Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vlaams Belang: ‘Sluit geen parkings, maar grenzen’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245283)

Universalia 25 september 2018 15:19

Vlaams Belang: ‘Sluit geen parkings, maar grenzen’
 
Vlaams Belang: ‘Sluit geen parkings, maar grenzen’

Citaat:

Met een boekje getiteld ‘Francken faalt’ wil Vlaams Belang aantonen dat het federale migratiebeleid mislukt. ‘We bengelen achteraan het Europese peloton.’
Die mensen zien bepaalde zaken/toestanden iets anders.

Op het vlak van parkings af te sluiten kan ik die mensen tot op bepaalde hoogte nog volgen dat het een zwaar overdreven actie is die eigenlijk alleen maar schade toebrengt aan vrachtwagenchauffeurs die hun rusttijden afgepakt worden of naar een andere rustplaats moeten zoeken.

Laat ik dat wel zien uit het standpunt van die vrachtwagenchauffeurs die hun werk naar behoren doen en niet willen meedoen aan mensenhandel, daar dat een extra duit in de zak zou kunnen brengen, want zo zijn er ook. :?

Bobke 25 september 2018 15:27

En hoe denken ze dat te doen, grenzen sluiten zonder de vrachtwagenchauffeurs te kloten ?

morte-vivante 25 september 2018 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8814720)
En hoe denken ze dat te doen, grenzen sluiten zonder de vrachtwagenchauffeurs te kloten ?

geen moeilijke vragen stellen bobke

Anna List 25 september 2018 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8814720)
En hoe denken ze dat te doen, grenzen sluiten zonder de vrachtwagenchauffeurs te kloten ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8814740)
geen moeilijke vragen stellen bobke

Ja, want voor Schengen geraakte er geen enkele vrachtwagen over een grens. :roll:

Bobke 25 september 2018 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8814740)
geen moeilijke vragen stellen bobke

Sorry.

Hypochonder 25 september 2018 16:01

Ik zou het VB toch echt eens willen zien toetreden tot een regering en hen de post migratie zien bezetten...

Zipper 25 september 2018 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8814749)
Ja, want voor Schengen geraakte er geen enkele vrachtwagen over een grens. :roll:

ik dacht er ook juist aan, voor 1995 was hier toch ook al vrachtwagen-vervoer.

andev 25 september 2018 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8814759)
ik dacht er ook juist aan, voor 1995 was hier toch ook al vrachtwagen-vervoer.

Wat men moet doen is niet zozeer de vrachtwagen als zodanig controleren maar wel de personages die er in zitten. Ook voor de rest van het vervoer! Dat zou inderdaad wat tijd en moeite veroorzaken, maar kijk eens wat een problemen en kosten men nu heeft met hier om het even wie te moeten laten binnenstromen en hier verder te kweken!
Gemakkelijk voor het VB om met dergelijke praatjes af te komen, wetende dat ze hier toch niets meer te zeggen hebben. Ze pesten gewoon graag de NVA en spelen daardoor in de kaart van de linksen! Ze bereiken dus het omgekeerde van wat ze zogezegd willen...

Zipper 25 september 2018 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8814768)
Wat men moet doen is niet zozeer de vrachtwagen als zodanig controleren maar wel de personages die er in zitten. Ook voor de rest van het vervoer! Dat zou inderdaad wat tijd en moeite veroorzaken, maar kijk eens wat een problemen en kosten men nu heeft met hier om het even wie te moeten laten binnenstromen en hier verder te kweken!
Gemakkelijk voor het VB om met dergelijke praatjes af te komen, wetende dat ze hier toch niets meer te zeggen hebben. Ze pesten gewoon graag de NVA en spelen daardoor in de kaart van de linksen! Ze bereiken dus het omgekeerde van wat ze zogezegd willen...

tja, hoe zou je zelf zijn, als nva (mede-nationalisten, dus) je als melaatsen behandelt ??

Bobke 25 september 2018 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8814759)
ik dacht er ook juist aan, voor 1995 was hier toch ook al vrachtwagen-vervoer.

Ik herinner mij vooral het oponthoud aan de grenzen.

maddox 25 september 2018 16:30

Met moderne apparatuur moet het allemaal zo lang niet duren.

Het enige "nadeel" is dat röntgenapparatuur die "snel" genoeg kan "kijken" nogal krachtig moet zijn. Je wil er niet te lang bij blijven.

Zipper 25 september 2018 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8814780)
Ik herinner mij vooral het oponthoud aan de grenzen.

ik heb nooit langer dan 20minuten aan een B-grens gestaan

dpg 25 september 2018 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8814777)
tja, hoe zou je zelf zijn, als nva (mede-nationalisten, dus) je als melaatsen behandelt ??

Bah jakkes, hopelijk blijft hun vinger niet aan de kiesknop plakken.

Bobke 25 september 2018 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8814788)
ik heb nooit langer dan 20minuten aan een B-grens gestaan

Toen was het vrachtvervoer minder druk.
Wat zal de invloed zijn op de files?

andev 25 september 2018 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8814777)
tja, hoe zou je zelf zijn, als nva (mede-nationalisten, dus) je als melaatsen behandelt ??

Dat is het leuke aan de zaak, nietwaar! Er zijn er velen die ongeduldig zitten te wachten tot de NVA openlijk samengaat met het VB… want dat zou melaatsen maken van de NVA die ze dan zoals het VB kunnen behandelen!
Neen, er zijn wellicht al veel kiezers "overgelopen" van het VB naar de NVA en de rest moet dat ook maar doen! Wat we nodig hebben is een sterk rechts blok om te doen wat moet gedaan worden in dit landje. Het VB heeft zichzelf de das omgedaan en berokkent ook nu nog schade door op stemmenjacht te blijven gaan, wetende dat het verloren stemmen zijn.

andev 25 september 2018 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8814786)
Met moderne apparatuur moet het allemaal zo lang niet duren.

Het enige "nadeel" is dat röntgenapparatuur die "snel" genoeg kan "kijken" nogal krachtig moet zijn. Je wil er niet te lang bij blijven.

Wel, eventjes de chauffeur laten uitstappen, controleren met de röntgenapparatuur en wie niet weg is is gezien!

andev 25 september 2018 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8814820)
Toen was het vrachtvervoer minder druk.
Wat zal de invloed zijn op de files?

Allemaal juist, maar uiteindelijk meer voordeel dan nadeel uit te halen in de huidige omstandigheden! Hoeveel tijd, werk en geld kosten ons al diegenen die nu zomaar kunnen binnenwandelen?

Bobke 25 september 2018 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8814834)
Allemaal juist, maar uiteindelijk meer voordeel dan nadeel uit te halen in de huidige omstandigheden! Hoeveel tijd, werk en geld kosten ons al diegenen die nu zomaar kunnen binnenwandelen?

Hoeveel komen er binnen via het vrachtvervoer?
Ze geraken blijkbaar niet eens buiten.

Anna List 25 september 2018 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8814820)
Toen was het vrachtvervoer minder druk.
Wat zal de invloed zijn op de files?

mss wordt lokale productie en minder transport wel hip :-)

zwart op wit 25 september 2018 18:57

ALLE grenzen dicht van Europa en grensdouanecontrole aan iedere landsgrenzen!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be