Heb hierover een draad geopend:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=146650 |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn veel aanwijzingen dat de Nazi's hier mee bezig waren, daarvoor heb je zelfs geen foto's nodig (die zouden moeten authentiek kunnen bewezen worden). Na de oorlog zijn zoals algemeen geweten veel Nazi wetenschappers verscheept naar Amerika. Vliegende schotels, of toch tenminste toestellen met antizwaartekracht technologie bestaan. Daar laat het totaal aan feiten van de laatste 60 jaar geen twijfel over. Hier een aflevering van UFO hunters over de Nazi's en UFO's: http://www.youtube.com/watch?v=-BRj0Je8HDA |
Citaat:
Hitler liet onderzoek doen naar raketten, Hitler wilde deze inzetten in de oorlog en ze gebruiken voor propagandadoeleinden. Na de oorlog werden ze in Amerika verder ontwikkeld. Hitler liet onderzoek doen naar straalvliegtuigen, Hitler wilde deze inzetten in de oorlog en ze gebruiken voor propagandadoeleinden. Na de oorlog werden ze in Amerikaverder ontwikkeld. Hitler liet onderzoek doen naar vliegende schotels, Hitler wilde deze strict geheim houden en liever de oorlog verliezen dan ruchtbaarheid te gevan aan hun bestaan. Na de oorlog werden ze in Amerika in het grootste geheim verder ontwikkeld en nooit meer ingezet. Daar klopt iets niet. Dat het idee op de tekentafel is gekomen geloof ik graag. Maar dat het ooit iets is geworden, daar zit gewoon geen logica achter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me zelfs af, buiten de bizarre esthetische design, he je er als wetenschapper bij komt van zulke vreemde ( totaal tegen elke mogelijke aerodynamische kennis in ) tuigen uit te tekenen... alhoewel... vaak denk ik dat die wetenschappers heimelijk de oorlog wilden verkorten met onmogelijke ontwerpen die men wel 'verkocht' kreeg |
Heh, die buitenaardse wezens toch steeds weer!
Een buitenaardse levensvorm lijkt me hoogst waarschijnlijk bestaand. Echter heb ik het dan niet over groene of grijze mannetjes die wonderwaar 2 armen met handen eraan en 2 benen met een stel voeten eronder hebben, 2 van die gitzwarte grote kijkers met daaronder een neus met 2 neusgaten en dat alles op een ovalen hoofd tussen 2 oren en een onbehaard dak er op. Klinkt me toch echt wel net iets te bekend in de oren. Ik kom dagelijks in contact met gelijkaardige wezens. Buitenaards leven is daar ergens maar tot op heden zijn we niet in staat zulks leven waar te nemen gezien we het niet kunnen begrijpen. En maar zoeken naar water omdat water wijst op leven! Wie die criteria opstelde voor het onderzoek mag nu stilaan wel die kleppen van zijn hoofd halen. Of proberen we net een planeet te vinden die in de toekomst een thuis zal bieden voor de groep mensen die er hier op aarde niet meer konden worden bijgestampt? UFO's die rond de aarde zoeven zijn volgens mij dan weer testvluchten van luchtvaartuigen uitgerust met Advanced Stealth Technology die iedere radartechnologie te slim af is en met hun van de standaard afwijkend uitzicht als transportmiddel van buitenaards leven werden bestempeld waardoor die technologie ongestoord publiek kan worden ontwikkeld zonder argwaan op te wekken bij de Russen. Ontvoeringen van mensen door aliens zijn mogelijks het gevolg van een verstoorde perceptie van de realiteit die steeds verder en sterker evolueerde en uiteindelijk door de persoon in kwestie werd opgenomen in zijn realiteit. Of misschien toch medische testen van menselijke origine waarbij de patiënt onder invloed van sedatieven en/of dergelijke zicht-beperkende middelen een ietwat afwijkende opvatting of reconstructie veroorzaakte bij de betrokken personen. Metalen voorwerpen van onbekende origine kunnen mogelijks effectief als identificatiemethode dienen in een geautomatiseerd systeem en als gps-tracker functioneren. Area 51 is misschien simpelweg een top secret research facility van het Amerikaanse leger of een zelfstandig familiebedrijfje dat oorlogswapens ontwikkeld, produceert en levert aan de militaire grootmachten. Of 't is effectief geen toeval dat die buitenaardse wezens zoveel en zulk een sterke gelijkenissen vertonen met de mensheid gezien ze hun domicilie hier wat verder in hetzelfde zonnenstelsel hebben op een zusterplaneet van de Aarde. Met betrekking tot de geloofwaardigheid van die astronaut zijn verhaal kan ik enkel opmerken dat slechts een selecte hoeveelheid maanwandelaars zijn die het verhaal kunnen ontkennen, ontkrachten of bevestigen. Ik ben zelf nog nooit op ruimtereis geweest maar ik krijg wel vaker te horen dat de ervaring een absolute must is! Van die schijfvormige UFO's van de nazi's vernam ik paar jaar geleden dat ze zich in de lucht bevonden op weg naar het doelwit van hun missie wanneer de piloten te horen kregen dat de nazi-beweging onthoofd was en het offensief gebroken. De schotels werden naar verhoor ingezet voor precisie bombardementen op geallieerde hoofdkwartieren en tactische centra. "Naar mijn mening." |
1 Bijlage(n)
|
Breaking News !
Citaat:
|
[exodus modus]Ze zijn de mensen er langzaam op aan het voorbereiden[\exodus modus]
|
Citaat:
Voor mensen die echter voorbij het articifieel gecreëerde wereldbeeld durven kijken, en de feiten onderzoeken, is het al lang duidelijk dat UFO's en aliens logischerwijs bestaan. Deze kennis en technologie wordt echter bewaard in geheime projecten, en zal lang het licht nog niet zien. Een officiele onthulling vanuit deze bron kunnen we dus niet verwachten. |
Citaat:
Het gaat (wellicht)over micro-organismen in Monolake, californie die onder evolutionaire druk arsenicum in plaats van fosfor gebruikt hebben in hun DNA-opbouw. Dit vormt dan in feite een 2de ontstaansvorm van leven op onze eigen planeet, via een andere weg dan al het leven dat we kennen/kenden. Morgen om 20u is er een live transmission van NASA. Ben benieuwd. :-) http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html U kijkt toch ook? Edit : Antoon, wat zegt de Bijbel hierover? Komt Genesis nu toch niet langzaam in de verdrukking? |
Citaat:
Geheime projecten waar u kennelijk al vanalles vanaf weet , vreemd . |
Citaat:
|
fascinerende UfO cockpit getuigenissen van piloten en astronauten
http://www.youtube.com/watch?v=u2sJxkV4tQA |
http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wet...erklaren.dhtml
Citaat:
|
Citaat:
En dit natuurlijk :-D Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be