Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   De grote vaccinatiedraad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258716)

patrickve 11 juni 2021 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9700093)
Niet gelijk welke rare condities he.
Dit is een overgangsregeling, een tijdelijk ongemak dus.

Ik geloof dat niet. Dat was zoals het gemaatregel vorig jaar he. Dat was ook tijdelijk.

Er is niet de minste sanitaire grond voor dat paspoort. Het is pure bullshit. Als men nu bullshit redenen heeft om dat "tijdelijk" in te voeren, dan zal dat binnen 6 maanden, binnen 1 jaar, binnen 2 jaar, binnen 5 jaar nog altijd zo zijn.

CUFI 11 juni 2021 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9700091)
Niet zo hysterisch zijn. :)
We zitten nu in een overgangsstadium naar een nieuw normaal.

Alles komt goed.

Een nieuwe wereldorde van nieuwe collaborateurs die reeds miljoenen doden op hun naam hebben.

Wir haben das gewusst.

Henri1 11 juni 2021 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9699963)
Dat denk jij. Jij bent nu in exact dezelfde toestand als een student of een 30-jarige, vorig jaar. Voor die "begon het leven ook niet opnieuw" maar werd het verknoeid, he. Er is niet de minste reden dat dat voor U nu anders is.

Je hebt zelf nu geen groot risico meer van corona. Zij ook niet. Maar dat wil niks zeggen. Het zou wel eens kunnen, en de regeltjes zijn er niet om daadwerkelijk iets te doen, maar vooral om U bewust te laten wezen en dergelijke meer. Je moet bewust blijven dat corona nog altijd rond gaat, gevaccineerd of niet. Er is dus niet de minste reden dat men U niet gaat opleggen om allerlei dingen in uw leven naar de knoppen te helpen om daar bewust van te blijven he. Zoals men het onderwijs kapot heeft gemaakt en de rechtstaat kapot heeft gemaakt.

Het is niet omdat JIJ nu plots geen schrik meer hebt, dat dat iets verandert he. Zij hebben ook nooit schrik gehad, maar hun leven en maatschappij werd toch grondig kapot gemaakt. Waarom zou dat voor jou anders zijn ?

Dat heet solidariteit he. Uw leven gedwongen kapot laten maken voor een of andere zijn dada.

Ik heb het in ieder geval passend gevierd met enkele glaasjes bubbels.

CUFI 11 juni 2021 12:09

Ziedet wel !

Die covid vaccinaties zijn per burger een unieke registratiecode.
Dit is om hun moorden met voorbedachte rade beter te plannen en lijsten over burgers zoals de Gestapo bij te houden.


You can stick your poison vaccines up your own arse.
Wellicht is dien enveloppe nog dichtgeplakt door een covid besmet persoon en steken ze het op de ontvanger superverspreider te zijn.
Zo kennen we ze wel.

parcifal 11 juni 2021 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9700134)
Een nieuwe wereldorde van nieuwe collaborateurs die reeds miljoenen doden op hun naam hebben.

Wir haben das gewusst.

Miljarden, minstens. :)

Hoera :

https://www.hln.be/buitenland/volled...aine~a18fdfc1/

Citaat:

Volledig gevaccineerden mogen binnen EU reizen zonder testen en quarantaine
De kogel is door de kerk: de EU-lidstaten hebben een akkoord bereikt over de versoepeling van de reisbeperkingen deze zomer. Belgische vakantiegangers en andere EU-burgers die minstens twee weken volledig gevaccineerd zijn tegen Covid-19 hoeven niet in quarantaine of worden getest als ze naar een EU-land reizen.

CUFI 11 juni 2021 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9700335)

EN ge kunt niet zeggen “doe het niet” want als ze dan sterft aan covid ist mijn fout.
Weg ermee.

patrickve 11 juni 2021 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9700269)
Ik heb het in ieder geval passend gevierd met enkele glaasjes bubbels.

Alcohol drinken na vaccinatie ? Goed zot :-D

Nu ja, ik herinner mij, destijds, telkens ik een doos anti biotica kreeg, ik ook altijd een groot tuinfeest gaf.

patrickve 11 juni 2021 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9700335)
Miljarden, minstens. :)

Waarom geeft gij de mensen altijd water in de mond he . :?

parcifal 11 juni 2021 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9700340)
EN ge kunt niet zeggen “doe het niet” want als ze dan sterft aan covid ist mijn fout.
Weg ermee.

Kijk, als jij gelijk hebt winnen we alletwee he.

Ik moet dan niet leven in een wereld met maffe vervelende Antivaxxers
En jij moet dan niet leven in een wereld met gevaccineerden.

Als ik gelijk heb daarentegen... Tjah.
Dan zijn de rollen omgedraaid.

parcifal 11 juni 2021 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9700375)
Waarom geeft gij de mensen altijd water in de mond he . :?

Dat is het plan he.
Er gaan nog miljarden afrikaantjes en indiers ook gevaccineerd worden.

Dat komt allemaal in orde. ;-)

CUFI 11 juni 2021 13:19

.

Jan Janssen 11 juni 2021 17:31

grappig is dat als je uw vaccinatie moet bevestigen u de volgende opties krijgt.

Vaccinatie Weigeren: ik wil "nooit" een Covid 19 vaccin
Verplaatsen:
toegewezen vaccinatie bevestigen.

Ik vind dit een beetje raar omschreven. Waarom geen optie, ik wil nu geen vaccin maar later misschien wel, of ik wil niet de toegewezen vaccin maar een ander en ik ben bereid om daar langer op te wachten.

CUFI 11 juni 2021 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9700378)
Kijk, als jij gelijk hebt winnen we alletwee he.

Ik moet dan niet leven in een wereld met maffe vervelende Antivaxxers
En jij moet dan niet leven in een wereld met gevaccineerden.

Als ik gelijk heb daarentegen... Tjah.
Dan zijn de rollen omgedraaid.

Ge deed zo niet bij mensen die een griepvaccin weigerden, maar na 1j een herhaling van nwo propaganda is het ineens belangrijk dat iedereen zich vaccineert en wie niet meeloopt verdient de dood,

Maar owee wie een genocide rijmt, die doornkronen we met een alu hoedje.

Hoofdstraat 11 juni 2021 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9700335)

EU: "om de vrijheid van keuze te waarborgen mag een vaccin niet verplicht worden, landen mogen echter wel een week quarantaine eisen als je langer komt dan 1 dag"

Die dictators weten dat de plebs dom zijn maar dit is toch een extreme vorm van minachting tegenover het volk. 8O

Jan Janssen 12 juni 2021 19:26

Ik had het hier al geschreven. Ok 1 kan nog toeval zijn, maar het is nog maar speeldag 1

https://www.hln.be/dossier-christian...kken~a65cd489/

Henri1 12 juni 2021 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9700374)
Alcohol drinken na vaccinatie ? Goed zot :-D

Nu ja, ik herinner mij, destijds, telkens ik een doos anti biotica kreeg, ik ook altijd een groot tuinfeest gaf.

Ik zei glaasjes , geen flessen.

patrickve 13 juni 2021 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9701485)
Ik zei glaasjes , geen flessen.

Trouwens, gisteren mijn tweede prik gehad. Gezien mijn zere arm de eerste keer, verwachtte ik mij aan "erger", en had mij volgepropt met ibuprofen en paracetamol. En voorwaar, gisteren niks gevoeld.

Maar vandaag, opgestaan met een "kater" alsof ik gisteren 3 flessen wijn heb uitgezopen op mijn eentje ! Katoen in de kop, en lawaai doet zeer :-)

Wel geen zere arm of koorts. Gewoon totaal suf. Ik vind het vreselijk om een kater te hebben als ik niet gezopen heb ! 8O

Hoofdstraat 13 juni 2021 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9701731)
Trouwens, gisteren mijn tweede prik gehad. Gezien mijn zere arm de eerste keer, verwachtte ik mij aan "erger", en had mij volgepropt met ibuprofen en paracetamol. En voorwaar, gisteren niks gevoeld.

Maar vandaag, opgestaan met een "kater" alsof ik gisteren 3 flessen wijn heb uitgezopen op mijn eentje ! Katoen in de kop, en lawaai doet zeer :-)

Wel geen zere arm of koorts. Gewoon totaal suf. Ik vind het vreselijk om een kater te hebben als ik niet gezopen heb ! 8O

Nu vooral niet gaan voetballen :-D

patrickve 13 juni 2021 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9701735)
Nu vooral niet gaan voetballen :-D

Jup, dacht ik ook :lol:

Ik zou eigenlijk goed kunnen begrijpen dat als ik nu in de zon zou gaan voetballen, ik van mijn sus draai.

Erw 13 juni 2021 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9700596)
grappig is dat als je uw vaccinatie moet bevestigen u de volgende opties krijgt.

Vaccinatie Weigeren: ik wil "nooit" een Covid 19 vaccin
Verplaatsen:
toegewezen vaccinatie bevestigen.

Ik vind dit een beetje raar omschreven. Waarom geen optie, ik wil nu geen vaccin maar later misschien wel, of ik wil niet de toegewezen vaccin maar een ander en ik ben bereid om daar langer op te wachten.

Ik vind dat ook.
Het lijkt wel alsof die eerste optie, die eigenlijk een "categoriek nee" is, bedoeld is voor zwarte lijsten bij de nazi's. In de zin van "tegenstander",
Voor of tegen, zwart of wit, geen tussenin. Duidelijkheid. Voor of tegen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be