Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niet direkt terug, maar ik herinner me nog wel dat het een hoorn was waar geldstukken uitvielen.
|
Citaat:
Wel volledig en aandachtig uitkijken hé |
Citaat:
Ik heb er ook ene : Je weet toch wat het logo van David Icke wil zeggen hé? :-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zoals men van jou gewend is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien wordt dit symbool ook veel gebruikt in veel coporatische logo's, wat eigenlijk mijn suggestie meer versterkt , bv: Het is een veelgebruikt symbool in de vrijmetselarij, wat in de hoogste regionen bij bepaalde loges ook deel uitmaakt van de NWO (wat niet wil zeggen dat alle vrijmetselaren bewust in de samenzwering zitten). |
Citaat:
Het zoveelste voorbeeld van zien wat je wil zien en niets meer dus. Om het wat duidelijker te maken, hier een iets grotere versie. Het betreft hier overigens één van de eerste reclameaffiches voor de lotto van eind jaren 70, waarbij dus enkel het oude logo gebruikt werd. Dat in de verste verte niets met draken en staarten te maken heeft, maar overduidelijk een hoorn des overvloeds voorstelt. |
Citaat:
om logo's rond te bouwen. Dat er op deze wereld bol dus tienduizenden logo's bestaan die afgeleid zijn van een cirkel is dus heel gewoontjes. Straf dat je hier zelfs op verder gaat terwijl je post i.v.m. het lotto logo al herleid werd tot zever in pakskes. Alles om je wereldbeeldje in stand te houden he. |
Citaat:
Op die oude truitjes dat je zelf gepost heb staat dat logo trouwens ook in zijn huidige vorm, dus echt veel heb je niet. Voor hetzelfde geld is dat logo al altijd van de nationale loterij geweest en de hoorn des overvloeds enkel van de lotto geweest. Citaat:
|
Geef nu toch gewoon toe dat je er compleet naast zat, Exodus!
|
Citaat:
Neen serieus... het komt er een tweemaal in als logo op de trekkingsmachine maar de kwaliteit van het filmpje is van bedenkelijk slecht niveau. Raar maar waar ... het oude logo als beeldje heb ik niet teruggevonden. Dat heb je zo met logo's dat ze vaak stilletjes verdwijnen en je ze nooit terugvindt omdat het bos gevuld geraakt met het nieuwere. Kan er van meespreken daar ik een zoektocht bezig ben ter identificatie van oude(re) ic's |
Citaat:
BTW er viel niks te ontkrachten hé ... het was aan jou om aan te tonen dat het dan is wat jij ( of beter je goeroe Icke ) beweerde |
Citaat:
Duidelijk een slang/reptiel die in haar staart bijt en wat jij of anderen ontwaart als geldstukjes zijn gewoon bloeddruppels tiens ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be