Citaat:
Harde bewijzen zul je over dit onderwerp vrees ik niet dadelijk vinden, alhoewel dat er toch een hoop aanwijzingen zijn die sturen in de richting van vreemde verschijnselen in onze atmosfeer en verhalen over bezoekers uit de lucht/hemel whatever, en dit al zolang we in staat zijn dingen te registreren (tekenen, schrijven, opnames van radar...). Hoe anderen hier conclusies uittrekken maakt mij niet veel uit, ik trek er geen conclusies uit. Ik ben wel gefascineerd door de vele verhalen (zowel van in de préhistorie tot nu) die er zijn en heb zo wel mijn eigen mening over dit alles. |
Citaat:
Zolang ze het ook kunnen bewijzen. (en kom aub niet af met Von Daniken :evil:) |
Citaat:
Eentje die mij nu te binnen schiet die ik wel interessant vond was Zecharia Sitchin. (Lees goed, interessant vinden ≠ geloven, dit moet hier op dit forum soms wel écht duidelijk gemaakt worden) |
[quote=Cdude;4703032]
Citaat:
Waar haal je die foto ? Wil je een val stellen ? :? Let op de datum ? Ik had al een post met de foto´s: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2951 Lees die tekst nu eens rustig en volledig, of tenminste tot de technische data van de F16-trackingradar. Uw foto lijkt me niet de originele foto die door internationale wetenschappers voor authentiek is verklaard, het zou deze zijn: http://www.ufoevidence.org/photograp...s/photo219.htm Background Information / Description: Taken at Petit Rechain during the famous Belgium UFO sightings of March, 1990. Source / Credit: Photograph ID: 219 FAIR USE NOTICE: This page may contain copyrighted material the use of which has not been specifically authorized by the copyright owner. This website distributes this material without profit to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for research and educational purposes. We believe this constitutes a fair use of any such copyrighted material as provided for in 17 U.S.C § 107. of deze wel verkleind of bewerkt, uit de Belgische link. Edit: gewoon lezen en begrijpen aub. Citaat:
25 knopen = 46 kmh 970 knopen = 1800 kmh Een F16 of geen enkel vliegtuig kan aan 46 kmh vliegen en even later tot 1800 kmh vliegen op "lage hoogte". en F16 haalt maar mach 1,2 of 1470 kmh op lage hoogte ! Superhelikopters kunnen dat ook niet ;-) De break lock komt ofwel door een ongekende storing, en-/ ofwel staat de UFO stil te laag bij de grond (achter de groundclutter) of is geland. |
Citaat:
Net eens gaan piepen naar ZS, spijtig dat NIBIRU niet bestaat. Mijn favo theorie over het ontstaan van leven hier is die van Asimov. Ik vind het artikel niet maar volgens hem is het leven ontstaan uit bacterieën uit alien shit. :rofl: (en het is een mogelijkheid, er drijft nl nu al veel rond de aarde uit de ISS) |
Citaat:
Of de docu van't net vissen (als je het uithoudt;) Er worden vele interessante dingen getoond. Vooral die Maya op z'n ruimteschip is me bijgebleven http://www.ancient-hebrew.org/ancientman/03_maya.html |
[quote=Micele;4703051]
Citaat:
Ik hoef dat echt niet te lezen aangezien ik dit reeds meerdere keren deed in de toenmalige pers geen ENKEL bezwaar heb tegen de waarnemingen of twijfel aan hun authenciteit. Ik was er nl ook, rond die periode ;) Het zijn alleen de ALIEN CONCLUSIES die me m'n zwaard doen trekken. GODMILJAAR Heb je er nu weer zo'n belachelijk lange post van gemaakt om je (ex)job kennis te bewijzen? |
Citaat:
|
Citaat:
Bacteriën zijn bacteriën , ook in de "kak" :lol: Yep, Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is geen belachelijke post, ik wijs er nog eens op (nu eens op de geregistreerde snelheid) van die UFO´s omdat anderen hier ook lezen, je bent niet alleen. Kennis bewijzen 8O ? , wat is er kennis aan te willen zeggen dat er geen vlieg t u i g e n bestaan die op lage hoogte aan 45 kmh kunnen vliegen en even later aan 1800 kmh... |
Citaat:
Ik heb mijn vragen gesteld, je kunt ze beantwoorden of niet. Nog eens: Wie vloog die UFO´s ? Waren ze onbemand ? OK Vanwaar werden ze dan gederigeerd binnen onze atmosfeer ? Hoe wijken ze de massa´s vliegverkeer uit ? Verschijnen ze daarom meestal ´s nachts - in minderbewoonde gebieden - of in eerder verlaten gebieden overdag ? |
Citaat:
|
|
Citaat:
Robot ruimteschip met automatische besturing : verkenner Lost ineens probleem van afstanden op. Happy? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Of ontken je het Be-militair rapport van de Nato ? 8O Straaljager aan 45 kmh dan aan 1800 km, en dan die even stilstaat in de lucht voor de foto... Hallo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be