Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

zonbron 21 september 2013 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6811816)
Professor Milton Wainwright

6. Despite all the media hype about trying to find life on Mars, NASA decided against the recommendation of several experts, not to bring life-detection equipment and instead focused merely on finding water. As University of Sheffield professor Dr. Milton Wainwright pointed out: "A few years ago a power struggle ensued at NASA which was won by the chemists and geologists who wanted to 'search for the water' instead of trying directly to detect life on Mars. Some amazing data will doubtless be provided by Phoenix, but at the risk of being accused of being churlish, can I point out that the absence of life-detection systems on this lander represents the greatest missed opportunity in the history of mankind to date."


Opgelet, Mr. Wainwright is een believer...

http://en.wikipedia.org/wiki/Red_rain_in_Kerala

http://ufodigest.com/rainingaliens.html


De invasie van de stratosferische sporen :

Parts of the CESS/TBGRI report were supported by Dr. Milton Wainwright at Sheffield University, who, together with Chandra Wickramasinghe, has studied stratospheric spores.[1][21] In March 2006 Wainwright said the particles were similar in appearance to spores of a rust fungus,[22] later saying that he had confirmed the presence of DNA,[23] and reported their similarity to algal spores, and found no evidence to suggest that the rain contained dust, sand, fat globules, or blood. In November 2012, Dr. Rajkumar Gangappa and Dr. Stuart Hogg from the University of Glamorgan, UK, confirmed that the red rain cells from Kerala contain DNA.[24]


Laat ons even op de DNA-sampling wachten voordat we ons in de bunker verschuilen.


parcifal 21 september 2013 12:01

Eerder een spijtig geval van mediageilheid vrees ik.

http://www.isciencetimes.com/article...al-organic.htm

Citaat:

"So the logic is as follows: We can't explain it, therefore aliens," Discovery News quips. "Wainwright's team may have found evidence of alien biology, but coming to such grand, extraordinary conclusions without the supporting extraordinary evidence and repeated, verified experiments, is an affront to the scientific method."

Until there's more evidence that the particulates came from outer space, we're calling this pseudoscientific "alien encounter" a flight of fancy

zonbron 21 september 2013 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6811856)
Eerder een spijtig geval van mediageilheid vrees ik.

http://www.isciencetimes.com/article...al-organic.htm

Ik ben het eens eens met U.

Lijkt me loos alarm (vreugde).

Next please...

Nietzsche 21 september 2013 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6800814)
Uw brein ?


Nietzsche 21 september 2013 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6800816)
Ach so ? Wel, zeg het hier dan klaar en duidelijk : " Ja, Ik geloof dat Aliens & UFO's bestaan ".:-)


zonbron 21 september 2013 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6811884)


Video - "I, For One, Welcome Our New Insect Overlords"





:-P

Micele 21 september 2013 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6811848)
[i][indent]Laat ons even op de DNA-sampling wachten voordat we ons in de bunker verschuilen.

:-)

meneer 21 september 2013 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6811906)

Wooaaoow ! Dit zijn écht wel straffe argumenten voor het niet-bestaan van buitenaards leven !

zonbron 21 september 2013 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6812130)
Wooaaoow ! Dit zijn écht wel straffe argumenten voor het niet-bestaan van buitenaards leven !

Waarom zou er geen buitenaards leven bestaan? Het zou eerder raar zijn indien zoiets niet bestond.

Another Jack 21 september 2013 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6812140)
Waarom zou er geen buitenaards leven bestaan? Het zou eerder raar zijn indien zoiets niet bestond.

Jij bent ondertussen ver de tiende die het hem gaat proberen uit te leggen...
Succes.

Descartes Jr 21 september 2013 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6812196)
Jij bent ondertussen ver de tiende die het hem gaat proberen uit te leggen...
Succes.

Ik vraag mij toch af wie over de nodige kennis, onderlegdheid, autoriteit, wijsheid, ... beschikt om te mogen zeggen dat er géén extraterrestrisch leven zou zijn ?

Dat onze planeet de enige is waar zich leven NU voordoet in ons zonnestelsel is zeer waarschijnlijk (maar niet zeker)

Dat ons zonnestelsel het enige zou zijn waarin zich leven voordoet in ons melkwegstelsel (met miljarden zonnen annex planeten) is zeer onwaarschijnlijk.

Dat ons melkwegstelsel het enige zou zijn waarin zich leven voordoet in de cosmos (met miljarden galactische stelsels, elk met miljarden zonnen annex planeten) is absoluut onwaarschijnlijk.

Waarom zou de ontwikkeling van DNA (of soortgelijke levensvormen) zich uitsluitend en alleen op onze pietluttige aardbol voordoen ?

Ja, er bestaat leven elders. Of we er ooit iets gaan van te zien krijgen is even waarschijnlijk als de kans dat wijzelf voortspruiten uit leven van elders dat hier (via kometen ?) is neergedwarreld en zich ontwikkeld heeft.

Geen mens die het kan bevestigen noch ontkrachten.

Another Jack 21 september 2013 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6812257)
Ik vraag mij toch af wie over de nodige kennis, onderlegdheid, autoriteit, wijsheid, ... beschikt om te mogen zeggen dat er géén extraterrestrisch leven zou zijn ?

Dat onze planeet de enige is waar zich leven NU voordoet in ons zonnestelsel is zeer waarschijnlijk (maar niet zeker)

Dat ons zonnestelsel het enige zou zijn waarin zich leven voordoet in ons melkwegstelsel (met miljarden zonnen annex planeten) is zeer onwaarschijnlijk.

Dat ons melkwegstelsel het enige zou zijn waarin zich leven voordoet in de cosmos (met miljarden galactische stelsels, elk met miljarden zonnen annex planeten) is absoluut onwaarschijnlijk.

Waarom zou de ontwikkeling van DNA (of soortgelijke levensvormen) zich uitsluitend en alleen op onze pietluttige aardbol voordoen ?

Ja, er bestaat leven elders. Of we er ooit iets gaan van te zien krijgen is even waarschijnlijk als de kans dat wijzelf voortspruiten uit leven van elders dat hier (via kometen ?) is neergedwarreld en zich ontwikkeld heeft.

Geen mens die het kan bevestigen noch ontkrachten.

Godverdomme man!
Lees nu toch eens mijn berichten als je nuchter bent.
Eens en voor altijd:
DE KANS IS ZEER GROOT DAT ER BUITENAARDS LEVEN IN HET HEELAL IS, ALLEEN NIET OP AARDE. NU NIET EN VROEGER NIET.

Descartes Jr 21 september 2013 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6812305)
Godverdomme man!
Lees nu toch eens mijn berichten als je nuchter bent.
Eens en voor altijd:
DE KANS IS ZEER GROOT DAT ER BUITENAARDS LEVEN IN HET HEELAL IS, ALLEEN NIET OP AARDE. NU NIET EN VROEGER NIET.

Maar dat ontkent zonbron toch niet ? Waarom dan zo'n reactie ???

OK, we denken dus hetzelfde. Alleen heb ik niet de tijd om hier 400 pagina's gezever te lezen.

Another Jack 21 september 2013 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6812318)
Maar dat ontkent zonbron toch niet ? Waarom dan zo'n reactie ???

OK, we denken dus hetzelfde. Alleen heb ik niet de tijd om hier 400 pagina's gezever te lezen.

Wel, men krijgt dat dus de genaamde meneer niet uitgelegd.
Met handen en voeten al geprobeerd.

Mijn excuses dus omdat ik mijn geduld even verloor.

Descartes Jr 21 september 2013 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6812322)
Wel, men krijgt dat dus de genaamde meneer niet uitgelegd.
Met handen en voeten al geprobeerd.

Mijn excuses dus omdat ik mijn geduld even verloor.

Geen probleem. Ik had u dus ook misverstaan.

Descartes Jr 21 september 2013 18:04

Minstens 60 miljard bewoonbare planeten in de Melkweg alléén.

meneer 21 september 2013 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6812305)
Godverdomme man!
Lees nu toch eens mijn berichten als je nuchter bent.
Eens en voor altijd:
DE KANS IS ZEER GROOT DAT ER BUITENAARDS LEVEN IN HET HEELAL IS, ALLEEN NIET OP AARDE. NU NIET EN VROEGER NIET.

Kalm maar Jackske :-D
U niet opwinden, dat is slecht voor je hart. Drink vlug een teug lekker fris bier !:lol:
Zoooo, beter nu ?:-)
Dan mag je mij nu eens BEWIJZEN waarom er géén buitenaards leven op aarde is, nu niet en nooit niet ?:-)

Another Jack 22 september 2013 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6812680)
Kalm maar Jackske :-D
U niet opwinden, dat is slecht voor je hart. Drink vlug een teug lekker fris bier !:lol:
Zoooo, beter nu ?:-)
Dan mag je mij nu eens BEWIJZEN waarom er géén buitenaards leven op aarde is, nu niet en nooit niet ?:-)

Iemand?

Another Jack 22 september 2013 09:40

Hier meneer, geef een seintje als je iets niet begrijpt:

The Drake equation states that:

N = R* x fp x ne x fℓ x fi x fc x L

where:

N is the number of civilizations in our galaxy with which communication might be possible;

and

R* is the average rate of star formation in our galaxy
fp is the fraction of those stars that have planets
ne is the average number of planets that can potentially support life per star that has planets
fℓ is the fraction of the above that actually go on to develop life at some point
fi is the fraction of the above that actually go on to develop intelligent life
fc is the fraction of civilizations that develop a technology that releases detectable signs of their existence into space
L is the length of time such civilizations release detectable signals into space.

parcifal 22 september 2013 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6812854)
Iemand?

Je kan hem nog eens de fermi-paradox voor de voeten werpen, maar wat baten kaars en bril als het kalf niet drinken wil, uiteraard. ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be