Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 15 mei 2021 08:51

Ufo duikt in de zee.




Pentagon bevestigt de echtheid van het filmpje dat werd opgenomen op het schip USS Omaha.

Op het filmpje zou te zien zijn hoe een onbekend vliegend voorwerp de zee induikt. Er is geen sprake van een 'crash'. Voor zover wij weten (1) beschikt men niet over deze technologie in welk leger dan ook. Te meer dat deze voorwerpen -USO's- met grote
snelheid en met blijkbaar het grootste gemak zich onder water kunnen verplaatsen (veel meer dan 100 nots!).

https://www.foxnews.com/category/sci...and-space/ufos
(Fox News, gisteren).





___________________________

(1) En daar zit het probleem...

Het Oosten 15 mei 2021 09:23

Ufo duikt in de zee.




Pentagon bevestigt de echtheid van het filmpje dat werd opgenomen op het schip USS Omaha.

Op het filmpje zou te zien zijn hoe een onbekend vliegend voorwerp de zee induikt. Er is geen sprake van een 'crash'. Voor zover wij weten (1) beschikt men niet over deze technologie in welk leger dan ook. Te meer dat deze voorwerpen -USO's- met grote
snelheid en met blijkbaar het grootste gemak zich onder water kunnen verplaatsen (veel meer dan 100 nots!).

https://www.foxnews.com/science/us-n...-flying-object
(Fox News, gisteren).

jogo 15 mei 2021 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9677813)
Ufo duikt in de zee.




Pentagon bevestigt de echtheid van het filmpje dat werd opgenomen op het schip USS Omaha.

Op het filmpje zou te zien zijn hoe een onbekend vliegend voorwerp de zee induikt. Er is geen sprake van een 'crash'. Voor zover wij weten (1) beschikt men niet over deze technologie in welk leger dan ook. Te meer dat deze voorwerpen -USO's- met grote
snelheid en met blijkbaar het grootste gemak zich onder water kunnen verplaatsen (veel meer dan 100 nots!).

https://www.foxnews.com/science/us-n...-flying-object
(Fox News, gisteren).

Met zou-en zijn we niks.

Het Oosten 15 mei 2021 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9677828)
Met zou-en zijn we niks.

Indien het Pentagon bevestigt (en dat deed het Pentagon) dat het filmpje echt is, dan is de kans vrij groot dat het filmpje een gebeuren heeft vastgelegd en weergeeft dat ook feitelijk juist is.

Het verhaal van uso's is overigens niets nieuws. Een heel tijdje al komen er berichten en getuigenissen binnen -niet alleen van militairen, maar ook van eenvoudige vissers die dagdagelijks op zee hun kost verdienen- over eigenaardige vliegende voorwerpen die, én pardoes verdwijnen in de zee, én/of vanuit de zee pardoes plots komen opstijgen.

jogo 15 mei 2021 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9677898)
Indien het Pentagon bevestigt (en dat deed het Pentagon) dat het filmpje echt is, dan is de kans vrij groot dat het filmpje een gebeuren heeft vastgelegd en weergeeft dat ook feitelijk juist is.

Het verhaal van uso's is overigens niets nieuws. Een heel tijdje al komen er berichten en getuigenissen binnen -niet alleen van militairen, maar ook van eenvoudige vissers die dagdagelijks op zee hun kost verdienen- over eigenaardige vliegende voorwerpen die, én pardoes verdwijnen in de zee, én/of vanuit de zee pardoes plots komen opstijgen.

En als de echtheid ontkennen, houden ze het geheim, logisch.

Het Oosten 15 mei 2021 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9678033)
En als de echtheid ontkennen, houden ze het geheim, logisch.

Stilletjes maar zeker komt er meer en meer informatie vrij over ufo’s. Zoals ik reeds stelde: de geest is uit de fles!

Debunkers beleven nu kwade dagen met hun luchtballons, optische afwijken, hun ufo- verklaringen als ‘een zwerm ganzen’ , en nog van die larie. Het wordt nog erger voor hen. Van schaamte zullen ze zich binnenkort niet meer durven laten horen in deze draad. Tenzij om zich te verontschuldigen voor hun decennialange dwaze praat die ze uitgebazuind hebben en het openlijk belachelijk maken van mensen. Het is echter hun verdiende loon en dit door hun kortzichtig, dom, en steriel salonfähig denken.

De waarheid immers kan men op termijn niet tegenhouden. En in casu: ‘the truth is out here’. Wees daar maar zeker van!!

Het Oosten 15 mei 2021 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9677813)
Ufo duikt in de zee.




Pentagon bevestigt de echtheid van het filmpje dat werd opgenomen op het schip USS Omaha.

Op het filmpje zou te zien zijn hoe een onbekend vliegend voorwerp de zee induikt. Er is geen sprake van een 'crash'. Voor zover wij weten (1) beschikt men niet over deze technologie in welk leger dan ook. Te meer dat deze voorwerpen -USO's- met grote
snelheid en met blijkbaar het grootste gemak zich onder water kunnen verplaatsen (veel meer dan 100 nots!).

https://www.foxnews.com/science/us-n...-flying-object
(Fox News, gisteren).


Toemaatje

Wat meer uitleg over de omstandigheden waarin het filmpje werd opgenomen:

https://m.youtube.com/watch?v=aPZM3bgTQ7g




P.S.
Alhoewel het steeds moeilijker wordt, toch sluit ik aardse high tech van de Amerikanen of van andere landen niet uit natuurlijk.

jogo 15 mei 2021 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9678056)
Stilletjes maar zeker komt er meer en meer informatie vrij over ufo’s. Zoals ik reeds stelde: de geest is uit de fles!

Debunkers beleven nu kwade dagen met hun luchtballons, optische afwijken, hun ufo- verklaringen als ‘een zwerm ganzen’ , en nog van die larie. Het wordt nog erger voor hen. Van schaamte zullen ze zich binnenkort niet meer durven laten horen in deze draad. Tenzij om zich te verontschuldigen voor hun decennialange dwaze praat die ze uitgebazuind hebben en het openlijk belachelijk maken van mensen. Het is echter hun verdiende loon en dit door hun kortzichtig, dom, en steriel salonfähig denken.

De waarheid immers kan men op termijn niet tegenhouden. En in casu: ‘the truth is out here’. Wees daar maar zeker van!!

Alez, nu is het weer zeker , uw volgende bijdrage zal weer zijn : 'mogelijk', 'zou' , misschien...

Het Oosten 15 mei 2021 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9678269)
Alez, nu is het weer zeker , uw volgende bijdrage zal weer zijn : 'mogelijk', 'zou' , misschien...

Draai maar wat rond de pot met nep-uitvluchten. En lach maar wat. Niet lang meer.

jogo 15 mei 2021 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9678277)
Draai maar wat rond de pot met nep-uitvluchten. En lach maar wat. Niet lang meer.

Ach, bezoek van buitenaardsen, die ons tips zouden kunnen geven om de aardopwarming op te lossen, wie is daar op tegen ?
An Inconvenient Truth echter... (dat we het zelf moeten doen)

Het Oosten 15 mei 2021 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9678296)
Ach, bezoek van buitenaardsen, die ons tips zouden kunnen geven om de aardopwarming op te lossen, wie is daar op tegen ?
An Inconvenient Truth echter... (dat we het zelf moeten doen)

Bezoek van buitenaardsen? Ik heb het hier over ufo's. Tuigen die uw kompanen-debunkers altijd (symbolisch én simplistisch) verklaarden met een 'troep wilde ganzen'. Maar weinig ganzen te zien in heel het filmpje.

jogo 15 mei 2021 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9678326)
Bezoek van buitenaardsen? Ik heb het hier over ufo's. Tuigen die uw kompanen-debunkers altijd (symbolisch én simplistisch) verklaarden met een 'troep wilde ganzen'. Maar weinig ganzen te zien in heel het filmpje.

ufo in de zin van een onverklaarbaar fenomeen ok, maar ge gaat al meteen in de fout met het een tuig te noemen.

Het Oosten 15 mei 2021 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9678353)
ufo in de zin van een onverklaarbaar fenomeen ok, maar ge gaat al meteen in de fout met het een tuig te noemen.


Ook het Pentagon heeft het duidelijk over ‘vehicles’.

Svennies 15 mei 2021 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9677779)
Dat is geen argument.

Ge hebt gelijk ,het is eerder een feit....

Voor een feit heb je geen argument meer nodig...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9677779)
De overgrote meerderheid van de wetenschappers hebben zich ook nooit geïnteresseerd voor het thema 'ufo'.

Wie zegt niet dat ze het in die jaren niet hebben onderzocht mijn beste , en tot de conclusie zijn gekomen dat het geen verder onderzoek waard is...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9677779)
Ze vonden dit beneden hun wetenschappelijke waardigheid om zulk verschijnsel wetenschappelijk te onderzoeken.

Echt ,en wat denk je hiervan....

Citaat:

In plaats van een ijzig en komeetachtig hemellichaam was ’Oumuamua rotsachtig en droog, meer als een asteroïde. Ook was hij te klein en te weinig reflectief om zijn oppervlak direct te kunnen waarnemen, waardoor astronomen zijn vorm moesten afleiden uit het beetje licht dat het object al tuimelend weerkaatste. De vreemde, langgerekte vorm van ’Oumuamua leidde meteen tot allerlei speculaties over zijn herkomst. Terwijl astronomen de ruimtereis van het hemellichaam bleven volgen, vertoonde het object vreemde versnellingen, die verklaard werden door de uitbarsting van waterdamp van onder het oppervlak van ’Oumuamua. Tot eind vorig jaar was de oorsprong van het hemellichaam nog een raadsel, maar “al deze puzzels zijn in ons scenario opgelost,” zegt Zhang.
En in de plaats van uw aangehaalde bron die véél lichtreflecties zag ,zagen andere wetenschappers er juist weinig....

https://www.nationalgeographic.nl/ru...n-dode-planeet

Het Oosten 16 mei 2021 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9678425)
Ge hebt gelijk ,het is eerder een feit....

Voor een feit heb je geen argument meer nodig...



Wie zegt niet dat ze het in die jaren niet hebben onderzocht mijn beste , en tot de conclusie zijn gekomen dat het geen verder onderzoek waard is...



Echt ,en wat denk je hiervan....



En in de plaats van uw aangehaalde bron die véél lichtreflecties zag ,zagen andere wetenschappers er juist weinig....

https://www.nationalgeographic.nl/ru...n-dode-planeet

Zie mijn handtekening.

Het Oosten 16 mei 2021 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9678425)
Ge hebt gelijk ,het is eerder een feit....

Voor een feit heb je geen argument meer nodig...



Wie zegt niet dat ze het in die jaren niet hebben onderzocht mijn beste , en tot de conclusie zijn gekomen dat het geen verder onderzoek waard is...



Echt ,en wat denk je hiervan....



En in de plaats van uw aangehaalde bron die véél lichtreflecties zag ,zagen andere wetenschappers er juist weinig....

https://www.nationalgeographic.nl/ru...n-dode-planeet


Laten we even de man zelf aan het woord laten:

https://m.youtube.com/watch?v=8fEHDQuLqgA

Het Oosten 17 mei 2021 07:23

Luis Elizondo spreekt...





In de Revu was er een serie artikelen over heel de kwestie 'ufo'. De Nederlandse kranten durven er tenminste over te spreken en schrijven. De Belgische pers daarentegen zwijgt het onderwerp dood, salonfähig als ze zijn. Helaas.



In dit artikel zijn er interviews met verschillende personen, o.m. met Elizondo. Dit is wat hij ons weet te vertellen.

Waarom werd u door het Pentagon geselecteerd om AATIP te leiden?
Vóór AATIP bestond mijn werk uit het analyseren en inschatten van dreigingen en het waarborgen van de staatsveiligheid. Mijn achtergrond lag vooral in contraspionage en het jagen op terroristen. Ook had ik al ervaring met het beschermen van onze geheime technologische middelen tegen rivaliserende overheden die dat willen stelen. Ik vermoed dat ik daarom werd binnengehaald, om met name die veiligheid te waarborgen.’

Had u voor die tijd ervaringen of aanvaringen gehad met ufo’s?
Nee, helemaal niet. Ik kan me zelfs mijn eerste orie?ntatiegesprek met de toenmalige leidinggevende van AATIP herinneren. Tijdens dat gesprek vroeg hij me op de man af: “Wat weet je van ufo’s?” Ik dacht dat ze mijn mentale gesteldheid wilden testen. Toen ze me vroegen of ik geloofde in ufo’s, zei ik dat ik simpelweg niet de luxe heb gehad om er u?berhaupt over na te denken. Ik was veel te druk geweest met het vangen van slechte mensen (lacht). Dat was mijn eerlijke antwoord, ik ben er voorheen nooit mee bezig geweest.

Wanneer besefte u dat uap’s echt bestaan?
‘Toen ik toegang kreeg tot de dossiers. Toen zag ik voor het eerst dat de bewijzen die er liggen zeer overtuigend zijn en dat dit onderwerp zeer ree?el is. De piloten van de Amerikaanse luchtmacht en marine zijn geloofwaardige observanten van uap’s, die ook nog bewijsmateriaal kunnen leveren in de vorm van filmbeelden en radardata. Deze mensen zijn getraind om ieder vijandelijk e?n ieder vriendelijk vliegtuig op kilometers afstand te identificeren. Ze spelen zelfs kaartspellen waarop alle soorten vliegtuigen staan afgebeeld, zodat ze het model en de vorm ervan onthouden. Wanneer deze toppiloten een object waarnemen dat ze niet herkennen en dat qua vliegprestaties technologisch superieur is, en daar bewijs van leveren door er videobeelden van te maken en er radardata beschikbaar is dat die beelden ondersteunt, dan zie ik dat als overtuigend feitelijk bewijs van een voertuig in ons luchtruim dat we niet kunnen identificeren. Ik heb veel uap-waarnemingen op deze manier kunnen beoordelen en dit heeft mij ervan overtuigd dat we te maken hebben met een technologie die veel geavanceerder is dan de onze.’

Toen u met uw werkzaamheden voor AATIP begon, had u ook toegang tot de dossiers van uw voorgangers?
Nee, onze werkzaamheden beperkten zich tot waarnemingen in het hier en nu. De opdracht was tweeledig en heel simpel: zoek uit wat het is en hoe het werkt. We waren ons wel bewust van historische documenten van voorgangers, maar we hadden er geen toegang toe. De opdracht was simpelweg om voor het politieke leiderschap helderheid te scheppen over wat die uap’s zijn en wat ze willen. Bovendien bestonden die oude dossiers vooral uit getuigenverslagen. Wij concentreerden ons veel meer op moderne technologie en data.’

Waarom heeft u besloten om de beelden van de uap’s gemaakt door de Amerikaanse luchtmacht in 2017 te delen met The New York Times?
‘Ons doel was om meer bewustzijn onder het volk te cree?ren over dit onderwerp en de ernst van de zaak te benadrukken. De bureaucratie binnen de overheid was echter erg beteugelend: ze stonden het niet toe dat wij deze zeer belangrijke informatie deelden met de burger, in mijn optiek een grove fout van de overheid. Soms moet je dan de teugels in eigen hand nemen om iets wat kapot is te repareren, in dit geval de plicht tot informatievoorziening. We zagen in dat er maar e?e?n manier was om dit wereldkundig te maken, dus hebben we eenzijdig actie ondernomen en beelden gedeeld die onze nationale veiligheid niet compromitteren. We wilden de deur openzetten voor meer transparantie.’

Kunnen we zeggen dat het buitenaards is of niet?
‘Er zijn maar drie mogelijke scenario’s. Ee?n: het is onze eigen topgeheime technologie. Maar dan zou ik het moeten weten en bovendien, waarom verschijnen ze boven drukbevolkte steden waar iedereen het nieuwe geheime voertuig gewoon kan zien? Twee: het is nieuwe buitenlandse technologie. Als dat zo is, dan hebben we gefaald als veiligheidsdienst want deze technologie gaat ons ver te boven. En trouwens, dan falen we al tientallen jaren want zo lang verschijnen ze al. Drie: het is noch Amerikaanse noch buitenlandse technologie. Deze objecten bewegen zich voort op manieren die natuurkundig gezien onmogelijk zijn. We moeten er dus wel rekening mee houden dat dit technologie is die wellicht niet van de mens komt.’

Waarom doen, in tegenstelling tot het verleden, Amerikaanse politieke zwaargewichten zoveel moeite om het bestaan van ufo’s en uap’s te bevestigen?
‘Buiten het feit dat het dankzij de moderne technologie bijna niet meer te verbergen is, wil je uiteindelijk ook niet aan de verkeerde kant van de geschiedenis komen te staan. Ik denk dat die gedachte een aantal politici motiveert om zich uit te spreken. Ze realiseren zich dat hoe langer dit geheim wordt gehouden, des te meer men het vertrouwen verliest in de overheid. Het vergt veel moed om dit onderwerp te belichten in een wereld vol weerstand. Er waren ooit tijden dat de katholieke kerk weigerde om door Galileo’s telescoop te kijken. Waarom? Omdat ze geen bewijs wilden zien dat de aarde niet het centrum van het universum was. Voor de meeste mensen is verandering moeilijk te verteren.’
( Revu, 4 mei)




Luis Elizondo.

Het Oosten 18 mei 2021 08:36

Het zal u maar gebeuren (als ervaren piloot met een vol vliegtuig)...




https://www.youtube.com/watch?v=TVQ4VuglKtg

Het Oosten 18 mei 2021 14:05

Jeremy Corbell says Pentagon has been 'lying' to the American people.

CORBELL: We are witnessing, observing, picking up on every type of data that our military has advanced aerospace vehicles that are able to outmaneuver our greatest warplanes. They are penetrating and there are incursions in our most restricted airspace around our nuclear weapons. This is something that the military is very interested in, and they have been lying to the American public. We now know that in 1969 Project Blue Book ended, but there were other UFO programs. So now we're at a place where we see these objects flying with impunity. You have Commander David Fravor with a tic-tac UFO, you have all these pilots coming forward and obviously to me numerous individuals providing footage that have been confirmed by the Pentagon. So now, you know, we do know, UFOs are real. Now what they are, you know, maybe as well as I do. We all got to find out.
(Fox News, vandaag)



Het Pentagon faalt...!

https://video.foxnews.com/v/6254677252001#sp=show-clips

(Vanaf minuut 6)
(Fox News, vandaag)



Tja, waarom verwondert mij dat nu niet?

Het Oosten 19 mei 2021 06:40


Leslie Keane: There is a concern about what to tell people about UFOs.





https://www.foxnews.com/media/battli...ieving-in-ufos

De debunkers moeten nu wel heel beschaamd zijn. En terecht! Losers.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be