Citaat:
|
Citaat:
Soms zijn 'dingen' die we zien, UFO's met name, niet noodzakelijk on-aards maar eerder geheime aardse projecten. Area-51 bvb. Ik denk wel dat elke grote mogendheid op deze aardkloot die wel zal hebben. Amerikanen, Russen, Chinezen, etc... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is vandaag niet anders. Duistere machten die over de mensheid tieren, verbaasd naar de “ufo” kijken is misleiding en de perfecte afleiding voor “die wiens naam we niet spreken”. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar occulte activiteiten plaatsnemen verschijnen lichten in de lucht. Ufo’s voor jou. Astrale reizigers uit de demonenwereld voor mij. |
Citaat:
|
Citaat:
Het goede zal ongeacht winnen, dat bepalen wij niet. Wel bepalen wij in onze standpunten waar we uiteindelijk bij horen en zullen belanden. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is me wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar nu zijn ze die 2 kluwen hier nog eens onderling aan het mengen ook.
Kan jij dan nog volgen ? |
Citaat:
Maar... (but, there is always a 'but'...) ik herinner mij verhalen uit de oude doos die dikwijls vertelden dat wanneer Satan verscheen, dat hij dan altijd een reuk van solfer of indringende geuren afgaf of achterliet (1). Welnu, mensen die 'encounters' meemaakten vertellen meer dan eens dat zij dergelijke indringende geuren ook waarnamen. Vandaar misschien een link. _______________ (1) Cfr Chavez die het had over Bush: Chavez over Bush: ’De duivel was hier. Ik ruik de zwavel nog’. |
Citaat:
De gevallen engelen zijn geen aliens maar van dit zonnestelsel sedert het geschapen werd. Die gevallen engelen kwamen in opstand tegen de Schepper God en wij (de mensheid) gaven ons over door ook in opstand tegen God te komen. Aliens, demonen, gevallen engelen: Het is 1 en dezelfde pot nat. |
Man, man, man....
Straks ga je nog beweren dat onze paus ook een alien is zekers ? Eerst vallen... en dan... tja.... :lol: ;) |
Al lachend zegt Kojak een zekere waarheid:
https://m.youtube.com/playlist?list=...OMKqRuVUSTUKi1 Geen alien maar een paus weet meer van die stof dan jij en ik. Ze hebben toegang tot gevoelige documenten en meer telescopen dan NASA. Eentje heet L.U.C.I.F.E.R die op een hotspot van astrale reizigers staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be