Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   De reus >> cel groep Diane>> extreem ultra rechts… (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240911)

Hypochonder 22 oktober 2017 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 8554409)
Waarschijnlijk zal hij wel meer verteld hebben, maar misschien is er angst voor de nog overlevende bendeleden?
Het gaat per slot van rekening om gewetenloze moordenaars.

Er zal eerder angst zijn voor de mensen die aan de touwtjes van de bende trokken. Dat zullen geen kleine garnalen zijn.

Hypochonder 22 oktober 2017 15:11

Broertjereus zegt ondertussen dit:

https://www.hln.be/nieuws/broer-de-r...lein~aa4301ec/
Broer 'De Reus': "Als alles uitkomt, is België te klein"


Die moet wel van meer weten denk ik dan.

omaplop 22 oktober 2017 15:40

Wallonië is de meest geschikte plaats om vergeetput te zijn. Hier circuleren veel complotten waarvan veel mensen op de hoogte zijn , maar waar het gerecht netjes alles ontkent. En dit gaat niet alleen over de zaak Di Rupo of de zaak Dutroux. Ik heb uit rechtstreekse bron de vele "fouten"in het onderzoek naar Dutroux vernomen en wat daar zgz misgelopen is, dat is onvoorstelbaar. Trouwens Michel Bourlet heeft een boek geschreven over die zaak , waarin sommige vergissingen worden vermeld, niet allemaal natuurlijk.........

Bach 22 oktober 2017 16:06

Ondertussen belooft de CIA vandaag "more vicious" te worden. Nog meer? Waren de kill lists van de nobel vredes president nog niet genoeg dan?

In feite was de bende van Nijvel koude oorlog false flag staatsterrorisme. En sinds Obama besliste tot een nieuwe koude oorlog kunnen we misschien terug van dit soort van terrorisme verwachten.

De broer heeft gelijk denk ik. Dit gaat verder als België (of Italië). Maar waarom zegt de broer A maar niet B? En waar is de kritische pers?

Bach 22 oktober 2017 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 8554430)
Wallonië is de meest geschikte plaats om vergeetput te zijn. Hier circuleren veel complotten waarvan veel mensen op de hoogte zijn , maar waar het gerecht netjes alles ontkent. En dit gaat niet alleen over de zaak Di Rupo of de zaak Dutroux. Ik heb uit rechtstreekse bron de vele "fouten"in het onderzoek naar Dutroux vernomen en wat daar zgz misgelopen is, dat is onvoorstelbaar. Trouwens Michel Bourlet heeft een boek geschreven over die zaak , waarin sommige vergissingen worden vermeld, niet allemaal natuurlijk.........

Corrumpeer de elite van een klein land en ze eten uit je hand. Dit gaat natuurlijk veel verder dan corruptie... Moorden... Kindermisbruik...

Vlad 22 oktober 2017 16:12

Ik lach me een kriek met die foto's. Hoe toevallig is het wel niet dat de robotfoto van de overvallen zo hard lijkt op de carnavalsfoto. Alsof hij recht van carnaval de Delhaize is gaan overvallen :rofl:



Bach 22 oktober 2017 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8554457)
Ik lach me een kriek met die foto's. Hoe toevallig is het wel niet dat de robotfoto van de overvallen zo hard lijkt op de carnavalsfoto. Alsof hij recht van carnaval de Delhaize is gaan overvallen :rofl:

Ik dacht juist, waarom krijgen we niet meer dan een foto met een valse baard?

Bach 22 oktober 2017 16:19

Ik durf te wedden dat Kris een comunistenhater was. Je moet al ideologisch gemotiveerd zijn om zo'n misdaden te begaan. Lijkt me logisch de moordenaars uit dat milieu te rekruteren. Polen ook nog. Tegenwoordig is de islam een meer drijvende kracht achter politieke moorden op burgers.

Xenophon 22 oktober 2017 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8554457)
Ik lach me een kriek met die foto's. Hoe toevallig is het wel niet dat de robotfoto van de overvallen zo hard lijkt op de carnavalsfoto. Alsof hij recht van carnaval de Delhaize is gaan overvallen :rofl:



Ik moet zeggen, de sjaal die hij daar draagt op de robotfoto om zichzelf onherkenbaar te maken, dat lijkt me toch geen optimale manier.

Natuurlijk, had men op die robotfoto de 'skull and bones' bijgetekend op zijn hoedje, hij was lang geleden al opgepakt, een gemiste kans dus.

Vlad 22 oktober 2017 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8554464)
Ik moet zeggen, de sjaal die hij daar draagt op de robotfoto om zichzelf onherkenbaar te maken, dat lijkt me toch geen optimale manier.

Natuurlijk, had men op die robotfoto de 'skull and bones' bijgetekend op zijn hoedje, hij was lang geleden al opgepakt, een gemiste kans dus.


:-D


Ik vraag me af of Jef Vermassen nu alle namen heeft van de bende van Nijvel. Hij zegt zelf dat hij een brief heeft gekregen van de man met die belofte, maar geen van de journalisten die hem ondertussen hebben gesproken vroegen ernaar. Het leek mij nochtans de meest voordehandliggende vraag. Phara gaf echter niet thuis.

Zipper 22 oktober 2017 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 8554412)
Heel plausibel, maar dan nog, waar blijven de vragen daarrond?

Wat een lamme ontvangst...

Tja, na 32 jaar maakt niemand zich nog illusies (dat alles alsnog komt bovendrijven). Het dossier telt ondertussen twee miljoen blz.
Na 32jaar, en zonder bewijzen (DNA-sporen), kan je niemand meer in verdenking gaan stellen. Hoeveel bendeleden waren het ?? Waren het allemaal rijkswachters ?? Pluis zoiets maar uit, zelfs als zou die (ondertussen dode) "reus", nog namen hebben genoemd.

Zipper 22 oktober 2017 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad;[B
8554472[/b]]:-D


Ik vraag me af of Jef Vermassen nu alle namen heeft van de bende van Nijvel. Hij zegt zelf dat hij een brief heeft gekregen van de man met die belofte, maar geen van de journalisten die hem ondertussen hebben gesproken vroegen ernaar. Het leek mij nochtans de meest voordehandliggende vraag. Phara gaf echter niet thuis.

kan evengoed een dwaalspoor zijn

Vrijheideerst 22 oktober 2017 17:14

Sebiet blijkt dat Vermassen zelf bendelid was :|

Hypochonder 22 oktober 2017 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8554472)
:-D


Ik vraag me af of Jef Vermassen nu alle namen heeft van de bende van Nijvel. Hij zegt zelf dat hij een brief heeft gekregen van de man met die belofte, maar geen van de journalisten die hem ondertussen hebben gesproken vroegen ernaar. Het leek mij nochtans de meest voordehandliggende vraag. Phara gaf echter niet thuis.

Vermassen heeft gezegd dat hij de brief met namen nooit heeft gekregen omdat betrokkene ondertussen was overleden. De brief die hij wel had gekregen had hij overgemaakt aan het gerecht maar die heeft er simpelweg niks mee gedaan, ze hadden hem zelfs niet opengemaakt...

Blijkt dat dit onderzoek bij het gerecht in het bloedrode corrupte Luik zit... Daar hoeft natuurlijk geen tekeningetje bij gemaakt worden.

Zipper 22 oktober 2017 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8554480)
Vermassen heeft gezegd dat hij de brief met namen nooit heeft gekregen omdat betrokkene ondertussen was overleden. De brief die hij wel had gekregen had hij overgemaakt aan het gerecht maar die heeft er simpelweg niks mee gedaan, ze hadden hem zelfs niet opengemaakt...

Blijkt dat dit onderzoek bij het gerecht in het bloedrode corrupte Luik zit... Daar hoeft natuurlijk geen tekeningetje bij gemaakt worden.

Dit dossier is al op zoveel verschillende Parketten beland (bedankt Belgische "onafhankelijke" Justitie), dat het niet meer te redden valt.

Xenophon 22 oktober 2017 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8554480)
Vermassen heeft gezegd dat hij de brief met namen nooit heeft gekregen omdat betrokkene ondertussen was overleden. De brief die hij wel had gekregen had hij overgemaakt aan het gerecht maar die heeft er simpelweg niks mee gedaan, ze hadden hem zelfs niet opengemaakt...

Blijkt dat dit onderzoek bij het gerecht in het bloedrode corrupte Luik zit... Daar hoeft natuurlijk geen tekeningetje bij gemaakt worden.

Zou Vermassen iets anders durven beweren als hij de brief wel heeft?

Hypochonder 22 oktober 2017 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8554487)
Zou Vermassen iets anders durven beweren als hij de brief wel heeft?

Waarom zou hij dat doen? Vermassen is een aandachtshoer maar ik geloof wel dat hij integer is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8554484)
Dit dossier is al op zoveel verschillende Parketten beland (bedankt Belgische "onafhankelijke" Justitie), dat het niet meer te redden valt.

Inderdaad maar om een dossier echt dood te doen bloeden moeten ze het blijkbaar overhevelen naar Luik.

Xenophon 22 oktober 2017 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8554490)
Waarom zou hij dat doen? Vermassen is een aandachtshoer maar ik geloof wel dat hij integer is.



Inderdaad maar om een dossier echt dood te doen bloeden moeten ze het blijkbaar overhevelen naar Luik.

Neenee, ik zeg het misschien verkeerd.

Stel dat hij de brief met namen wel heeft, zou hij dat openbaar durven maken?

Hypochonder 22 oktober 2017 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8554492)
Neenee, ik zeg het misschien verkeerd.

Stel dat hij de brief met namen wel heeft, zou hij dat openbaar durven maken?

Vermassen zou die brief ook moeten doorspelen aan het gerecht net zoals hij met de eerste brief gedaan heeft, waarom zou hij dat achterhouden?

Met de namen van de daders zijn we trouwens niet veel, we hebben namen nodig van politici, liefst van Franstalige kopstukken van de sossen en liefst vlak voor de verkiezingen. Een droomscenario.

Vlad 22 oktober 2017 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8554480)
Vermassen heeft gezegd dat hij de brief met namen nooit heeft gekregen omdat betrokkene ondertussen was overleden. De brief die hij wel had gekregen had hij overgemaakt aan het gerecht maar die heeft er simpelweg niks mee gedaan, ze hadden hem zelfs niet opengemaakt...

Blijkt dat dit onderzoek bij het gerecht in het bloedrode corrupte Luik zit... Daar hoeft natuurlijk geen tekeningetje bij gemaakt worden.

Dan zullen ze in Luik nogal eens hun best doen om de extreem rechtse staatsgreep bloot te leggen :twisted:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be