Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 9 december 2013 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6921758)
Uiteraard aan de achterkant.
De UFO's zijn niet dom.

Ik begrijp wel dat die Aliens zich niet openbaar maken : er lopen nog veel te veel mensen zoals gij rond op aarde.

Micele 9 december 2013 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6922034)
Vanaf hoeveel jaar hoef je niet meer te bewijzen wat je claimt als het om zo iets potentieel belangrijk gaat?

Heb je inhoudelijk ook iets ? :-)

Antoon 9 december 2013 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6921891)
Micele, eerlijk nu, geloof jij werkelijk dat er gebouwen staan op de schaduwzijde van de maan?

Kijk, hier hebben ze dan zogezegd wel een foto van, maar je moet een hele dikke bril opzetten, en ervan uitgaan dat dat dus een gebouw is :

Citaat:

Foto Apollo 11 toont 'basis' op achterkant maan



bron

Havanna 9 december 2013 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6922027)
Wat is niet snugger ? Zonder bewijzen beweren dat het monster van Loch Ness niet bestaat ?
Da's inderdaad niet snugger, en heel on-wetenschappellijk.

U weet nogal veel over de wetenschap merk ik, behalve over bewijslast helaas.
Die ligt nl helemaal bij hij die iets beweert :

Als je een negatieve claim maakt in de empirie kun je deze niet bewijzen, omdat een derde mogelijkheid nooit is uit te sluiten. Je kunt ten alle tijde een hulphypothese aanroepen dat een negatieve onderzoeksresultaat weg verklaart. En als je ook het bovennatuurlijke niet uitsluit is het hek helemaal van de dam. Dan kun je bijvoorbeeld niet langer bewijzen dat in je garage iedere avond van 9 tot 11 géén kabouters op jacht zijn naar een vuurspuwende draak.

http://www.youtube.com/watch?v=frI5y6tNsZg

Havanna 9 december 2013 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6922038)
Heb je inhoudelijk ook iets ? :-)

Evenveel als jij...helemaal niets dus.

Yog Sothoth 9 december 2013 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6922029)
Ja dat kun je tot in den treure, maar die gast heeft daar wel 4 jaar gewerkt hé.

En collega´s had hij heel zeker.
http://www.phils.com.au/karlwolfe.htm

dus kronkel maar. :-)

SERGEANT Karl Wolfe? Da's een vrij lage rang, ik twijfel er sterk aan of zo iemand werkelijk toegang heeft tot "alle geheimen"!

Havanna 9 december 2013 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6922045)
SERGEANT Karl Wolfe? Da's een vrij lage rang, ik twijfel er sterk aan of zo iemand werkelijk toegang heeft tot "alle geheimen"!

Tut tut tut, alles wat hij zegt is per definitie waar want hij heeft er 4 JAAR gewerkt en ja , dan moet je hem gewoon geloven.
Dat staat zo in het believers handvest.

Yog Sothoth 9 december 2013 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6922027)
Wat is niet snugger ? Zonder bewijzen beweren dat het monster van Loch Ness niet bestaat ?
Da's inderdaad niet snugger, en heel on-wetenschappellijk.

Dus als ik jouw redenering volg bestaan er ook, oh ik zeg maar iets, octopusvarkens? Ah ja, bewijs eens dat ze niet bestaan?

Havanna 9 december 2013 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6922036)
Ik begrijp wel dat die Aliens zich niet openbaar maken : er lopen nog veel te veel mensen zoals gij rond op aarde.

En beetje raar is jouw bewering eigenlijk wel
A(jij) zegt aliens/elfjes bestaan. B(ik) is daar niet van overtuigd, en in jouw visie moet B(ik) dan gaan bewijzen dat A's(jouw) stelling onjuist is.

Antoon 9 december 2013 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6922027)
Wat is niet snugger ? Zonder bewijzen beweren dat het monster van Loch Ness niet bestaat ?
Da's inderdaad niet snugger, en heel on-wetenschappellijk.

Neen, zonder bewijzen beweren dat het monster van Loch Ness wèl bestaat, en dan de rest vragen om het tegenovergestelde te beweren.

Da's oliedom, laat staan wetenschappelijk....

Havanna 9 december 2013 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6922053)
Dus als ik jouw redenering volg bestaan er ook, oh ik zeg maar iets, octopusvarkens? Ah ja, bewijs eens dat ze niet bestaan?

Net al bij de jaren dienst van die sergeant hanteren ze een minimum. X aantal artikels verschenen. dus Loch Ness en Bigfoot wel, jouw octopig nog niet. Best eens artikeltje schrijven voor Niboeroe

Havanna 9 december 2013 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6922039)
Kijk, hier hebben ze dan zogezegd wel een foto van, maar je moet een hele dikke bril opzetten, en ervan uitgaan dat dat dus een gebouw is :

Hier, beetje ingezoomd.

Ze zitten er al tijdje

Citaat:

"In February of 1876, the Chicago Times too got in on the act when they published an article claiming that scientists in Paris, using a new powerful telescope, had found buildings on the moon. Not only that, but the observers spotted groups of workers chained together as if they were prisoners.


Another Jack 9 december 2013 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6922036)
Ik begrijp wel dat die Aliens zich niet openbaar maken : er lopen nog veel te veel mensen zoals gij rond op aarde.

Zijn ze bang van mij?

Micele 9 december 2013 18:54

:lol: Genoeg gelachen hier, mijn dagelijks lachkwartiertje met de UFO-wereld-conspiracy´s zit erop.

Another Jack 9 december 2013 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6922091)
:lol: Genoeg gelachen hier, mijn dagelijks lachkwartiertje met de UFO-wereld-conspiracy´s zit erop.

Ik wist het!
:lol:

Havanna 9 december 2013 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6922091)
:lol: Genoeg gelachen hier, mijn dagelijks lachkwartiertje met de UFO-wereld-conspiracy´s zit erop.

Zegt hij met z'n staart tussen zijn benen afdruipend want nog steeds geen tastbaar bewijs ondanks +9000 pogingen...:-D

Havanna 9 december 2013 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TseTse (Bericht 6922116)
en jij leest dus niet...

Oei, maak er maar een dikke TIENduizend van

bembem 9 december 2013 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6922027)
Wat is niet snugger ? Zonder bewijzen beweren dat het monster van Loch Ness niet bestaat ?
Da's inderdaad niet snugger, en heel on-wetenschappellijk.


Hoe kan men nu bewijs leveren van iets dat niet bestaat... slimmeke :lol:

praha 9 december 2013 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6921748)
Een vollediger getuigenis van Karl Wolfe, die zegt dat hij foto's zag waarin duidelijk bouwwerken op de kant van de maan zijn die wij niet kunnen zien.



http://www.niburu.nl/het-complot/555...-de-maan-video

Ik had een sterk vermoeden dat den Willy tot de illuminati hoorde ....

8-)

praha 9 december 2013 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6921880)
En wat als hij een paar foto´s echt in zijn bezit heeft ? (zo zot is hij niet dat te zeggen : Wat begrijp je niet aan geheim ? Wat denk je wat die mensen elk jaar opnieuw moeten ondertekenen om daar te mogen werken ?

En dan zeg jij uit je luie zetel: "moeten we nu echt geloven dat die geheime foto´s echt zijn ?" :roll:

:lol:

Ik heb de indruk dat jij het woordje geheim hier niet goed vat hoor


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be