crackpots en oplichters die graag mensen bedriegen.
Zielig. Grappig, maar toch zielig.

Another Jack 3 december 2013 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6912849)
Daar ben ik niet zeker van, maar volgens meneer is er wel zo een basis in zimbabwe. Ik vroeg al een paar keer wanneer hij ernaar toegaat maar hij praat liever over iets anders blijkbaar.

Zouden de Zimbabwaanse aliens er anders uitzien dan de Kempische?

Another Jack 3 december 2013 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6912692)
:-)

Kan je "hier" niet een beetje concreter maken?

meneer 3 december 2013 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6912545)
Iedereen die het onderwerp bestudeert weet dat aliens bestaan. Zoals in het recente interview met Clifford stone die ik gepost heb, raakt hij enkele interessante punten aan.

Aliens bestaan en zijn hier, maar het zijn ook individuen zoals wij. Ze hebben ook hun eigenzinnigheden, een familie, een cultuur. Wij zien aliens nog steeds als rare groene mannetjes maar het zijn evengoed individuen zoals ons. Zoals Stone zegt, ze zijn zeer intelligent, maar hun technologie is ook niet onfeilbaar. Daarom gebeurt er af en toe wel eens een crash.

De geheime regering werkt samen met sommige aliens in de zogenaamde "special access programs". Ze hebben basissen hier op aarde. Soms lopen er zelfs volledig menselijk uitziende aliens al tussen ons.

Jaja, we're not in kansas anymore...

Zo denk ik er ook over. Kijk wat wij mensen reeds kunnen aanvangen met esthetische chirurgie, en stel je dan voor wat een aan ons veel verder gevorderde technologie allemaal zou kunnen doen. Aliens kunnen zich perfect een mensengedaante aanmeten, en incognito tussen ons rond lopen
Wat sommigen hier daar zo vergezocht aan vinden kan ik nu maar niet eens snappen ?
En bepaalde van die mensen beweren dan dat zij iets of wat van wetenschap kennen ?! Een goede wetenschapper moet ook inbeeldingsvermogen bezitten, anders is zijn brein niet meer dan een encyclopedie, en zijn kennis gewoon wat hij van anderen nageleerd heeft. Zonder inbeeldingsvermogen evolueert de wetenschap niet verder.
Iemand zei ooit eens dat wat één persoon kan bedenken, een ander het kan waarmaken.

meneer 3 december 2013 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6912849)
Daar ben ik niet zeker van, maar volgens meneer is er wel zo een basis in zimbabwe. Ik vroeg al een paar keer wanneer hij ernaar toegaat maar hij praat liever over iets anders blijkbaar.

Stap het zelf op naar Zimbabwe, als je zo nieuwsgierig bent. En neem Zatte Jacques ineens mee, de nachten zijn fris in Zimbabwe, en hij kan u dan warm houden.
Hopelijk worden jullie gevangen genomen door die Aliens, en gebruiken ze jullie voor hun experimenten. Dan hebben jullie iets interressants te vertellen, als jullie er levend vanaf komen.:lol:

six 3 december 2013 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6913175)
Kan je "hier" niet een beetje concreter maken?

Cafe "De Sportvriend", Wevelgem.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be