Citaat:
|
Wat stelt U dan voor bij Aliens? Ik leven buiten de aarde.
Het is zelfs heen aannemelijk dat leven op de aarde van buiten de ruimte kwam. Dat de cellen hier insloegen door bv een astroïde of een komeet, waarin de evolutie getriggerd werd. Als de dino dan uitstierf door een komeet... Hierna kwamen er zoogdieren zoals aapachtigen en noem maar op. Wat dus kan betekenen dat deze komeet nieuwe levenscellen meenam, die hier op aarde verder evolueerde. http://www.nnv.nl/NNV/CORE/00/60/B0.HTML |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ze hadden een steen volgedaan met bacteriën en cellen, en daarna schoten ze dat kapot in duizenden stukskes, zoals bij een komeet inslag. Raad es? Die cellekes overleefde dat :) Zelfs als zette ze dat in een vacuum (zoals de ruimte) ze overleefde dat. |
Citaat:
Getekend, God. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik volg het alien verhaal wel, en mijns inziens zijn het gewoon kleine satellietjes uit een ver stelsel die ze geretrieved hebben, zoals wij er eentje hebben verstuurd met de 'for all mankind bullshit', de naam ontgaat me nu even...(wie weet honderdduizenden jaren geleden verstuurd als een postkaartje of vlugschriftje) Zo'n schotel is niet meer dan een licht pantser aan gedreven door een element-115(Ununpentium http://en.wikipedia.org/wiki/Ununpentium) met 115 protonen, dat o.i.v een soort koude fusie (naar116 protonen) meer dan voldoende energie biedt voor lange reizen. |
Citaat:
Het enzym telomerase dat bij de eencelligen een eeuwig leven garandeert. |
Citaat:
|
|
Kan er hier nu iemand op eer en geweten zeggen dat hem al iets zien vliegen heeft? Zou 15% kans voor moeten zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ouders, mijn broers, mijn linker en rechter buren Gene swans |
Er zijn aliens aanwezig op de maan. En ze jatten van alles. Hier is een foto met het bewijs:
Maar niet iedereen gelooft dat. Er zijn een paar gekken die beweren dat er Marokkanen op de maan rondlopen. Maar die gekken komen ook met het verhaal aan dat Allah gewoon de Arabische Maangod versie 2.0 is. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
En terwijl het allemaal zo makkelijk kan zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
wat moest het zogezegd voorstellen ? - dat tweede schijnt _ dat mysterie deed al langer de ronde_ een antenne voor astronomische doeleinden aldus een plaatselijke bewoner die dat ter plekke heeft gaan bekijken zo'n type met drie spankabels ( vlekjes moeten dan de betonnen verankeringen zijn ) en een middenpost zoals er 13 in een dozijn zijn ... alleen is er bij deze blijkbaar ook een duidelijke andere structuur in de basis (grond) gebracht waardoor het geheel meteen in het oog springt al die andere zie je niet en beperken zich tot een paar lijntjes ... die moet je echt weten liggen - dat derde, phenomenaal knappe foto, blijkt in werkelijkheid inderdaad sterk op een indianenhoofd ( 't heet ook zo ) maar is in tegenstelling tot wat men zou denken in plaats van een 'berg' een vallei juiste lichtinval etc maken dat het zo spaectaculair hier een ander plaatje en het is al stukken minder sprekend zulke anomaliteiten vindt men in het zulke grillige landschappen wel meer weer een typisch geval van zaken te willen herkennen die er niet zijn |
i am alife
ik slaap niet in een graftombe i am fucking alife µjoshua |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be