Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Havanna 22 december 2013 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941153)
Fantasie is ook een teken van intelligentie, wist je dat ? Zonder verbeeldingskracht was er nooit niks uitgevonden.

zonder uitvinding blijft het echter fantasie

Havanna 22 december 2013 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941147)
Qua wetenschappellijk inzicht ben jij gewaagd aan den Blacky.http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:17,s:0,i:134
Dus kom niet lullen en de geleerde uithangen. Je praat gewoon sceptici na zoals een papegaai dit zou doen.

Natuurkundige wetten worden inderdaad steeds herhaald. Ze blijven correct, hoedanook.

meneer 22 december 2013 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941156)
Dan rest natuurlijk de vraag waarom die YT-filmkes steeds als 'bewijs' worden aangevoerd.

De filmkes tot onze beschikking zijn opgenomen dor mensen die toevallig in aanraking kwamen met iets dat gewoonlijk verborgen gehouden word.
Als ik afga op de blijkbare wil der Aliens om zich niet te tonen, en het aantal filmkes die desondanks TOCH gedraaid worden, moet ik daaruit besluiten dat er écht véél UFO's rondvliegen.
Wat jij, goedkope sigaar ?

Peche 22 december 2013 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941143)
Kinderen lopen ook rond met veel vraagtekens. Later leren ze de antwoorden van de BS van religie ea eoterische mambojambo te differentiëren en kunnen ze mentaal groeien.
helaas vallen enkelen af en die vinden we hier als Pech, Exodus, ...

Aaah de volwassenen hebben dus alle antwoorden in pacht?
Was het dat simpel zouden de volwassenen de wereld toch beter leiden dan de kinderen?
Maar helaas blijft de waarheid uit een kindermond komen en de leugen uit een volwassen mond.

Ik ben helemaal niet religieus of dergelijke. Ik stel me vragen en tast diep af.
Ik ben vrij van geest.
Zo vrij dat ik nergens behoefte vind anderen persoonlijk aan te vallen.

meneer 22 december 2013 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941161)
Natuurkundige wetten worden inderdaad steeds herhaald. Ze blijven correct, hoedanook.

Natuurkundige wetten gemaakt vanuit onze menselijke inzichten. Er kan ntuurlijk wel meer bestaan als hetgeen wij kunnen waarnemen, al dan niet met onze technologische hulpmiddelen.
Al die fameuze " wetten " worden trouwens regelmatig bijgeschaafd/ herzien/ veranderd, en dit sinds dat geleerden in de Oudheid achter antwoorden zochten.
En even goed zijn de geleerden het niet steeds met elkaar eens, verre van daar. ( en hun respectievelijke supporters evenmin, zoals men op dit forum goed kan waarnemen :-) )

Havanna 22 december 2013 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941180)
De filmkes tot onze beschikking zijn opgenomen dor mensen die toevallig in aanraking kwamen met iets dat gewoonlijk verborgen gehouden word.
Als ik afga op de blijkbare wil der Aliens om zich niet te tonen, en het aantal filmkes die desondanks TOCH gedraaid worden, moet ik daaruit besluiten dat er écht véél UFO's rondvliegen.
Wat jij, goedkope sigaar ?

Aaaah zoooo, het feit dat de Aliens niet gefilmd willen worden maakt de filmkes waar ze NIET opstaan, bewijs van hun bestaan
Yep, geen speld tussen te krijgen :silly: :roll: :silly:

Havanna 22 december 2013 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941192)
Natuurkundige wetten gemaakt vanuit onze menselijke inzichten. Er kan ntuurlijk wel meer bestaan als hetgeen wij kunnen waarnemen, al dan niet met onze technologische hulpmiddelen.
Al die fameuze " wetten " worden trouwens regelmatig bijgeschaafd/ herzien/ veranderd, en dit sinds dat geleerden in de Oudheid achter antwoorden zochten.
En even goed zijn de geleerden het niet steeds met elkaar eens, verre van daar. ( en hun respectievelijke supporters evenmin, zoals men op dit forum goed kan waarnemen :-) )

" Natuurkundige wetten gemaakt " ??
Maak jij er dan eens eentje? :silly:

Typerend toch dat al die believers niet boven 2de middelbaar wetenschappelijke inzichten geraken.

Havanna 22 december 2013 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6941188)
Aaah de volwassenen hebben dus alle antwoorden in pacht?
Was het dat simpel zouden de volwassenen de wereld toch beter leiden dan de kinderen?
Maar helaas blijft de waarheid uit een kindermond komen en de leugen uit een volwassen mond.

Het gaat hier over wetenschap, niet Sinterklaas.
Ken jij veel kinderwetenschappers?

Havanna 22 december 2013 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6941212)
differentieren. groeien? door school?????????????????????????????
Man, school is de aller aller grootste obstakel voor groei!

Dat merken we aan jou.

Micele 22 december 2013 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941216)
Dat merken we aan jou.

We ? Ben je dan niet alleen achter je PC ?

meneer 22 december 2013 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941198)
Aaaah zoooo, het feit dat de Aliens niet gefilmd willen worden maakt de filmkes waar ze NIET opstaan, bewijs van hun bestaan
Yep, geen speld tussen te krijgen :silly: :roll: :silly:

Lees het nog eens. Onzen ezel zou het vlugger begrepen hebben...:roll:
http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:13,s:0,i:120

meneer 22 december 2013 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941203)
" Natuurkundige wetten gemaakt " ??
Maak jij er dan eens eentje? :silly:

Typerend toch dat al die believers niet boven 2de middelbaar wetenschappelijke inzichten geraken.

Wat jij als " natuurwetten " bestempelt zijn de resultaten van het onderzoek verricht door mensen.
Het woord " wetten " duid dit reeds aan. De natuur gehoorzaamt niet aan wetten. De natuur heeft geen wetboek, geen dogma's.
Ik begrijp dat dit alles een beetje te ver gaat voor jou. Beperk je tot het kritiekloos nababbelen van de officiële wetenschappellijke versie, de officiële geschiedschrijving, archeologie enz enz.
Dat is al meer dan werk genoeg voor iemand als jij.

meneer 22 december 2013 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941206)
Het gaat hier over wetenschap, niet Sinterklaas.
Ken jij veel kinderwetenschappers?

Ik ken wel kinderachtige pseudo-wetenschappers. Ik zend net een bericht aan één van hen.:-)

Havanna 22 december 2013 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941303)
Wat jij als " natuurwetten " bestempelt zijn de resultaten van het onderzoek verricht door mensen.
Het woord " wetten " duid dit reeds aan. De natuur gehoorzaamt niet aan wetten. De natuur heeft geen wetboek, geen dogma's.
Ik begrijp dat dit alles een beetje te ver gaat voor jou. Beperk je tot het kritiekloos nababbelen van de officiële wetenschappellijke versie, de officiële geschiedschrijving, archeologie enz enz.
Dat is al meer dan werk genoeg voor iemand als jij.

een appel die valt gehoorzaamt aan de wet van zwaartekracht.
Als hij neerkomt : behoudt van energie = 1ste wet thermodynamica.

de wetten zijn beschreven door mensen echter gevormd door de natuur.

parcifal 22 december 2013 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941303)
Wat jij als " natuurwetten " bestempelt zijn de resultaten van het onderzoek verricht door mensen.
Het woord " wetten " duid dit reeds aan. De natuur gehoorzaamt niet aan wetten. De natuur heeft geen wetboek, geen dogma's.

Aha, hier raken we aan de kern van de waanzin van meneer.
"De natuur gehoorzaamt niet aan wetten"

Tja, als je dat gelooft is er geen enkele middle ground tussen jou, op jouw eiland der waanzinnigen waar werkelijk alles mogelijk is, zoals pratende vogels die chocolade eieren leggen, harpspelende draken en een zachte regen van cornflakes 's morgens ( harry potter-land bij benadering) en de mensen die in realityland leven : de ingenieurs, architecten, dokters, ontwerpers,leraars.

Het moet interessant zijn als jij eens een gesprek zou hebben met een architect nietwaar? Die mens zal wellicht niet meegaan in ontwerpen van zwevende prielen en aanhangsels. Vreemd genoeg zal die wellicht een realistisch ontwerp willen maken, geen troetelbeertjeskasteel op een wolk.
En bij de dokter, toch vreemd dat die niet met een toverstok zwaait en alles oplost met wat paddeslijm en drakekwijl he?

Hoe zou dat toch komen? :-D :-D :lol:

Peche 22 december 2013 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6941206)
Het gaat hier over wetenschap, niet Sinterklaas.
Ken jij veel kinderwetenschappers?

Ah waar gaat het hier dan over wetenschap? Quote eens door.
Ik dacht dat ik over iets interdimensioneel bezig was.
Over iets zoals de logos...
Als jij zo op de wetenschap gesteld bent, wat doe jij dan hiertussen dit alles?

meneer 22 december 2013 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6941344)
Aha, hier raken we aan de kern van de waanzin van meneer.
"De natuur gehoorzaamt niet aan wetten"
blablablazeverblabla
:-D :-D :lol:

de natuur heeft geen wetten inderdaad, geen limiet, geen grenzen. de n

praha 22 december 2013 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RightOnTarget (Bericht 6940976)
Nee hoor, maar ik sta helemaal achter wat hij zegt.

Een trol die achter een trol zijn trollen staat ... verbazend :-)

meneer 22 december 2013 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6941344)
Aha, hier raken we aan de kern van de waanzin van meneer.
"De natuur gehoorzaamt niet aan wetten"
:-D :-D :lol:

De natuur heeft geen wetten inderdaad, geen limiet, geen grenzen. De natuur test gewoon alles uit, gelijk wat, waar en wanneer, experiment na experiment, zonder vooroordelen en zonder vaststaand plan.
Kijk bvb naar een dier als het vogelbekdier, toen daarvan het eerste ( dode )exemplaar naar Europa gebracht werd, waren er zo van die mannen zoals gij en een paar andere schreeuwlelijken hier die er van overtuigd waren dat het een vervalsing was !:lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogelbekdier
Citaat:

Toen het eerste opgezette exemplaar eind achttiende eeuw westerse natuuronderzoekers bereikte, bracht het forse discussie teweeg. Enkelen beschouwden het als een vervalsing; het vermoeden bestond dat lichaamsdelen van verscheidene diersoorten aan elkaar waren gehecht.
Want ja natuurlijk, een zoogdier met een vogelbek en zwemvliezen dat eieren legt, voornamelijk in het water leeft en een giftige angel bezit, DA KAN NI vanzelfsprekend !:lol:
Maar jawel, het k�*n dus wel.:lol:
D�*t is de natuur op en top, steeds onvoorspelbaar, dat kunnen kleine parcifallekkes niet in " wetten " vastleggen.

Havanna 22 december 2013 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6941842)
de natuur heeft geen wetten inderdaad, geen limiet, geen grenzen. de n

Kortom, net als jouw domheid.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be