Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   “Goed gedaan, enkel een paar weken te vroeg”: reacties op brand in asielcentrum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250763)

Boduo 15 december 2020 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9546120)
Uit een groter hoekje dan u wel denkt. En Hugo Schiltz wist dat. En hij wist dit omdat hij het kón weten.

Hugo is al 15 jaar overleden.
VVT.

Het Oosten 15 december 2020 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9546124)
Hugo is al 15 jaar overleden.
VVT.

Dat is nog niet zo lang geleden. Niet veel veranderd ondertussen. Wees daar maar zeker van.

TheFourHorsemen 15 december 2020 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9546120)
Uit een groter hoekje dan u wel denkt. En Hugo Schiltz wist dat. En hij wist dit omdat hij het kón weten.

Schiltz is echt uw grote held hé.

Hoe vaak per week rukt u zich af op het beeldfragment van Schiltz waarin hij zich negatief uitlaat over N-VA?

marie daenen 15 december 2020 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9546131)
Dat is nog niet zo lang. Niet veel veranderd ondertussen. Wees daar maar zeker van.

Tuurlijk niet, daar zorgt la Belgique wel voor...

Pandareus 15 december 2020 17:51

!!! Dit bericht bevat een scheldpartij aan het adres van een politicus of politieke groeperingen. !!!







Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet.

We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden, en ze argumentatief te onderbouwen, dit in het belang van een volwassen discussieklimaat.









Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9545922)
Dat is net het hele punt. De uitholling van de term fascisme.

Vanaf men ergens niet akkoord mee is, wordt er steeds gesmeten met die term.

Ken je de ducktest ?

Als een partij gesticht is door een fan van de Nieuwe Orde, al de oude fraaiste elementen zoals Xavier Buisseret of de notoire Roeland Raes Nieuwe Orde fanaten waren, VMO volk, als daarna de 'jonge garde' van PhDW die het overnam ook uit deze kliek komt (zijn mentor was Roger Spinneweyn, operatie Brevier). Als de jonge PhDW maar één nieuw politiek element aanbracht omdat dit nu eenmaal veeel meer kiezers aantrekt (= racisme, vreemdelingenhaat, hierop groeide het Blok). Maar : nooit of te nooit heeft PhDW ook maar één millimeter afstand willen nemen van de oude garde, noch van de oude idolen (o.a. Cyriel Verschaeve), dan kan en mag men met rede zeggen dat de echte sterke man van het VB nog altijd in hart en ziel een neo-nazi is. Van in de jaren '80 dateren de eerste boeken over het Blok en hun neo-fascistische sympathieën, denk maar aan Hugo Gijsels, later zijn er verschillende boeken over geschreven door Marc Spruyt. (zijn thesis ging daarover)
Voor wie de laatste 30 jaar niet met zijn duim in zijn gat gezeten heeft, kan het écht niet moeilijk zijn om via pers, boeken, televisie documentairen e.a. tonnen vol voorbeelden te vinden dat het VB een partij is die draait rond fascisme & racisme.

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

En als je ook maar één ding wil onthouden aub : ik heb het hier enkel over Blokkers, neo-nazi adepten dus.

Boduo 15 december 2020 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9546131)
Dat is nog niet zo lang. Niet veel veranderd ondertussen. Wees daar maar zeker van.

Schiltz kende mensen die tijdens de oorlog "zwart" waren maar die mensen zijn quasi allemaal overleden...

Boduo 15 december 2020 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9546132)
Schiltz is echt uw grote held hé.

Hoe vaak per week rukt u zich af op het beeldfragment van Schiltz waarin hij zich negatief uitlaat over N-VA?

het Oosten, zich afrukken ???

TheFourHorsemen 15 december 2020 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9546139)
het Oosten, zich afrukken ???

Is Het Oosten een dame?

Het Oosten 15 december 2020 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9546132)
Schiltz is echt uw grote held hé.

Hoe vaak per week rukt u zich af op het beeldfragment van Schiltz waarin hij zich negatief uitlaat over N-VA?

Helemaal niet. Ik las zijn biografie. Echt de moeite waard. Schiltz zou zoiets nooit gezegd hebben indien hij er niet van overtuigd was dat het zo was. En hij kon het weten.


TheFourHorsemen 15 december 2020 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9546157)
Helemaal niet. Ik las zijn biografie. Echt de moeite waard. Schiltz zou zoiets nooit gezegd hebben indien hij er niet van overtuigd was dat het zo was. En hij kon het weten.


En, plakken de bladen aan elkaar?

De mening van Schiltz is niet meer of minder belangrijk dan die van andere grotere politici binnen het Vlaams-nationalisme.

Het Oosten 15 december 2020 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9546139)
het Oosten, zich afrukken ???

Ik zeg maar wat is. En ja, dat het u niet zint, is weer een andere zaak. Zolang als men blijft verdoezelen, verdonkermanen, minimaliseren in deze, zal er altijd een discussie zijn. En als er een discussie is in een draad hierover, dan zal het zelden zijn dat ik deze discussie hierover heb gestart.

Het Oosten 15 december 2020 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9546158)
En, plakken de bladen aan elkaar?

De mening van Schiltz is niet meer of minder belangrijk dan die van andere grotere politici binnen het Vlaams-nationalisme.

Natuurlijk natuurlijk. Maar het is wel een mening van iemand die het kon weten.

Boduo 15 december 2020 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9546164)
Ik zeg maar wat is. En ja, dat het u niet zint, is weer een andere zaak. Zolang als men blijft verdoezelen, verdonkermanen, minimaliseren in deze, zal er altijd een discussie zijn. En als er een discussie is in een draad hierover, dan zal het zelden zijn dat ik deze discussie hierover heb gestart.

Dat het mij niet zou zinnen, is uw interpretatie.
Ik probeer gewoon een beetje te relativeren.

Boduo 15 december 2020 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9546142)
Is Het Oosten een dame?

Dames kunnen ook mastuberen.
Vraag het maar eens aan Delphine...

TheFourHorsemen 15 december 2020 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9546171)
Natuurlijk natuurlijk. Maar het is wel een mening van iemand die het kon weten.

Net zoals Bart De Wever het kan weten. Of Geert Bourgeois. Of...

Maar die ene mening pikt u er uit en plaatst u op een podium. Alsof de mening van Schiltz de onbetwistbare waarheid is.

Het Oosten 15 december 2020 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9546178)
Dat het mij niet zou zinnen, is uw interpretatie.
Ik probeer gewoon een beetje te relativeren.

Relativeer maar niet té veel dan.

TheFourHorsemen 15 december 2020 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9546181)
Dames kunnen ook mastuberen.
Vraag het maar eens aan Delphine...

Dat weet ik.

Ik vroeg me gewoon af waarom hij/zij zich niet kan afrukken (wat slechts een manier van masturberen is). Dat Het Oosten een dame zou zijn, zou een mogelijke verklaring kunnen zijn.

Zipper 15 december 2020 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9546132)
Schiltz is echt uw grote held hé.

Hoe vaak per week rukt u zich af op het beeldfragment van Schiltz waarin hij zich negatief uitlaat over N-VA?

Nestbevuiler, zoals ook Peumans er één is geworden.

Het Oosten 15 december 2020 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9546181)
Dames kunnen ook mastuberen.
Vraag het maar eens aan Delphine...

U verheft de draad weer eens op een uitzonderlijk hoog niveau.

Boduo 15 december 2020 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9546191)
U verheft de draad weer eens op een uitzonderlijk hoog niveau.

Dat gebeurt hier dagelijks.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be