Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Walgelijke minimalisatie van terreur in HLN (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233723)

Karel Martel B 26 juli 2016 09:52

Walgelijke minimalisatie van terreur in HLN
 
http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islam...n-denken.dhtml

schaamteloos artikel in de trant van:

Ja maar, de kans is veel groter dat ge dood gaat van kanker of een verkeersongeluk.

en het is hier nog altijd beter dan in Afrika.

Skobelev 26 juli 2016 09:58

Als je het zo bekijkt, daar moeten we kunnen mee leven.

Peche 26 juli 2016 10:03

Al wie nog zulke uitspraken doet dient openbaar ineen gepeerd te worden.

De schoofzak 26 juli 2016 10:38

Statistisch is dat juist.
Maar de politieker die dat zou verkondigen als beleidsoptie, zal te maken krijgen met een neo-poco-reactie. In het kieshokje.

.

Thuleander 26 juli 2016 10:45

We zitten volop in de fase van de 'normalisatie' van dagelijkse aanslagen in Europa.
Het leven zal zijn gewone gangetje blijven gaan.
Want meer kans om te sterven in het verkeer enzo.

Lukkas 26 juli 2016 10:48

Mijn maag keerde ook om toen ik het artikel las. Beste bewijs hoe statistieken gemanipuleerd en misbruikt worden om het grote gelijk te halen. Ongevallen en ziektes kan men bezwaarlijk op gelijke hoogte stellen met moord en terreur.

Lukkas 26 juli 2016 10:57

De strijd tegen rechts gaat ondertussen onverminderd verder want dat zijn de grote boosdoeners. Schandalig hoe VB-ers imams vermoorden, bomaanslagen plegen, doeken molesteren en verkrachten, oude moslimmoedertjes overvallen om hen van hun laatste geld te beroven, de helft van de gevangenisbevolking bestaat uit criminele VB-ers. Gelukkig hebben wij de vredelievende islam nog.

Conscience 26 juli 2016 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8178410)
Statistisch is dat juist.
Maar de politieker die dat zou verkondigen als beleidsoptie, zal te maken krijgen met een neo-poco-reactie. In het kieshokje.

.

Heeft geen bal met statistiek te maken.

Wat wel een voorspellende waarde heeft is de tijdlijn en de terreur in Europa. Dan zie je een explosie van terreur, en kan daaromtrent uitspraken doen voor de toekomst.

zonbron 26 juli 2016 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8178410)
Statistisch is dat juist.
Maar de politieker die dat zou verkondigen als beleidsoptie, zal te maken krijgen met een neo-poco-reactie. In het kieshokje.

.

Laat ons ook de statistieken inzake verkrachting en mishandeling bekijken, zelf massaverkrachtingen waar niemand ingrijpt...

Laat ons ook de legaliteit van de massamuzelinvoer bekijken, de rest is hocus pocus.

zonbron 26 juli 2016 11:13

De waarheid die men tracht te verbergen
 
>>>> Terror in Germany: The Truth They Hide <<<<
https://www.youtube.com/watch?v=avavZKtf6-g


Niet wakker worden betekent voor eeuwig verder slapen, het is nu reeds veel te ver gekomen, dat is overduidelijk.

Enjoy,

zb

Kallikles 26 juli 2016 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 8178350)
http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islam...n-denken.dhtml

schaamteloos artikel in de trant van:

Ja, statistieken en data dat is schaamteloos! Political Correctness, zeg ik! Allemaal een links complot om de angry white male te muilkorven. Gelukkig zullen Trump en Pence statistiek en wetenschap binnenkort verbieden en overal verplicht laten onderwijzen dat de aarde 6000 jaar oud is! :-)

Karel Martel B 26 juli 2016 11:15

1 Bijlage(n)
Zoals ze zeggen in Amerika, Het Laatste Nieuws beclownt zichzelf:

Ik denk nu inderdaad anders... over Het Laatste Nieuws

Lukkas 26 juli 2016 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 8178453)
Ja, statistieken en data dat is schaamteloos! Political Correctness, zeg ik! Allemaal een links complot om de angry white male te muilkorven. Gelukkig zullen Trump en Pence statistiek en wetenschap binnenkort verbieden en overal verplicht laten onderwijzen dat de aarde 6000 jaar oud is! :-)

Een slag van de molen gekregen of is het aangeboren? :lol:

Karel Martel B 26 juli 2016 11:31

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 8178453)
Gelukkig zullen Trump en Pence statistiek en wetenschap binnenkort verbieden en overal verplicht laten onderwijzen dat de aarde 6000 jaar oud is! :-)


zonbron 26 juli 2016 11:37

De grootse valse vlag operatie ooit - False flag psyop
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 8178453)
Ja, statistieken en data dat is schaamteloos! Political Correctness, zeg ik! Allemaal een links complot om de angry white male te muilkorven. Gelukkig zullen Trump en Pence statistiek en wetenschap binnenkort verbieden en overal verplicht laten onderwijzen dat de aarde 6000 jaar oud is! :-)

Terroristen handelen vaker alleen

Minder privacy en meer middelen voor de politie. Als we afgaan op wat de ministerraad beslist lijkt de strijd tegen terreur zich vooral in onze straten af te spelen. De kans dat landgenoten zich tegen de maatschappij keren en radicaliseren in eigen land is dan ook veel groter dan dat IS-strijders tot hier reizen vermomd als vluchtelingen om toe te slaan.
Tussen 2006 en 2014 lag het aantal aanslagen uitgevoerd door zogenaamde lone wolfs beduidend hoger dan aanvallen die gestuurd werden vanuit de cockpit van een terreurgroep.

Daarnaast is slechts minderheid van de lone wolves gelieerd met het gedachtegoed van terreurgroepen zoals Islamitische Staat.
>>>> De daders schuilen zich vaker achter nationalistische of politieke belangen zoals Anders Breivik. <<<<

Nationalisten, liefhebbers van soevereiniteit of simpelweg levensgenieters allerhande, jullie zijn bij deze NOGMAALS gewaarschuwd: De globalisten willen jullie UITSCHAKELEN (muilkorven) en zijn daar erg succesvol in.

Massaal protest zal de enige remedie blijken! Laat jullie stem horen (voelen) als eensgezinde groep.

IJsboer 26 juli 2016 12:09

ik zou wel eens een grafiek willen zien hoeveel 10000sten van een mens sterven aan spinnen en hoeveel 10000sten van een mens sterven aan moslims sinds januari 2015 in Europa. Moslims zijn dodelijker dan spinnen.

Mijn bloed kookt wanneer ik zulke drogredenen zie staan.

Vette Pois(s)on 26 juli 2016 12:19

Rik Coolzaad is nog zoiets

Bollywood 26 juli 2016 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 8178350)
http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islam...n-denken.dhtml

schaamteloos artikel in de trant van:

Ja maar, de kans is veel groter dat ge dood gaat van kanker of een verkeersongeluk.

en het is hier nog altijd beter dan in Afrika.

OP basis van die statistieken zou ik denken dat we terreur geimporteerd hebben...

Xenophon 26 juli 2016 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 8178524)
OP basis van die statistieken zou ik denken dat we terreur geimporteerd hebben...

Ja, om de veiligheid te verzekeren.

Skobelev 26 juli 2016 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8178527)
Ja, om de veiligheid te verzekeren.

En om voor ons pensioen te zorgen. Oeps....als ze ons vermoorden hebben we geen pensioen nodig?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be