Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 21 november 2013 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6896704)
Stilletjesaan komt het nieuws naar boven, na lange jaren doofpot-actie...

Wie durft er nu nog hun bestaan, en hun bezoeken aan onze planeet, te ontkennen ?

Je bent echt te simpel voor woorden. Een wonder dat je eigenlijk levensvatbaar bent, de natuur voorkomt zo'n extreme afwijkingen meestal.

Die memo is al publiek gekend sinds de jaren 70. daar sta je dan met je doofpotactie en je broek op de knieen en je minuscule klokkenspel open en bloot. Yuk.

Mensen met een beetje verstand, zowat iedereen behalve jij dus, controleert op zijn minst zo'n dingen. Enkel een oen eeste klas (pas op, kerstmis is dichtbij) kakelt zonder kop en zonder hersenen.

http://www.fbi.gov/news/stories/2013...uy-hottel-memo


Citaat:

First, the Hottel memo isn’t new. It was first released publicly in the late 1970s and had been posted on the FBI website for several years prior to the launch of the Vault.


Second, the Hottel memo is dated nearly three years after the infamous events in Roswell in July 1947. There is no reason to believe the two are connected. The FBI file on Roswell (another popular page) is posted elsewhere on the Vault.


Third, as noted in an earlier story, the FBI has only occasionally been involved in investigating reports of UFOs and extraterrestrials. For a few years after the Roswell incident, Director Hoover did order his agents—at the request of the Air Force—to verify any UFO sightings. That practice ended in July 1950, four months after the Hottel memo, suggesting that our Washington Field Office didn’t think enough of that flying saucer story to look into it.


Finally, the Hottel memo does not prove the existence of UFOs; it is simply a second- or third-hand claim that we never investigated. Some people believe the memo repeats a hoax that was circulating at that time, but the Bureau’s files have no information to verify that theory.



Sorry, no smoking gun on UFOs. The mystery remains…

Another Jack 21 november 2013 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6896704)
Stilletjesaan komt het nieuws naar boven, na lange jaren doofpot-actie...




Wie durft er nu nog hun bestaan, en hun bezoeken aan onze planeet, te ontkennen ?

Ja, nu is iedereen overtuigd.

Another Jack 21 november 2013 19:10

Ze droegen metaalkleurige pakjes...
Ocharme...

parcifal 21 november 2013 19:12

Ik denk niet dat Pindar kerstmis haalt, zelfs sinterklaas niet. :)

Another Jack 21 november 2013 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6896751)
Ik denk niet dat Pindar kerstmis haalt, zelfs sinterklaas niet. :)

Wacht nog even...
Ik vind het eigenlijk best grappig.

Another Jack 21 november 2013 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6896759)
wat?

Jij en je doorzichtige constructies.

Another Jack 21 november 2013 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6896762)
wat is zo doorzichtig, knulleke?

De ruimte tussen uw linker- en uw rechteroor.

Another Jack 21 november 2013 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6896776)
LOL


ok hoor en nu de vraag: waarom dan? Ik neem niet aan dat je daar iets zinnigs over kan zeggen. ;)

Waarom zou ik?
Binnen een aantal uren wordt alles toch gewist.

Dag trol!

Another Jack 21 november 2013 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6896783)
idd, niks dus!

precies precies zoals gzegd1

btw ik wil graag dat je op deze posting reageert en anders eis ik dat je er niet op reageert. ;)

Ik wil nog eventjes met je spelen.

Another Jack 21 november 2013 19:43

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6896788)
nee hoor, dat kan je niet eens want je neemt je zelf way too serious!


tandarts toch? raar en overbodig beroep.

In bepaalde middens wordt inderdaad zelden een beroep gedaan op een tandarts. Dat klopt.

bembem 21 november 2013 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6896811)
In bepaalde middens wordt inderdaad zelden een beroep gedaan op een tandarts. Dat klopt.


Is dat nu zo'n Alien in disguise? :-)

meneer 22 november 2013 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6896743)
Je bent echt te simpel voor woorden. Een wonder dat je eigenlijk levensvatbaar bent, de natuur voorkomt zo'n extreme afwijkingen meestal.

Die memo is al publiek gekend sinds de jaren 70. daar sta je dan met je doofpotactie en je broek op de knieen en je minuscule klokkenspel open en bloot. Yuk.

Mensen met een beetje verstand, zowat iedereen behalve jij dus, controleert op zijn minst zo'n dingen. Enkel een oen eeste klas (pas op, kerstmis is dichtbij) kakelt zonder kop en zonder hersenen.

http://www.fbi.gov/news/stories/2013...uy-hottel-memo

Ja, gekend sinds de jaren 70, en NOG moet men het je herhalen. Erg hé, zo koppig onwetend en lomp willen blijven ? Aan wat is dat te wijten ? Een soort masochisme ? :-)
Wat mijn " klokkenspel " betreft, jij hebt niet de eer te weten hoe dat eruit ziet.:-)
IK ben namelijk geen hoer die voor de camera's met wildvreemde mensen gaat neuken/ zich laat neuken, zoals jij er ééntje bent, zoals je zelf verklaard hebt.
Jij loopt zeker geen kans dat iemand je zou willen opsmullen, zoals een oen, je wekt eerder braakneigingen op bij normale mensen.
En veel verstand heb je ook niet, als je het riskeert Aids en andere vettige ziektes op te lopen juist voor een handvol bankbiljetten te verdienen met in uw gat te laten zitten & zieke crackhoeren te dekken.

meneer 22 november 2013 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6896811)
In bepaalde middens wordt inderdaad zelden een beroep gedaan op een tandarts. Dat klopt.

Wie is dat ? Uw vriend ? Is die op bezoek in het bezemhok ? Ga jij zijn tanden verzorgen ? Met dit werktuig ?http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:16,s:0,i:129

meneer 22 november 2013 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6897087)
Is dat nu zo'n Alien in disguise? :-)

Maar nee gij, het is Jacques zijn vriend.

meneer 22 november 2013 00:38

NOG méér nieuws over ALIENS !!:-D
http://niburu.co/index.php?option=co...2:et&Itemid=25


Citaat:

Van 29 april tot en met 3 mei 2013 zal er in Washington een zogenaamde Citizen’s Hearing worden gehouden voor leden van het Huis van Afgevaardigden en de Senaat.

Ondanks de indrukwekkende lijst met getuigen laat de mainstream pers volledig verstek gaan bij deze historische gebeurtenis.


Een hoorzitting op verzoek van burgers die vinden dat het Congres hun werk niet goed doet. Gedurende maar liefst 30 uur, verdeeld over 5 dagen, zullen er mensen getuigenissen afleggen.

Het betreft niet zomaar de eerste de besten. Het is een groep van 40 onderzoekers en getuigen uit de militaire- en inlichtingenwereld. Het motto rond deze gebeurtenis is, “Als het Congres hun werk niet goed doet, dan zullen de gewone mensen het wel doen”.

Of zoals iemand anders het verwoorde, “It’s not about lights in the sky, it’s about lies on the ground”.

Ondanks de indrukwekkende lijst met getuigen laat de mainstream pers het dus volledig afweten bij deze historische gebeurtenis. De reden dat ze daar niet zijn is niet omdat de journalisten geen belangstelling hebben. Ook zij zijn mensen en waarschijnlijk heel erg geïnteresseerd in de onthullingen die in Washington op dit moment plaatsvinden. Echter, zij hebben het niet voor het zeggen en dienen d�*e dingen te verslaan en te schrijven die door de eigenaren van de grote mediakanalen worden gedicteerd.

Het is waarschijnlijk ook niet voor niets dat onmiddellijk na het verschijnen van Sirius ieder mainstream kanaal klakkeloos het niet ware verhaal de wereld instuurde, “Ata is een mens”.

Desondanks blijven wij met z'n allen optimistisch en hopen dat ook de mainstream media alsnog aandacht zal besteden aan deze historische gebeurtenis. Mede daarom is er een petitie in het leven geroepen om te eisen dat er door de mainstream media verslag wordt gedaan. Wie dit initiatief wil ondersteunden, kan hier terecht.

Zo is één van de prominente getuigen deze week de 89-jarige oud Minister van Defensie van Canada, Paul Hellyer. Hij vertelde de afgelopen week in een interview met een Canadese krant ondermeer:

Er is een samenwerking geweest tussen meerdere soorten buitenaardsen en de Amerikaanse regering en defensie. Ze hebben technologieën gedeeld met hen omdat ze niet wilden dat dit publiekelijk bekend zou worden. Niet alleen antizwaartekracht machines, maar ook duivelse wapens, zoveel dingen die de toekomst van de mensheid zullen beïnvloeden”.

“Het is als een soort rol die in beide richtingen steeds verder wordt afgewikkeld, er komt geen eind aan, het gaat maar door en door. Er zijn ook mensen die afkomstig zijn uit andere dimensies. Veel van hen hebben een bezoek gebracht aan de aarde en doen dat ook nu nog steeds. Sommigen van hen lijken heel veel op ons. Het soort dat wij de “Grote Witten” noemen zijn zelfs gezien terwijl ze aan het winkelen waren in Las Vegas
”.
Nogmaals overdonderend bewijs voor het bestaan van ALIENS, en hun bezoeken aan onze planeet !
Wie durft nog ontkennen ! Wie is zo dom ?!!

bembem 22 november 2013 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6897372)
Maar nee gij, het is Jacques zijn vriend.


Bestaan er nu ook al gay Aliens?? :lol:

bembem 22 november 2013 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6897380)
NOG méér nieuws over ALIENS !!


allez dan

meneer 22 november 2013 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6897382)
Bestaan er nu ook al gay Aliens?? :lol:

Alles is mogelijk !

meneer 22 november 2013 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6897384)
allez dan

Ik merk hier een lichte geur van ongeloof op...bembem, ik denk dat je nog niet 100 % overtuigd bent dat onze planeet geregeld bezocht word door verschillende soorten buitenaardse wezens ?
Waarvan komt die geestelijke blokkage ? Het word tijd dat je je ontdoet van de mentale dwangbuis waarin men u opgesloten heeft !

bembem 22 november 2013 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6897395)
Ik merk hier een lichte geur van ongeloof op...bembem, ik denk dat je nog niet 100 % overtuigd bent dat onze planeet geregeld bezocht word door verschillende soorten buitenaardse wezens ?
Waarvan komt die geestelijke blokkage ? Het word tijd dat je je ontdoet van de mentale dwangbuis waarin men u opgesloten heeft !


Ik ben idd. nog niet 100% overtuigd.. post eens een pic van een bi Alien.. Ben benieuwd hoe die er zoal uitzien... :lol: :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be