Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

fox 25 augustus 2010 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942116)
Aan de andere kant is de technologie veel verder dan ze in de SF films laten zien, dus tsja.

Maar van dat geluid , als je denkt dat ik dat dacht dan denk je verkeerd.

Wie zijn "ze"?

nworemover 25 augustus 2010 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942174)
Zielig, maar dit wist ik al van u. Sorry, maar gij zijt een klein mens in mijn ogen.

Trouwens, veel ontkrachten heb ik van u nog niet gezien, buiten wat kinderachtig gescheld. Maar goed, deze topic is al genoeg bevuild geweest. Ik ga verder geen energie meer in u steken, 't is toch niet de moeite waard wat er allemaal uit komt.

ja en idd heel jammer bij mij staat ie nu op de negeer.
Ik geef mensen altijd wel een kans, maar hij bevuild idd behoorlijk.

jammer

fox 25 augustus 2010 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942174)
Zielig, maar dit wist ik al van u. Sorry, maar gij zijt een klein mens in mijn ogen.

Trouwens, veel ontkrachten heb ik van u nog niet gezien, buiten wat kinderachtig gescheld. Maar goed, deze topic is al genoeg bevuild geweest. Ik ga verder geen energie meer in u steken, 't is toch niet de moeite waard wat er allemaal uit komt.


Wat moet je anders doen met onzin zoals "ze staan veel verder dan in de SF films?"

Je kan er inderdaad vragen over stellen, maar antwoorden krijg je toch niet. Dan rest er maar 1 ding en dat is eens goed lachen.

De enige die dergelijke topics altijd ridiculiseert in Pindar/Kwaja/Nworemover.

Cdude 25 augustus 2010 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942181)
ja en idd heel jammer bij mij staat ie nu op de negeer.
Ik geef mensen altijd wel een kans, maar hij bevuild idd behoorlijk.
jammer

Na 20 keer geband te zijn heb ik jou nog niet veel soeps, lees NIETS, weten plaatsen.

Buiten "wetenschap is onzin" en " illuminatie hebben speese technologie" welteverstaan :lol:

Johnny Blaze 25 augustus 2010 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4942184)
Wat moet je anders doen met onzin zoals "ze staan veel verder dan in de SF films?"

Je kan er inderdaad vragen over stellen, maar antwoorden krijg je toch niet. Dan rest er maar 1 ding en dat is eens goed lachen.

De enige die dergelijke topics altijd ridiculiseert in Pindar/Kwaja/Nworemover.

Op mijn posts reageerde hij even belachelijk. Sommige mensen zijn nu eenmaal negatief ingesteld. Zijn probleem, niet het mijne.

nworemover 25 augustus 2010 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942191)
Op mijn posts reageerde hij even belachelijk. Sommige mensen zijn nu eenmaal negatief ingesteld. Zijn probleem, niet het mijne.

ik reageerde belachelijk op jouw post? hmm

Johnny Blaze 25 augustus 2010 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942198)
ik reageerde belachelijk op jouw post? hmm

Neenee, Cdude.

nworemover 25 augustus 2010 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942200)
Neenee, Cdude.

o ok ik vroeg het omdat fox mij aanhaalde

btw fox staat bij mij nu ook op de negeer,

ze steken nergens zelf energie in en ridiculiseren wat en onderzoeken niks!

Helaas is het zo dat veel van deze info zelf opgezocht moet worden en in je eigen puzzel (bewustzijn) gelegd worden. Helaas is het educatie systeem zo ingericht dat mensen dat afleren en leren om mensen te ridiculiseren die een ander wereld beeld hebben. Zo houden ze hun beeld in stand.

Cdude 25 augustus 2010 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942204)
o ok ik vroeg het omdat fox mij aanhaalde

btw fox staat bij mij nu ook op de negeer,

ze steken nergens zelf energie in en ridiculiseren wat en onderzoeken niks!

Helaas is het zo dat veel van deze info zelf opgezocht moet worden en in je eigen puzzel (bewustzijn) gelegd worden. Helaas is het educatie systeem zo ingericht dat mensen dat afleren en leren om mensen te ridiculiseren die een ander wereld beeld hebben. Zo houden ze hun beeld in stand.

Zie je nu hoe Pinda werkt?
Ben je stout vlieg je op zijn lijst.

Handig om te weten is dat hij zijn "opleiding" niet afmaakte en er blijkbaar een complex heeft aan overgehouden. 8-)

parcifal 25 augustus 2010 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942204)
o ok ik vroeg het omdat fox mij aanhaalde

btw fox staat bij mij nu ook op de negeer,

ze steken nergens zelf energie in en ridiculiseren wat en onderzoeken niks!

Helaas is het zo dat veel van deze info zelf opgezocht moet worden en in je eigen puzzel (bewustzijn) gelegd worden. Helaas is het educatie systeem zo ingericht dat mensen dat afleren en leren om mensen te ridiculiseren die een ander wereld beeld hebben. Zo houden ze hun beeld in stand.


Alles begint bij het kunnen antwoorden op kritische vragen.
Waarom kan je dat niet?

Negeren is niet het antwoord iig.

nworemover 25 augustus 2010 12:05

heerlijk parcifal ook op de negeer!

wat een rust

Cdude 25 augustus 2010 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942215)
heerlijk parcifal ook op de negeer!

wat een rust

QED :rofl:

Waarom al die moeite eigenlijk?
Neem gewoon het lijstje over van al je andere gespleten persoonlijkheden

Johnny Blaze 25 augustus 2010 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942204)
o ok ik vroeg het omdat fox mij aanhaalde

btw fox staat bij mij nu ook op de negeer,

ze steken nergens zelf energie in en ridiculiseren wat en onderzoeken niks!

Helaas is het zo dat veel van deze info zelf opgezocht moet worden en in je eigen puzzel (bewustzijn) gelegd worden. Helaas is het educatie systeem zo ingericht dat mensen dat afleren en leren om mensen te ridiculiseren die een ander wereld beeld hebben. Zo houden ze hun beeld in stand.

Tja, culturele bagage, ruis en filters. Iedereen heeft die mee. Probleem is dat op internet ook de grootte van mensen hun e-penis gaat meespelen en dat kan zelfs de braafste ziel in een ongelooflijke klootzak veranderen.

Ik vind bv veel dingen die jij aanhaalt ook vrij "ver" en ook al ga ik er niet altijd mee akkoord, dat sluit niet uit dat er een grond van waarheid in zit en dat uw waarheid wel eens dichter bij de realiteit (wat dat ook moge zijn) zou kunnen liggen dan mijn waarheid. Uiteindelijk begint de wereld nog steeds in uw eigen hoofd.

Cdude 25 augustus 2010 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942245)
Tja, culturele bagage, ruis en filters. Iedereen heeft die mee. Probleem is dat op internet ook de grootte van mensen hun e-penis gaat meespelen en dat kan zelfs de braafste ziel in een ongelooflijke klootzak veranderen.

Ik vind bv veel dingen die jij aanhaalt ook vrij "ver" en ook al ga ik er niet altijd mee akkoord, dat sluit niet uit dat er een grond van waarheid in zit en dat uw waarheid wel eens dichter bij de realiteit (wat dat ook moge zijn) zou kunnen liggen dan mijn waarheid. Uiteindelijk begint de wereld nog steeds in uw eigen hoofd.

En met deze onzin is toon je onomstotelijk aan dat mijn reacties ook aan jou gerechtvaardigd zijn.

Exodus en Pinda, jullie hebben er een vriendje bij. :silly:

Cdude 25 augustus 2010 12:28

Gelukkig is er ook echte wetenschappelijke vooruitgang

Observatie, zelfs dat is een streepje te ver voor sommigen

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-11070991

Johnny Blaze 25 augustus 2010 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4942252)
En met deze onzin is toon je onomstotelijk aan dat mijn reacties ook aan jou gerechtvaardigd zijn.

Exodus en Pinda, jullie hebben er een vriendje bij. :silly:

Nooit een handboek psychologie of communicatie geopend?

http://www.youtube.com/watch?v=H28yE...next=1&index=6

Realiteit wordt door uw brein gevormd, niet door uw ogen, oren of welke andere zintuigen dan ook.

Cdude 25 augustus 2010 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942258)
Nooit een handboek psychologie of communicatie geopend?

http://www.youtube.com/watch?v=H28yE...next=1&index=6

Realiteit wordt door uw brein gevormd, niet door uw ogen, oren of welke andere zintuigen dan ook.

Dus de wetenschap is fout, alle gekken hebben gelijk .

Niceeeeeeeeeeeeeeeee:roll:

Johnny Blaze 25 augustus 2010 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4942266)
Dus de wetenschap is fout, alle gekken hebben gelijk .

Niceeeeeeeeeeeeeeeee:roll:

Toon mij nu eens heel duidelijk waar ik dit heb gezegd. Werk de ruis eens weg tussen uw twee oren.

nworemover 25 augustus 2010 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942245)
Tja, culturele bagage, ruis en filters. Iedereen heeft die mee. Probleem is dat op internet ook de grootte van mensen hun e-penis gaat meespelen en dat kan zelfs de braafste ziel in een ongelooflijke klootzak veranderen.

mooi gezegd! Robert Anthony Wilson noemt het de 'reality tunnel'
interesting stuff!

Citaat:

Ik vind bv veel dingen die jij aanhaalt ook vrij "ver" en ook al ga ik er niet altijd mee akkoord, dat sluit niet uit dat er een grond van waarheid in zit en dat uw waarheid wel eens dichter bij de realiteit (wat dat ook moge zijn) zou kunnen liggen dan mijn waarheid. Uiteindelijk begint de wereld nog steeds in uw eigen hoofd.
Tuurlijk begrijp ik dat ze 'vrij ver' gaan. Ook vraag ik niemand er zo maar mee akkoord te gaan, dat zou raar zijn. Echter, wat ik tot nu toe 'ont-dekt' heb is dat de wereld zo in elkaar geflanst is, dat wat 'echt' is, bizar lijkt en andersom. Zoals Freud wel eens gezegd heeft, veel mensen staan op hun hoofd en denken dat ze rechtop staan.
Of zoals een wijs iemand eens zei: Niks in deze wereld is wat je denkt dat het is en niks op deze wereld werkt zoals je denkt dat het werkt.
En een veelzeggende uitspraak vind ik ook deze:

"Just look at us. Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality...."--David Ellner

En dan zeg ik er bij, dat is niet zomaar , er is een 'Reason To This Maddness.'

Bedankt dat je wil 'luisteren' en niet meteen zoals een paar anderen hier, ridiculiseert.

exodus 25 augustus 2010 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4942252)
En met deze onzin is toon je onomstotelijk aan dat mijn reacties ook aan jou gerechtvaardigd zijn.

Exodus en Pinda, jullie hebben er een vriendje bij. :silly:

Als jij bv. gelooft dat UFO's niet bestaan, om nog niet te spreken van multidimensionele wezens, dan zit dat enkel in je hoofd. Op voorhand ga je het in het belachelijke trekken gewoonweg omdat die overtuiging in je hoofd zit dat het niet bestaat.

De werkelijke realiteit kan overeenkomen met wat er in je hoofd zit met je overtuiging, of niet. De overtuigingen van de meeste mensen worden gevormd door de mainstream wetenschap en media. Meer en meer blijkt dat deze overtuigingen zeer onvolledig zijn , en inderdaad niet zonder reden (om de mensen dom te houden).

Het is natuurlijk een harde klap voor je ego als je zou blijken al heel je leven te geloven in iets dat totaal verkeerd is (de negaties vooral, in de zin van "DIT kan NIET bestaan").

Ik ben ervan overtuigd dat reptielen bestaan en multidimensionele wezens. Vele mensen kunnen hier gewoonweg niet bij, ze zouden op hun knieën kruipen en hun zelfvertrouwen zou een enrome deuk krijgen, hun vaste grond in hun realiteit valt immers weg.

parcifal 25 augustus 2010 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942258)
Realiteit wordt door uw brein gevormd, niet door uw ogen, oren of welke andere zintuigen dan ook.

Net niet.

Realiteit is wat is, zonder meer.
Het brein bevat een concept, een model van de externe realiteit en interpreteert sensorische impulsen in relatie tot dit model.

Dat levert namelijk zinvolle waarnemingen op, die betekenis hebben en die kunnen worden geassocieerd, verwerkt en opgeslagen.

Een mooie quote van Einstein hierover :

Citaat:

Het geloof in een externe wereld onafhankelijk van het waarnemend subject is de basis van alle natuurwetenschap. Omdat, evenwel, zintuigelijke waarneming slechts indirect informatie geeft van deze externe wereld, kunnen we deze laatste alleen vatten met speculatieve middelen. Dientengevolge kan onze notie van fysieke realiteit nooit finaal zijn.

exodus 25 augustus 2010 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4942304)
Net niet.

Realiteit is wat is, zonder meer.
Het brein bevat een concept, een model van de externe realiteit en interpreteert sensorische impulsen in relatie tot dit model.

Dat levert namelijk zinvolle waarnemingen op, die betekenis hebben en die kunnen worden geassocieerd, verwerkt en opgeslagen.


Niet echt...

Energie is wat is, in welke vorm dan ook. (Materie is ook energie, maar infeite zien we alleen maar een bepaalde energie die de materie reflecteerd).

Het brein gaat die energie bekijken door een lens (bv. de zintuigen) en daar mee een model van de realiteit opbouwen. Merk op dat als men slechts een deel van de energie kan waarnemen, een model van de realiteit gaat opbouwen dat slechts een deel is van wat het echt is.

Daarom dat vele mensen ook niet in paranormale fenomenen geloven, deels omdat de mainstream wetenschap dit opspelt, en ook omdat ze het niet kunnen zien. Het is pas wanneer hun paranormale zintuigen beginnen te werken, dat ze tegen het consensus wereldbeeld in moeten concluderen dat de realiteit veel groter is dan eerst gedacht.

fox 25 augustus 2010 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4942301)
Als jij bv. gelooft dat UFO's niet bestaan, om nog niet te spreken van multidimensionele wezens, dan zit dat enkel in je hoofd. Op voorhand ga je het in het belachelijke trekken gewoonweg omdat die overtuiging in je hoofd zit dat het niet bestaat.

UFO's bestaan natuurlijk. Elk vliegend object dat niet geindentificeerd is, is een UFO. Het zijn de conclusies die jij uit het bestaan van UFO's trekt die van de pot gerukt zijn.

Citaat:

De werkelijke realiteit kan overeenkomen met wat er in je hoofd zit met je overtuiging, of niet. De overtuigingen van de meeste mensen worden gevormd door de mainstream wetenschap en media. Meer en meer blijkt dat deze overtuigingen zeer onvolledig zijn , en inderdaad niet zonder reden (om de mensen dom te houden).
Het blijkt inderdaad soms dat er bepaalde modellen onvolledig zijn. De wetenschap stelt zich echter continue in vraag en past de modellen aan, aan nieuwe ontdekken. U trekt alweer de foute conclusie omdat het uw wereldbeeld anders op zijn kop zou zetten.

Citaat:

Het is natuurlijk een harde klap voor je ego als je zou blijken al heel je leven te geloven in iets dat totaal verkeerd is (de negaties vooral, in de zin van "DIT kan NIET bestaan").

Ik ben ervan overtuigd dat reptielen bestaan en multidimensionele wezens. Vele mensen kunnen hier gewoonweg niet bij, ze zouden op hun knieën kruipen en hun zelfvertrouwen zou een enrome deuk krijgen, hun vaste grond in hun realiteit valt immers weg.

Het is eerder omgekeerd. Het is als een religie. Het is een houvast om met alle shit in deze wereld aan te kunnen. Het is een manier om de complete willekeur te trachten verklaren.

Johnny Blaze 25 augustus 2010 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4942304)
Net niet.

Realiteit is wat is, zonder meer.
Het brein bevat een concept, een model van de externe realiteit en interpreteert sensorische impulsen in relatie tot dit model.

Dat levert namelijk zinvolle waarnemingen op, die betekenis hebben en die kunnen worden geassocieerd, verwerkt en opgeslagen.

Een mooie quote van Einstein hierover :

Mooie quote en ik begrijp wat je bedoeld. Echter gezien er steeds een waarnemer moet zijn om de realiteit waar te nemen ontstaat deze pas tussen onze twee oren. Kleine nuance, ik hoop dat je mijn visie begrijpt.

Ik spreek je dus niet tegen, maar "realiteit zonder meer" is voor ons slechts een utopie.

nworemover 25 augustus 2010 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4942301)
Als jij bv. gelooft dat UFO's niet bestaan, om nog niet te spreken van multidimensionele wezens, dan zit dat enkel in je hoofd. Op voorhand ga je het in het belachelijke trekken gewoonweg omdat die overtuiging in je hoofd zit dat het niet bestaat.

De werkelijke realiteit kan overeenkomen met wat er in je hoofd zit met je overtuiging, of niet. De overtuigingen van de meeste mensen worden gevormd door de mainstream wetenschap en media. Meer en meer blijkt dat deze overtuigingen zeer onvolledig zijn , en inderdaad niet zonder reden (om de mensen dom te houden).

Het is natuurlijk een harde klap voor je ego als je zou blijken al heel je leven te geloven in iets dat totaal verkeerd is (de negaties vooral, in de zin van "DIT kan NIET bestaan").

Ik ben ervan overtuigd dat reptielen bestaan en multidimensionele wezens. Vele mensen kunnen hier gewoonweg niet bij, ze zouden op hun knieën kruipen en hun zelfvertrouwen zou een enrome deuk krijgen, hun vaste grond in hun realiteit valt immers weg.

heel juist!

Zouden ze het wel 'geloven' of weten, dan zouden ze zelfs kunnen quantumjumpen ;)

http://www.quantumjumping.com/
Citaat:

What On Earth Is Quantum Jumping?
Quantum Jumping is the process of “jumping” into parallel dimensions, and gaining skills, knowledge, wisdom and inspiration from alternate versions of yourself.

…Are you still with me? Did that sound crazy? It did to me at first – and that’s precisely why I’ve been holding on to it until the right time, a time when someone like you would be willing to open your mind to it.

And that time is now. Why? Because some of the finest minds on the planet are starting to discover evidence supporting my claims. Geniuses like Stephen Hawking, Michio Kaku and Neil Turok, all of whom are responsible for unbelievable breakthroughs in the field of quantum physics.

But just as important as the acknowledgement of experts is what I’ve seen and experienced for myself. After sharing Quantum Jumping with selected students in my seminars, I’ve seen incredible results. Stories of inspiration, stories of rags to riches, the kind of stories you’d usually only find in those feel good Hollywood blockbusters.


waarom werkt dat? omdat we, zoals Exodus zeg, MULTI dimensionele wezens zijn!


Btw je kan zo goed zien hoe men zichzelf klein houdt EN de ander probeert klein te houden. OP zich briljant gedaan,

Cdude 25 augustus 2010 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942275)
Toon mij nu eens heel duidelijk waar ik dit heb gezegd. Werk de ruis eens weg tussen uw twee oren.

Citaat:

Realiteit wordt door uw brein gevormd, niet door uw ogen, oren of welke andere zintuigen dan ook.
Ik lees : wat je denkt = realiteit.
Wetenschap is objectieve en herhaalbare OBSERVATIE
Ergo : wat gekken (Pindar en co) denken is realiteit = wetenschap is fout.

Cdude 25 augustus 2010 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942338)
Mooie quote en ik begrijp wat je bedoeld. Echter gezien er steeds een waarnemer moet zijn om de realiteit waar te nemen ontstaat deze pas tussen onze twee oren. Kleine nuance, ik hoop dat je mijn visie begrijpt.

Ik spreek je dus niet tegen, maar "realiteit zonder meer" is voor ons slechts een utopie.

Maw : filosofisch gewauwel ...
Net je 1ste jaar univ gedaan toevallig? :roll:

Cdude 25 augustus 2010 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4942301)

Ik ben ervan overtuigd dat reptielen bestaan en multidimensionele wezens. Vele mensen kunnen hier gewoonweg niet bij, ze zouden op hun knieën kruipen en hun zelfvertrouwen zou een enrome deuk krijgen, hun vaste grond in hun realiteit valt immers weg.

Ik ook ....kijk wat ze voortbrachten

Overtuigingen zijn geen bewijzen dus hou die bullcrap voor je fantasiewereldje

fox 25 augustus 2010 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942349)
heel juist!

Zouden ze het wel 'geloven' of weten, dan zouden ze zelfs kunnen quantumjumpen ;)

http://www.quantumjumping.com/



waarom werkt dat? omdat we, zoals Exodus zeg, MULTI dimensionele wezens zijn!


Btw je kan zo goed zien hoe men zichzelf klein houdt EN de ander probeert klein te houden. OP zich briljant gedaan,

Juist ja

Get The Entire Platinum Program Shipped To You For Only $127 & Save $120 OR Order The Silver Program & Save An Additional $30!

Cdude 25 augustus 2010 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4942361)
Juist ja

Get The Entire Platinum Program Shipped To You For Only $127 & Save $120 OR Order The Silver Program & Save An Additional $30!


Je moet het maar durven.....:rofl:

Hij kan quantumjumpen maar heeft wel "aardse " centjes nodig :sleeping:

Another Jack 25 augustus 2010 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4942301)
Als jij bv. gelooft dat UFO's niet bestaan, om nog niet te spreken van multidimensionele wezens, dan zit dat enkel in je hoofd. Op voorhand ga je het in het belachelijke trekken gewoonweg omdat die overtuiging in je hoofd zit dat het niet bestaat.

De werkelijke realiteit kan overeenkomen met wat er in je hoofd zit met je overtuiging, of niet. De overtuigingen van de meeste mensen worden gevormd door de mainstream wetenschap en media. Meer en meer blijkt dat deze overtuigingen zeer onvolledig zijn , en inderdaad niet zonder reden (om de mensen dom te houden).

Het is natuurlijk een harde klap voor je ego als je zou blijken al heel je leven te geloven in iets dat totaal verkeerd is (de negaties vooral, in de zin van "DIT kan NIET bestaan").

Ik ben ervan overtuigd dat reptielen bestaan en multidimensionele wezens. Vele mensen kunnen hier gewoonweg niet bij, ze zouden op hun knieën kruipen en hun zelfvertrouwen zou een enrome deuk krijgen, hun vaste grond in hun realiteit valt immers weg.

Heeft er iemand hier ooit het bestaan van reptielen in twijfel getrokken?
Wat multidimensionele wezens zijn weet ik echter niet.
Wat is dat?

Cdude 25 augustus 2010 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4942427)
Heeft er iemand hier ooit het bestaan van reptielen in twijfel getrokken?
Wat multidimensionele wezens zijn weet ik echter niet.
Wat is dat?

Pinda is er een.
Nog nooit van de quantum(hoeba)hoppers gehoord? :silly:³

nworemover 25 augustus 2010 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4942427)
Heeft er iemand hier ooit het bestaan van reptielen in twijfel getrokken?
Wat multidimensionele wezens zijn weet ik echter niet.
Wat is dat?

letterlijk wat het zegt, we leven tegelijkertijd in verschillende dimensies
Hier is het mooi uitgebeeld.



Cdude 25 augustus 2010 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nworemover (Bericht 4942437)
letterlijk wat het zegt, we leven tegelijkertijd in verschillende dimensies
Hier is het mooi uitgebeeld.

Ik wist het , de MATRIX HEEFT GELIJK !!!!!

Another Jack 25 augustus 2010 14:06

Het is wel een feit dat er een kwallenplaag is in de Middellandse zee.
Maar dat het zo erg is dat ze al in de lucht voorkomen, geloof ik niet.

Cdude 25 augustus 2010 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4942444)
Het is wel een feit dat er een kwallenplaag is in de Middellandse zee.
Maar dat het zo erg is dat ze al in de lucht voorkomen, geloof ik niet.

Al eens gelezen wat er op het boek staat ?
"leading edge research group" :BIG:

Johnny Blaze 25 augustus 2010 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4942352)
Ik lees : wat je denkt = realiteit.
Wetenschap is objectieve en herhaalbare OBSERVATIE
Ergo : wat gekken (Pindar en co) denken is realiteit = wetenschap is fout.

Wat je denkt is realiteit? Vriend, draai mijn woorden niet, dat heb ik niet gezegd. Dat maakt gij ervan. Ik zei dat realiteit vorm krijgt tussen uw twee oren (en bijgevolg eerst door een x-aantal filters gaat, communicatie 101 weet ge)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4942354)
Maw : filosofisch gewauwel ...
Net je 1ste jaar univ gedaan toevallig? :roll:

Toevallig niet. Weer die vooringenomen arrogantie van u.

Cdude 25 augustus 2010 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4942507)
Toevallig niet. Weer die vooringenomen arrogantie van u.

Maybe u should

Johnny Blaze 25 augustus 2010 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4942509)
Maybe u should

should what

Fred uit Gent 25 augustus 2010 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4942354)
Maw : filosofisch gewauwel ...
Net je 1ste jaar univ gedaan toevallig? :roll:

Je werkt op verschillende mensen hun zenuwen met uw grote muil altijd.
Wat heb jij zoal gepresteerd in het leven? Vertel daar eens iets over.

Fred.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be