Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   'Als Vlaams Belang met democratische voorstellen komt, moeten we hen kans geven' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248947)

Universalia 11 juni 2019 11:27

'Als Vlaams Belang met democratische voorstellen komt, moeten we hen kans geven'
 
'Als Vlaams Belang met democratische voorstellen komt, moeten we hen kans geven'.

Ik ben ook wel van mening dat de anderen het VB de kans moeten geven op een 'propere' manier dan wel.

Mocht het VB de kans krijgen om mee te mogen 'spelen' dan rijst de vraag of ze dat gaan kunnen om alles mee in goede banen te leiden of zal het een lijdensweg worden?

Mocht het VB struikelen tijdens hun deelname dan zal dat de volgende verkiezingen wel duidelijk gemaakt worden door de kiezer maar dat weet niemand: misschien doen zij het wel goed als ze mogen meespelen met de andere 'kinderen'. (<<--al wa ge zegt/schrijft zijde zelf :? )

Ik kan Zuhal geen ongelijk geven, laat ze het eens proberen waarom ook niet.

Het idee is best goed maar het zal véél tegenstand krijgen.

Xenophon 11 juni 2019 11:46

Alle remmen los nu.

Het VB is ok als ze democratisch zijn.

Oh, ze waren dat altijd al.

Meneer de Wever, luister nu eens goed, die stemmen komen niet meer terug.

Ja, door uw houding ten opzichte van de mesthoop-kiezers.

Anna List 11 juni 2019 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9042076)
Alle remmen los nu.

Het VB is ok als ze democratisch zijn.

Oh, ze waren dat altijd al.

Meneer de Wever, luister nu eens goed, die stemmen komen niet meer terug.

Ja, door uw houding ten opzichte van de mesthoop-kiezers.

als je de kiezers onder de Waalse haan bedoelt, ben ik t eens met je. :p

Xenophon 11 juni 2019 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9042078)
als je de kiezers onder de Waalse haan bedoelt, ben ik t eens met je. :p

Neen, het gaat over de kiezers in Vlaanderen waar BDW de afgelopen tien jaar stront heeft over uitgekapt.

De mesthoop aan kiezers, zoals BDW ze noemde.

Dadeemelee 11 juni 2019 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9042058)
'Als Vlaams Belang met democratische voorstellen komt, moeten we hen kans geven'.

Ik ben ook wel van mening dat de anderen het VB de kans moeten geven op een 'propere' manier dan wel.

Mocht het VB de kans krijgen om mee te mogen 'spelen' dan rijst de vraag of ze dat gaan kunnen om alles mee in goede banen te leiden of zal het een lijdensweg worden?

Mocht het VB struikelen tijdens hun deelname dan zal dat de volgende verkiezingen wel duidelijk gemaakt worden door de kiezer maar dat weet niemand: misschien doen zij het wel goed als ze mogen meespelen met de andere 'kinderen'. (<<--al wa ge zegt/schrijft zijde zelf :? )

Ik kan Zuhal geen ongelijk geven, laat ze het eens proberen waarom ook niet.

Het idee is best goed maar het zal véél tegenstand krijgen.

Maar stop toch met die waanbeelden. De NVA gaat in geen duizend jaar in een regering met het VB. Ze zijn die gewoon aan het lijntje aan het houden om:

1. hen te beschadigen.
2. om de schuld voor het cordon op de andere partijen af te schuiven

Anna List 11 juni 2019 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9042107)
Maar stop toch met die waanbeelden. De NVA gaat in geen duizend jaar in een regering met het VB. Ze zijn die gewoon aan het lijntje aan het houden om:

1. hen te beschadigen.
2. om de schuld voor het cordon op de andere partijen af te schuiven

dan zou FDW zich op dit moment niet zo weren als een duivel in een wijwatervat...

Dadeemelee 11 juni 2019 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9042110)
dan zou FDW zich op dit moment niet zo weren als een duivel in een wijwatervat...

Gespin. ;-)

Anna List 11 juni 2019 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9042117)
Gespin. ;-)

ach ga toch hooi eten! :roll:

jogo 11 juni 2019 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9042110)
dan zou FDW zich op dit moment niet zo weren als een duivel in een wijwatervat...

is dat niet zijn gewone doen ?

dpg 11 juni 2019 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9042110)
dan zou FDW zich op dit moment niet zo weren als een duivel in een wijwatervat...

Ge zijt een goedgelovige, een soort JVDB met zijn sekte.

Mindset 11 juni 2019 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9042107)
Maar stop toch met die waanbeelden. De NVA gaat in geen duizend jaar in een regering met het VB. Ze zijn die gewoon aan het lijntje aan het houden om:

1. hen te beschadigen.
2. om de schuld voor het cordon op de andere partijen af te schuiven

Beschadigen? Hoe dan wel?

dpg 11 juni 2019 14:30

Je moet haar fans eens bezig zien op Facebook:


Citaat:

René Breugelmans Awel mevr Demir? Wat is dat voor iets?
Ik denk dat Bart De Wever eens op tafel moet slaan om jullie,NVA-politiekers,eens allemaal het zwijgen op te leggen tot na de Vlaamse regeringsvorming.????
Tom Van Grieken doet moeite om zijn troepen in bedwang te houden,nu gaan jullie het uithangen zekers?
Jullie beseffen nog altijd niet dat jullie een 2de kans gekrégen hebben van de kiezer,waaronder er toch wel zijn die het jullie nog eens willen laten proberen zonder het risico te lopen dat een stem op VB een verloren stem is.
Neem die kans,maak er iets van of jullie kunnen na de volgende verkiezingen allemaal ècht werk gaan zoeken. Dan zijn jullie nog net zo groot als de trado’s.
Stop met jullie eigen problemen,goesting,gedachten te laten primeren,dat interesseert ons niet en doet ook niets terzake.
Citaat:

Jos Smeyers had ik niet verwacht van haar,mijn achting voor haar gaat van plus 10 naar MIN 1,laag bij de grond haar domme uitspraak,ga maar lekker terug naar TURKYE,daar kan je mischien nog iets bereiken met je vriend ERDOGAN,stomme hoovaardige TRUT
Citaat:

Annemie Pauwels De Paepe Zuhal Demir komt die uitspraak ECHT van jou ??? Nu schrik ik echt van jou in de negative zin !!!!!!!! Dacht dat jij bóven zulke uitspraken stond !!!!!?????
Citaat:

Eveline Rijs Demir nu ben ik ontgoocheld in jou.ik dacht dat jij verstandiger was.maar nu ben je een mee loper geworden.
Zuhalleke was goed toen ze vb-praatjes verkocht :-D :-D :-D

Dadeemelee 11 juni 2019 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 9042206)
Beschadigen? Hoe dan wel?

Hoe langer ze onderhandelen, hoe meer ze besmet geraken als 'meeheulenden met de vijand'.

dpg 11 juni 2019 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9042215)
Hoe langer ze onderhandelen, hoe meer ze besmet geraken als 'meeheulenden met de vijand'.

En dus moest Zuhalleke opdraven om de boel wat te "ontsmetten".

Dadeemelee 11 juni 2019 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9042208)
Je moet haar fans eens bezig zien op Facebook:

Zuhalleke was goed toen ze vb-praatjes verkocht :-D :-D :-D

Haar dochter heeft ondertussen al doodsbedreigingen gekregen.

The Paulus Experience 11 juni 2019 15:10

Zuhalleke is moslima

Eyjafjallajökull 11 juni 2019 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 9042223)
Zuhalleke is moslima

:lol:

Everytime 11 juni 2019 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9042058)
'Als Vlaams Belang met democratische voorstellen komt, moeten we hen kans geven'.

Ik ben ook wel van mening dat de anderen het VB de kans moeten geven op een 'propere' manier dan wel.

Mocht het VB de kans krijgen om mee te mogen 'spelen' dan rijst de vraag of ze dat gaan kunnen om alles mee in goede banen te leiden of zal het een lijdensweg worden?

Mocht het VB struikelen tijdens hun deelname dan zal dat de volgende verkiezingen wel duidelijk gemaakt worden door de kiezer maar dat weet niemand: misschien doen zij het wel goed als ze mogen meespelen met de andere 'kinderen'. (<<--al wa ge zegt/schrijft zijde zelf :? )

Ik kan Zuhal geen ongelijk geven, laat ze het eens proberen waarom ook niet.

Het idee is best goed maar het zal véél tegenstand krijgen.

Het is alleen de standpunt van Zuhal. Wees er maar zeker van, dat het cordon zal blijven.

Dadeemelee 11 juni 2019 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9042227)
Het is alleen de standpunt van Zuhal. Wees er maar zeker van, dat het cordon zal blijven.

Kuch: het gaat ondertussen over wat anders:

https://www.humo.be/humo-archief/402...ngenhove-thuis

Citaat:

'Hopelijk komt mijn dochter niet met een griezel als Dries Van Langenhove thuis'

Hypochonder 11 juni 2019 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9042227)
Het is alleen de standpunt van Zuhal. Wees er maar zeker van, dat het cordon zal blijven.

U moet uw hoop niet als een zekerheid voorstellen. Vroeg of laat valt dat cordon in duigen, net als dit landje.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be