Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De POK is geboren!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204053)

BigF 25 juni 2014 09:46

De POK is geboren!!
 
Het zat eraan te komen.
Terwijl twee honden vechten om een been (VL en WA om BR) gaat de derde in een hoekje stilletjes zijn goesting doen (zijnde; aan zijn ballen likken).

De Partij voor Onafhankelijke Kempen komt hier als lachende derde ten tonele.

Wat we willen? Kan jij niet lezen misschien? De Kempen onafhankelijk.
Niks aansluiting bij, niks confederatie, niks deelstaat, niks ander politiek gezwets, gewoon de Kempen onafhankelijk.

Voor de aardrijkskundig onwetenden onder ons; De Kempen zijn groot. Op wiki vind je de lijst van gemeenten. En schrik niet; die liggen in Belgie en in Nederland. Allemaal Kempen.

Maar onze allerbelangrijkste troef is natuurlijk dat voor Kempenaers Antwerpen in het buitenland ligt!! Gedaan met u te schamen als men in het buitenland vraagt:"Belgie? Is dat niet waar Antwerpen ligt?"

Vandaar: bij de volgende verkiezingen stem POK!

Ons verdere programma bestaat enkel uit het punt dat we in de Kempen vooral voort gaan doen zoals we bezig zijn want hier gaat alles goed.

We moeten enkel nog uitvissen hoe we de massale immigratiegolf gaan aanpakken die bij een onafhankelijkheid zal ontstaan en met het feit dat die golf naar alle waarschijnlijkheid al zal ontstaan in afwachting van de aangekondigde onafhankelijkheid. Vandaag dus al in feite.

Leden mogen zich altijd aanmelden.
Voor mensen uit de Kempen is dat gratis.
Voor mensen buiten de Kempen die op POK gaan stemmen is dat ook gratis.
Voor mensen buiten de Kempen die niet op POK gaan stemmen lid worden helaas niet mogelijk.

manta 25 juni 2014 09:49

:cheer:



Citaat:

Voor mensen buiten de Kempen die niet op POK gaan stemmen lid worden helaas niet mogelijk.
Maar ze mogen dan toch vrijwillig lidgeld storten en zo? :-D


Citaat:

Ons verdere programma bestaat enkel uit het punt dat we in de Kempen vooral voort gaan doen zoals we bezig zijn want hier gaat alles goed.
Der zijn toch een paar kleinigheidjes die een tikkeltje beter kunnen...

Libro 25 juni 2014 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7211174)
Maar ze mogen dan toch vrijwillig lidgeld storten en zo? :-D

Komt een vrouw bij de spermabank: "'t Is voor een storting."

BigF 25 juni 2014 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7211174)
:cheer:

Voel ik hier een participerend lid aankomen?
Alle functies zijn nog vacant. Voorlopig ben ik voorzitter maar als jij dat liever wordt zullen we erover stemmen.




Citaat:

Maar ze mogen dan toch vrijwillig lidgeld storten en zo? :-D
Ze mogen vrijwillig geld ( niet 'lidgeld') storten maar we gaan dat geen lidgeld noemen want anders gaan ze nadien natuurlijk claimen dat ze lid willen worden.
Vandaar dat ik zou gaan voor "vrijwillige bijdrage".



Citaat:

Der zijn toch een paar kleinigheidjes die een tikkeltje beter kunnen...
Het is net om die paar kleinigheidjes op te lossen dat POK opgericht wordt. Van het ogenblik dat die kleinigheidjes uit de wereld zijn worden de Kempen nagenoeg het paradijs binnnen Europa.
Als dat geen mooi streefdoel is.

Miauw! 25 juni 2014 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 7211169)
Leden mogen zich altijd aanmelden.
Voor mensen uit de Kempen is dat gratis.
Voor mensen buiten de Kempen die op POK gaan stemmen is dat ook gratis.
Voor mensen buiten de Kempen die niet op POK gaan stemmen lid worden helaas niet mogelijk.

Maak mij dan maar al gratis lid!

manta 25 juni 2014 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 7211191)
Voel ik hier een participerend lid aankomen?
Alle functies zijn nog vacant. Voorlopig ben ik voorzitter maar als jij dat liever wordt zullen we erover stemmen.

Neenee, bijf jij maar voorzitten, 'k zal af en toe wel wat goede raad geven... ;-)




Citaat:

Ze mogen vrijwillig geld ( niet 'lidgeld') storten maar we gaan dat geen lidgeld noemen want anders gaan ze nadien natuurlijk claimen dat ze lid willen worden.
Vandaar dat ik zou gaan voor "vrijwillige bijdrage".
Schitterende oplossing. Dit is echt het bewijs dat POK echt werkt.
Binnenkort kan je nog een cursus geven voor staatshoofden die wat willen bijleren... :thumbsup:


Citaat:

Het is net om die paar kleinigheidjes op te lossen dat POK opgericht wordt. Van het ogenblik dat die kleinigheidjes uit de wereld zijn worden de Kempen nagenoeg het paradijs binnnen Europa.
Als dat geen mooi streefdoel is.
't Gaat een succes worden... En als we een paar oprichters vinden voor de "vlonders" kunnen ze daar ook al verder.

manta 25 juni 2014 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7211202)
Maak mij dan maar al gratis lid!

Je mag ook gratis een vrijwillige bijdrage doen hoor... ;-)

Anna List 25 juni 2014 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 7211169)
Het zat eraan te komen.
Terwijl twee honden vechten om een been (VL en WA om BR) gaat de derde in een hoekje stilletjes zijn goesting doen (zijnde; aan zijn ballen likken).

De Partij voor Onafhankelijke Kempen komt hier als lachende derde ten tonele.

Wat we willen? Kan jij niet lezen misschien? De Kempen onafhankelijk.
Niks aansluiting bij, niks confederatie, niks deelstaat, niks ander politiek gezwets, gewoon de Kempen onafhankelijk.

Voor de aardrijkskundig onwetenden onder ons; De Kempen zijn groot. Op wiki vind je de lijst van gemeenten. En schrik niet; die liggen in Belgie en in Nederland. Allemaal Kempen.

Maar onze allerbelangrijkste troef is natuurlijk dat voor Kempenaers Antwerpen in het buitenland ligt!! Gedaan met u te schamen als men in het buitenland vraagt:"Belgie? Is dat niet waar Antwerpen ligt?"

Vandaar: bij de volgende verkiezingen stem POK!

Ons verdere programma bestaat enkel uit het punt dat we in de Kempen vooral voort gaan doen zoals we bezig zijn want hier gaat alles goed.

We moeten enkel nog uitvissen hoe we de massale immigratiegolf gaan aanpakken die bij een onafhankelijkheid zal ontstaan en met het feit dat die golf naar alle waarschijnlijkheid al zal ontstaan in afwachting van de aangekondigde onafhankelijkheid. Vandaag dus al in feite.

Leden mogen zich altijd aanmelden.
Voor mensen uit de Kempen is dat gratis.
Voor mensen buiten de Kempen die op POK gaan stemmen is dat ook gratis.
Voor mensen buiten de Kempen die niet op POK gaan stemmen lid worden helaas niet mogelijk.

kan Ekeren aansluiten bij de Voorkempen ?
Ekeren is heel twijfelachtig bij Antwerpen gevoegd, bovendien maakte een groot deel van Ekeren lang deel uit van Kapellen, Kapellen dat wel bij die Voorkempen gerekend wordt.

manta 25 juni 2014 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7211217)
kan Ekeren aansluiten bij de Voorkempen ?
Ekeren is heel twijfelachtig bij Antwerpen gevoegd, bovendien maakte een groot deel van Ekeren lang deel uit van Kapellen, Kapellen dat wel bij die Voorkempen gerekend wordt.

Kan Antwerpen niet gewoon de parking van de Kempen worden?:-D

manta 25 juni 2014 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 7211191)
Het is net om die paar kleinigheidjes op te lossen dat POK opgericht wordt. Van het ogenblik dat die kleinigheidjes uit de wereld zijn worden de Kempen nagenoeg het paradijs binnnen Europa.
Als dat geen mooi streefdoel is.

Appelsmaak...

Libro 25 juni 2014 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 7211169)
Voor mensen uit de Kempen is dat gratis.

Geldt dat ook voor ingeweken kempenaars?

Marie van de koster 25 juni 2014 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7211184)
Komt een vrouw bij de spermabank: "'t Is voor een storting."

Ik dacht dat de man dat zei :?

Anna List 25 juni 2014 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7211220)
Kan Antwerpen niet gewoon de parking van de Kempen worden?:-D

dat moet je aan de Antwerpenaars vragen, ik ben van Ekeren in de voorkempen ! ;-)

vlijmscherp 25 juni 2014 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7211298)
Ik dacht dat de man dat zei :?

dan heb je de grap niet goed begrepen ;-)

Marie van de koster 25 juni 2014 10:43

Kempen :cheer: POK :cheer: Kempen
:-D

vlijmscherp 25 juni 2014 10:45

Kempenaars, dat zijn toch gewoon uitgeweken Antwerpenaars??

Lof der Zotheid 25 juni 2014 10:57

Ik solliciteer voor de post van Minister van Defensie. Alle niet-Kempenaren: buiten, behalve als slecht betaalde dagloners om het vuile werk op te knappen.

manta 25 juni 2014 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 7211341)
Ik solliciteer voor de post van Minister van Defensie. Alle niet-Kempenaren: buiten, behalve als slecht betaalde dagloners om het vuile werk op te knappen.

Is er een leger ook?

Miauw! 25 juni 2014 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7211217)
kan Ekeren aansluiten bij de Voorkempen ?
Ekeren is heel twijfelachtig bij Antwerpen gevoegd, bovendien maakte een groot deel van Ekeren lang deel uit van Kapellen, Kapellen dat wel bij die Voorkempen gerekend wordt.

Ekeren-Mariaburg zou ik daar alvast zeker bij rekenen.

Miauw! 25 juni 2014 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7211343)
Is er een leger ook?

Ja, om processierupsen te bestrijden.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be