Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 13 februari 2021 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604170)
En waarom denk je dat aliens van zover moeten komen?

Begin eens bij al de planeten en manen van ons eigen zonnestelsel.

Dat het daar voor aardemensen echt onleefbaar is, wilt niet zeggen dat het voor aliens zo is.

Wie weet kunnen aliens niet op onze aarde leven, vanwege de virussen en bacteriën enz...
https://www.welingelichtekringen.nl/...arde-neer.html

Een zeer goede en pertinente vraag. Jacques Vallée heeft zo zijn ideetjes hierover.

kojak 13 februari 2021 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604170)
En waarom denk je dat aliens van zover moeten komen?

Begin eens bij al de planeten en manen van ons eigen zonnestelsel.....

Bof... je hebt micro organismen en zaken die ietsjes groter zijn hé.
Een groot verschil me dunkt.

Ik zie nu niet dadelijk micro organismen met een Tesla rondbollen, laat staan met een ufo gaan rondtoeren.

Micele 13 februari 2021 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9604175)
Een zeer goede en pertinente vraag. Jacques Vallée heeft zo zijn ideetjes hierover.

En het aardoppervlakte bestaat uit pakweg 2/3 diepe oceanen die nooit verkend zijn en ook niet gaan verkend worden...

Citaat:

Er zijn vijf oceanen op aarde. Deze zijn allemaal met elkaar verbonden en vormen zo samen één grote massa zout water. De oceanen en zeeën nemen in totaal 72% van het oppervlak van de aarde in (~3.6 x 108 km2), waarvan de oceanen met 71% het leeuwendeel vormen. Het land (het geheel van de continenten en eilanden) maakt de rest uit. De oceanen omvatten 97% van al het water op Aarde. Volgens oceanografen is maar 5% van de oceanen verkend.[1] Totaal is er ongeveer 1,3 miljard kubieke kilometer[2] met een gemiddelde diepte van 3682 meter.[3]
Als ze van daar komen zijn ze wel niet buitenaaards.

En dan heb je nog onverkende gebieden op de aarde, zoals op Antarctica:
Citaat:

https://www.scientias.nl/mogelijk-de...ereld-ontdekt/

De vallei zou meer dan 1000 kilometer lang en tot wel 1 kilometer diep zijn. De vallei gaat schuil onder de Antarctische ijskap.

De vallei bevindt zich onder enkele kilometers dik ijs op het oostelijke deel van Antarctica. De regio waar de vallei te vinden is, wordt ook wel aangeduid als Princess Elizabeth Land en is één van de laatste onverkende delen van de aarde.

Later meer duidelijkheid

Momenteel wordt het gebied waarin de vallei zich bevindt in zijn geheel in kaart gebracht. Later dit jaar denken onderzoekers dan ook met zekerheid te kunnen stellen dat er onder het ijs een gigantisch valleisysteem schuilgaat. Als dat systeem werkelijk meer dan 1000 kilometer lang is, gaat het de boeken in als de grootste vallei die op aarde te vinden is. “Onze analyse levert het eerste bewijs voor een enorme vallei en een mogelijk meer dat zich onder het ijs van Princess Elizabeth Land bevindt,” vertelt onderzoeker Stewart Jamieson.

“Het is verbazingwekkend dat zulke grote structuren zo lang verborgen hebben kunnen blijven. Deze regio van de aarde is groter dan Groot-Brittannië en toch weten we nog heel weinig over wat er onder het ijs ligt. Sterker nog: het landschap van Antarctica is minder bekend dan het oppervlak van Mars.” En het is belangrijk dat daar verandering in komt. “Als we meer kennis hebben over het verborgen landschap zijn we ook beter in staat om te begrijpen hoe de ijskap reageert op veranderingen in het klimaat.”

Micele 13 februari 2021 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9604183)
Bof... je hebt micro organismen en zaken die ietsjes groter zijn hé.
Een groot verschil me dunkt.

Ik zie nu niet dadelijk micro organismen met een Tesla rondbollen, laat staan met een ufo gaan rondtoeren.

Relevantie? Dat jij dat niet snapt is normaal jij denkt altijd als een mens. ;-)

Weet je al meer wie die ufos bestuurd heeft?
In 1990 heeft de luchtpolitie ze al geflitst boven de Ardennen.

8. At 00.05 2 F16 were scrambled from BEAUVECHAIN airbase and guided towards the radar contacts. A total of 9 interception attempts have been made. At 6 occasions the pilots could establish a lock-on with their air interception radar. Lock-on distances varied between 5 and 8 NM. On all occasions targets varied speed and altitude very quickly and break-locks occurred after 10 to 60 seconds. Speeds varied between 150 and 1010 kts. At 3 occasions both F16 registered simultaneous lock-ons with the same parameters. The 2 F16 were flying +- 2 NM apart. No visual contact could be established by either of the F16 pilots.

790Knopen flits- en trackingfoto lol


Is 1.463 kmh daar het luchtmobiel was mag er 10% tolerantiemarge af.

Het Oosten 13 februari 2021 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604188)
En het aardoppervlakte bestaat uit pakweg 2/3 diepe oceanen die nooit verkend zijn en ook niet gaan verkend worden...


Als ze van daar komen zijn ze wel niet buitenaaards.

En dan heb je nog onverkende gebieden op de aarde, zoals op Antarctica:

Dat is wat te vroeg gesproken. De vraag is eerder of zou eerder moeten zijn : als er zo ontwikkelde entiteiten zijn die in de zee zouden leven, waarom hebben ze dan vliegende tuigen nodig? En hoe kan men in de zee zulke technologie ontwikkelen? Ofte : zijn het wel aardse wezens??

Micele 13 februari 2021 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9604197)
Dat is wat te vroeg gesproken. De vraag is eerder: als er zo ontwikkelde entiteiten zijn die in de zee zouden leven, waarom hebben ze dan vliegende tuigen nodig? En hoe kan men in de zee zulke technologie ontwikkelen? Ofte : zijn het wel aardse wezens??

Jij denkt als een mens. Wat kan je allemaal uit water en zeebodem halen?

Denk je dat ze een bootje zouden nemen? :roll:

Wat weet de mens eigenlijk van de aarde op grotere dieptes?

Citaat:

https://www.hln.be/wetenschap-en-pla...orst~a6cb0224/

Wetenschappers vinden gigantische ondergrondse oceaan diep in de aardkorst

Wetenschappers zijn er door seismische proeven in geslaagd om een gigantisch grote watermassa te detecteren in het binnenste van de aarde. Die ontdekking werpt mogelijk nieuw licht op de vraag hoe er ooit water op onze planeet is gekomen.

In de aardlaag, tussen ongeveer 410 en 660 kilometer diepte, bevindt zich voldoelde water om alle oceanen op de oppervlakte van de aarde drie keer te vullen. Het water bevindt zich tussen het aardoppervlak en de aardkern in een laag rotsachtig gesteente met de naam ringwoodiet. De bevindingen verschijnen vandaag in het vakblad Science.

De ontdekking van het water zou er op kunnen wijzen dat het water op aarde er niet is gekomen door ijskometen die op onze planeet insloegen na de vorming ervan, zoals tot nu toe algemeen werd gedacht. Het water zou er nu eerder van binnenuit gekomen zijn, en naar boven zijn gestuwd door vulkanische activiteit. Daardoor zouden de oceanen stapsgewijs zijn ontstaan. De ontdekking geeft ook meer duidelijkheid waarom de oceanen al miljoenen jaren ongeveer even groot blijven: het water in de aardlaag vormt een soort van buffer.

Als het water er niet zou zijn, zou het zich wel op de aardoppervlakte bevinden en zouden enkel de hoogste bergtoppen boven het water uitsteken, zo concluderen de onderzoekers nog.

kojak 13 februari 2021 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604193)
Relevantie? Dat jij dat niet snapt is normaal jij denkt altijd als een mens. ;-)

Weet je al meer wie die ufos bestuurd heeft?.....

Ik denk idd als een mens.
Mss spijtig voor u want anders was ik mss en alien en had je je bewijs dat ze bestaan. :lol:

Wij maken vliegtuigen die op onze maat gemaakt zijn.
Waarom zouden micro organismen dan zo'n grote toestellen maken als ze zelfs maar een fraktie van een millimeter groot zijn ?

Nog een optie is dat er zelfs helemaal geen piloot in die ufo's zat.
Wij sturen toch ook onbemande dingen de ruimte in hé.

Micele 13 februari 2021 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9604217)
Waarom zouden micro organismen dan zo'n grote toestellen maken als ze zelfs maar een fraktie van een millimeter groot zijn ?

Waar schreef ik dat?

Citaat:

Nog een optie is dat er zelfs helemaal geen piloot in die ufo's zat.
Wij sturen toch ook onbemande dingen de ruimte in hé.
Dan werden ze vanop verre afstand bestuurd.

Zoals de mens ook al vele jaren doet.

Het Oosten 13 februari 2021 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604207)
Jij denkt als een mens. Wat kan je allemaal uit water en zeebodem halen?

Denk je dat ze een bootje zouden nemen? :roll:

Daar zit inderdaad waarheid in natuurlijk. Het zou wel de grootste ontdekking zijn sinds het bestaan van de mensheid, zulke entiteiten.

Edoch...het kunnen ook onderzeese grote menselijke woonruimten zijn met alles erop en eraan. Bedacht door en in ‘dark programs’. Een met weinig lastige pottenkijkers.

Feit blijft in ieder geval dat uso’s steeds weer worden gespot. En niet louter door fantasten...

Libro 13 februari 2021 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9604166)

https://www.msn.com/en-in/money/news...eo/ar-BB1dDaFH

;)

kojak 13 februari 2021 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9604246)

Azo...
Hij is gevallen.
Ik heb me gebukt, hem opgeraapt en nu ben ik nen euro rijker. :thumbsup: ;)

jogo 13 februari 2021 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9604052)
Dat is niet wat de Amerikaanse gevechtspiloten zeggen.

er is meer nodig dan een getuigenis, er moet letterlijk iets op tafel liggen, anders is het maar zatte praat.

Libro 13 februari 2021 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9604346)
Azo...
Hij is gevallen.
Ik heb me gebukt, hem opgeraapt en nu ben ik nen euro rijker. :thumbsup: ;)

Ik ga u nog rijk maken :D

Micele 13 februari 2021 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9604352)
er is meer nodig dan een getuigenis, er moet letterlijk iets op tafel liggen, anders is het maar zatte praat.

Dat ligt op tafel.

De UFO-opnames staan in de handboeken van het leger.

En vooral unclassified.

https://forum.politics.be/showthread...41#post9537541

jogo 14 februari 2021 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9604175)
Een zeer goede en pertinente vraag. Jacques Vallée heeft zo zijn ideetjes hierover.

Is het niet mogelijk dat in ons zonnestelsel enkel de aarde leve bevat?
Voila, nog een pertinente vraag toegevoegd.
Ik acht het mogelijk dat mede forummers nog 10000 - den pertinente vragen kunnen formuleren.

jogo 14 februari 2021 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604386)
Dat ligt op tafel.

De UFO-opnames staan in de handboeken van het leger.

En vooral unclassified.

https://forum.politics.be/showthread...41#post9537541

Hoeveel kilogram en welk materiaal?

Micele 14 februari 2021 09:21

Zatte vragen stellen kan iedereen. ;-)

CUFI 14 februari 2021 09:23

https://m.youtube.com/watch?v=JELgfanNIPg

Micele 14 februari 2021 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9604569)

Tja, de vooringenomenheid druipt er vanaf. Waarom dat kinderachtig gegiechel?

Als ze denken ze daarmee de kijkcijfers omhoog te halen zal dat enkel bij de onnozele flodders zijn.

Micele 14 februari 2021 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9604565)
Hoeveel kilogram en welk materiaal?

Dat kan je simpel googelen.

Bijvoorbeeld de 7 crash sites in New Mexico zijn zeer goed gedocumenteerd.
(ondanks 70-75 jaar zeer slecht geprobeerde doofpot-operatie)

In die jaren na WOII werden vooral daar zeer krachtige radars gebouwd en continu getest. Naast opsporingsradars ook (mobiele) tracking radars.

Mijn theorie als ervaren (analoge) radartechnicus: blijkbaar waren die UFOs daar niet op voorbereid en die krachtige niet-ionizerende stralingbundels deden het nodige stoorwerk.

Daar heeft men alvast nog menige brokstukken van UFOs kunnen vinden met sterk afwijkende isotopenverhouding: https://en.wikipedia.org/wiki/Natural_abundance

Ik kan je alvast vertellen dat antimoon, koper en nikkel erbij was.

Het leger in de buurt gaat niet graven naar de kleinere brokstukken, die nemen het voornaamste mee.

Die kleinere deels uitgegraven brokstukken (door burgers) kan men alvast bezichtigen in een UFO-museum aldaar.

Tenzij men ze in een safe in het geheim opbewaard heeft, maar dat denk ik niet.
Dat doen eerder de fud-clowns van de geheime dienst.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be