|
Citaat:
We moeten weer veronderstellen dat ge daarmee de overheid- leger- autoriteiten bedoelt. Maar de wereld is niet perfect , is er niet ergens één privé persoon die de overheid en het leger haat en die in het bezit is van zo'n tuig, ge weet er lopen nogal wat Amerikanen rond die niets moeten hebben van de overheid. |
Citaat:
Het nog-niet-opgeklaarde is niets bijzonders en maakt onderwerp uit van het wetenschappelijk onderzoek.(en zal altijd bestaan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en niemand weet waar ze liggen en niemand heeft daar beelden van gewoon geleuter van de bovenste plank maar de gelovigen hebben dat allemaal niet nodig integendeel het versterkt het mythische, details fantazeren ze zelf tussen hun twee oren. |
Citaat:
|
Citaat:
Nie swaanse AUB. |
‘T es ollemoale de skuld van die Sineeezen…
|
Citaat:
|
Citaat:
____________ (1) Zeer, zéér grondig dus. Het lijkt broodnodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En intussen worden die tuigen wereldwijd waargenomen en gefilmd, waarvan sommige in goed detail. Herinner diegene die ik deelde dat gefilmd was vanuit de cockpit. Gelukkig was dat dichtbij. Want onze smartphones mogen wel beter zijn, iets filmen in detail dat ver verwijderd is, is nog niet echt goed mogelijk. Onthoud de foto's die ik deelde van een ufo in Deurne en die was behoorlijk dichtbij. (Kon een drone aan de haven zijn die door de zon raar overkwam, maar het was echt iets heel raar. Geen vliegtuig, geen helikopter. Het hing stil toen ik het zag en kwam dan dichter om rare moves te maken) Toen ik nog "ontvangbaar" was, was een ufo tijdens of daarna zien geen ongewone zaak en ik ben niet de enige die zulke ervaringen had na het "ontvangen". |
Citaat:
Hoe méér ik mijzelf en 'de buitenwereld' vragen blijf stellen, hoe groter de kans dat ik iets bijleer; tenminste, dat ben ik geneigd te denken. Wat me in de kwestie van de 'aliens' ondermeer bevreemdt, is het belachelijk kleine aantal getuigen van (een of meer van de vele mogelijke) diverse soorten contact ermee. Zowat iederéén loopt tegenwoordig met een smartphone rond, er waren nog nooit zo véél journalisten, schotelantenne's & communicatie-satellieten actief, er was nog nooit zo'n grote vraag naar tastbaar bewijs, ... maar toch blijven de aliens zich hardnekkig verstoppen, behalve dan voor een piepkleine minderheid van geprivilegieerden met een inderdaad onmiskenbaar geloofsprobleem: wat vindt u fundamenteel verkeerd aan/met de wetenschappelijke methodiek? :? |
Citaat:
Als de aliens ons vijandig gezind waren, trokken ze zich van onze emotionele en existentiële problematiek niks aan en hadden ze ons gezien hun superieure technologie allang kapot of slaaf gemaakt. Als ze ons goed gezind zijn en klaarblijkelijk over allerlei superieure technologie beschikken, hebben ze ongetwijfeld een oplossing voor onze emotionele en existentiële problematieken, en zullen ze dus niet lang meer op zich laten wachten. Wellicht zijn ze eerder 'neutraal' en écht superieur, en begrijpen ze nu al dat ze aan ons gezelschap nooit veel gaan hebben. Vandaar dat ze zo stiekem blijven doen. Maar zolang ze niet beginnen te denken dat ze ons beter kwijt dan rijk zijn, hoeven we ons eigenlijk geen zorgen te maken, noch valse hoop te koesteren: ze gaan ons niet van onszelf komen redden. |
Citaat:
|
Citaat:
Het kunnen evengoed mensen zijn die al eeuwen/millennia verborgen leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Like, how? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be