Citaat:
Mij lijkt het eerder de eerste probeerselen van een prehistorische kleuter. Maar een UFO en wormgaten zijn uiteraard veel realistischer... |
Lol.
Als ze binnen 5000 jaar bij opgravingen een set pokemon-kaarten vinden gaan er ook crackpots zijn die gaan geloven dat er hier echt pokemon-beesten geleefd hebben vrees ik. :) |
het waren vroeger allemaal kleutersals je de rots tekening bekijkt toch
|
Of als men binnen 10.000 jaar overblijfselen vindt van pakweg de 20ste eeuw, met daarin een DVD van Superman en een handvol strips van de Hulk, zullen er zonder enige twijfel slimmeriken zijn die bij hoog en laag beweren dat zowel de Hulk als Superman echt bestaan hebben.
|
zie mij een beest zo tekenen nu, dan vlieg ik terug naar de papschool niet? :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
The health effects of the different barium compounds depend on how well the compound dissolves in water or in the stomach contents. Barium compounds that do not dissolve well, such as barium sulfate, are not generally harmful. Barium has been found to potentially cause gastrointestinal disturbances and muscular weakness when people are exposed to it at levels above the EPA drinking water standards for relatively short periods of time. Some people who eat or drink amounts of barium above background levels found in food and water for a short period may experience vomiting, abdominal cramps, diarrhea, difficulties in breathing, increased or decreased blood pressure, numbness around the face, and muscle weakness. Eating or drinking very large amounts of barium compounds that easily dissolve can cause changes in heart rhythm or paralysis and possibly death. Animals that drank barium over long periods had damage to the kidneys, decreases in body weight, and some died. klinkt niet erg gezond he http://www.youtube.com/watch?v=okB-489l6MI&NR=1 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ZDF weerbericht, check vanaf 43 seconden En een clipje van RTL Het gebeurt dus WEL!! |
dit item slaat wel aan, zelfs ongelovigen komen eens snuffelen dus toch ietsje van twijfel ;-)
|
Citaat:
|
dus met andere woorden jullie zijn zo ingesteld dat als de paus in zijne blote staat en dit bericht gaat de wereld rond dan nog willen jullie het met u eigen ogen zien "of" HUMO moet zeggen dat het helemaal niet waar is en dat hij nog een onderbroek aanhad juist? zolang je het woord onwaar hoort is het O.K voor jullie,morgen HUMO kopen :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit alles kun je uiteraard niet zeggen van buitenaardse wezens of UFO's, dus je vergelijking loopt mank. En ja, indien de paus naakt zou gaan, zou ik daar ook bewijs van willen zien via een foto, dat is toch de logica zelve. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch zoek ik zulke dingen liever niet op, want over die chemtrails is teveel contraversie. Maar zo eens hier zal ik er wel eens over spreken, een andere gedreven ziel quoteert dan wel een of andere tekst. Sommige zijn zo vriendelijk mij een hele samenvatting te geven. Ik richt me tot politics :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be