Wat we in die films zien was alleszins niet vastgelegd met goedkope camera’s..
De phoenix lights en Belgian triangle was ook geen normale verschijning. Ik laat het verder zo :) |
Citaat:
De Petit Rechain foto was een piepschuimen model met lampjes erin dat door Patrick Marechal werd gefotografeerd hangende aan een balk in zijn tuin. |
Citaat:
Tot hij dan uiteindelijk bekende dat het maar een grap was die bestond uit een driehoekig geverfd stuk piepschuim met lichtjes in... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dus: het is niet omdat de foto fake was en in mekaar geknutseld was, dat er geen ufo was. Dat was u even vergeten. Met andere woorden: uw uitleg trekt op niet en vele. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, als men zich weigert te informeren, dan moet men hier ook niet komen zaniken! |
Citaat:
Volledig erop mijn beste,dat heb ik u enkele pagina's geleden al uitgelegd...:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik er op zou blijven ingaan doe ik aan zelfkastijding. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals de bevestigingen van al de waarnemingen vanop de grond met de radargegevens van 3 diverse militaire basissen. De F16 vlogen toen in het pikdonker hé en vlogen dus met de hulp van de verkeersleiding. Probeer maar eens een UFO te vinden... en dan zoveel mogelijk te volgen met de tracking radar (F16) van toen. En dan nog 2 F-16, is ook Nato-protocol bij een scramble. Die Kolonel is overigens toch Generaal-Majoor geworden. ;-) https://es-la.facebook.com/ufomeldpu...6697749020449/ De kranten deden hun best vooral desinformatie te verspreiden. Militairen weten wel beter. |
Citaat:
Ik snap niet helemaal wat daar belachelijk aan is. If it looks like a duck and quacks like a duck it's clearly a spaceship? |
Citaat:
|
Citaat:
Deze vliegende voorwerpen zijn echter geen partij voor ons. En blijkbaar ook niet voor de Amerikaanse gevechtspiloten indien we hen moeten geloven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be