Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 2 mei 2013 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6622701)

Zegt voldoende hé.

De langst durende samenzwering van pakweg 8-jarige kinderen in Zimbabwe of boeren in niemandsland die aliens tekenen tot wetenschappers en zelfs Presidenten die in buitenaardse intilligentie geloven die al op aarde waren.

Maar toch geloven "de mensen" er niet aan, ze willen "bewijzen". Kennen we van vroegere eeuwen. ;-)

exodus 4 mei 2013 12:35

Een ex CIA agent die nog maar enkele maanden te leven heeft wegens een ongeneeslijke nierziekte klapt uit de biecht ivm UFO's!

Citaat:

Ex-CIA-agent biecht op: 'Buitenaardse toestellen in Area 51' (video)
zaterdag, 04 mei 2013 11:49 geplaatst in:

De Amerikaanse president Eisenhower wilde tijdens zijn regeerperiode informatie inwinnen over het geheime genootschap Majestic 12 en buitenaardse projecten in de omgeving van Area 51.

Dat stelt een voormalig CIA-agent die anoniem wil blijven. De agent werd samen met zijn chef naar de basis gestuurd om een boodschap over te brengen.

De boodschap luidde dat de president Area 51 en de nabijgelegen basis S-4 onder militair toezicht zou stellen als zijn verzoek niet zou worden ingewilligd.

Fort Belvoir

De inmiddels 77-jarige oud-agent lijdt aan acute nierproblemen en heeft waarschijnlijk nog maar enkele maanden te leven. Hij wil zijn geheimen naar eigen zeggen niet meenemen in zijn graf. Hij legt uit hoe hij in 1958 door de CIA in Langley werd gerekruteerd om zich te verdiepen in het onderwerp buitenaards leven. Het was zijn taak om documenten van een vliegbasis in Fort Belvoir over UFO’s en buitenaardsen te onderzoeken.

In 1958 werd hij samen met zijn baas opgeroepen door president Eisenhower. De president, op dat moment vergezeld door vicepresident Nixon, vertelde het tweetal dat hij informatie probeerde op te diepen over buitenaards leven en bepaalde technologieën. Volgens Eisenhower ‘zou Majestic 12 dat uitzoeken, maar werd hij niet op de hoogte gehouden’.

Vanuit het Oval Office, het officiële kantoor van de president van de Verenigde Staten, zou Eisenhower hebben gezegd:

We hebben contact opgenomen met de mensen van Majestic 12, Area 51 en S-4, maar ze vertelden ons dat hun activiteiten niet onder de bevoegdheid van de overheid vallen. Ik wil dat jij er met je baas naartoe vliegt. Ik wil dat je ze een persoonlijke boodschap overhandigt. Ik wil dat je ze vertelt dat ze tot het einde van de week hebben om naar Washington te komen om me op de hoogte te brengen. Als ze dat niet doen laat ik de basis overnemen door het Eerste Leger uit Colorado.
http://www.niburu.nl/ufo/4808-ex-cia...-area-51-video

exodus 4 mei 2013 12:58

Interessant ook dat de persoon hierboven zei dat hij blij was dat hij eindelijk zijn verhaal kon vertellen. Hij voelde aan alsof er een gewicht van zijn schouders viel.

Ook interessant is dat hij zei dat de toenmalige president geen inzage had in wat er gebeurde in Area 51. Toen de president gebriefed werd, werd hij op de hoogte gebracht van het bestaan van aliens door bovenstaande persoon, die zelf een Grey alien gezien had met zijn eigen ogen. Dit bevestigd weer het feit dat de presidenten totaal het niet voor het zeggen hebben en hoogstens marionetten zijn. De geheime regering heeft haar eigen structuur.

Eisenhower was dus op de hoogste van het bestaan van aliens en UFO's en de black projects. In dit licht is deze waarschuwing van hem wel interessant, hij wist het:

http://www.youtube.com/watch?v=8y06NSBBRtY

JBM 4 mei 2013 14:47

en nog steeds geen spatje bewijs

exodus 6 mei 2013 11:54

Citaat:

Meer dan 900 Britse politieagenten getuige van UFO's
maandag, 06 mei 2013 11:42 geplaatst in:

Britse politieagenten zijn persoonlijk betrokken geweest bij tenminste 430 UFO-waarnemingen, waaronder een UFO die drie keer zo groot was als een voetbalveld.

Dat stelt de Britse politieagent Gary Heseltine, tevens de oprichter van de politiedatabase PRUFOS.

De database, die in januari 2002 werd gelanceerd, is bedoeld voor agenten die getuige zijn geweest van onbekende vliegende objecten. “Waarnemingen worden op alle mogelijke tijdstippen en door heel Groot-Brittannië gedaan,” zei hij. Heseltine had 11 jaar geleden zes waarnemingen waar 11 agenten bij betrokken waren. Inmiddels staan er 430 waarnemingen in zijn database waar meer dan 900 agenten bij betrokken zijn.

Geruisloos

In de meeste gevallen wordt een object gezien door meerdere getuigen. “In één geval werd een UFO gezien door 24 politieagenten,” zei hij.

Veel agenten hebben zeer grote structuren of toestellen gezien. In maart 1984 zagen politieagenten in Middlesex bijvoorbeeld een ‘geruisloos zwart object ter grootte van drie voetbalvelden’.

Moederschip

Daarnaast waren drie politieagenten getuige van een moederschip ter grootte van een voetbalveld dat werd vergezeld door kleinere schepen. Vanuit het moederschip kwam een straal waarna het schip en alle kleinere objecten plotseling verdwenen, ‘alsof iemand plotseling het licht uitdeed’.
http://www.niburu.nl/ufo/4811-meer-d...tuige-van-ufos

Micele 6 mei 2013 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6627373)

Volgens de bewijs-calimeros, en denials hier, alweer een van de vele massale geplande samenzweringen van de overheid (ook kinderscholen), dit over de hele wereld.

Naar analogie van het NWO- en 11sep01-complot. LOL. ;-)

parcifal 6 mei 2013 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6627429)
Volgens de bewijs-calimeros, en denials hier, alweer een van de vele massale geplande samenzweringen van de overheid (ook kinderscholen), dit over de hele wereld.

Nee hoor, als je kan lezen (?), weet je goed genoeg dat niemand ontkent dat er veel Ufo waarnemingen worden gedaan. Ik heb er zelf nog een gezien gisteren rond 20u in NoordWestelijke richting boven Mariakerke.
Hij was best wel mooi, wit-rozig in de ondergaande zon.

Ik moet dringend checken of er nog geen ufo-meldpunt is voor mountainbikende gentenaars die een duvel hadden gedronken. ;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6627429)
Naar analogie van het NWO- en 11sep01-complot. LOL. ;-)

De analogie is natuurlijk dat +99% van de wilde beweringen hoaxen zijn of perfect te verklaren.
En bij de resterende beweringen mankeert het simpelweg aan data of elementen om iets te kunnen concluderen, maar dogmatische believers (die uiteraard evenmin data of voldoende elementen bezitten) concluderen alvast dat hun private theorietje wel moet kloppen omdat hun profetische buikgevoel dat zo verordend.

Allelujah, neem een dubbele dosis imodium zou ik zeggen. :)

Gamla 6 mei 2013 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6627445)

Ik moet dringend checken of er nog geen ufo-meldpunt is voor mountainbikende gentenaars die een duvel hadden gedronken. ;-)

Volgens sommigen zijn UFO's demonische illusies bedoeld om een satanische bewustzijnsverandering bij de waarnemers teweeg te brengen. Het bestaan van hoogtechnologische beschavingen in andere sterrenstelsels valt immers niet te rijmen met de Bijbel en het bestaan God.

Er werd vastgesteld dat veel van die waarnemingen zich voordoen boven breuklijnen in het binnenste van de Aarde. Aangenomen wordt dat de hel zich daar bevindt.

Kameraad Mauser 6 mei 2013 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6627571)
Volgens sommigen zijn UFO's demonische illusies bedoeld om een satanische bewustzijnsverandering bij de waarnemers teweeg te brengen. Het bestaan van hoogtechnologische beschavingen in andere sterrenstelsels valt immers niet te rijmen met de Bijbel en het bestaan God.

Er werd vastgesteld dat veel van die waarnemingen zich voordoen boven breuklijnen in het binnenste van de Aarde. Aangenomen wordt dat de hel zich daar bevindt.

Interessant.

Kun je daarin volgen, in zo'n benadering?

Gamla 6 mei 2013 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6627611)
Interessant.

Kun je daarin volgen, in zo'n benadering?

Het lijkt me aannemelijker dan het bestaan van tuigen die in een fractie van een seconde een bocht van 180° kunnen maken.

Kameraad Mauser 6 mei 2013 14:53

Dus...Satan zou wel eens realiteit kunnen zijn...

Gamla 6 mei 2013 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6627654)
Dus...Satan zou wel eens realiteit kunnen zijn...

Als UFO's illusies zijn, en volgens mij zijn ze dat omwille van de reden die ik daarnet aangaf, bestaat er een onzichtbare wereld die hier verantwoordelijk voor is.

Ja, Satan zou wel eens tegen alle verwachting in een realiteit kunnen zijn.

Kameraad Mauser 6 mei 2013 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6627683)
Als UFO's illusies zijn, en volgens mij zijn ze dat omwille van de reden die ik daarnet aangaf, bestaat er een onzichtbare wereld die hier verantwoordelijk voor is.

Ja, Satan zou wel eens tegen alle verwachting in een realiteit kunnen zijn.

Oei, wat nu?

parcifal 6 mei 2013 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6627695)
Oei, wat nu?

Onze kleren en aardse goederen verbranden en een grote orgie doen natuurlijk.

Gamla 6 mei 2013 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6627695)
Oei, wat nu?

Wat nu? Katholiek worden hè, Mauser. Anders zal het na je overlijden tegen je broekje sneeuwen.

Kameraad Mauser 6 mei 2013 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6627704)
Onze kleren en aardse goederen verbranden en een grote orgie doen natuurlijk.

En Slayer opleggen. Via enorme geluidsintallaties.


Kameraad Mauser 6 mei 2013 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6627706)
Wat nu? Katholiek worden hè, Mauser. Anders zal het na je overlijden tegen je broekje sneeuwen.

Helpt dat?

Enne...als er een kans is dat Satan bestaat, is er ook kans dat er iets anders bestaat?

En waarom zou het tegen mijn broekje sneeuwen na mijn overlijden?

Gamla 6 mei 2013 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6627723)
Helpt dat?

Zeker.

Citaat:

Enne...als er een kans is dat Satan bestaat, is er ook kans dat er iets anders bestaat?
Dat zou je wel willen. Als het maar niet iets katholieks is, hè?
De verslagen van exorcisten zeggen het anders.

Citaat:

En waarom zou het tegen mijn broekje sneeuwen na mijn overlijden?
Als Satan bestaat, bestaat God ook. Net zoals Satan heb je Hem tot op het moment van je overlijden een ezelsstamp gegeven.
Op die manier verbindt je je lot aan Satan.

Zie je? Het is helemaal niet moeilijk.

Kameraad Mauser 6 mei 2013 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6627790)
Zeker.



Dat zou je wel willen. Als het maar niet iets katholieks is, hè?
De verslagen van exorcisten zeggen het anders.



Als Satan bestaat, bestaat God ook. Net zoals Satan heb je Hem tot op het moment van je overlijden een ezelsstamp gegeven.
Op die manier verbindt je je lot aan Satan.

Zie je? Het is helemaal niet moeilijk.

Zeg, nu niet voor het een of ander, maarre...die God en Satan...komen die wat overeen?

Gamla 6 mei 2013 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6627803)
Zeg, nu niet voor het een of ander, maarre...die God en Satan...komen die wat overeen?

Tsk,tsk, tsk. Wat ben je toch een guit.
Laten we er maar over ophouden.

Kameraad Mauser 6 mei 2013 16:33

Kijk, ik wil enkel tot het volgende komen:

indien we uw veronderstelling volgen dat er hogere machten bestaan die waarschijnlijk oordelen over onze levensloop en daden en ons de rekening presenteren nadat we overleden zijn:

wat hebben wij als mens met die machten te maken? Wij hebben niet gevraagd om hier te zijn. Waarom moeten wij speelbal zijn tussen een Goede en een Kwade macht?

Gamla 6 mei 2013 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6627826)
Kijk, ik wil enkel tot het volgende komen:

indien we uw veronderstelling volgen dat er hogere machten bestaan die waarschijnlijk oordelen over onze levensloop en daden en ons de rekening presenteren nadat we overleden zijn:

wat hebben wij als mens met die machten te maken? Wij hebben niet gevraagd om hier te zijn. Waarom moeten wij speelbal zijn tussen een Goede en een Kwade macht?

Het katholicisme stelt dat we werden geschapen om de vrijgekomen plaats van de gevallen engelen in de hemel in te nemen. Mooi toch?
Maar je moet het natuurlijk wel waard zijn en de mogelijkheid hebben om een vrije keuze te maken.

Verdere vragen moet je me niet meer stellen. Straks geef ik nog een foutief antwoord. Ik ben tenslotte maar een arme sloeber en geen theoloog.

Kameraad Mauser 6 mei 2013 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6627861)
Het katholicisme stelt dat we werden geschapen om de vrijgekomen plaats van de gevallen engelen in de hemel in te nemen. Mooi toch?
Maar je moet het natuurlijk wel waard zijn en de mogelijkheid hebben om een vrije keuze te maken.

Verdere vragen moet je me niet meer stellen. Straks geef ik nog een foutief antwoord. Ik ben tenslotte maar een arme sloeber en geen theoloog.

Ware het niet beter geweest, mocht die god bestaan, dat hij van in den beginne een perfecte wereld schiep?

praha 6 mei 2013 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6627571)
Volgens sommigen zijn UFO's demonische illusies bedoeld om een satanische bewustzijnsverandering bij de waarnemers teweeg te brengen. Het bestaan van hoogtechnologische beschavingen in andere sterrenstelsels valt immers niet te rijmen met de Bijbel en het bestaan God.

Er werd vastgesteld dat veel van die waarnemingen zich voordoen boven breuklijnen in het binnenste van de Aarde. Aangenomen wordt dat de hel zich daar bevindt.

Ah vandaar !

Nu gebleken is dat het bij Ata, de voormalige door opperpriester charlatan Greer gepresenteerde alien, 'slechts' ging om een gemummificeerde menselijke foetus die gevonden is in de Chileense Atacama woestijn ( bekend voor haar Chileense salpeter of natriumnitraat ) wordt het wel erg duidelijk.....gewoon het zoveelste rituele offer aan de prins van de onderwereld.
Alle puzzelstukjes vallen _ dank zij jou Gamla van de Golanhoogvlakte _ precies op hun plek ten spijt de jarenlange ijdele pogingen van een trouwe discipel met wel een heel toepasselijke naam verwijsend naar het tweede boek

exodus 7 mei 2013 12:57

Citaat:

Majoor zag 'moederschip bij Stonehenge'
dinsdag, 07 mei 2013 12:18 geplaatst in:

Een oud-majoor met 5000 vlieguren op zijn naam heeft gezegd dat hij tijdens een diner met de Britse prins Philip, echtgenoot van koningin Elizabeth II, heeft gesproken over een UFO-waarneming.

“Ruimteschepen zijn geregeld in ons luchtruim te vinden en ik denk dat ze hier al duizenden jaren komen,” zei majoor George Filer III.

Filer was één van de 39 getuigen die werden gehoord tijdens de Citizen Hearing On Disclosure (CHD) in de National Press Club in Washington D.C.

Cruiseschip

Als voormalig inlichtingenofficier van de Amerikaanse luchtmacht werd Filer in januari 1962 gestationeerd op vliegbasis Sculthorpe in Engeland. Op een avond moest hij gevechtstoestellen bijtanken in de lucht toen London Control zich meldde met de mededeling dat de radar een UFO had opgevangen in het gebied.

Het was een heldere avond en de zon ging net onder. Filer bevond zich ergens in de buurt van Oxford en Stonehenge en vloog in de richting van het object.

Het toestel was met een doorsnee van ruim 1,6 kilometer groter dan alles wat hij ooit in de lucht had gezien. Op slechts enkele kilometers van het object kon Filer een aantal lichten onderscheiden die hem deden denken aan een cruiseschip. Op minder dan 8 kilometer leek de UFO plotseling ‘tot leven’ te komen. De lichten werden een stuk feller en het object versnelde. De oud-majoor vergeleek de acceleratie met de lancering van een spaceshuttle.

“We zagen veel fellere lichten en een ongelooflijke versnelling,” zei Filer. “Het object schoot omhoog en was opeens verdwenen. Deze grote toestellen worden moederschepen genoemd, omdat ze net als vliegdekschepen een aantal kleinere toestellen bevatten.”

“We vroegen London Control of er raketlanceringen in het gebied gepland waren, maar dat was niet het geval,” ging hij verder. “Daarna mochten we onze missie weer vervolgen.”
http://www.niburu.nl/ufo/4816-majoor...bij-stonehenge

praha 7 mei 2013 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6628979)

proficiat ...da's weer een prachtig geloofwaardig stukje hoor

"Een oud-majoor met 5000 vlieguren op zijn naam"
alsof dat geloofwaardiger zou moeten overkomen of dat zulk een persoon 'meer' expert is betreffende buitenaardse tuigen.

“Ruimteschepen zijn geregeld in ons luchtruim te vinden en ik denk dat ze hier al duizenden jaren komen,”
Welwel ... tot nu toe is er nog geen enkele waarneming definitief als een buitenaards ( dat bedoeld ie hier toch ? ) ruimtetuig uitgemaakt... toch claimt die majoor het zeker te weten dat ze regelmatig het luchtruim betreden.


“We vroegen London Control of er raketlanceringen in het gebied gepland waren, maar dat was niet het geval,” ging hij verder. “Daarna mochten we onze missie weer vervolgen.”
vreemd hoor om zoiets te vragen als hij al met zekerheid wist te stellen dat : "Het toestel was met een doorsnee van ruim 1,6 kilometer groter dan alles wat hij ooit in de lucht had gezien."
De Antonov An-225 is met z'n 84 m het grootse vliegtuig ooit gebouwd en een klassieke drietrapsraket heeft een lengte van een grootorde van een 100 a 150 m

héhé de mens heeft blijkbaar niet veel beters te doen nu hij gepensioneerd is, heeft een eigen website en vult zijn dagen met het schrijven van 'nieuwsbrieven' over ufo's
How convenient :roll:

meneer 7 mei 2013 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6629792)
proficiat ...da's weer een prachtig geloofwaardig stukje hoor

"Een oud-majoor met 5000 vlieguren op zijn naam"
alsof dat geloofwaardiger zou moeten overkomen of dat zulk een persoon 'meer' expert is betreffende buitenaardse tuigen.

“Ruimteschepen zijn geregeld in ons luchtruim te vinden en ik denk dat ze hier al duizenden jaren komen,”
Welwel ... tot nu toe is er nog geen enkele waarneming definitief als een buitenaards ( dat bedoeld ie hier toch ? ) ruimtetuig uitgemaakt... toch claimt die majoor het zeker te weten dat ze regelmatig het luchtruim betreden.


“We vroegen London Control of er raketlanceringen in het gebied gepland waren, maar dat was niet het geval,” ging hij verder. “Daarna mochten we onze missie weer vervolgen.”
vreemd hoor om zoiets te vragen als hij al met zekerheid wist te stellen dat : "Het toestel was met een doorsnee van ruim 1,6 kilometer groter dan alles wat hij ooit in de lucht had gezien."
De Antonov An-225 is met z'n 84 m het grootse vliegtuig ooit gebouwd en een klassieke drietrapsraket heeft een lengte van een grootorde van een 100 a 150 m

héhé de mens heeft blijkbaar niet veel beters te doen nu hij gepensioneerd is, heeft een eigen website en vult zijn dagen met het schrijven van 'nieuwsbrieven' over ufo's
How convenient :roll:

Tja, gij die nooit buiten komt weet dat beslist allemaal veel beter als die oud majoor die heel zijn leven met vliegtuigen van doen heeft gehad...Je hebt groot gelijk om die mens belachelijk te ( proberen ) maken.:roll:

Dixie 8 mei 2013 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6629989)
Je hebt groot gelijk om die mens belachelijk te ( proberen ) maken.:roll:

dat hoeft Praha helemaal niet te doen dat doet die man zelf wel wat een figuur:lol:

fox 8 mei 2013 11:14

De majoor denkt dat ze hier al duizenden jaren komen. Hoe oud is die vent?

meneer 8 mei 2013 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6630342)
De majoor denkt dat ze hier al duizenden jaren komen. Hoe oud is die vent?

Oud genoeg om een paar heilige boekskes gelezen te hebben. De verhalen die hij daarin gelezen heeft over bepaalde zogenaamde goden, getoetst aan wat hij persoonlijk waargenomen heeft tijdens zijn loopbaan als majoor zal hem doen denken hebben dat daar waar men het over " goden " heeft, met " bovenmenselijke krachten ", en " vuurspuwende & vliegende wagens ", de schrijvers van die verhalen het misschien wel over Aliens hebben. Snap je ?

praha 8 mei 2013 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6630002)
dat hoeft Praha helemaal niet te doen dat doet die man zelf wel wat een figuur:lol:

idd ... daar moet ge zelfs niet voor uit uwen luie stoel voor komen. :-)

... en btw volgens sommigen is het allemaal maar kwestie van 'invullen' hé

parsprototem 8 mei 2013 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6630701)
idd ... daar moet ge zelfs niet voor uit uwen luie stoel voor komen. :-)

... en btw volgens sommigen is het allemaal maar kwestie van 'invullen' hé

Van invullen inderdaad:

Een dag in Eden werd verstoord
Flora kromp , verloor haar groen
Fauna krijste en sprong weg
De pissebedden hadden niets gehoord.

Een jonge alien keek bedrukt
Wat als dit experiment mislukt?
Dit planeetje is mijn dissertatie
Heb ik hoop op een goede evaluatie?


Bagage had hij niet, tentakels maakten alles goed
Hij greep een jonge aap zijn voet
Hier, beste, zong de jonge snuiter
Na dit ga je wel anders fluiten

Het aapje kon de dikke kus niet met vlooien rijmen
Hij wilde van de schrik ook niet bezwijmen
De prik deed pijn in zijn voet.
Maar mamma hield hem zoet.

Het ongedierte vergat de storing vlug
Krokodil, virus, bacil en mug
Ze deden volop aan integratie
Identificatie en procreatie.

Het aapje was geen echte aap, een voorlopertje van iets
Hij groeide vierhandig op als een echte apeman
Toch was hij niet zoals de anderen in het spel
Af en toe trok hij hard aan de bel.

De student alien hield alles met tentakels bij
En zette zijn handelingen op een rij
Zijn mentor wees hem trouwens ongezouten
Op enkele zware alien fouten.

Zo had hij zeer verstrooid en ondoordacht
Rangorde aangelengd met macht
Erger nog had hij in zijn onvermogen
De aap besmet met denkvermogen.

(er is een vervolg)

praha 8 mei 2013 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem (Bericht 6630907)
Van invullen inderdaad:

Een dag in Eden werd verstoord
Flora kromp , verloor haar groen
Fauna krijste en sprong weg
De pissebedden hadden niets gehoord.

Een jonge alien keek bedrukt
Wat als dit experiment mislukt?
Dit planeetje is mijn dissertatie
Heb ik hoop op een goede evaluatie?


Bagage had hij niet, tentakels maakten alles goed
Hij greep een jonge aap zijn voet
Hier, beste, zong de jonge snuiter
Na dit ga je wel anders fluiten

Het aapje kon de dikke kus niet met vlooien rijmen
Hij wilde van de schrik ook niet bezwijmen
De prik deed pijn in zijn voet.
Maar mamma hield hem zoet.

Het ongedierte vergat de storing vlug
Krokodil, virus, bacil en mug
Ze deden volop aan integratie
Identificatie en procreatie.

Het aapje was geen echte aap, een voorlopertje van iets
Hij groeide vierhandig op als een echte apeman
Toch was hij niet zoals de anderen in het spel
Af en toe trok hij hard aan de bel.

De student alien hield alles met tentakels bij
En zette zijn handelingen op een rij
Zijn mentor wees hem trouwens ongezouten
Op enkele zware alien fouten.

Zo had hij zeer verstrooid en ondoordacht
Rangorde aangelengd met macht
Erger nog had hij in zijn onvermogen
De aap besmet met denkvermogen.

(er is een vervolg)

best aardig :-)

Zelf in elkaar gestoken ?

parsprototem 8 mei 2013 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6630972)
best aardig :-)

Zelf in elkaar gestoken ?

Ja, een jaar of twee geleden. Het volgt geen enkele regel van dichtkunst. Het is een ruwe, onafgewerkte versie.
Ik geef nog een stukje.

Zijn artistieke vader stuurde hem bericht
Ik ben blij dat je niet onder die bureaucratie bent gezwicht
Blijf uit die zon, mijn lieve zoon
Maak je geen zorgen, voor mij ben je geen demoon.

De jonge alien had zijn twijfels over die aap zijn kinderen
De ene deed het goed, de ander was een hinder
Een boom had hij ontbladerd. Zijn boom. Van hem alleen.
De slang kon er nog in. Die was niet eens gemeen.

Met lede ogen zag de jonge ex Pluto speler aan een hoofdtentakel geblesseerd
De snelste evolutie ooit geregistreerd
Begon het wezen ook nog woorden te spuien
En lichamelijk gezien, haren te ruien!

Wat een gedrocht noteerde hij zonder misbaar
Dat beest is niet voor rede vatbaar!
Deze planeet was een juweeltje mij toevertrouwd
Dit wezen heeft alles in chaos verbouwd!

En maar verweesd blijven kijken naar de hemel!
Wie verzint er een grotere kemel.
Het is potverdorie ook nog waar!
Hun oorsprong ligt eigenlijk daar!

Wat ze doen is onvoorstelbaar! De tuin die ooit zo effectief
GB, apotheek, Ikea, vakbond en natie was, alstublieft!
Hebben ze verkloot! De alien was diep gegriefd.

Met een alien moet je trouwens niet over tijd zeuren
Hij zag alles in een tijdspanne gebeuren
Ik haal dit nooit meer in, wanhoopte hij zonder gelatine
En stiekem gaf hij aan de virussen wat vitaminen

Zijn ondertussen vervelde artistieke vader zei
Mijn zoon, je bent God. Dat denken zij.
Pa, hoe moet dit nu verder verlopen?
Ik kan toch geen kat in een zak verkopen?


(er is nog een vervolg)

meneer 9 mei 2013 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DownTheRiver (Bericht 6630681)
nee! wij noemen dat 'invullen'
je verzint het dus ter plekke

Invullen, verzinnen...Noem het gerust een theorie.:-)
Maar wat die majoor vertelt over zijn eigen ervaringen met UFO's, dat zijn ofwel feiten, ofwel leugens.
En als je zegt dat hij liegt, bewijs dat dan ?
Het is jouw woord ( en dat van je ongelovige thomas-vriendjes ) tegen het zijne. Waarom zou ik eerder jou geloven dan die majoor ? Geef mij daarvoor eens een goede reden ?
Welke harde bewijzen geef jij mij dat Aliens niet bestaan, en nooit onze aarde bezocht hebben ?
" Allee, da kan toch nie " volstaat niet hoor.:-) Ik wil échte argumenten & bewijzen.

meneer 9 mei 2013 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6630701)
idd ... daar moet ge zelfs niet voor uit uwen luie stoel voor komen. :-)

... en btw volgens sommigen is het allemaal maar kwestie van 'invullen' hé

Jaja, blijf maar lekker lui liggen jong. Frons uw voorhoofd eens, schud eens met uwe kop, en lees verder in uw gazet, na " da kan toch nie " gemompeld te hebben...:-)

Dixie 9 mei 2013 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6631345)
Invullen, verzinnen...Noem het gerust een theorie.:-)
Maar wat die majoor vertelt over zijn eigen ervaringen met UFO's, dat zijn ofwel feiten, ofwel leugens.
En als je zegt dat hij liegt, bewijs dat dan ?
Het is jouw woord ( en dat van je ongelovige thomas-vriendjes ) tegen het zijne. Waarom zou ik eerder jou geloven dan die majoor ? Geef mij daarvoor eens een goede reden ?
Welke harde bewijzen geef jij mij dat Aliens niet bestaan, en nooit onze aarde bezocht hebben ?
" Allee, da kan toch nie " volstaat niet hoor.:-) Ik wil échte argumenten & bewijzen.

je moet de zaken niet omdraaien die man moet bewijzen leveren anders is het een gewone ordinaire leugenaar

meneer 9 mei 2013 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6631503)
je moet de zaken niet omdraaien die man moet bewijzen leveren anders is het een gewone ordinaire leugenaar

Als je zegt dat iemand liegt, moet je zeggen waarom. Met bewijzen. Anders is het uit de duim gezogen laster en eerrroof.:-)

meneer 9 mei 2013 16:58

Eigenlijk is het heel simpel, die hele zaak over UFO's en Aliens : het is net hetzelfde als met het bestaan van god(en) en leven na de dood. Niemand kan bewijzen of het wel of niet bestaat. Tot nu toe.

parcifal 9 mei 2013 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6632322)
Als je zegt dat iemand liegt, moet je zeggen waarom. Met bewijzen. Anders is het uit de duim gezogen laster en eerrroof.:-)

Die mens heeft recht op zijn eigen opinie, zo fout of onnozel ze hoogstwaarschijnlijk ook is.

Als hij zelf gelooft dat hij die dingen heeft gezien, is het technisch geen leugen, maar zonder bewijsbare elementen is het een opinie zonder enig gewicht.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be