Negeerlijst
Another Jack parcifal Realisticus |
Negeerlijst
Negeerlijst
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Conclusie van dit alles: het zijn géén piramides, het lijkt er gewoon wat op en men heeft er niets gevonden. Geen aliens, geen verborgen mysterieuze beschaving, nada. |
Citaat:
Citaat:
|
hier gaan we weer...
|
Citaat:
Ik heb 1.5 jaar egyptologie gedaan. En geloof me die mensen leven in een cocon... wat ergens ook normaal is, het is een selecte groep met al de waarheid in pacht over een zooooo klein deeltje van de koek... Nada.... ik denk het niet... Zoals jezelf zei, "Je maakt weer dezelfde fout" Conclusie? : Niemand weet het? Zou het kunnen ? : Misschien Ben ik juist gwn nee kannie te zeggen ? : Misschien beter |
Citaat:
En nee...! boeken ja, die waren er idd je hebt er zeker ook een gekocht?! Dankzij het net en youtube komt info nu en masse binnen in ook jouw huiskamer! Een zwitserse schrijver ... je ouders kennen hem ook? Gezien op VRT? |
Citaat:
Hoogmoed ik weet het beter! En de rest is zever! Zeker! ... talk about constructive discusion... |
Citaat:
Soms lijkt het hier echt op een kindertuin, met ene die de kroon spant door foto's van smurfen en dergelijke te posten in een poging het geheel naar beneden te trekken. Nu, ik ben van het standpunt dat de waarheid niet hoeft verdedigd te worden, die komt vanzelf wel, en wint meer en meer aan momentum, zoals we de laatste jaren globaal zien. Meer en meer mensen ontdekken de schijnheiligheid en proliferatie van leugens die in onze maatschappij heerst. |
Citaat:
Can you get it up without a gun?? Hoeveel respect en liefde zit er in jou trouwens? Deze draad kan me barsten door egocentrische arrogante postings als jij die maakt... Alles ok daar in je kelder? xxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je toon en geloofsovertuiging was van meet af aan duidelijk. Ooit toch niet zelf ontvoerd en gekriebeld door stoute aliens? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omgekeerd stel dat wij een planeet vinden waar de bewoners nog een beetje achterlijk zijn en we manipuleren ze....zal dat toch niet zijn om hun een villa te laten zetten waarna we dan weer in onze raket stappen en alles achterlaten? Enfin ik bedoel maar...we missen noodzakelijke info en zonder dat kunnen we niks geloven. Beter eerst eens ontrafelen hoe men die stenen zo kon bewerken. |
Citaat:
Hoe weet jij dat het géén piramides zijn ? Wacht, jij bent dat geen onderzoeken ter plaatse ? Nee ? Wel, hoe weet je dat dan ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be