Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

exodus 7 september 2009 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4320151)
Hoe kun je nu onderzoek doen naar iets dat je niet kan waarnemen?

Ze hebben indertijd nog onderzoek gedaan naar dergelijke fenomenen waarbij de enige basis getuigenissen en -altijd wazige- foto's waren : Nessie, het monster van Loch Ness, De Yeti, Bigfoot, El Chupacabra, Geesten en Spoken allerhande.

Je kent de verhalen waarschijnlijk wel, en de resultaten...

Ze hebben zelfs met een side scan sonar het ganse Loch Ness doorzocht en guess what : nougabollen.
En dat terwijl een simpele mariene bioloog al kon voorspellen dat het monster van Loch Ness niet KON bestaan vanwege zijn voedingspatroon.

Maar wellicht zou jij in zo'n geval een verklaring zoeken in een zwemmende dinosaurus die interdimensionale sprongen maakt nietwaar? :-D

Ik heb het hier over UFO's, niet over grijze mannetjes met grote ogen, noch over Loch Ness. Je kan nog zoveel tekeningen posten van rare wezentjes als je wil, je ontkracht de feiten er alleszinds niet mee. Het is weer een halfslachtige poging om het onderwerp in het belachelijke te trekken.

We moeten ons aan de feiten houden, en de feiten wijzen ondubbelzinnig aan dat er tuigen in onze atmosfeer rondvliegen met een voor ons ongekende technologie.UFO's zijn al decennia lang waargenomen, vastgelegd op beeldmateriaal en rader en gezien door duizenden betrouwbare getuigen.

parcifal 7 september 2009 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4320178)
We moeten ons aan de feiten houden, en de feiten wijzen ondubbelzinnig aan dat er tuigen in onze atmosfeer rondvliegen met een voor ons ongekende technologie.UFO's zijn al decennia lang waargenomen, vastgelegd op beeldmateriaal en rader en gezien door duizenden betrouwbare getuigen.

Juist, en niemand ontkent dat er waarnemingen zijn.
Ik had het over ' onderzoek' doen naar iets dat niet kan geverifieerd worden.

Als je het logisch bekijkt is er trouwens maar 1 reele mogelijkheid : het zijn tuigen van aardse oorsprong.

exodus 7 september 2009 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4320329)
Als je het logisch bekijkt is er trouwens maar 1 reele mogelijkheid : het zijn tuigen van aardse oorsprong.

Hoe verklaar jij aan de hand van volgende feiten dat het aardse tuigen zijn?

# zich geluidloos voortbewegen
# Stil kunnen hangen zonder enig geluid of luchtverplaatsing
# enorme acceleraties kunnen doen
# zich in plotse hoeken van koers veranderen
# waar er lichten aan hangen die pulseren
# waar er soms andere kleinere objecten of lichten uitkomen
# die dikwijls interesse tonen in nucleaire installie
# die dikwijls interesse tonen in militaire installaties
# die soms uit de oceaan komen
# die soms plots onzichtbaar kunnen worden
# Die elektromagnetische effecten kunnen veroorzaken
# Die reageren op menselijke aanwezigheid (meestal evasief)

BlueThunder 7 september 2009 12:00

China komt mogelijk binnenkort met belangrijke opening van UFO zaken+video



Iets veel groter dan groot is gebeurd in China wat betreft de UFO en extraterrestrial mistery .
Zo groot dat je wellicht even zeker moet weten dat je zit en geen heet drankje vast houd terwijl je dit leest

De lezers van deze website zullen wel bekent zijn met de Solar Eclipse UFO Sigting dat zich heeft voorgedaan in Deqing , Guandong provincie in China waar zich op klaarlichte dag een UFO werd gezien bij tientallen studenten en werd gefilmd en gefotografeerd door minstens 9 personen , met onvoorstelbaren beelden zoals hier boven.
De UFO veranderde ook van kleur en vorm, dat werd ook gezien.

Bijna geen enkele nieuwsbron bracht dit fenomeen buiten Azië terwijl het nieuws schokgolven door China’s bevolking te weeg bracht onder grote UFO bewegingen en zelfs onder behoudende wetenschappers.

Nu is bekent geworden dat ook China’s beroemde observatorium op de Paarse berg heeft bevestigd de UFO te hebben gezien overdag op de dag van de eclips en 40 minuten aan materiaal hebben verzameld die ze dit jaar gaan bestuderen. 8O

http://www.youtube.com/watch?v=ScWRa9-9UDk

http://www.allnewsweb.com/page7947943.php
ze zijn over al !!!

parcifal 7 september 2009 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4320345)
Hoe verklaar jij aan de hand van volgende feiten dat het aardse tuigen zijn?

# zich geluidloos voortbewegen
# Stil kunnen hangen zonder enig geluid of luchtverplaatsing
# enorme acceleraties kunnen doen
# zich in plotse hoeken van koers veranderen
# waar er lichten aan hangen die pulseren
# waar er soms andere kleinere objecten of lichten uitkome
n
# die dikwijls interesse tonen in nucleaire installie
# die dikwijls interesse tonen in militaire installaties

# die soms uit de oceaan komen
# die soms plots onzichtbaar kunnen worden
# Die elektromagnetische effecten kunnen veroorzaken
# Die reageren op menselijke aanwezigheid (meestal evasief
)

Dat weet ik uiteraard niet, maar dat is het punt niet.

De aannames die ik moet maken opdat dit 'geheime aardse technologie' zou kunnen zijn, zijn quasi oneindig kleiner dan de aannames die mensen moeten maken die beweren die dit alien technologie zou zijn. (of godbeterd, extradimensionele technologie).

Puntjes in het vet hierboven zijn trouwens eenvoudig toe te schrijven aan aardse technologie.

Johnny Blaze 7 september 2009 12:06

Nog een interessante docu van history channel over Ancient Astronauts in HD:

http://www.youtube.com/watch?v=iH66LramO8U&hl=nl

Dit is deel 1. 't Is opgesplitst in 8 of 9 delen van een 10 tal minuten maar dat wijst zichzelf wel uit.

exodus 7 september 2009 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4320355)
Dat weet ik uiteraard niet, maar dat is het punt niet.

De aannames die ik moet maken opdat dit 'geheime aardse technologie' zou kunnen zijn, zijn quasi oneindig kleiner dan de aannames die mensen moeten maken die beweren die dit alien technologie zou zijn. (of godbeterd, extradimensionele technologie).

Puntjes in het vet hierboven zijn trouwens eenvoudig toe te schrijven aan aardse technologie.

Als het geheime aardse technologie is zit je nog altijd met een samenzwering van jewelste.

Het zijn trouwens niet de punten appart die moeten verklaard worden (een gekende debunk techniek) maar de combinatie van al deze punten.

parcifal 7 september 2009 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4320366)
Als het geheime aardse technologie is zit je nog altijd met een samenzwering van jewelste.

Zeg nu niet dat je daarvan terugschrikt. :-D

Militaire ontwikkelingen zijn vaak top secret zoals je wel weet.
Het hoeft dus niet eens een samenzwering te zijn, enkel een alternatief black project.
En die ZIJN er. Hier. Op aarde.

Citaat:

A number of experimental saucer shaped craft were apparently developed as black projects by Lockheed Corporation for the USAF, and by Convair for the CIA. The saucer had the advantages of being a Vertical take-off and landing design (so avoiding the need for easily damaged runways), while the shape was well suited to diffusing radar and so making the craft stealthy. These early designs were apparently powered by turbojets, which powered a horizontal rotor to provide lift using the Coanda effect.

In an apparent attempt to quell speculation about the military nature of flying saucers, a press conference was held in July 1952, at which Major John A. Sandford denied any knowledge of the craft, and retired Major Donald E. Keyhoe declared his belief that they were of alien origin. In 1957 Keyhoe became head of the civilian UFO group NICAP (National Investigations Committee on Aerial Phenomena.
Als je van die basis vertrekt, is het toch maar een kleine leap of faith om op UFO's uit te komen met jouw kenmerken, nietwaar?
Vooral als we weten dat getuigenissen nooit 100% betrouwbaar zijn.

Terwijl je voor de alien interpretatie een leap of faith van een paar tientallen of zelfs honderden lichtjaren nodig hebt.

Dat zijn ook vaststaande feiten, maar blijkbaar passen die niet in je boekje. ;-)

exodus 7 september 2009 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4320376)
Zeg nu niet dat je daarvan terugschrikt. :-D

Ik niet, maar jij wel.

Citaat:

Militaire ontwikkelingen zijn vaak top secret zoals je wel weet.
Het hoeft dus niet eens een samenzwering te zijn, enkel een alternatief black project.
En die ZIJN er. Hier. Op aarde.
Ja dat weet ik ook wel. Maar de testen die uitgevoerd zijn met die disc-shaped tuigen decennia geleden zijn op niets uitgedraaid, ze waren immers niet stabiel genoeg met de ons gekende propulsiemechanismen:

Citaat:

Testing soon revealed that the entire concept was unworkable; the craft would be highly unstable at supersonic speeds. Avro nevertheless continued work on the project as a subsonic design known as Project Silver Bug. Silver Bug was of interest to the US Army, who was looking for solutions for battlefield transport and support, and they took over most of the project funding. The final outcome of Silver Bug was the Avrocar or VZ-9AV, effectively (and unintentionally) a prototype hovercraft rather than an aircraft, which was made public in 1961. After Avro experienced financial difficulties in 1959, funding for future projects was apparently directed to the Bell Aircraft Corporation. Meanwhile the helicopter had proven to be the solution the Army was looking for. WIKI
Het verklaard allesinds niet de feiten die we zien in vele ufo cases. Als we de feiten bekijken dan lijken deze tuigen te werken met iets wat nog het meest lijkt op een soort anti-zwaartekracht technologie (extreme maneuvres en snelheden, geluidloos, ...).

parcifal 7 september 2009 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4320444)
Ja dat weet ik ook wel. Maar de testen die uitgevoerd zijn met die disc-shaped tuigen decennia geleden zijn op niets uitgedraaid, ze waren immers niet stabiel genoeg met de ons gekende propulsiemechanismen.

We spreken dus nu over de jaren 50 van vorige eeuw, denk je niet dat het mogelijk is dat er sindsdien enige vooruitgang geboekt is? ;-)

exodus 7 september 2009 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4320902)
We spreken dus nu over de jaren 50 van vorige eeuw, denk je niet dat het mogelijk is dat er sindsdien enige vooruitgang geboekt is? ;-)

Ja tuurlijk zal er wel vooruitgang zijn, nogal logisch.

Maar dat is het punt niet. De waargenomen maneuvres kunnen alleen verklaard worden door een exotisch propulsiesysteem dat een soort van antzwaartekracht impliceert en het opheffen van G krachten binnenin het tuig.

Wat het impliceert is , als het tuigen van ons zijn, dat ze anti-zwaartekracht verborgen houden voor de massa.

parcifal 7 september 2009 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4320954)
Wat het impliceert is , als het tuigen van ons zijn, dat ze anti-zwaartekracht verborgen houden voor de massa.

Dat is niet totaal onmogelijk.
Als ze bijvoorbeeld al het aantal kernwapens in Belgie verborgen houden, dan lijkt dat niet zovergezocht moest die technologie bestaan.

Micele 7 september 2009 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4320990)
Dat is niet totaal onmogelijk.
Als ze bijvoorbeeld al het aantal kernwapens in Belgie verborgen houden, dan lijkt dat niet zovergezocht moest die technologie bestaan.

Relevantie ? :roll:

Het staat zelfs in het internetgazetje van Hechtel-Eksel:
Citaat:

http://www.internetgazet.be/default....-eksel&p=13406

VS willen kernkoppen op KB vernieuwen Zaterdag 5 september 2009

De regering van president Barack Obama wil het Congres in Washington om 65 miljoen dollar vragen om de Amerikaanse tactische B61-kernbommen te moderniseren. Dat meldt de Washington Times. Naar schatting 400 van die bommen liggen in Europa opgeslagen, onder meer op de vliegbasis van Kleine Brogel.
De B61-bommen dateren uit de jaren 1960 en zijn de oudste kernwapens die het Amerikaanse leger in zijn bezit heeft. Volgens de Amerikaanse krant zijn sommige
onderdelen - en dan vooral de veiligheidsmechanismen - dringend aan een
onderhoudsbeurt toe. Het Pentagon wil de wapens tegen 2017 up-to-date hebben om de toekomstige F-35-gevechtsvliegtuigen ermee uit te rusten.
Citaat:

http://vl.altermedia.info/defensie-p...ogel_3457.html
“Of er nu 10 of 20 kernkoppen van het type B61 op Kleine Brogel liggen, maakt voor onze strategie niet veel uit. Ze moeten sowieso allemaal weg”, zegt het Forum voor Vredesactie. Het reageert daarmee op het nieuws dat er volgens een Amerikaans rapport dubbel zoveel kernkoppen op Kleine Brogel liggen dan tot nu gedacht werd. Het rapport komt van het Natural Resources Defense Council (NRDC), een Amerikaanse organisatie die ijvert voor ontmanteling van kernwapens.

“Wij weten, op basis van foto’s, dat er op Kleine Brogel 11 bunkers voor kernkoppen staan. Vroeger dachten we dat er 1 tot 2 kernkoppen in zo’n bunker kunnen, maar nu blijkt dat het er maximaal 4 zijn. Omdat 1 van die bunkers steeds voor training wordt vrijgehouden, zouden de 10 overblijvende bunkers dus maximaal 40 kernkoppen kunnen bevatten”, zo nog Hans Lammerant van het Forum.

“Maar of er nu 10 of 20 kernkoppen liggen maakt voor ons weinig verschil.

doubled 7 september 2009 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4320104)
Zolang je maaer zelf geen onderzoek moet doen en het status quo van je werebeeld ongewijzigd blijft.

Again ...1+1 = 2 daar hoes ik geen onderzoek voor te doen.
Logica is de enigste manier om de realiteit te kunnen waarnemen.
Op het einde van de dag is ze altijd overwinaar.
En mijn wereldbeeld stopt waneer je fantasie en rationaliteit gaat vermengen .
Als je dat verwerpt (heb ik nog al gezegt) werp dan je GSM, TV,radio,auto,ipod,bromer,frigo,kleren liefst niet,binnenhuis verlichting,computer,etc ....weg.

En ga terug in het bos wonen zoals vroeger.

flatliner 7 september 2009 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 4321281)
Again ...1+1 = 2 daar hoes ik geen onderzoek voor te doen.
Logica is de enigste manier om de realiteit te kunnen waarnemen.
Op het einde van de dag is ze altijd overwinaar.
En mijn wereldbeeld stopt waneer je fantasie en rationaliteit gaat vermengen .
Als je dat verwerpt (heb ik nog al gezegt) werp dan je GSM, TV,radio,auto,ipod,bromer,frigo,kleren liefst niet,binnenhuis verlichting,computer,etc ....weg.

En ga terug in het bos wonen zoals vroeger.

Definieer realiteit,

Bewijs mij eens dat we geen onderdeel van de "matrix" zijn.

willem1940NLD 7 september 2009 22:49

Hoe groot lijkt de kans dat sommigen van de hier postende Ongelovigen zelf aliëns zijn, die mij willen laten (blijven) geloven dat zij niet bestaan?

:twisted:

flatliner 7 september 2009 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 4321483)
Hoe groot lijkt de kans dat sommigen van de hier postende Ongelovigen zelf aliëns zijn, die mij willen laten (blijven) geloven dat zij niet bestaan?

:twisted:

lol

respect

doubled 7 september 2009 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 4321390)
Definieer realiteit,

Bewijs mij eens dat we geen onderdeel van de "matrix" zijn.

Dat is het simpelste antwoord dat ik ooit kan geven.
realiteit is wat ik hoor,zie,ruik,voel en proef.
En ik hoef niets te bewijzen, kan goed zijn dat ik onderdeel ben van iets groter
maar de beste vragen zijn degenen waar je van weet dat er een antwoord voor bestaat.
Maar ik snap wat je wil zeggen hier is mijn antwoord daar op.
de mens vraagt zich al 2000 jaar af is wat is "realiteit" .
Wat al die inteligente mensen vergeten waren ( ongeveer tot aan kant dacht ik ) was namelijk dat ze niet uit hun raam keken naar de natuur.
En dat ze er ook niet aan dachten dat de structuur van hun "taal gebruik" ook zijn grenzen kent.

flatliner 7 september 2009 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doubled (Bericht 4321499)
Dat is het simpelste antwoord dat ik ooit kan geven.
realiteit is wat ik hoor,zie,ruik,voel en proef.
En ik hoef niets te bewijzen, kan goed zijn dat ik onderdeel ben van iets groter
maar de beste vragen zijn degenen waar je van weet dat er een antwoord voor bestaat.
Maar ik snap wat je wil zeggen hier is mijn antwoord daar op.
de mens vraagt zich al 2000 jaar af is wat is "realiteit" .
Wat al die inteligente mensen vergeten waren ( ongeveer tot aan kant dacht ik ) was namelijk dat ze niet uit hun raam keken naar de natuur.
En dat ze er ook niet aan dachten dat de structuur van hun "taal gebruik" ook zijn grenzen kent.

Dat is een antwoord op deel 1 van mijn vraag, definieer jouw realiteit.

Nu op deel 2, bewijs dat jouw realiteit geen onderdeel is van de "matrix"

doubled 7 september 2009 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flatliner (Bericht 4321511)
Dat is een antwoord op deel 1 van mijn vraag, definieer jouw realiteit.

Nu op deel 2, bewijs dat jouw realiteit geen onderdeel is van de "matrix"

Bekijk vorig antwoord en lees opnieuw.
Ik hoef helemaal niets te bewijzen, want ik weet het niet.
En er is ook geen aanwijzing hiervoor om dit te doen.
Hierdoor alleen al is de vraag totaal nutteloos en onrelevant.
bewijs dat jouw realiteit geen onderdeel is van de "hell" of de "hemel".
Dit is wat ik bedoelde met de grens van onze eigen taal.
Wat jij nu doet is namelijk de sugestie weken (concept creeren) dat er zo iets is als de de "matrix".


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be