Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 25 september 2013 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6816391)
Man, wat heb jij een pech dat er voor het stellen van domme vragen geen prijzen uitgereikt worden!

Voor de rest nog een goede middag allemaal. Ik ga nog wat verder werken aan mijn wereldbeeld :D

Wat domme antwoorden betreft mag jij er ook wel wezen.:lol:
Een prijs zou ik er anders niet voor geven. Hoogstens wat rot fruit en eieren naar uw kop smijten.:splat:

kiko 26 september 2013 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Floozy (Bericht 6816848)
Ik zal ooit wel eens bewijs posten als ik denk dat het interessant is en iets toevoegt aan deze draad, maar niet omdat jij je liever van dn domme houdt.

Tot zolang je maar onthoudt dat elke keer iemand met veel poeha verkondigt dat hij bewijzen heeft, ik naar die bewijzen zal vragen tot ik ze krijg, of tot het duidelijk is dat de persoon in kwestie eigenlijk geen bewijzen heeft.

Persoonlijk hoef ik niets te bewijzen, want ik heb nooit beweerd dat er bewijzen zijn.

JBM 26 september 2013 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Floozy (Bericht 6816848)
Ik zal ooit wel eens bewijs posten als ik denk dat het interessant is en iets toevoegt aan deze draad, maar niet omdat jij je liever van dn domme houdt.

Ieder bewijs zou iets toevoegen aan deze draad! Want dit topic bestaat nu bijna 5 jaar en zit aan bijna 9.000 posts zonder dat er ook maar iets gepost is dat in de buurt komt van een bewijs.

exodus 26 september 2013 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6815514)
Heel juist en bijgevolg is de enige conclusie die daaruit kan en mag volgen :
Er kan een bepaalde percentage voorlopig niet verklaard worden.

Inderdaad, maar als men dan naar de best mogelijk verklaring gaat kijken om die "onverklaarde" zaken te verklaren, dan ziet men dat de buitenaardse hypothese de beste is.

Net zoals het COMETA report ook bevestigde.

Citaat:

COMETA was a high-level French UFO study organisation from the late 1990s, composed of high-ranking officers and officials, some having held command posts in the armed forces and aerospace industry. The name "COMETA" in English stands for "Committee for in-depth studies." The study was carried out over several years by an independent group of mostly former "auditors" at the Institute of Advanced Studies for National Defence, or IHEDN, a high-level French military think-tank, and by various other experts.

The group was responsible for the 'COMETA Report' (1999) on UFOs and their possible implications for defence in France. The report concluded that about 5% of the UFO cases they studied were utterly inexplicable and the best hypothesis to explain them was the extraterrestrial hypothesis (ETH). The authors also accused the United States government of engaging in a massive cover-up of the evidence.

exodus 26 september 2013 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6815726)
Er is geen enkele vorm van bewijs, letterlijk niets. Er is geen enkele foto die niet dubieus is, geen enkele melding van UFO's die sluitend is, geen enkele "getuige" die ook maar één molecule buitenaards DNA kan voorleggen, geen enkele "geleerde" die beschikt over één gram buitenaardse technologie.

Wat wel bestaat, zijn mensen met teveel tijd en fantasie die in elke schaduw een UFO zien.

Dat is bullshit.

Zie de Iran Case.

Zie het Rendlesham forest incident.

Zie de cases waarbij UFO's kernwapens uitschakelden tijdens de koude oorlog.

Enzovoort.

exodus 26 september 2013 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Floozy (Bericht 6815959)
Als we er vanuit gaan dat je op een bepaald moment het heelal kan doorkruisen zonder (veel) tijdsverlies, dan lijkt het mij logisch dat een intelligent ras dat doet. Wij doen dat tenslotte ook, op onze planeet en daarbuiten, met steeds als doel of secundair doel het zoeken of onderzoeken van leven.

Inderdaad, en er zijn aanwijzingen dat de dichtste sterren bij ons bewoond zijn. Contactees maken bijvoorbeeld melding van wezens van de pleiaden of van sirius, welliswaar van een hogere dimensies. Het fenomeen aliens kan je niet losmaken van hogere dimensies, want die zijn nu eenmaal deel van de grotere realiteit.

Sterren waarvan sprake is, zijn Proxima Centuari (de dichtste ster), en sirius (de helderste ster aan de hemel), de naaste buren van de zon. Op kosmische schaal is dat dus vlak naast onze deur.

Ziehier wat de Sirians zelf zeggen over hun stelsel. Zij spreken ervan dat er een derde ster is, Sirius C, iets wat de wetenschap nog niet bevestigd heeft. De legendes van de Dogon, een volk dat claimde contact te hebben met wezens van Sirius, zei ook dat er 3 sterren waren al honderden jaren geleden (terwijl de wetenschap er nog maar één kende).

Citaat:

“Sirius is a triunal stellar system, which consists of three Solar Deities: Sothis, Satais and Anu (identified by your astronomers, respectively, as: Sirius A, Sirius B, and Sirius C.)

In the universe of matter, Sothis shines brighter than any star in your night sky, dominating the celestial canopy during the winter of your Northern hemisphere. It is the fifth nearest star to your sun, a mere eight light years from yours, and is inextricably connected to your Solar Deity, RA.

At a point in the space-time continuum so distant from your reality as to be undefinable in your terms, a great cosmic exchange occurred in our stellar system. At the time of this cataclysmic change in our complex stellar body, the Deity, Satais, collapsed, passing through her own astral chords and onto higher dimensional planes. What was left behind in the world of matter was, in stellar terms, a minuscule dwarf star of super dense matter, which was eventually pulled into an elliptical orbit around the dominant sister star, Sothis – as was the distant cousin, Anu.

The collapse of Satais (Sirius B) – its ascension beyond material space – caused a monumental chain reaction through the entire Sirian system, out across the constellation of stars known to you as Canis Major and, indirectly, your solar system became involved in the dynamics of our evolution.

This is one of the most significant reasons why we are so linked to you and why we are so focused upon your evolutionary process.”

JBM 26 september 2013 08:44

En zo belanden we weer eens terug aan bij SF en fantasy verhaaltjes.

exodus 26 september 2013 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6817191)
En zo belanden we weer eens terug aan bij SF en fantasy verhaaltjes.

Dat is wat men jou wil doen geloven, en het heeft duidelijk gewerkt.

Maar ja, jij geloofde zelfs dat COMETA een hoax was... terwijl het dat duidelijk niet is.

Hier heb je een studie, niet van de minste, die toegeeft dat voor de onverklaarbare 5%, de buitenaardse hypothese de beste verklaring is.

JBM 26 september 2013 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6817211)
Maar ja, jij geloofde zelfs dat COMETA een hoax was... terwijl het dat duidelijk niet is.

Heb ik nooit ergens beweerd. Denk zelfs niet dat ik ooit iets erover gezegd heb.

exodus 26 september 2013 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6817222)
Heb ik nooit ergens beweerd. Denk zelfs niet dat ik ooit iets erover gezegd heb.

Ik heb het opgezocht en je hebt gelijk. Het was Another Jack die de ongelovige thomas was. I stand corrected, soms moeilijk om de sceptici uit elkaar te halen.

Nu het cometa report is tenminste eerlijk, zij geven toe wat wij hier al lang claimen. Voor elke rationele persoon die het bewijs bekijkt, is de buitenaardse hypothese verreweg de meest aannemelijke. En je ziet inderdaad dat er een cover up is zoals COMETA aangeeft. Dit toont aan dat de positie van de debunkers onhoudbaar is.

exodus 26 september 2013 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6815797)

Misschien nog interessant te vermelden dat volgens legendes de Azoren deel uitmaken van het verzonken continent Atlantis waar er dus volgens die legendes een vergevorderde beschaving was.

De waarheid komt aan het licht, maar we zullen het niet via de mainstream media te weten komen. Want deze is een spreekbuis voor de elite, de elite die zeer goed op de hoogte is van de ware geschiedenis van de mensheid en die niet wil dat het volk dit te weten komt.

meneer 26 september 2013 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6817145)
Ieder bewijs zou iets toevoegen aan deze draad! Want dit topic bestaat nu bijna 5 jaar en zit aan bijna 9.000 posts zonder dat er ook maar iets gepost is dat in de buurt komt van een bewijs.

En in al die tijd heeft niemand dus kunnen bewijzen dat Aliens onze aarde NIET bezocht hebben ?:-)
Ik vind dat veelzeggend !:-D

meneer 26 september 2013 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6817267)
Misschien nog interessant te vermelden dat volgens legendes de Azoren deel uitmaken van het verzonken continent Atlantis waar er dus volgens die legendes een vergevorderde beschaving was.

De waarheid komt aan het licht, maar we zullen het niet via de mainstream media te weten komen. Want deze is een spreekbuis voor de elite, de elite die zeer goed op de hoogte is van de ware geschiedenis van de mensheid en die niet wil dat het volk dit te weten komt.

Dat is ook mijn mening. Onze elite maakt ons zoveel baaskes wijs. Over ons verleden, over wat er zich vandaag allemaal afspeelt, en waarom...Men doet sinds zeer lang niets als ons voorliegen.

Floozy 26 september 2013 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6817096)
Tot zolang je maar onthoudt dat elke keer iemand met veel poeha verkondigt dat hij bewijzen heeft, ik naar die bewijzen zal vragen tot ik ze krijg, of tot het duidelijk is dat de persoon in kwestie eigenlijk geen bewijzen heeft.

Wel jij bent vrij uw tijd in te delen zoals je zelf wenst natuurlijk. Mij gaat het er om dat er bewijzen zijn (ik blijf dat woord gebruiken zolang "jullie" struikelen over semantiek die ik al meermaals heb uitgelegd) die in de richting wijzen van. Voor mij is het een mogelijkheid dat een deel van dat bewijs echt is, zodat ik vervolgens het onderwerp met een open geest kan benaderen.

That's it, verder hoef ik echt niet te gaan over zo'n hypothetisch onderwerp als dit.

NognenNVAer 26 september 2013 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6817293)
En in al die tijd heeft niemand dus kunnen bewijzen dat Aliens onze aarde NIET bezocht hebben ?:-)
Ik vind dat veelzeggend !:-D

Ik heb nochtans juist een filmke gemaakt, en daar stond GEEN alien in. Bewijs in your face!

Anyway, ik zie hier veel praat over onverklaarbare dingen. Dat is imho geen bewijs.

JBM 26 september 2013 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6817293)
En in al die tijd heeft niemand dus kunnen bewijzen dat Aliens onze aarde NIET bezocht hebben ?:-)
Ik vind dat veelzeggend !:-D

Het inderdaad veelzeggend dat jij blijft memmen over een totaal idiote vraag. Ik weet niet op welke andere zaken dat kan wijzen dan pure domheid, trolgedrag of een slecht gevoel voor humor.

JBM 26 september 2013 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Floozy (Bericht 6817303)
Wel jij bent vrij uw tijd in te delen zoals je zelf wenst natuurlijk. Mij gaat het er om dat er bewijzen zijn (ik blijf dat woord gebruiken zolang "jullie" struikelen over semantiek die ik al meermaals heb uitgelegd

Bewijs is bewijs, er is helemaal geen semantische discussie. Maar om één of andere reden meen jij dat er een andere invulling aan dat woord moet gegeven worden. Tsja, ik denk niet dat je daar niet veel medestanders voor zult vinden.

Die bewijzen, zijn er in het licht van deze discussie, dus nog altijd niet.

Floozy 26 september 2013 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6817342)
Bewijs is bewijs, er is helemaal geen semantische discussie. Maar om één of andere reden meen jij dat er een andere invulling aan dat woord moet gegeven worden. Tsja, ik denk niet dat je daar niet veel medestanders voor zult vinden.

Die bewijzen, zijn er in het licht van deze discussie, dus nog altijd niet.

Ik gebruik de term voor zowel 'evidence' als 'proof'. Zoals ik al zei, ik ben hier niet om iemand te overtuigen, dus of er nu over die term wordt gestruikeld of niet zal mij een worst wezen.

Persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig dat deze discussie constant neerkomt op "zie hier, bewijs!" en anderzijds "nee dat bewijst niks!". Nogmaals, zet u er over en bespreek het onderwerp uit pure interesse maar in de wetenschap dat we het niet weten.

exodus 26 september 2013 12:18

Tja, het COMETA report is natuurlijk een doorn in het oog van de skeptici. Het resultaat van jarenlange studie van verschillende cases door experten in het veld, die zeggen dat de beste verklaring voor de 5% onverklaarbare gevallen, de buitenaardse verklaring is.

Nu, ik heb COMETA niet nodig om in te zien dat aliens en ufo's bestaan, daar heb ik mijn eigen rationele en interpretatieve vermogens voor. En vele anderen met mij. COMETA bevestigd echter nogmaals mijn zienswijze dat elke rationele persoon die het bewijs bekijkt, op een bepaald moment moet inzien dat het hier om buitenaardse intelligentie gaat. Het cOMETA report was samengesteld door experten in hun veld.

Zie ook deze clip:

http://www.youtube.com/watch?v=w7KC-1wj3Hg

parcifal 26 september 2013 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6817293)
En in al die tijd heeft niemand dus kunnen bewijzen dat Aliens onze aarde NIET bezocht hebben ?:-)
Ik vind dat veelzeggend !:-D

Dat is precies even veelzeggend als het manifeste gebrek aan bewijs dat de smurfen niet bestaan, of onzichtbare paarse eenhoorns, of paars-geel gevlekte ijsberen die rondrijden op oranje scooters.

Zo veelzeggend dus. Vermoedelijk is het ijdele hoop dat je dit snapt uiteraard.
Maar de andere mensen snappen het wel.

Dat is ook veelzeggend. Heel erg zelfs. :-D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be