Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Wapper 2 augustus 2016 23:48

[Q UOTE=Peche;8186145]Wie zegt dat ik niet surf vanop een andere planeet?[/quote]

IK. Bewijs eene het tegendeel?

praha 3 augustus 2016 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8185459)
Je hebt verschillende groepen aliens en inderdaad sommigen delen hun technologie enkel met de geheime tak van de regering die deze technologien bezigt in geheime projecten.

Als we over aliens spreken moeten we niet veralgemenen, er zijn verschillende groepen met elk hun eigen agenda.

De "positieve" aliens werken ook op de achtergrond via verschillende manieren aan het ontwaken van de mensheid, en mettertijd via het ontwaken het vrijmaken van de verschillende industriëen om deze technologïen mainstream te brengen.

Zolang de huidige machtstructuur zijn greep nog heeft op het ontwikkelen van nieuwe technologien heeft is het zeer moeilijk om deze vrij te maken voor iedereen.

Er zijn veel gevallen geweest in de recente geschiedenis van revolutionaire ontdekkingen die opgekocht of onderdrukt zijn door de elite.

... en maar naast de hete brij fietsen

Als jij dat weet en wij, vermeende mainstreamers niet, vertel ons dan even hoe ge erachter zijt gekomen en hoe dat te verifiëren valt.

Peche 3 augustus 2016 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8186239)
Hoe is het weer ginder?

Nu regen.

Peche 3 augustus 2016 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8186246)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8186145)
Wie zegt dat ik niet surf vanop een andere planeet?

IK. Bewijs eene het tegendeel?

Zie mijn ip.

parcifal 3 augustus 2016 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8186260)
... en maar naast de hete brij fietsen

Als jij dat weet en wij, vermeende mainstreamers niet, vertel ons dan even hoe ge erachter zijt gekomen en hoe dat te verifiëren valt.

Gechanneld vanop de Pleiaden natuurlijk, maar dat kan je alleen beluisteren als je een abonnement hebt, zeer duur en exclusief. Irsan is blijkbaar een golden boy/girl. :)

Yog Sothoth 3 augustus 2016 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8185459)
Er zijn veel gevallen geweest in de recente geschiedenis van revolutionaire ontdekkingen die opgekocht of onderdrukt zijn door de elite.

Geef eens een paar voorbeelden!

Peche 3 augustus 2016 12:32

Er gaan toch geruchten dat de nazi's hun tech van een "alien ras" hebben?
Niet letterlijk gekregen, maar de nazi's zaten wel met occulte zaken bezig. Misschien hadden zij grip op alien technologie waarop ze hun tech baseerde.
Zei Werner von Braun zo geen rare dingen op zijn sterfbed? Of is dat een hoax?

Yog Sothoth 3 augustus 2016 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8186695)
Er gaan toch geruchten dat de nazi's hun tech van een "alien ras" hebben?
Niet letterlijk gekregen, maar de nazi's zaten wel met occulte zaken bezig. Misschien hadden zij grip op alien technologie waarop ze hun tech baseerde.
Zei Werner von Braun zo geen rare dingen op zijn sterfbed? Of is dat een hoax?

Over welke technologie heb je het dan, die ze op aliens gebaseerd zouden hebben? Straalmotoren, raketten? Of hun compleet mislukt atoomprogramma? Sorry, maar ze hebben nooit iets in de strijd geworpen dat buitenaardse trekjes heeft. Het blijft bij wat je zelf zegt: geruchten en roddels, maar verder niks concreets.

Peche 3 augustus 2016 16:02

Wel de ruimtevaart boomde in Amerika eens ze hun handen kregen op SS tech.
Het gros is niet eens bekend en wat wij voor speelgoed krijgen, had hun defensiesysteem al tien jaar eerder.
Ik zeg niet dat dit gelinkt is, maar er gaan wel geruchten op.
Dat komt overeen met de filosofie die ik geloof. Dat wij in contact staan met een andere geest. We vinden het niet uit maar ontdekken het.

Yog Sothoth 3 augustus 2016 17:00

Het is niet dat die technologie daarvoor niet bekend was, al voor de tweede wereldoorlog werd er geëxperimenteerd met raketten op vloeibare brandstof.

Het Oosten 4 augustus 2016 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8186690)
Geef eens een paar voorbeelden!

Dat is niet zo moeilijk. Reeds in de jaren '90 waren er elektrische wagens en dito technologie voorhanden (zelfs voortuigen die op waterstof reden). Deze elektrische wagens werden massaal vernietigd onder druk van de grote oliemaatschappijen.

https://docs.google.com/presentation...w#slide=id.p43

Another Jack 4 augustus 2016 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8187734)
Dat is niet zo moeilijk. Reeds in de jaren '90 waren er elektrische wagens en dito technologie voorhanden. Deze elektrische wagens werden massaal vernietigd onder druk van de grote oliemaatschappijen.

https://docs.google.com/presentation...w#slide=id.p43

Vernietigd nog wel....

Het Oosten 4 augustus 2016 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8187739)
Vernietigd nog wel....

Ja, vernietigd. Massaal op een hoop geworpen (letterlijk) en vermalen tot schroot.

Zover ging uw informatie blijkbaar niet. Maar goed, het is dan ook niet de eerste keer dat u een verbazingwekkende onwetendheid ten toon spreidt. Daarom noemen we u ook 'little Jack' in de wandelgangen. Met uw goedkeuring zelfs.


Massale vernietiging van electrische EV1's eind jaren negentig .

Another Jack 4 augustus 2016 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8187744)
Ja, vernietigd. Massaal op een hoop geworpen (letterlijk) en vermalen tot schroot.

Zover ging uw informatie blijkbaar niet. Maar goed, dat is dan ook niet de eerste keer dat u een verbazingwekkende onwetendheid ten toon spreidt. Daarom noemen we u ook 'little Jack' in de wandelgangen. Met uw goedkeuring zelfs.

Professor Magetto (VUB) heeft veel geluk gehad in de jaren '90...
Waren de oliemaatschappijen zijn elektrische wagentjes vergeten misschien?

Another Jack 4 augustus 2016 08:54

Dat moet little system even googelen, vermoed ik...

Het Oosten 4 augustus 2016 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8185545)
Ik wil niet antwoorden op je vragen omdat je geen integere houding hebt in deze discussie. Je bent niet geïnteresseerd in een oprechte discussie en daarom schenk ik ook geen aandacht aan jou.

Ik hoop dat dit bij deze duidelijk is en je ook geen tijd meer verspilt aan mij, want antwoorden doe ik niet.

U moet little Jack vergeven. De man praat zo vaak over dingen waar hij geen iota over gelezen heeft en geen bal van afweet, dat men zijn weinig relevante infantiele antwoorden nu wel gewoon is.

Kortom, u moet het zo zien:
' een kinderachtig antwoord = een Jack's antwoord ' .
Zo simpel is het.

Another Jack 4 augustus 2016 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8187803)
U moet little Jack vergeven. De man praat zo vaak over dingen waar hij geen iota over gelezen heeft en geen bal van afweet, dat men zijn weinig relevante infantiele antwoorden nu wel gewoon is.

Kortom, u moet het zo zien:
' een kinderachtig antwoord = een Jack's antwoord ' .
Zo simpel is het.

Het moet uiteraard simpel blijven.

jogo 4 augustus 2016 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8187739)
Vernietigd nog wel....

Toch aannemelijk dat een elektrische wagen het begeeft en vernietigd wordt onder een heel grote druk ?

Another Jack 4 augustus 2016 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 8187838)
Toch aannemelijk dat een elektrische wagen het begeeft en vernietigd wordt onder een heel grote druk ?

Terwijl ze ze toch evengoed op sterk water hadden kunnen zetten?

Yog Sothoth 4 augustus 2016 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8187734)
Dat is niet zo moeilijk. Reeds in de jaren '90 waren er elektrische wagens en dito technologie voorhanden (zelfs voortuigen die op waterstof reden). Deze elektrische wagens werden massaal vernietigd onder druk van de grote oliemaatschappijen.

https://docs.google.com/presentation...w#slide=id.p43

En draaiden die op alien technologie?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be