Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 15 augustus 2015 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 7780814)
Al iemand echt over Egyptische bouwwerken (bvb Cheops-pyramide) en kunstwerken nagedacht ? Ook op andere plaatsen in de wereld ze liggen er gewoon, kunnen gefotografeerd en bestudeerd worden, juiste verklaringen hebben we (de domme huidige mens) niet.

Wetenschappers proberen het nog steeds, en het blijft een raadsel wie dat alles en vooral hoe (met de primitieve middelen van toen denkt men :roll: ) men het gebouwd kon hebben (ook waarom...), vooral de ongelooflijke precisie die men zelfs vandaag -met lasertechniek- nog niet kan nabouwen... en dit in verschillende werelddelen (pyramides vind men evenzo in China- Zuid-Amerika- Mexico) bouwwerken vind men ook op afgelegen eilanden.

Volgens diverse wetenschappers en architecten:
https://www.youtube.com/watch?v=2kb_t1ISA_s (Engels / Duits)
(samengevat op een half uur).
Geen verassing dat sommige wetenschappers en architecten het woord "aliens ofzo" in de mond nemen.


En toch houdt "de mainstream" angstvol vast aan vastgeroeste vertelsels en "officiele theorieen"... "wat men niet weet, niet deert", naja wetenschap kan men dat niet noemen dat is stilschap.

Gelukkig zijn er wetenschappers die onafhankelijk van overheidssteun zelf de fieten blijven bestuderen, maar vinden ook geen antwoord.

En men moet daarvoor niet in Egypte ofzo geweest zijn (ik was er wel één week...)

...wat een her-herkauwde halve waarheden, verdaaiingen en leugens ook alweer.
En uiteraard in de vorm van een filmpje van ruim een half uurtje dat we verondersteld worden helemaal te bekijken want anders mogen we er niks over zeggen ... en dan nog eentje in het Duits ook
Gij zijt waarschijnlijk ook nen buurman en dikke vriend van Ad Nauseam ?

praha 15 augustus 2015 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7781014)
Ik had het kunnen weten dat het weer zoiets zou zijn... Een hoop fantastische verhalen, maar geen greintje tastbaar, concreet bewijs. Zo kan je werkelijk alles beweren!

.. en ni vergeten dat gaat over ultra-top-secret algemene geweten kennis :roll:

praha 15 augustus 2015 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7781029)
Ultrasonische boorgaten? Bitch please...



Iedere keer ik me afvraag of je nog zotter kan worden verras je me weer met zoiets!

:lol:
Een waterstofelektrolyse machine... dat daar nog nooit iemand aan gedacht heeft :roll:
... om wat te doen in feite ? gewoon voor de lol ?

praha 15 augustus 2015 18:13

... met dit alles hebben de thruthers in twee dagen al ruim elfvendertig keer een ander flutverhaaltje opgedist om maar niet op één zaak te moeten ingaan

Another Jack 15 augustus 2015 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7781211)
:lol:
Een waterstofelektrolyse machine... dat daar nog nooit iemand aan gedacht heeft :roll:
... om wat te doen in feite ? gewoon voor de lol ?

Je moet wat verbeelding hebben, praha.
Die waterstof was de brandstof voor de ruimteschepen, de piramides waren tankstations....
De archeologen zoeken nu nog naar antieke veel te dure kauwgomrepen, marsen en blikken bieren.

praha 15 augustus 2015 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7781217)
Je moet wat verbeelding hebben, praha.
Die waterstof was de brandstof voor de ruimteschepen, de piramides waren tankstations....

bedoelt voor ruimteschepen ? ... zou Bob Lazer het dan toch niet bij het rechte eind hebben ?

Citaat:

De archeologen zoeken nu nog naar antieke veel te dure kauwgomrepen, marsen en blikken bieren.
Aliens zijn zeer milieubewust en namen al hun rommel terug mee ... daarom dat er geen spoor van terug te vinden is
Dat is algemeen geweten, Jack

't schijnt dat nasa op de thuisplaneet gigantisch stortvelden gespot heeft met al hun rommel die gebruikt is voor hun daguitstapjes aarde.

Kristof Piessens 15 augustus 2015 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7781026)
Man, kom jij nu weer met die onzin af? Dit is hier al ettelijke keren gepasseerd, en jullie blijven dezelfde fabeltjes maar herhalen. De precisie van de pyramiden was perfect haalbaar in die tijd, zelfs met eenvoudige middelen. Dat dit vandaag de dag zelfs nog niet mogelijk zou zijn is de zuiverste bullshit. Ook hoe men erin slaagde in graniet te boren en zagen met handgereedschap is geen mysterie, in tegenstelling tot wat de pyramidioten beweren.
Het enige onopgeloste deel is hoe men de stenen omhoog kreeg. Het idee van de interne helling, voorgesteld door Jean Pierre Houdin, is momenteel een heel interessante denkpiste, vooral omdat er eerder al sporen gevonden waren van een spiraalvormige structuur doorheen de pyramide, die deze stelling ondersteunen.

Lees dit maar eens:
http://ancientaliensdebunked.com/ref.../the-pyramids/

Aan de structuur te zien denk ik dat de bouw geschiedde door middel van communicerende vaten, met water bouwden, door de steen aan gewicht op te heffen door middel van materialen waarvan geweten is dat ze sterk genoeg zijn om dat met water op te lossen...het is geen geheim dat de piramides nooit droog gebouwd zijn...wat wel kan is nadat ze gebouwd zijn zal de piramide uitdrogen door het water te verwijderen of af te snijden of blokkeren...de steen wel hergebruikt kan worden voor de bouw van iets anders...in de huidige toestand vermoedt ik ook dat de deksteen in dat geval ook verwijderd is, want dekstenen zijn iets anders dan het steen dat ze in het binnenste gebruikt hebben.

Verder weet ik het fijne van, dat het duidelijk mogen zijn dat ze gebouwd zijn maar voor welke doelen is niet te achterhalen tenzij de situatie van de piramides wel aangeeft dat men al kennis had door middel van de huidige middelen die er beschikbaar waren...lasertechniek ? Twijfel ik over..je spreekt wel in zekere zin over vakmanschap ?

Goed, ik denk dat de piramides met de natuurlijke middelen wel in staat geacht te worden om iets te bouwen die functie hebben in het gebruik hiervan, dan dat ze gebouwd zijn door buitenaardse wezens ?

praha 15 augustus 2015 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7781243)
Aan de structuur te zien denk ik dat de bouw geschiedde door middel van communicerende vaten, met water bouwden, door de steen aan gewicht op te heffen door middel van materialen waarvan geweten is dat ze sterk genoeg zijn om dat met water op te lossen...het is geen geheim dat de piramides nooit droog gebouwd zijn...wat wel kan is nadat ze gebouwd zijn zal de piramide uitdrogen door het water te verwijderen of af te snijden of blokkeren...de steen wel hergebruikt kan worden voor de bouw van iets anders...in de huidige toestand vermoedt ik ook dat de deksteen in dat geval ook verwijderd is, want dekstenen zijn iets anders dan het steen dat ze in het binnenste gebruikt hebben.

Verder weet ik het fijne van, dat het duidelijk mogen zijn dat ze gebouwd zijn maar voor welke doelen is niet te achterhalen tenzij de situatie van de piramides wel aangeeft dat men al kennis had door middel van de huidige middelen die er beschikbaar waren...lasertechniek ? Twijfel ik over..je spreekt wel in zekere zin over vakmanschap ?

Goed, ik denk dat de piramides met de natuurlijke middelen wel in staat geacht te worden om iets te bouwen die functie hebben in het gebruik hiervan, dan dat ze gebouwd zijn door buitenaardse wezens ?

ook nu weer... ik probeer maar kan amper wat maken van die cryptische wartaal van je.

Trouwens maakt het uit, buiten dat het natuurlijk reuze-interessant is, dat men exact zou weten hoe de Egyptenaren aspect A of B precies hebben uitgevoerd als men al heeft aangetoond dat het kan met de middelen die voorhanden waren ?
Thruthers-nuts gaan blijkbaar nog een stapje verder dan theologen met hun gods of the gaps.


btw wat bedoel je met dat stuk over communicerende vaten ?

Kristof Piessens 15 augustus 2015 19:16

Nog dieper, hoe denken jullie over de vondst in Frankrijk waarvan nucleaire sporen terug te vinden zijn ?

Hiervan denkt men ook dat het een centrale was die nucleair van aard was en toch ook door middel van water ?

En op een manier denk ik dat de piramides dezelfde functie had maar dan volledig op basis van water..een waterrijke planeet die deels droog is kan niet functioneren zonder water...doet me wel denken dat nucleaire wapens een stap te ver is voor de ontwikkeling van een stabiele generator die continue elektriciteit kan leveren zonder bij te vullen of te verbruiken aan brandstoffen, eindigheid troef :-(

praha 15 augustus 2015 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7781252)
Nog dieper, hoe denken jullie over de vondst in Frankrijk waarvan nucleaire sporen terug te vinden zijn ?

Hiervan denkt men ook dat het een centrale was die nucleair van aard was en toch ook door middel van water ?

... ik ben niet mee
Heb je daar ergens een linkje voor
Liefst geen flutsite waar crackpots zulke zaken beweren

Citaat:

En op een manier denk ik dat de piramides dezelfde functie had maar dan volledig op basis van water..een waterrijke planeet die deels droog is kan niet functioneren zonder water...doet me wel denken dat nucleaire wapens een stap te ver is voor de ontwikkeling van een stabiele generator die continue elektriciteit kan leveren zonder bij te vullen of te verbruiken aan brandstoffen, eindigheid troef :-(
pffff... weer een erg waarig stukje

Heb je het nu over een soort waterreservoirs omdat dat daar droog is ?
Die dingen liggen 'vlak' bij de Nijl begot
Beter nog, alles, heel die cultuur is gestoeld op en langs de Nijl... nogal wiedes in feite

Kristof Piessens 15 augustus 2015 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7781250)
ook nu weer... ik probeer maar kan amper wat maken van die cryptische wartaal van je.

Trouwens maakt het uit, buiten dat het natuurlijk reuze-interessant is, dat men exact zou weten hoe de Egyptenaren aspect A of B precies hebben uitgevoerd als men al heeft aangetoond dat het kan met de middelen die voorhanden waren ?
Thruthers-nuts gaan blijkbaar nog een stapje verder dan theologen met hun gods of the gaps.


btw wat bedoel je met dat stuk over communicerende vaten ?

als het een waterstofcentrale was en in de buurt van de nijl lag, die blijkbaar zich verplaatste, het hele gebied niet meer voorzien kon worden van water en de centrale het nut verloor.

Zou het dan toch waar zijn dat er deuren te vinden zijn in het graf van een of andere koningin ?

Nefertiti ?

Das pijnlijk; geheime deuren dus of mogelijk verborgen muren naar andere kamers die bestemd waren voor andere leden maar toch ook als graven worden beschouwd...maar in de piramides zelf niet, dit zijn graven in een rots beding, er is van binnenuit een soort ontploffing geweest dat leidde tot de ontdekking dat er nog meerdere graven te ontdekken zou vallen via 1 van die muren ?

Eduard Khil 15 augustus 2015 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7781265)
... ik ben niet mee
Heb je daar ergens een linkje voor
Liefst geen flutsite waar crackpots zulke zaken beweren



:rofl:

C2C 15 augustus 2015 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7780901)
Geschifte bouwwerken hé. En wat dan gezegd van die ultrasonische boorgaten. En dan maken ze ons wijs dat die primitieve Egyptenaren dit konden.. Of dat de piramides dienden om farao's in te begraven. haha

Ik ben nog niet 100% zeker omdat ik er nog mee bezig ben, maar volgens mij lijkt de theorie dat de Piramide van Gizeh een waterstofcentrale was de meest plausibele. De wanden van de Koninginnekamer waren bedekt met een laag zout wat wijst op een elektrolyse van water tot waterstof.
In de uiteinden van de schachten zaten 2 metalen pinnen wat de anode en kathode kan zijn. De afmetingen van de Grand Gallery, de kamers en de schachten zijn perfecte veelvouden van de staande golven van geluid.
In de Grand Gallery werd water 'gebroken' door resonantie in waterstof en zuurstof. Het kon ook nog een omgekeerde elektrolyse zijn..

Lees meer op

http://www.ancient-origins.net/ancie...-element-00570


http://www.gizapower.com/ShaftEvidence.htm


De Piramides waren dus oneindige bronnen van energie ofwel... een muziekinstrument :)

Wat vind je eigenlijk het meest gesofistikeerd? Een paar grofgekapte stenen blokken op elkaar geplaatst in een simpel vormpje, of een Saturn V raket waarin 1.4 miljoen onderdelen zitten die allemaal op elkaar afgestemd moeten zijn en op een fractie van een seconde gesynchroniseerd dienst moeten doen om snelheden te bereiken van 40.000 km/u?

Een stenen blokkendoos kon 5000 jaar geleden met wat basale wiskunde. Een Saturn V kon 50 jaar geleden met heel wat meer wiskunde. Nochtans heb je voor beide geen aliens nodig. Gewoon geduld, evolutie en kennisdeling.

praha 15 augustus 2015 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7781297)
Wat vind je eigenlijk het meest gesofistikeerd? Een paar grofgekapte stenen blokken op elkaar geplaatst in een simpel vormpje, of een Saturn V raket waarin 1.4 miljoen onderdelen zitten die allemaal op elkaar afgestemd moeten zijn en op een fractie van een seconde gesynchroniseerd dienst moeten doen om snelheden te bereiken van 40.000 km/u?

Een stenen blokkendoos kon 5000 jaar geleden met wat basale wiskunde. Een Saturn V kon 50 jaar geleden met heel wat meer wiskunde. Nochtans heb je voor beide geen aliens nodig. Gewoon geduld, evolutie en kennisdeling.

kan jij wel zeggen...

Het is algemene geweten dat onze moderne technologie verkregen is van de Grijzen ( uit het Zeta Reticuli sterrensysteem ) zowel door channeling als later als part of the big deal :

"Zeta's hebben de normale voortplanting sinds duizenden jaren afgezworen en zijn op klonen overgegaan , helaas met het nadeel dat de kunstmatig gecreëerde nieuwe wezens geen ziel meer hadden.... dat was een groot probleem nu ze net op de rand stonden een dimensie hoger te treden.
Ze besloten dus een nieuw ras te creëren dat half Zeta en half andersoortig was, dat hun cultuur hopelijk zou kunnen voortzetten na de Ascensie. Een onderontwikkeld (en dus weerloos) volk met sterk DNA, de bewoners van planeet Aarde, werd gekozen. Er werd een geheime deal gesloten met de machthebbers op onze planeet waarbij de Grijzen toestemming kregen voor genetische experimenten met aardbewoners in ruil voor technologie."

C2C 15 augustus 2015 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7781331)
kan jij wel zeggen...

Het is algemene geweten dat onze moderne technologie verkregen is van de Grijzen ( uit het Zeta Reticuli sterrensysteem ) zowel door channeling als later als part of the big deal :

"Zeta's hebben de normale voortplanting sinds duizenden jaren afgezworen en zijn op klonen overgegaan , helaas met het nadeel dat de kunstmatig gecreëerde nieuwe wezens geen ziel meer hadden.... dat was een groot probleem nu ze net op de rand stonden een dimensie hoger te treden.
Ze besloten dus een nieuw ras te creëren dat half Zeta en half andersoortig was, dat hun cultuur hopelijk zou kunnen voortzetten na de Ascensie. Een onderontwikkeld (en dus weerloos) volk met sterk DNA, de bewoners van planeet Aarde, werd gekozen. Er werd een geheime deal gesloten met de machthebbers op onze planeet waarbij de Grijzen toestemming kregen voor genetische experimenten met aardbewoners in ruil voor technologie."

Euh. Ah bon? Dat wist ik niet. Sorry.

doremi 16 augustus 2015 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7781331)
kan jij wel zeggen...

Het is algemene geweten dat onze moderne technologie verkregen is van de Grijzen ( uit het Zeta Reticuli sterrensysteem ) zowel door channeling als later als part of the big deal :

"Zeta's hebben de normale voortplanting sinds duizenden jaren afgezworen en zijn op klonen overgegaan , helaas met het nadeel dat de kunstmatig gecreëerde nieuwe wezens geen ziel meer hadden.... dat was een groot probleem nu ze net op de rand stonden een dimensie hoger te treden.
Ze besloten dus een nieuw ras te creëren dat half Zeta en half andersoortig was, dat hun cultuur hopelijk zou kunnen voortzetten na de Ascensie. Een onderontwikkeld (en dus weerloos) volk met sterk DNA, de bewoners van planeet Aarde, werd gekozen. Er werd een geheime deal gesloten met de machthebbers op onze planeet waarbij de Grijzen toestemming kregen voor genetische experimenten met aardbewoners in ruil voor technologie."

Lijkt me een goeie deal.

Gipsy 16 augustus 2015 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7781331)
kan jij wel zeggen...

Het is algemene geweten dat onze moderne technologie verkregen is van de Grijzen ( uit het Zeta Reticuli sterrensysteem ) zowel door channeling als later als part of the big deal :

"Zeta's hebben de normale voortplanting sinds duizenden jaren afgezworen en zijn op klonen overgegaan , helaas met het nadeel dat de kunstmatig gecreëerde nieuwe wezens geen ziel meer hadden.... dat was een groot probleem nu ze net op de rand stonden een dimensie hoger te treden.
Ze besloten dus een nieuw ras te creëren dat half Zeta en half andersoortig was, dat hun cultuur hopelijk zou kunnen voortzetten na de Ascensie. Een onderontwikkeld (en dus weerloos) volk met sterk DNA, de bewoners van planeet Aarde, werd gekozen. Er werd een geheime deal gesloten met de machthebbers op onze planeet waarbij de Grijzen toestemming kregen voor genetische experimenten met aardbewoners in ruil voor technologie."


Me dunkt dat ge zéér zwaar spul snuift.

zonbron 16 augustus 2015 16:54

Voila, de zogenaamde maangangers zien ze ook vliegen, surprise surprise...

http://www.mirror.co.uk/news/technol...d-save-6235113

En opgelet, ze zijn vredelievend.

doremi 16 augustus 2015 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7782103)
Voila, de zogenaamde maangangers zien ze ook vliegen, surprise surprise...

http://www.mirror.co.uk/news/technol...d-save-6235113

En opgelet, ze zijn vredelievend.

Ah iemand die op de maan gelopen heeft beweert... Ow wacht even.

Micele 16 augustus 2015 20:52

Boyd Bushman...

https://www.youtube.com/watch?v=YlkH2EOHRMs
https://www.youtube.com/watch?v=JHP5l7Zfpnw

Citaat:

http://www.focus.de/wissen/videos/my...d_4247896.html

Raumfahrt-Ingenieur ganz sicher: 18 Außerirdische arbeiten für die USA

Stoff für Verschwörungstheoretiker: Body Bushman ist sicher: Im Sperrgebiet Area 51 arbeiten Aliens für die Nasa. Das behauptet der inzwischen verstorbene Raumfahrt-Ingenieur jedenfalls in einem Video - das allerdings insgesamt recht krude wirkt.
Das Weltall ist mysteriös und beeindruckend zu gleich – viele Geheimnisse stützen sich auf Vermutungen und Legenden. Doch jetzt bekommt der Mythos Universum neue Nahrung. Es ist das Vermächtnis eines verstorbenen Raumfahrt-Ingenieurs. Kurz vor seinem Tod veröffentlichte Body Bushman ein Video auf YouTube – wenige Monate später sorgt es weltweit für Aufregung.
„Aliens arbeiten für die USA auf der Area 51. Sie sind 1,50 groß und besitzen telepathische Fähigkeiten!“
Ein Satz, der gesessen hat. Normalerweise würde man eine derartige Aussage als verrückt und lachhaft abstempeln – doch durch die Geschichte Bushmans fällt es schwierig, die Augen zu verschließen und wegzuhören.
Bushman enthüllt im 32-minütigen Interview Geheimnisse des US-Militärs - die ganze Version zeigt "Sheeple TV" auf YouTube
„Meine Aufgabe war es, ein abgestürztes Ufo zu reparieren.“
...]
:? Wat Von Däniken daarvan denkt:
http://www.focus.de/wissen/weltraum/...d_4251935.html


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be