Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Trouwstoeten van ons vreemd schorremorrie. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243133)

andev 8 april 2018 11:50

Trouwstoeten van ons vreemd schorremorrie.
 
Citaat:

Op Facebook zijn beelden verspreid van een trouwstoet in Genk die een straat en het bijhorend verkeer volledig blokkeert. Een rookwolk veroorzaakt door slippende banden vertroebelt het zicht en er werden schoten gelost, vermoedelijk uit een alarmpistool. 'Zulk gedrag is niet alleen egoïstisch maar ook nog eens ongelooflijk dom', reageert minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA).
De trouwstoet vond gisteren plaats aan de Stalenstraat in Genk, een populaire winkelstraat in het centrum van de stad. Familie en sympathisanten verzamelden hun wagens daar en blokkeerden zo de weg. Er ontstonden heel wat rookpluimen omdat de bestuurders de banden van hun wagens laten slippen. Het gefeest beperkte zich echter niet tot muziek en geroep in het verkeer, er werden ook verschillende schoten afgevuurd - vermoedelijk van een alarmpistool.
'Onbegrijpelijk dat sommigen hun les nog niet geleerd hebben', reageert minister voor Mobiliteit Ben Weyts (N-VA). Volgens hem zijn zowel de federale als de lokale politie alerter geworden. 'Dat zal in deze zaak niet anders zijn. Zulks gedrag is niet alleen ongelooflijk egoïstisch maar ook nog eens ongelooflijk dom. Zeker als je weet dat alles gefilmd wordt. Boontje komt dra om zijn loontje', besluit de minister.
...
uit DSonline
Wat vooral ergerlijk is, is dat onze "machthebbers" daar nog geen paal en perk aan hebben gesteld door zo'n trouwstoet "in beslag te nemen" en onder begeleiding op een andere plaats vast te zetten zodat er van hun ganse trouwgedoe geen sprake meer is die dag!
En meteen ook van iedere vreemde klootz... die er is identiteit enz na te gaan. Sommigen zullen wellicht meteen naar de gevangenis kunnen...
Hoeveel keren nog?
Dat ze de volgende keren bussen afhuren waar de mannen vooraan kunnen zitten en de vrouwen achteraan!! Achterlijke kloothommels waar wij verondersteld worden samen mee te leren leven!

fred vanhove 8 april 2018 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8685292)
Wat vooral ergerlijk is, is dat onze "machthebbers" daar nog geen paal en perk aan hebben gesteld door zo'n trouwstoet "in beslag te nemen" en onder begeleiding op een andere plaats vast te zetten zodat er van hun ganse trouwgedoe geen sprake meer is die dag!
En meteen ook van iedere vreemde klootz... die er is identiteit enz na te gaan. Sommigen zullen wellicht meteen naar de gevangenis kunnen...
Hoeveel keren nog?
Dat ze de volgende keren bussen afhuren waar de mannen vooraan kunnen zitten en de vrouwen achteraan!! Achterlijke kloothommels waar wij verondersteld worden samen mee te leren leven!

Mij goed allemaal. Maar ik vraag me af als het mag om de overwinning van de rode duivels te vieren waarom het niet zou mogen om een trouwfeest te vieren.

Of is het één belangrijker dan het ander.

We zullen zien binnen een paar weken als de Rode Duivels of de Italianen een matchke winnen. Dan viert zelfs de politie mee.

Bobke 8 april 2018 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685295)
Mij goed allemaal. Maar ik vraag me af als het mag om de overwinning van de rode duivels te vieren waarom het niet zou mogen om een trouwfeest te vieren.

Of is het één belangrijker dan het ander.

We zullen zien binnen een paar weken als de Rode Duivels of de Italianen een matchke winnen. Dan viert zelfs de politie mee.

Gaan die ook de snelwegen afsluiten?
En kijk eens als Turkije een matchke speelt.

Xenophon 8 april 2018 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8685292)
Wat vooral ergerlijk is, is dat onze "machthebbers" daar nog geen paal en perk aan hebben gesteld door zo'n trouwstoet "in beslag te nemen" en onder begeleiding op een andere plaats vast te zetten zodat er van hun ganse trouwgedoe geen sprake meer is die dag!
En meteen ook van iedere vreemde klootz... die er is identiteit enz na te gaan. Sommigen zullen wellicht meteen naar de gevangenis kunnen...
Hoeveel keren nog?
Dat ze de volgende keren bussen afhuren waar de mannen vooraan kunnen zitten en de vrouwen achteraan!! Achterlijke kloothommels waar wij verondersteld worden samen mee te leren leven!

Maak u geen zorgen, het was vermoedelijk een alarmpistool.

Men verondersteld dat vanwege het feit dat er in Belgie geen echte vuurwapens zijn.

De schoofzak 8 april 2018 13:57

Laat die verkeershooligans maar doen in hun trouwstoeten.

Iedere stoet zo levert extra stemmen op voor de juiste partij(en).

fred vanhove 8 april 2018 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8685305)
Gaan die ook de snelwegen afsluiten?
En kijk eens als Turkije een matchke speelt.

Die sluiten nu al gans de stad af . Is dat beter misschien ? Breng ze maar niet op ideeën:roll:

fred vanhove 8 april 2018 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8685341)
Laat die verkeershooligans maar doen in hun trouwstoeten.

Iedere stoet zo levert extra stemmen op voor de juiste partij(en).


Typisch voor rechtse rakkers. Hoe meer vreemdelingen hoe beter voor de partaai. Hoe meer geweldplegingen hoe beter voor de partaai. Hoe meer drugs hoe beter voor de partaai. Hoe meer illegalen hoe beter voor de partaai.Uw intenties nog meer verraden dan dit zal moeilijk zijn.
Oplossingen zoeken is niet direct aan jullie besteed. Dat is voor de anderen zeker ?

dalibor 8 april 2018 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685295)
Mij goed allemaal. Maar ik vraag me af als het mag om de overwinning van de rode duivels te vieren waarom het niet zou mogen om een trouwfeest te vieren.

Of is het één belangrijker dan het ander.

We zullen zien binnen een paar weken als de Rode Duivels of de Italianen een matchke winnen. Dan viert zelfs de politie mee.

De Italianen doen niet mee.

Zucht 8 april 2018 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685295)
Mij goed allemaal. Maar ik vraag me af als het mag om de overwinning van de rode duivels te vieren waarom het niet zou mogen om een trouwfeest te vieren.

Of is het één belangrijker dan het ander.

We zullen zien binnen een paar weken als de Rode Duivels of de Italianen een matchke winnen. Dan viert zelfs de politie mee.

Aan welke rode duivelsmatch dacht je daar ?

fred vanhove 8 april 2018 14:50

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8685365)
De Italianen doen niet mee.

Het is me allemaal om het even. Als het mag voor voetbal zie ik niet in waarom het niet zou mogen voor een trouwfeest.

Ik heb wonende dicht bij een stadion genoeg van die gevaarlijke verkeerstoestanden meegemaakt na wedstrijden.

Maar geen burgemeester durft daar iets over te zeggen

Bijlage 108702

Vette Pois(s)on 8 april 2018 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685364)
Typisch voor rechtse rakkers. Hoe meer vreemdelingen hoe beter voor de partaai. Hoe meer geweldplegingen hoe beter voor de partaai. Hoe meer drugs hoe beter voor de partaai. Hoe meer illegalen hoe beter voor de partaai.Uw intenties nog meer verraden dan dit zal moeilijk zijn.
Oplossingen zoeken is niet direct aan jullie besteed. Dat is voor de anderen zeker ?

het linkse volk zorgt dus voor rechtse stemmen.

wat een visie.

fred vanhove 8 april 2018 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8685371)
het linkse volk zorgt dus voor rechtse stemmen.

wat een visie.

Dat heb je goed gezien. Hoe meer vreemden hoe meer rechtse rakkers hoe meer geweld hoe meer VB stemmers.

Stel dat in dit land geen enkele maar dan ook geen enkele vreemdeling zou zijn. Zou het VB dan reden van bestaan hebben ?

Doordenkertje he vette ;-)

Bobke 8 april 2018 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685361)
Die sluiten nu al gans de stad af . Is dat beter misschien ? Breng ze maar niet op ideeën:roll:

Ge vergelijkt appels met peren.
Turkse huwelijksstoeten zijn een plaag binnen de stad en die verplaatsen zich nu zelfs naar autosnelwegen.
Bij mijn weten is dat niet het geval bij autochtonen.
Bij voetbalmatchkes moeten de Turken niet onderdoen en bij rellen al evenmmin vrees ik.

Xenophon 8 april 2018 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685374)
Dat heb je goed gezien. Hoe meer vreemden hoe meer rechtse rakkers hoe meer geweld hoe meer VB stemmers.

Stel dat in dit land geen enkele maar dan ook geen enkele vreemdeling zou zijn. Zou het VB dan reden van bestaan hebben ?

Doordenkertje he vette ;-)

Alleen Vlamingen in Belgie bedoel je?

Bobke 8 april 2018 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685374)
Dat heb je goed gezien. Hoe meer vreemden hoe meer rechtse rakkers hoe meer geweld hoe meer VB stemmers.

Stel dat in dit land geen enkele maar dan ook geen enkele vreemdeling zou zijn. Zou het VB dan reden van bestaan hebben ?

Doordenkertje he vette ;-)

De onafhankelijkheid van Belgie denk ik.

fred vanhove 8 april 2018 15:45

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8685380)
Ge vergelijkt appels met peren.
Turkse huwelijksstoeten zijn een plaag binnen de stad en die verplaatsen zich nu zelfs naar autosnelwegen.
Bij mijn weten is dat niet het geval bij autochtonen.
Bij voetbalmatchkes moeten de Turken niet onderdoen en bij rellen al evenmmin vrees ik.

Hoezo appels met peren ? Het gaat hier over flagrant het verkeer belemmeren en het andere verkeer storen.En dit gebeurd evenzeer na voetbalwedstrijden. En dit geniet de goedkeuring van de politie.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...fans~ac05a8ff/

En is deze al beboet ?

Bijlage 108703

Thuleander 8 april 2018 15:47

Politici doen nochtans alles wat ze kunnen: Nog eens verklaren dat ze dit 'niet tolereren'.

Meer kunnen ze echt niet voor u doen, witmans.

marie daenen 8 april 2018 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685295)
Mij goed allemaal. Maar ik vraag me af als het mag om de overwinning van de rode duivels te vieren waarom het niet zou mogen om een trouwfeest te vieren.

Of is het één belangrijker dan het ander.

We zullen zien binnen een paar weken als de Rode Duivels of de Italianen een matchke winnen. Dan viert zelfs de politie mee.

Wou, onze poco's zijn weer daar... Iedereen is even belangrijk en jan en alleman moeten wij ons aanpassen aan de stompste en lompste onder ons anders zouden ze zich wel eens gepasseerd kunnen voelen...
Hou toch op met de mensen steeds meer en meer van elkaar te vervreemden en tegen elkaar op te zetten en dat allemaal onder het mom van zogezegd sociaal voelend te zijn...

Bobke 8 april 2018 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685387)
Hoezo appels met peren ? Het gaat hier over flagrant het verkeer belemmeren en het andere verkeer storen.En dit gebeurd evenzeer na voetbalwedstrijden. En dit geniet de goedkeuring van de politie.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...fans~ac05a8ff/

En is deze al beboet ?

Bijlage 108703

Zo op het eerste zicht is dat geen autosnelweg.

Thuleander 8 april 2018 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8685387)
Hoezo appels met peren ? Het gaat hier over flagrant het verkeer belemmeren en het andere verkeer storen.En dit gebeurd evenzeer na voetbalwedstrijden. En dit geniet de goedkeuring van de politie.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...fans~ac05a8ff/

En is deze al beboet ?

Bijlage 108703

Als gij geen onderscheid kunt maken tussen nationale sportwedstrijden en vreemdelingenoverlast, dan mogen ze voor mijn part uw uitgezakte boomersmoel ook naar Turkije sturen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be