Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Franse homo komt uit de kast + huilt als klein kind omdat ie aangevallen werd o_0 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251039)

bembem 3 december 2019 18:03

Franse homo komt uit de kast + huilt als klein kind omdat ie aangevallen werd o_0
 
https://youtu.be/914cIAZUOkE

Allez bezie dat nu eens. Ca chiale pour un rien (niet eens fysisch gewond ofzo, o_0) en mag zelfs op TV speciaal zijn beklag komen doen; in Saoudie Arabie was het wel anders geweest....

Nu ja, c'est une star dus ergens normaal dat hij live traantjes komt wegpinken.

Ipv zich moedig te tonen (echte mannen huilen niet, niet waar) :roll:

Allez niet dat ik er geen compassie mee heb maar het zal zeker niet op die manier zijn (aka zich als een bange huilerige vrouw gedragen) dat homo agressors terug zullen deinzen. Integendeel zelfs, nu dat meneer zo janetterig (sorry ik heb hier geen andere bewoordingen voor o_0) -in publiek dan nog wel, lol- reageerde, heeft ie naar mijn inziens juist het stereotiep van de verwijfde homo versterkt/in de verf gezet.

Sorry Matthieu mais tu as mal agi.

Een echte man huilt niet zomaar & slaat terug wanneer hij wordt aangevallen -ook al gebeurt dit in groep! (Ps Ik ben het hier niet helemaal mee eens maar zo redeneert nu eenmaal het gros vd bevolking).

Een man kan gevoelig zijn, niks mis mee, maar zich als een huilend kind/vrouw gedragen lost niets op.

Een man die een homo haat & aanvalt zal zich hier juist gesterkt door voelen en nog harder slaan.

Homo mannen moeten niet huilen maar tonen dat zij ook MAN zijn door zich eveneens MANNELIJK te gedragen. Niet omdat ze anders geen man zouden zijn maar omdat hun agressors hen anders als 'prooitjes' zullen blijven benaderen.

Pas op ik ben zeker geen homo-haatster, (want ik zie jullie al afkomen).

Nee ik zeg enkel dat homo's als Matthieu het stereotype niet nog meer in de picture horen te zetten maar juist out of the box moeten beginnen leren denken & HANDELEN.

Huilen lost niets op; terugslaan/zich als een ECHTE MAN gedragen WEL!!

Tavek 3 december 2019 18:44

De schuld bij het slachtoffer leggen bij agressie is een tacktiek die veel vrouwen ook gebruiken als een man zijn vrouw tot grut slaat. Ik begrijp het niet. Hier zie je hetzelfde.

bembem 3 december 2019 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9185928)
De schuld bij het slachtoffer leggen bij agressie is een tacktiek die veel vrouwen ook gebruiken als een man zijn vrouw tot grut slaat. Ik begrijp het niet. Hier zie je hetzelfde.

Begrijpend lezen pls.

Ik zeg niet dat hij schuld treft maar zich als een slachtoffer/prooi gedraagt.

Elio di Supo 3 december 2019 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185931)
Begrijpend lezen pls.

Ik zeg niet dat hij schuld treft maar zich als een slachtoffer/prooi gedraagt.

Je bent niet enkel niet lekker in je hoofd. Je houdt er ook nog eens een hoop onfrisse ideeen op na. Wat een mislukkeling.

Hou toch eens op om zo een karikatuur van vrouwen te maken.

bembem 3 december 2019 18:52

Allez nog een die niet kan lezen, niet dat het me verbaast ;-);-)

Elio di Supo 3 december 2019 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185935)
Allez nog een die niet kan lezen, niet dat het me verbaast ;-);-)

Ik kan uw nonsens perfect lezen. Helaas.

Er staat niets verdedigbaars in. Enkel psychotisch gewauwel als jammerlijk farmaceutisch neveneffect.

bembem 3 december 2019 19:02

Allez bon wat hebben we tot nu toe geleerd v onze 2 forummers:

Het is perfect OK om zwakheid extra in de verf te zetten als homo. Maw zich verder in de slachtofferrol wentelen ipv te handelen als echte man :roll: Geen wonder dat het vol mietjes rondloopt :-):-)

Elio di Supo 3 december 2019 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185950)
Allez bon wat hebben we tot nu toe geleerd v onze 2 forummers:

Het is perfect OK om zwakheid extra in de verf te zetten als homo. Maw zich verder in de slachtofferrol wentelen ipv te handelen als echte man :roll: Geen wonder dat het vol mietjes rondloopt :-):-)

Wat is een "echte" man? Daar gaat het nu net over he, dat bepaalde stereotypen moeten bestendigd. En uitgerekend een vrouwmens (of wat daar voor moet doorgaan) gaat hier even macho-gedrag gaan promoten.

Jij bent degene die graag het slachtoffertje uithangt. Alles is de schuld vd maatschappij, je adoptiemoeder, de blanken etc. En dat uitgerekend jij iemand gaat besmeuren omdat die zich te veel als slachtoffer gedraagt is werkelijk volkomen geflipt. Je bent echt om van te kotsen mens. En uw ziektebeeld begint mij eerlijk gezegd zwaar de keel uit te hangen.

bembem 3 december 2019 19:09

Here we go :sleeping: :sleeping:

bembem 3 december 2019 19:10

Allez bon nu nog de bijdragen v Ana List, Alice.. & oh! Indomitable :-):-):-)

Elio di Supo 3 december 2019 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185957)
Here we go :sleeping: :sleeping:

De argumenten zijn op. Nu naar uw volgende brain fart.

bembem 3 december 2019 19:12

On topic pls :roll:

Elio di Supo 3 december 2019 19:21

Tante nonneke zegt fuck you.


Mambo 3 december 2019 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185950)
Allez bon wat hebben we tot nu toe geleerd v onze 2 forummers:

Het is perfect OK om zwakheid extra in de verf te zetten als homo. Maw zich verder in de slachtofferrol wentelen ipv te handelen als echte man :roll: Geen wonder dat het vol mietjes rondloopt :-):-)

Niks aan te doen.
Deze generatie is een huilgeneratie.

Pandareus 3 december 2019 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185959)
Allez bon nu nog de bijdragen v Ana List, Alice.. & oh! Indomitable :-):-):-)

Zet mij er maar bij, Elio heeft 100% gelijk, je hele uitleg is walgelijk. En totaal misplaatst vanuit de mond van een fake gehandicapte die van huilie-huilie haar levensmissie heeft gemaakt zolang het je maar een uitkering en wat medelijden oplevert.

Indomitable 3 december 2019 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185959)
Allez bon nu nog de bijdragen v Ana List, Alice.. & oh! Indomitable :-):-):-)


Jan van den Berghe 3 december 2019 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185886)
Homo mannen moeten niet huilen maar tonen dat zij ook MAN zijn door zich eveneens MANNELIJK te gedragen. Niet omdat ze anders geen man zouden zijn maar omdat hun agressors hen anders als 'prooitjes' zullen blijven benaderen.

Pas op ik ben zeker geen homo-haatster, (want ik zie jullie al afkomen).

Nee ik zeg enkel dat homo's als Matthieu het stereotype niet nog meer in de picture horen te zetten maar juist out of the box moeten beginnen leren denken & HANDELEN.

Huilen lost niets op; terugslaan/zich als een ECHTE MAN gedragen WEL!!

Wat bedoelt u met "zich mannelijk gedragen"? En hoe "mannelijk" moet iemand zich gedragen als er 's avonds in een steegje vijftien man rond je staat?

Iedereen weet hier hoe ik als christen homoseksualiteit beoordeel, maar dat neemt niet weg ik met klem iedere vorm van aantasting van de fysieke integriteit met klem veroordeel.

Den Duisteren Duikboot 3 december 2019 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9185886)
Nee ik zeg enkel dat homo's als Matthieu het stereotype niet nog meer in de picture horen te zetten maar juist out of the box moeten beginnen leren denken & HANDELEN.

Huilen lost niets op; terugslaan/zich als een ECHTE MAN gedragen WEL!!

Het stereotype van dé man is dan blijkbaar weer wel oké...

bembem 3 december 2019 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 9186256)
Het stereotype van dé man is dan blijkbaar weer wel oké...

Oouhhhhh nog een janetje ^_~ .... oeps sorry :oops: homo'tje :-):-)

Mooooh zeg zo getriggerd??! Ik bedoel het niet slecht hoor, wil jullie wakker schudden daarmee :-);-);-)

bembem 3 december 2019 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9186116)
Wat bedoelt u met "zich mannelijk gedragen"? En hoe "mannelijk" moet iemand zich gedragen als er 's avonds in een steegje vijftien man rond je staat?

Iedereen weet hier hoe ik als christen homoseksualiteit beoordeel, maar dat neemt niet weg ik met klem iedere vorm van aantasting van de fysieke integriteit met klem veroordeel.

Moooooooh zeg Jan verdedigt homo's...... Maak dat mee :rofl: :rofl:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be