Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Iemand met de dood bedreigen op dit forum, mag dat? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247278)

eno2 19 februari 2019 15:26

Iemand met de dood bedreigen op dit forum, mag dat?
 
Ja, als die iemand Eno2 heet.

Een tijd geleden kreeg ik herhaalde doodsbedreigingen tegen mezelf en mijn familie van Lance. Per PM en per e-mail. Pontifex wilde er niets mee aanvangen en dat liet ik aan alle forummers weten. Toen werd Lance door een andere (nu inoperatieve) mod gebannen.
Vergelijk dat met
1 de vier strafpunten die ik eens kreeg nadat ik zei dat ik iemand op zijn smoel zou slaan (metaforisch bedoeld natuurlijk, IRL ken ik die gast niet eens, maar het mag niet )
2 de strafputen en de de ban die ik ooit eens kreeg hiervoor:
Iemand dreigde mijn inboedel in elkaar te komen slaan. Toen gaf ik hem voor de grap mijn laatste adres in België.

jogo 19 februari 2019 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8941993)
. ik herhaalde doodsbedreigingen tegen mezelf

Stop daarmee!

Eyjafjallajökull 19 februari 2019 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 8942009)
Stop daarmee!

:lol:

quercus 19 februari 2019 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8941993)
Ja, als die iemand Eno2 heet.

Een tijd geleden kreeg ik herhaalde doodsbedreigingen tegen mezelf en mijn familie van Lance. Per PM en per e-mail. Pontifex wilde er niets mee aanvangen en dat liet ik aan alle forummers weten. Toen werd Lance door een andere (nu inoperatieve) mod gebannen.
Vergelijk dat met
1 de vier strafpunten die ik eens kreeg nadat ik zei dat ik iemand op zijn smoel zou slaan (metaforisch bedoeld natuurlijk, IRL ken ik die gast niet eens, maar het mag niet )
2 de strafputen en de de ban die ik ooit eens kreeg hiervoor:
Iemand dreigde mijn inboedel in elkaar te komen slaan. Toen gaf ik hem voor de grap mijn laatste adres in België.

Arme ENO2...ze zoeken hem toch nietwaar. Zelfs in het oord van zijn vrijwillige ballingschap zoeken ze hem nog. En wanneer hij gestorven is komen ze zelfs spuwen op zijn graf. ‘t Is godgeklaagd!

kojak 19 februari 2019 16:34

Djeezes...

Oude en een net begraven koe uit de gracht halen, wat gaat dat nu in Godsnaam oplossen ?

Straks is het hier weer huilie-huilie... :roll:

eno2 19 februari 2019 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8942031)
Arme ENO2...ze zoeken hem toch nietwaar. Zelfs in het oord van zijn vrijwillige ballingschap zoeken ze hem nog. En wanneer hij gestorven is komen ze zelfs spuwen op zijn graf. ‘t Is godgeklaagd!

Wat er blijkbaar R.I.P. is, dat is jouw intellectuele eerlijkheid. Tegen de feitelijkheid van twee maten twee gewichten* kan je niet op. Daarom maar wat kloterij debiteren… Als er iets is op op te spuwen, dan is het wel dat.

*
Citaat:


Pontifex:
Vermijd zeker ten allen tijde om iemand met de dood te bedreigen.


Hoomer 19 februari 2019 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8942035)
Djeezes...

Oude en een net begraven koe uit de gracht halen, wat gaat dat nu in Godsnaam oplossen ?

Straks is het hier weer huilie-huilie... :roll:

Ik vind niet dat je eno zo mag noemen hoor, elke leeftijd heeft zijn charme. :-)

eno2 19 februari 2019 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 8942009)
Stop daarmee!

Stop daarmee!


------

Terzijde:

Nou ja, ik weet het, serieuze mensen met serieuze bijdragen zijn zelfs in serieuze draden met de loupe te zoeken.

Duupje 19 februari 2019 18:28

Moh!
Komt da tegen!
Den eno2 leeft hier ook nog altijd!
En hoe ist? Nog altijd ont klagen zien'k? :D

Nu de Raf nog en mene tijd opt forum is weer passé voor een paar jaar :D

Wapper 19 februari 2019 19:55


Eduard Khil 19 februari 2019 20:31


Eduard Khil 19 februari 2019 20:31

de huiltrol moet banpunten krijgen omdat hij een pas gesloten topic gewoon opnieuw start.

Pontifex 19 februari 2019 23:09

Eno2,

Deze thread druist in tegen alles waarvoor dit forum jou gratis ter beschikking gesteld wordt.
Openlijk tergen van de moderatie moet kunnen, maar probeer dat met stevig onderbouwde opinies, zonder alle regels en verzoeken aan jouw laars te lappen.
Jij zoekt miserie, geen probleem, ik zal je wens vervullen.
Dit is je laatste kans om op een volwassen manier over politiek te debateren.
Bij de minste ergernis die je hier nog teweeg brengt, met je hatelijke gezeik, kan je (nogmaals) een eigen forum starten, maar dit keer zonder dat je er hier mag reclame voor maken, en zonder dat je hier nog ooit zal terugkeren.

De maat is vol.
Gastvrijheid kent zijn grenzen.

Pontifex.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be