Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 20 december 2013 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6938529)
De lokale krantenman was blijkbaar nogal een lolbroek en zocht dat stadje, aurora een beetje in de aandacht te brengen na de tegenspoed die ze daar gekend hadden, zowel economisch als demografisch.

Zomaar voor de vuist weg zonder de zaak goed te kennen : de lokale bevolking begraaft een humanoide alien op het kerkhof? Totaal ongeloofwaardig, of hadden ze hem eerst nog even gedoopt? :-D

En hoe toevallig dat een sigaarvormige ufo wordt waargenomen, die weer heel amateuristisch in brand vliegt en crashed, 2 of 3 jaar na de eerste vluchten van zeppelins, nietwaar?
Die aliens copieren blijkbaar de menselijke technologie. Hoe vreemd. :lol:

Je hebt hier weer een bedenkelijke theorie gedumpt hé mannetje...Trekt op niet veel...En dan blijf ik beleefd natuurlijk, om op die manier over dergelijke zever te praten...
Zou het de moeite zijn om achter bewijzen te vragen ? Ik denk van niet. Het parcifallekke heeft nooit bewijzen, van gelijk wat hij hier dagelijks uitbraakt.

meneer 20 december 2013 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6938861)
Ik ken de zaak niet echt, het lijkt me ook niet zo heel interessant.
]

Laten we het daar bij houden, dat vat zowat AL je postings samen .
Dus, maak je verder niet moe, we hebben je begrepen : je kent nergens niks van, en het interesseert je ook niet.:lol:

Another Jack 20 december 2013 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939091)
???? JIJ beweert toch dat je leraar bent ? Dan ligt de bewijslast toch bij jou ?!
Dat zeggen jullie toch tegen mij : ik zeg dat Aliens onze aarde bezoeken, DUS moet ik dat volgens jullie bewijzen. OK ? Snapie ? Ben je wakker uit je roes ?
DUS : als jij zegt dat je leraar bent ( god bewaar ons ), dan moet JIJ dat bewijzen.;-)
Zolang jij dat bewijs niet levert, ben je géén leraar.

We maken precies een fundamentele mentale aardverschuiving mee...:clapping:

Ik zal edelmoedig zijn. Ik zal jou eerst bewijzen dat ik leraar ben.
Welk bewijs heb je nodig?

meneer 20 december 2013 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6939109)
We maken precies een fundamentele mentale aardverschuiving mee...:clapping:

Ik zal edelmoedig zijn. Ik zal jou eerst bewijzen dat ik leraar ben.
Welk bewijs heb je nodig?

Dat moet jij weten. HOE ga je bewijzen dat je leraar bent ? Ik denk dat dat moeilijk gaat zijn als je je anonimiteit wilt bewaren...En zélfs als je je échte naam geeft, dat bewijst nog niks. Pier Vandeputte uit Bomerskonten bvb vind ik wel een naam die bij jou past, maar die kan evengoed beroepsdopper of mentaal gehandicapte met een uitkering zijn dan leraar...

Another Jack 20 december 2013 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939149)
Dat moet jij weten. HOE ga je bewijzen dat je leraar bent ? Ik denk dat dat moeilijk gaat zijn als je je anonimiteit wilt bewaren...En zélfs als je je échte naam geeft, dat bewijst nog niks. Pier Vandeputte uit Bomerskonten bvb vind ik wel een naam die bij jou past, maar die kan evengoed beroepsdopper of mentaal gehandicapte met een uitkering zijn dan leraar...

We spreken af op mijn werk.
Daarna toon jij me een alien.

Het verslag van beide ontmoetingen posten we hier.

Wat denk je?

meneer 20 december 2013 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6939154)
We spreken af op mijn werk.
Daarna toon jij me een alien.

Het verslag van beide ontmoetingen posten we hier.

Wat denk je?

Ik heb geen Aliens te tonen. Er zijn er te vinden in Roswell, en ik heb geen tijd om er ééntje te gaan halen.
Maar w�*t heeft dat met jouw zogezegd broep te maken ?
Als je me het adres van de school geeft, en de naam van de te bezoeken " leraar " wil ik wel eens langskomen als ik tijd heb . D�*t is geen probleem.

Havanna 20 december 2013 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939096)
Check eens of er geen Orlok in uw hol zit.;-)

2 berichtjes ver en je gaat al anaal.
Wat zegt Freud daarvan?

Havanna 20 december 2013 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939219)
Ik heb geen Aliens te tonen. Er zijn er te vinden in Roswell, en ik heb geen tijd om er ééntje te gaan halen.
Maar w�*t heeft dat met jouw zogezegd broep te maken ?
Als je me het adres van de school geeft, en de naam van de te bezoeken " leraar " wil ik wel eens langskomen als ik tijd heb . D�*t is geen probleem.

Je weigert dus je EIGEN claim te staven 'wegens geen tijd'
maar voor iets totaal irrelevant is er plotseling tijd zat?

Havanna 20 december 2013 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939100)
Je hebt hier weer een bedenkelijke theorie gedumpt hé mannetje...Trekt op niet veel...En dan blijf ik beleefd natuurlijk, om op die manier over dergelijke zever te praten...
Zou het de moeite zijn om achter bewijzen te vragen ? Ik denk van niet. Het parcifallekke heeft nooit bewijzen, van gelijk wat hij hier dagelijks uitbraakt.

Kan best zijn maar nog altijd ONEINDIG VEEL REALISTISCHER dan het verhaaltje dat Exo verzint.

Another Jack 20 december 2013 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939219)
Ik heb geen Aliens te tonen. Er zijn er te vinden in Roswell, en ik heb geen tijd om er ééntje te gaan halen.
Maar w�*t heeft dat met jouw zogezegd broep te maken ?
Als je me het adres van de school geeft, en de naam van de te bezoeken " leraar " wil ik wel eens langskomen als ik tijd heb . D�*t is geen probleem.

Ok , je hebt niets. Dat wist ik eigenlijk al langer.

Mijn wil om mijn verhaal te bewijzen blijft: We spreken af, face to face, in de stad waar ik les geef.
Ik ga hier niet al die gegevens posten. Ik gooi mijn anonimiteit niet zomaar te grabbel.

praha 20 december 2013 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6938462)
Die case is helemaal geen hoax. Daarvoor moet je natuurlijk een beetje verder spitten dan 5 seconden de bronnen te bekijken.

:lol:
Steeds weer grappig dat uit jouw mond te horen, exodus

Citaat:

Een UFO crash uit die tijd (1897) is zeer interessant, want toen was er nog geen nationale en internationale organisatie die zich met de berging en de cover up van gecrashte UFO's bezig hield.
Wie zegt datte ?
Ik meen me te herinneren dat je hebt geclaimd dat die gasten hier al decennia lang te plak zwaaien.
Misschien even Icke erbij nemen : Buitenaardse wezens zouden al tientallen jaren, eeuwen of zelfs millennia, onder ons zijn en zouden in staat zijn een menselijke gedaante aan te nemen. Ze zouden sleutelposities hebben in de samenleving.


Citaat:

De lokale commity heeft die humanoide een gewone begrafenis gegeven. Je moet rekening houden met het feit dat er toen geen massamedia was die het onderwerp constant belachelijk maakte. En men had de nabije planeten nog niet verkend dus voor hun was de kans groot dat er op onze nabije planeten leven bestond.
Totaal van de pot gerukt....
In dien tijd dacht men helemaal niet over leven in de rest van het universum, laat staan onze naaste buren.
De kans is ook onbestaand dat men dat wezen een begrafenis met heel de christelijke santenkraam zou geven... verbranden ja

praha 20 december 2013 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6938557)
Veel subtantieels heb je niet hé. Je neemt gewoon over wat de standaard debunk theorieën zeggen waarvan trouwens al bewezen is dat ze valse informatie bevatten.

Ah ja ... tiens
Kan je ook eens vertellen wat er vals zou zijn aan informatie als er geen informatie ( hoeft ook niet ) is gegeven om het te debunken. ?

meneer 21 december 2013 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6939229)
Je weigert dus je EIGEN claim te staven 'wegens geen tijd'
maar voor iets totaal irrelevant is er plotseling tijd zat?

Voor een Alien te gaan oppikken in Roswell ontbreekt mij niet enkel de tijd, maar ook nog de mogelijkheid in een geheime militaire basis in te breken, en daar top secret materiaal te ontvreemden.:-)
Ik ben daarvoor niet opgeleid.
Voor een toerke te komen doen in een Belgisch dorpke van bachten de kuppe kan ik wel wat tijd vrijmaken, en moeilijk lijkt mij dat ook niet. Nutteloos misschien wel, vermits de kans dat ik jou daar aan het werk zie als schoolmeesterke volgens mij kleiner is dan een Alien in levenden lijve tegen te komen in het eerste het beste café.

meneer 21 december 2013 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6939231)
Kan best zijn maar nog altijd ONEINDIG VEEL REALISTISCHER dan het verhaaltje dat Exo verzint.

Ik zie niet in waarom de theoriën van ene parcifal geloofwaardiger zouden zijnals die van Exodus ? En kom niet af met " bewijzen ". Parcifal bewijst juist niets, nergens. Hij geeft enkel zijn persoonlijke mening, en die trekt op niks.

meneer 21 december 2013 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6939271)
:lol:
Steeds weer grappig dat uit jouw mond te horen, exodus


Wie zegt datte ?
Ik meen me te herinneren dat je hebt geclaimd dat die gasten hier al decennia lang te plak zwaaien.
Misschien even Icke erbij nemen : Buitenaardse wezens zouden al tientallen jaren, eeuwen of zelfs millennia, onder ons zijn en zouden in staat zijn een menselijke gedaante aan te nemen. Ze zouden sleutelposities hebben in de samenleving.



Totaal van de pot gerukt....
In dien tijd dacht men helemaal niet over leven in de rest van het universum, laat staan onze naaste buren.
De kans is ook onbestaand dat men dat wezen een begrafenis met heel de christelijke santenkraam zou geven... verbranden ja

Denk eens 2 minuten na, mannekke : �*ls Aliens hier al eeuwen zijn, en sleutelposities hebben in onze samenleving, én zij willen dat dit geheim blijft, en/of dat niemand daar in gelooft, dan zouden ze net doen wat er nu gebeurd : doofpot-actie's, belachelijk maken van mensen die in Aliens geloven, komische filmkes over Aliens, ontkennen van bewijs, lastercampagnes over mensen die deze bewijzen aandragen enz enz.
En simpele zielen zoals praha ( die dan ook nog denken dat ze heel slim en critisch en sceptisch zijn :-)) trappen daar in met beide poten.

praha 21 december 2013 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939531)
Denk eens 2 minuten na, mannekke : �*ls Aliens hier al eeuwen zijn, en sleutelposities hebben in onze samenleving, én zij willen dat dit geheim blijft, en/of dat niemand daar in gelooft, dan zouden ze net doen wat er nu gebeurd : doofpot-actie's, belachelijk maken van mensen die in Aliens geloven, komische filmkes over Aliens, ontkennen van bewijs, lastercampagnes over mensen die deze bewijzen aandragen enz enz.
En simpele zielen zoals praha ( die dan ook nog denken dat ze heel slim en critisch en sceptisch zijn :-)) trappen daar in met beide poten.

Allez, dus jij komt hier zowaar even te beweren dat wat een paar lolbroeken & charlatans in 2 minuten zouden kunnen bedenken 'doofpot-actie's, belachelijk maken van mensen die in Aliens geloven, komische filmkes over Aliens, ontkennen van bewijs, lastercampagnes over mensen die deze bewijzen aandragen enz enz.' voor jou doorslaggevend is.

tss dat je daar met beide voetjes ingetrapt bent.

Havanna 21 december 2013 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939521)
Voor een Alien te gaan oppikken in Roswell ontbreekt mij niet enkel de tijd, maar ook nog de mogelijkheid in een geheime militaire basis in te breken, en daar top secret materiaal te ontvreemden.:-)
Ik ben daarvoor niet opgeleid.

Toch meen je een hoop claims te mogen maken over de inhoud dit ondanks je gebrek aan opleiding.

Citaat:

Voor een toerke te komen doen in een Belgisch dorpke van bachten de kuppe kan ik wel wat tijd vrijmaken, en moeilijk lijkt mij dat ook niet. Nutteloos misschien wel, vermits de kans dat ik jou daar aan het werk zie als schoolmeesterke volgens mij kleiner is dan een Alien in levenden lijve tegen te komen in het eerste het beste café.
Mij?
Zal je nog jaartje mogen wachten eer ik mijn SLO heb.

Havanna 21 december 2013 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6940714)
l
Want we zijn tot op het bot genaaid en je hoort via de media en de opledingen niks dan leugens en bedrog! Bel me als er een keer de waarhedi vertelt wordt!
je moest eens weten hoe ver en hoe diep het gaat.

Dat is redelijk diep ja. Vind je dat lekker?
Citaat:

Straks zal je er toch aan moeten, het is echt niet anders....
Als er nu één zekerheid in het leven is, is dat we er aan gaan.

Wat een onthulling !!! En weer krijg ik trek in PINDA...kaas

bembem 21 december 2013 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6939531)
Denk eens 2 minuten na, mannekke : �*ls Aliens hier al eeuwen zijn, en sleutelposities hebben in onze samenleving, én zij willen dat dit geheim blijft, en/of dat niemand daar in gelooft, dan zouden ze net doen wat er nu gebeurd : doofpot-actie's, belachelijk maken van mensen die in Aliens geloven, komische filmkes over Aliens, ontkennen van bewijs, lastercampagnes over mensen die deze bewijzen aandragen enz enz.
En simpele zielen zoals praha ( die dan ook nog denken dat ze heel slim en critisch en sceptisch zijn :-)) trappen daar in met beide poten.


serieus? lol

g_z 21 december 2013 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6937567)
De meest begaafde kan je tam krijgen.


Dan krijgt begaafd zijn plots een andere defenitie voor mij.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be