Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij zegt dat de aarde in 180 miljoen jaar (vrij snel dus) geexpandeerd is van een straal van +- 2000 km tot 6370 km nu, dan betekent dat dus dat er 96% van de aardmassa is BIJGEKOMEN in die 180 miljoen jaar. Dat is zo een slordige 1 050 000 000 000 Kubieke kilometer materie, ruim duizend miljard kubieke kilometer dus. De vraagjes die zich stellen : vanwaar kwam die materie dan wel precies? Waarom zien we daar geen enkel spoor van, zowel geologisch als in paleontologisch? Waarom worden er dan wel in de aardkorst fossielen gevonden die VEEL ouder zijn dan 180 miljoen jaar, soms wel 3.4 miljard jaar oud (http://www.nu.nl/wetenschap/2595083/...e-ontdekt.html) Een redelijk mens zou verwachten dat dat dan toch zou begraven zijn onder 1 050 miljard kubieke kilometer aardmassa, nee? 8-) Oh, en begin vooral niet over een holle aarde, die plaat is te grijsgedraaid om nog iets op te leveren. Zero credibility. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag je je niet af hoe het komt dat er in zee geen oude fossielen gevonden worden? Je snapt het nog niet wat er gebeurde, niet? Tuurlijk bestaat de landkorst al 4, 6milj jaar De aarde is hol, goed opgemerkt. Omdat JIJ dat niet gelooft is het onwaar? ? |
Citaat:
Ik ben hier wel iets tegen gekomen over tektoniek op de voorbije pagina's maar nu toch niet bijzonder veel en al helemaal niets waarin je dat zou falsifieren. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb er eigenlijk niks aan. Ik hou alles voor mezelf voortaan Dus.. SMD |
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen, zoals de mensen van http://www.northseafossils.com/ doen hun best en vinden wel dingen. Er zijn dus best wel fossielen te vinden op zeebodems. Als jij een paar miljoen Euro wil vrijmaken voor een survey, wil ik dat wel aanschouwelijk gaan bewijzen, liefst in een warme zee of oceaan. :-D Citaat:
Citaat:
bovendien moet jij hier dan eerst ook even een geofysisch mechanisme aanbrengen dat duidelijk maakt HOE precies men van een volle aarde tot een holle aarde komt. Welke processen veroorzaken dat? Het mag in detail graag. En hoe precies is de aardkorst dan wel in evenwicht? Hoe zit dat qua druk en temperatuur? Dus komaan, breng je model naar voor, je geofysisch mechanisme en je verklaring waarom men seismisch een volle aarde meet en we kunnen eens kijken. :-D |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=l_mXC3WKYy8 Zeer simpel: Een tegengestelde dubbele vortex in de kern. Het resultaat is een holle aarde, een kern, een groeiende aarde en meteen heb je een verklaring voor de precessie van de Aarde! Kijk maar eens naar beelden van het ontstaan van planeten Leg het maar eens voor aan de professoren. Wat weten geologen daarvan? Die volgen hun boekje. Zelfs een dr kan niet op mijn vragen beantwoorden. Die zitten te kijken op een zandkorrel.. Hebben ze al eens deftig de oceaanscan bekeken?? Op die manier kan ik ook de seismische golven verklaren hoor: |
Vortices aan de polen van planeten: |
Gaten aan de polen bij Jupiter: Visual confirmation Inwendige kern/zon: Visual confirmation Censuur bij NASA: visual confirmation |
Dit gaat wel degelijk over ALIENS.
Als er zich inwendig in een planeet leven kan ontwikkelen, en dat kan het zeker, dan is de kans op buitenaards leven per direct met factor 10.000 vergroot! |
Enfin, het komt er gewoon weer op neer dat je iemand bent die denkt dat een hoop onsamenhangende rommel te plaatsen iets zou moeten bewijzen. Next!
|
Citaat:
|
Citaat:
je begrijpt niet eens wat ik vroeg, je komt met een onsamenhangend fabeltje dat gewoon prettig voelt in je buikje. meer is er niet. Geen geofysisch model, geen verklaringen, geen mogelijks ontstaansprincipe, geen seismisch bewijs, geen verklaring voor druk en temperatuursverschijnselen, geen verklaring voor aardmagnetisme. een totale miskleun, beste jongen. uw vriendjes in dwangbuizen zouden applaudisseren moesten ze kunnen, maar niemand anders. epic facepalm. |
Citaat:
Als er niet naast het bewijsmateriaal te kijken valt, negeer je het net zoals iedere keer? Ga maar naar uw vriendjes van de loge. Denk je dat ik iets ben met jou? SMD |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be