Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

bembem 21 december 2013 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6940740)
ja dat is zeker serieus en je reactie lijkt me nogal zwak overkomen.


heh ben jij soms een dubbel nick van meneer?

meneer 22 december 2013 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6940771)
heh ben jij soms een dubbel nick van meneer?

Als iemand met mij akkoord is, moet het een dubbelnick zijn ?
Dan is heel die bende ongelovige thomas-sen en fanatieke sceptici ook één en een enkel persoon volgens jou ? Om je " redenering " te volgen ?
Waar bevind jij je dan ergens ? Wiens dubbelnick, wiens alter ego ben je ?

bembem 22 december 2013 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6940869)
Als iemand met mij akkoord is, moet het een dubbelnick zijn ?
Dan is heel die bende ongelovige thomas-sen en fanatieke sceptici ook één en een enkel persoon volgens jou ? Om je " redenering " te volgen ?
Waar bevind jij je dan ergens ? Wiens dubbelnick, wiens alter ego ben je ?


six :oops: :oops:

Tamam 22 december 2013 03:13

post nen keer wat filmpjes gasten, dit topic is te saai voor het onderwerp met die "getuigenissen" uit de jaren stillekes.

"ALIENS!!! ZE BESTAAN!!" komaan, beam up videos van mensen die ontvoert worden, etc

bembem 22 december 2013 06:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6940927)
post nen keer wat filmpjes gasten, dit topic is te saai voor het onderwerp met die "getuigenissen" uit de jaren stillekes.

"ALIENS!!! ZE BESTAAN!!" komaan, beam up videos van mensen die ontvoert worden, etc


Als we dat doen is het niet meer Top Secret hé :lol:

Havanna 22 december 2013 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6940869)
Als iemand met mij akkoord is, moet het een dubbelnick zijn ?
Dan is heel die bende ongelovige thomas-sen en fanatieke sceptici ook één en een enkel persoon volgens jou ? Om je " redenering " te volgen ?
Waar bevind jij je dan ergens ? Wiens dubbelnick, wiens alter ego ben je ?

Hij is niet akkoord, jullie zijn aan elkaar gewaagd qua wetenchappelijke kennis, inzicht en begrijpend lezen = beiden flat line qua.

Peche 22 december 2013 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6936678)
Waar precies wordt wat aangetoond Peche wat we straal zouden negeren ?

Wel. Ik begon erover dat contact hoogstwaarschijnlijk binnenin onszelf te leggen is.
Dat er innerlijke deuren tot contact zijn.

Toen begon men ruzie te maken met mekaar :(

Ons verstand is een radiostation met verscheidene zenders, hoe dit af te stellen? Daar lijkt al een hele wereld rond te bestaan.
Ik ben getuige dat er rare krachten in het leven zijn die wij ons helemaal niet bewust zijn in ons dagelijks leven. Of dit alien, goddelijk of demonisch is, daar ben ik niet wijs uit geraakt.
Toen Prometheus achter de doos van Pandora ging, volgde er ook het ene na het andere onheil.
Ik denk dat dit iets soortgelijk is.

bembem 22 december 2013 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6940976)
Nee hoor, maar ik sta helemaal achter wat hij zegt.

Heb jij wel deze zaken onderzocht? Mijn ervaring is dat de meeste mensen met de grootste tegen mond helemaal niks onderzocht hebben en gewoon blind en in een knee jerk reflex gewoon wat dogma's nabrullen. Meer niet, dus vrij inhoudsloos.


Euh nee ik heb ze niet onderzocht, maar anderen die dat wel deden hebben tot nu toe geen bewijs geleverd, dus zeg ik "tot nu toe weet men het niet" .. en dat is niet zich baseren op dogma's maar redeneren vanuit gezond verstand..

bembem 22 december 2013 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6941090)
tsja wat je niet wil zien......


ik heb het jaren en jaren bestudeerd en ik ben tot de conclusie gekomen dat het niet alleen klopt, maar dat het nog vele duizenden malen erger is dan de meeste mensen zich maar kunnen voorstellen.

En dan nog wat. als je hier inzicht in krijgt snap je ook dat het niet even een of twee postinkjes neer zetten is en dan klaar is, welnee, het is namelijk een langzaam proces van wakker worden......

een proces dus , mind you.


Heu dus jij hebt concreet bewijs dat er Aliens hier zijn geweest... Post dat proces hier dan maar, opdat wij wakker worden. I'm waiting :-)

Havanna 22 december 2013 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6941060)
Ons verstand is een radiostation met verscheidene zenders, hoe dit af te stellen? Daar lijkt al een hele wereld rond te bestaan.
Ik ben getuige dat er rare krachten in het leven zijn die wij ons helemaal niet bewust zijn in ons dagelijks leven. Of dit alien, goddelijk of demonisch is, daar ben ik niet wijs uit geraakt.
Toen Prometheus achter de doos van Pandora ging, volgde er ook het ene na het andere onheil.
Ik denk dat dit iets soortgelijk is.

Jij denkt nogal veel, dat heet fantasie. Verder lijkt jouw 'verstand' te zijn geblokkeerd op raido Minerva

bembem 22 december 2013 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6941103)
lol


een proces posten?

ok ok je hebt het dus niet begrepen OF je leest mijn posting niet goed.

Ik vermoed een combinatie. ;)

Maar ach, je weet toch al hoe het zit...?


jaja telkens uitvluchten :sleeping: :sleeping:

Peche 22 december 2013 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941108)
Jij denkt nogal veel, dat heet fantasie. Verder lijkt jouw 'verstand' te zijn geblokkeerd op raido Minerva


Havanna 22 december 2013 10:34

Ik krijg weer zin in nootjes ...

Peche 22 december 2013 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6941121)
onderzoek 'fantasie' eens, zo belangrijk! fantasie houdt namelijk letterlijk
'onze wereld' bij mekaar.

De wereld (realiteit) bijheen houden is een absolute must.
Er is niets zaliger dan terugkeren tot wat men hier "sanity" noemt.

Angst zet zich om naar nederigheid en men aanvaard sneller datgene wat is rondom hem. Het is een houvast.
Loskomen van de hedendaagse realiteit en direct geconfronteerd worden met iets interdimensioneel als klaarlichte dag voor ons zal velen onder ons geen deugd doen.
Zelfs niet voor degene die zich klaar voelen, believe me!

Maar wanneer het daar is en zich zo abrupt of subtiel uit als jijzelf dat wenst... dan is realiteit plots heel relatief is Radio Minerva plots geen slecht radiostation meer.
Wat is realiteit hedendaags na de komst van zulke rare "fantasierijke" verhalen die berusten op iets dat toch reëel is.
Akelig als het is, loop ik enkel met meer vraagtekens rond dan uitroeptekens.

Havanna 22 december 2013 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6941130)
De wereld (realiteit) bijheen houden is een absolute must.
Er is niets zaliger dan terugkeren tot wat men hier "sanity" noemt.

Angst zet zich om naar nederigheid en men aanvaard sneller datgene wat is rondom hem. Het is een houvast.
Loskomen van de hedendaagse realiteit en direct geconfronteerd worden met iets interdimensioneel als klaarlichte dag voor ons zal velen onder ons geen deugd doen.
Zelfs niet voor degene die zich klaar voelen, believe me!

Maar wanneer het daar is en zich zo abrupt of subtiel uit als jijzelf dat wenst... dan is realiteit plots heel relatief is Radio Minerva plots geen slecht radiostation meer.
Wat is realiteit hedendaags na de komst van zulke rare "fantasierijke" verhalen die berusten op iets dat toch reëel is.
Akelig als het is, loop ik enkel met meer vraagtekens rond dan uitroeptekens.

Kinderen lopen ook rond met veel vraagtekens. Later leren ze de antwoorden van de BS van religie ea eoterische mambojambo te differentiëren en kunnen ze mentaal groeien.
helaas vallen enkelen af en die vinden we hier als Pech, Exodus, ...

meneer 22 december 2013 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6940927)
post nen keer wat filmpjes gasten, dit topic is te saai voor het onderwerp met die "getuigenissen" uit de jaren stillekes.

"ALIENS!!! ZE BESTAAN!!" komaan, beam up videos van mensen die ontvoert worden, etc

Ah want gij denkt dat de Aliens dat filmen en op Youtube zetten ?:lol:

meneer 22 december 2013 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941040)
Hij is niet akkoord, jullie zijn aan elkaar gewaagd qua wetenchappelijke kennis, inzicht en begrijpend lezen = beiden flat line qua.

Qua wetenschappellijk inzicht ben jij gewaagd aan den Blacky.http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:17,s:0,i:134
Dus kom niet lullen en de geleerde uithangen. Je praat gewoon sceptici na zoals een papegaai dit zou doen.

meneer 22 december 2013 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6941081)
vreemd hoor, en dat zeg je allemaal zonder mij te kennen?

hmmmm kan je zeker niet uitleggen?


hele vreemde bevooroordeelde post van je.


zoals verwacht btw

Zijn specialiteit : oordelen zonder kennis van zaken.

meneer 22 december 2013 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941108)
Jij denkt nogal veel, dat heet fantasie. Verder lijkt jouw 'verstand' te zijn geblokkeerd op raido Minerva

Fantasie is ook een teken van intelligentie, wist je dat ? Zonder verbeeldingskracht was er nooit niks uitgevonden.

Havanna 22 december 2013 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941144)
Ah want gij denkt dat de Aliens dat filmen en op Youtube zetten ?:lol:

Dan rest natuurlijk de vraag waarom die YT-filmkes steeds als 'bewijs' worden aangevoerd.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be