Citaat:
En wat betreft de CIA die paranormale 'zieners' gebruikt, daar is een veel betere documentaire over: The men who stare at goats. De CIA zijn ook maar mensen, jij lijkt te denken dat ze feilloos zijn maar hun blunders en domme fouten vullen bibliotheken. In de jaren 70 zijn ze inderdaad meegegaan in de hype van die tijd over 'paranormale' krachten, remote viewing etc. Al was het maar omdat de russen het blijkbaar ook deden. ;-) Maar het resultaat was uiteindelijk : een hoop verspilde moeite, tijd en geld en niets dat werkte. Dus is het geklasseerd na een vernietigend eindrapport. Maar dat vertel jij er allemaal nooit bij natuurlijk. ;-) Citaat:
|
Citaat:
Nu, als je je informeert over deze zaken, dan zie je dat deze zaken werken, en ook gebruikt werden (en worden) omdat men resultaten haalt. Die BBC docu toont dat ook. Die wetenschappers zitten niet te zeveren, het werkte, zo simpel is het. Iedereen waarvan zijn geest niet gesloten is door materialistische dogmas ziet dit in. |
Citaat:
Dat is waar James Randi jarenlang op hamerde en wat hij telkens weer bij ALLE personen die paranormale gaven claimden bewees : dat het truukjes zijn en in het beste geval zelfbegoocheling. De believers moeten daardoor de lat alweer verleggen en zeggen dat het enkel werkt als er geen druk is (lees : echte controle) of als de aardstralen goed zitten of weetikveel. Het is gewoon een failliet gedachtengoed, wat nog wel enig commercieel succes heeft bij mensen die goedgelovig zijn. |
Citaat:
Wat Randi erover schijft zoals hier zijn een collectie van halve waarheden en speculaties. Randi was er niet bij, dus enkele valse opwerpingen dat is al wat hij kan doen. Ziehier wat Puthoff zegt, die er ZELF bij was: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou ik jouw flauwe & vulgaire zever moeten geloven ? Je hebt geen enkel bewijs voor je beweringen, die louter gebaseerd zijn op je buikgevoel. Je abnormale afkeer van alles wat niet tastbaar is, niet 100 % " bewezen " door door jou goedgekeurde wetenschappers, doet mij denken dat je een fobie hebt voor alles wat vragen oproept. Parcifallus zijn wereldje moet zonder verrassingen zijn, genormaliseerd, geformateerd, vierkant , in beton... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nu nog steeds geen alien gezien. Zouden we toch alleen zijn in het universum ?
|
Citaat:
Denkt gij nu écht dat alles wat ge nog nooit gezien hebt, niet bestaat ?:lol: |
Ik ben eens verkracht geweest door een alien.
|
Citaat:
Daarna ben je bevallen van een straatkatachtig wezen, is dat niet zo ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be