Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 1 december 2020 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533554)
Lijkt me sterk dat het allemaal wat boven jouw petje is.
Ooit iets te zeggen wat over het onderwerp gaat en niet de posters er in? Zou inhoudelijker zijn.

Blijf dan bij het onderwerp, waarde complotgek.
Aliens hebben niks te maken met goden of duivels,er zijn vast een paar duizend kwakvideo's op bitchute om je alles haarfijn uit te leggen.

Doe je eigen onderzoek, bekijk paranoide video's tot je helemaal doordraait. :)

Het Oosten 1 december 2020 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533557)
Dat is zijn sterkste troef; er niet in geloven.
Ik wil je maar waarschuwen dat deze ufos een agenda tegen de mensheid voeren en niet voor de mensheid. Laten we het daarop houden ;)

Zeg me dan wat een wezen zoals de duivel (wie is dit eigenlijk?) erbij te winnen heeft wanneer hij mensen in hun verderf laat storten? Wat is dan zijn doel? Welk voordeel heeft hij erbij?

U gaf geen antwoord.

CUFI 1 december 2020 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9533561)
Blijf dan bij het onderwerp, waarde complotgek.
Aliens hebben niks te maken met goden of duivels,er zijn vast een paar duizend kwakvideo's op bitchute om je alles haarfijn uit te leggen.

Doe je eigen onderzoek, bekijk paranoide video's tot je helemaal doordraait. :)

Omdat jij dat zegt? Ze hebben er net alles mee te maken volgens mij.
Het is in de christelijke wereld reeds heel bekend dat “new-agers” die “channelen” met aliens dat niet met buitenaardsen doen maar met demonen.

Het is makkelijk iemand als complotgek weg te zetten.

Het Oosten 1 december 2020 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533568)
Omdat jij dat zegt? Ze hebben er net alles mee te maken volgens mij.
Het is in de christelijke wereld reeds heel bekend dat “new-agers” die “channelen” met aliens dat niet met buitenaardsen doen maar met demonen.

Het is makkelijk iemand als complotgek weg te zetten.

En wat zijn demonen? Wat is hun doel?

CUFI 1 december 2020 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9533566)
Zeg me dan wat een wezen zoals de duivel (wie is dit eigenlijk?) erbij te winnen heeft wanneer hij mensen in hun verderf laat storten? Wat is dan zijn doel? Welk voordeel heeft hij erbij?

U gaf geen antwoord.

Ok je vraagt er naar:

De satan wou de mens niet dienen maar wilt dat de mens hem dient. Satan kwam in tegenstand tegen God omdat wij God Zijn meest geliefde creatie zijn en dat maakte de satan boos. We waren in de gelijkenis van God geschapen, maar zijn dan door de duivel in zonde gevallen. We kunnen alleen terug naar de gelijkenis van God komen door wedergeboren te worden in Jezus Christus en daardoor na de dood opgenomen te worden in het nieuwe Jeruzalem.

Ik antwoordde op je vraag, wetende dat u het zou verwerpen en ik bespot zal worden door anderen.

Het Oosten 1 december 2020 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533573)
Ok je vraagt er naar:

De satan wou de mens niet dienen maar wilt dat de mens hem dient. Satan kwam in tegenstand tegen God omdat wij God Zijn meest geliefde creatie zijn en dat maakte de satan boos. We waren in de gelijkenis van God geschapen, maar zijn dan door de duivel in zonde gevallen. We kunnen alleen terug naar de gelijkenis van God komen door wedergeboren te worden in Jezus Christus en daardoor na de dood opgenomen te worden in het nieuwe Jeruzalem.

Ik antwoordde op je vraag, wetende dat u het zou verwerpen en ik bespot zal worden door anderen.

Ik bespot u niet, ik wil gewoon meer uitleg. Alleen vat ik u niet. En ik herhaal dus mijn vraag: wat voor nut heeft het voor Satan, welke voordeel heeft het voor hem om de mensen te verleiden tot zonde. Dat is toch je reinste absurditeit. U dicht Satan menselijke kenmerken toe. Maar Satan, mocht hij al bestaan, is geen mens. Het is een geestelijk wezen dat maar weinig te maken heeft met het aardse.


P.S.
Ik stel u nu een persoonlijke vraag, maar u hoeft niet te antwoorden: bent u Getuige van Jehova?

CUFI 1 december 2020 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9533583)
Ik bespot u niet, ik wil gewoon meer uitleg. Alleen vat ik u niet. En ik herhaal dus mijn vraag: wat voor nut heeft het voor Satan, welke voordeel heeft het voor hem om de mensen te verleiden tot zonde. Dat is toch je reinste absurditeit. U dicht Satan menselijke kenmerken toe. Maar Satan, mocht hij al bestaan, is geen mens. Het is een geestelijk wezen dat maar weinig te maken heeft met het aardse.


P.S.
Ik stel u nu een persoonlijke vraag, maar u hoeft niet te antwoorden: bent u Getuige van Jehova?

Neen ik ben geen getuige maar protestants.
Ik antwoordde uw vraag en werd reeds bespot door een trol die boven zijn vermogen probeert te debatteren.

Kijk naar de menselijke natuur wanneer ze jaloers zijn. Als iemand succesvol zaken doet is er veel concurrentie die roet in het eten wilt gooien.
Het is daarboven en hier beneden een strijd tussen het goede en het kwade. Wanneer mensen het goede gaan dienen verliest de slechte macht en kan die minder invloed uitoefenen.

Als de slechte zijn agenda zou openbaren, zou niemand er in lopen en daarom misleidt hij de mensen. New agers die channelen denken speciaal te zijn en kennis te ontvangen als ze met “buitenaardse krachten” communiceren, maar in feite worden ze misbruikt en zijn ze met demonen bezig.

Het agenda van God is ons openbaart, wat je ermee doet is aan jou.

Het Oosten 1 december 2020 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533590)
Neen ik ben geen getuige maar protestants.
Ik antwoordde uw vraag en werd reeds bespot door een trol die boven zijn vermogen probeert te debatteren.

Kijk naar de menselijke natuur wanneer ze jaloers zijn. Als iemand succesvol zaken doet is er veel concurrentie die roet in het eten wilt gooien.
Het is daarboven en hier beneden een strijd tussen het goede en het kwade. Wanneer mensen het goede gaan dienen verliest de slechte macht en kan die minder invloed uitoefenen.

Als de slechte zijn agenda zou openbaren, zou niemand er in lopen en daarom misleidt hij de mensen. New agers die channelen denken speciaal te zijn en kennis te ontvangen als ze met “buitenaardse krachten” communiceren, maar in feite worden ze misbruikt en zijn ze met demonen bezig.

Het agenda van God is ons openbaart, wat je ermee doet is aan jou.

Sorry, maar ik geloof daar allemaal niet in . Er is geen agenda van God, er is nooit een openbaring geweest. Noch van Jaweh, noch van Allah, enz. Dit zijn hersenspinsels om zin te geven aan het leven. Voor mij geen probleem. Iedereen gelooft in wat hij denkt te moeten geloven. Op voorwaarde dat hij of zij het geloof niet opdringt aan anderen.

CUFI 1 december 2020 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9533600)
Sorry, maar ik geloof daar allemaal niet in . Er is geen agenda van God, er is nooit een openbaring geweest. Noch van Jezus, noch van Mohammed, enz. Dit zijn hersenspinsels om zin te geven aan het leven. Voor mij geen probleem. Iedereen gelooft in wat hij denkt te moeten geloven. Op voorwaarde dat hij of zij het geloof niet opdringt aan anderen.

Zolang je maar onthoudt dat die “aliens” hier niet in ons voordeel zijn. Ze voeren een agenda tegen de mens. Ze waren al hier voor de mens geschapen werd.

Het Oosten 1 december 2020 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533604)
Zolang je maar onthoudt dat die “aliens” hier niet in ons voordeel zijn. Ze voeren een agenda tegen de mens. Ze waren al hier voor de mens geschapen werd.

Als we de bijbel(Genesis) mogen geloven, dan zou dit misschien zo kunnen zijn.

kojak 1 december 2020 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533604)
Zolang je maar onthoudt dat die “aliens” hier niet in ons voordeel zijn. Ze voeren een agenda tegen de mens. Ze waren al hier voor de mens geschapen werd.

Best mogelijk. Ik gun je het voordeel van de twijfel. Maar kan je dat ergens hard maken ?

CUFI 1 december 2020 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9533611)
Best mogelijk. Ik gun je het voordeel van de twijfel. Maar kan je dat ergens hard maken ?

De Bijbel maakt het hard.

Ik heb een playlist gedeeld met meer aan 10h videomateriaal van een predikant die zich daar enorm in verdiepte. Misschien dat ik daar later eens uitgebreider op terugkom, maar nu ben ik met een ander onderwerp bezig dat belangrijker is. Het was wel belangrijk dat ik Het Oosten waarschuwde zodat hij waakzaam zou zijn. In de christelijke wereld zijn veel mensen bekend die uit die demonische ufo-wereld vluchtten nadat ze contact maakte. Al deze mensen vinden alleen redding door zich tot Hem te keren.
Zulke verhalen vind je meteen na enkele google zoekopdrachten.

Of het nu channelen met aliens is, of met ouija borden, ... het is allemaal 1 pot nat dat alleen gereinigd kan worden door ons neder te werpen voor de voeten van Jezus Christus. De occulte wereld is geen kattenpis.

kojak 1 december 2020 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533631)
De Bijbel maakt het hard.

Ik heb een playlist gedeeld met meer aan 10h videomateriaal van een predikant die zich daar enorm in verdiepte. Misschien dat ik daar later eens uitgebreider op terugkom, maar nu ben ik met een ander onderwerp bezig dat belangrijker is. Het was wel belangrijk dat ik Het Oosten waarschuwde zodat hij waakzaam zou zijn. In de christelijke wereld zijn veel mensen bekend die uit die demonische ufo-wereld vluchtten nadat ze contact maakte. Al deze mensen vinden alleen redding door zich tot Hem te keren.
Zulke verhalen vind je meteen na enkele google zoekopdrachten.

Of het nu channelen met aliens is, of met ouija borden, ... het is allemaal 1 pot nat dat alleen gereinigd kan worden door ons neder te werpen voor de voeten van Jezus Christus. De occulte wereld is geen kattenpis.

Is de Bijbel een wetenschappelijk bewijs ?
Ik vrees van niet. ;)

Het Verzet 1 december 2020 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533557)
Dat is zijn sterkste troef; er niet in geloven.
Ik wil je maar waarschuwen dat deze ufos een agenda tegen de mensheid voeren en niet voor de mensheid. Laten we het daarop houden ;)

De sterkste troef van de duivel lijkt mij niet dat mensen er niet in geloven, het is erin te doen geloven dat hij God is.

CUFI 1 december 2020 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9533633)
Is de Bijbel een wetenschappelijk bewijs ?
Ik vrees van niet. ;)

Als het u om wetenschappelijke bewijzen te doen is, vrees ik dat je het verkeerde topic raadpleegt.

CUFI 1 december 2020 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533634)
De sterkste troef van de duivel lijkt mij niet dat mensen er niet in geloven, het is erin te doen geloven dat hij God is.

Sterk en waar.

Het Verzet 1 december 2020 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533631)
De Bijbel maakt het hard.

Ik heb een playlist gedeeld met meer aan 10h videomateriaal van een predikant die zich daar enorm in verdiepte. Misschien dat ik daar later eens uitgebreider op terugkom, maar nu ben ik met een ander onderwerp bezig dat belangrijker is. Het was wel belangrijk dat ik Het Oosten waarschuwde zodat hij waakzaam zou zijn. In de christelijke wereld zijn veel mensen bekend die uit die demonische ufo-wereld vluchtten nadat ze contact maakte. Al deze mensen vinden alleen redding door zich tot Hem te keren.
Zulke verhalen vind je meteen na enkele google zoekopdrachten.

Of het nu channelen met aliens is, of met ouija borden, ... het is allemaal 1 pot nat dat alleen gereinigd kan worden door ons neder te werpen voor de voeten van Jezus Christus. De occulte wereld is geen kattenpis.

Maar toch, DMT staat nog steeds op het verlanglijstje.

kojak 1 december 2020 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533636)
Als het u om wetenschappelijke bewijzen te doen is, vrees ik dat je het verkeerde topic raadpleegt.

Het ging toch over aliens of niet ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533604)
Zolang je maar onthoudt dat die “aliens” hier niet in ons voordeel zijn. Ze voeren een agenda tegen de mens. Ze waren al hier voor de mens geschapen werd.


U beweert iets, maar kan het niet staven dus ?

Het Verzet 1 december 2020 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9533645)
U beweert iets, maar kan het niet staven dus ?

Kom, kom.
't Is ne nieuwe.
Als ge gaat daten, ga je de eerste keer toch ook niet vragen of ze alles wat ze zegt kan staven.
Laat gewoon even vrijuit babbelen.

CUFI 1 december 2020 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9533644)
Maar toch, DMT staat nog steeds op het verlanglijstje.

Met welk doel?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be