Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 10 augustus 2016 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8194730)
Of het een flutverhaal is, moet u zelf maar uitvissen.

Wat we in ieder geval wél weten, is dat uw bewering dat 'cosmic top clearance' niet bestond en blijkbaar berustte op fantasie. D�*t was pas een flutverhaal uit uw mond. Wat deze beveiliging bestond wel degelijk.

Dat heb ik ondertussen al een tiental keren bevestigd.
Wil je dat ik het nog eens bevestig?

Het Oosten 10 augustus 2016 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8194880)
Dat heb ik ondertussen al een tiental keren bevestigd.
Wil je dat ik het nog eens bevestig?


Moest u nu zeggen: 'ik ga me eens verdiepen in deze materie en proberen uit te vissen of hetgeen Mitchell zegt waar zou kunnen zijn. En dit omdat iemand zoals Mitchell dat toch zo maar niet gratuit zegt', ja dan zou ik daar begrip voor kunnen opbrengen. Maar dat doet u niet. U doet zich de moeite niet om u te informeren. Het past niet in uw denkkader.

En bijgevolg, omdat het niet past in uw denkkader gaat u ervan uit dat astronaut Mitchell op zijn oude dag (hij was 82 jaar in 2013) volhardt in de leugen en alles wat hij beweert uit zijn duim zuigt.

Vindt u dat zelf nu geen flutverhaal? Ik wel. Meer nog, dat is zo’n typisch flutverhaal en steriele redenering eigen aan debunkers.

dewanand 10 augustus 2016 13:16

Wieroe heeft mij de waarheid gemiaauwt, hij is een alien in het lichaam van een hindoe nazi (homo) kat. zie onze site maar voor het bewijs.

Another Jack 10 augustus 2016 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8194976)
Moest u nu zeggen: 'ik ga me eens verdiepen in deze materie en proberen uit te vissen of hetgeen Mitchell zegt waar zou kunnen zijn. En dit omdat iemand zoals Mitchell dat toch zo maar niet gratuit zegt', ja dan zou ik daar begrip voor kunnen opbrengen. Maar dat doet u niet. U doet zich de moeite niet om u te informeren. Het past niet in uw denkkader.

En bijgevolg, omdat het niet past in uw denkkader gaat u ervan uit dat astronaut Mitchell op zijn oude dag (hij was 82 jaar in 2013) volhardt in de leugen en alles wat hij beweert uit zijn duim zuigt.

Vindt u dat zelf nu geen flutverhaal? Ik wel. Meer nog, dat is zo’n typisch flutverhaal eigen aan debunkers.

Ik doe inderdaad niet meer de moeite om te informeren naar dit sociologisch verschijnsel dat zo klaar als een klontje is.

dewanand 10 augustus 2016 13:19

Wist je dat een alien van een buitenaardse beschaving het lichaam van Adolf Hitler heeft overgenomen nadat hij zelfmoord had gepleegd in zijn cel in 1923??? De bewakers hadden deze zelfmoord gezien en waren verbaasd toen hitler de volgende dag wakker werd en begon te schrijven, om MEin Kampf deel 1 te schrijven. Hier zitten buitenaardse ideeen in en cryptische boodschappen van aliens.

Another Jack 10 augustus 2016 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 8194982)
Wieroe heeft mij de waarheid gemiaauwt, hij is een alien in het lichaam van een hindoe nazi (homo) kat. zie onze site maar voor het bewijs.

Wat denk je van dit verhaal, HO?

Another Jack 10 augustus 2016 13:33

Trouwens, die Mitchell is een leugenaar, die man is nog nooit op de maan geweest.
Meer zelfs, er is nog nooit iemand op de man geweest, HO.
Dat is wat de NASA ons wil doen geloven...

Yog Sothoth 10 augustus 2016 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8194672)
In het geval in India zijn er mensen op bezoek geweest en hebben bevestigd dat ze niet konden verklaren hoe het apparaat werkte. Tenzij er batterijen in verborgen zijn wat skeptici altijd zullen beweren!

Hoe moeten ze het demonstreren? Op youtube? Jij zal het geloven zeker.

De applicatie en ACCEPTATIE van zo'n technologie kan er enkel met voldoende steun vanuit verschillende hoeken. En dat kost tijd en geld, en vooral een verandering in het skepticisme. Maar ik geloof dat dat de komende decennia er zit aan te komen.

Hoe ze het moeten demonstreren? Een live demonstratie, voor een kritisch publiek (wetenschappers, ingenieurs, ...) dat het toestel in kwestie uitgebreid mag bekijken en bestuderen en metingen mag uitvoeren om te bevestigen dat het inderdaad energie opwekt vanuit het niets en er inderdaad nergens batterijen in zitten. En dus geen anonieme getuigen die beweren dat ze het gezien hebben en niet kunnen verklaren hoe het werkt!

Another Jack 10 augustus 2016 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8195044)
Hoe ze het moeten demonstreren? Een live demonstratie, voor een kritisch publiek (wetenschappers, ingenieurs, ...) dat het toestel in kwestie uitgebreid mag bekijken en bestuderen en metingen mag uitvoeren om te bevestigen dat het inderdaad energie opwekt vanuit het niets en er inderdaad nergens batterijen in zitten. En dus geen anonieme getuigen die beweren dat ze het gezien hebben en niet kunnen verklaren hoe het werkt!

Ze spelen dus in de kaart van grote oliebaronnen door dit niet te doen.
Zouden ze mee in het complot zitten?

Yog Sothoth 10 augustus 2016 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8194686)
De dag dat het uitkomt, ik zou velen hun gezicht willen zien dat ze beseffen dat de "conspiracy nuts" altijd al gelijk hebben gehad! Ze zullen eens diep in eigen boezem moeten kijken en beseffen dat ze oogkleppen aanhadden en een gesloten geest hadden.

Blijf vooral jezelf dat wijsmaken!

Het Oosten 10 augustus 2016 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8194998)
Trouwens, die Mitchell is een leugenaar, die man is nog nooit op de maan geweest.
Meer zelfs, er is nog nooit iemand op de man geweest, HO.
Dat is wat de NASA ons wil doen geloven...

Mogelijk, ik sluit niets uit. En aliens maar evenmin.

Another Jack 10 augustus 2016 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8195107)
Mogelijk, ik sluit niets uit. En aliens maar evenmin.

Heb je het al bestudeerd?

Het Oosten 10 augustus 2016 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8195108)
Heb je het al bestudeerd?

Ik heb daar het een en het ander over gelezen. Helemaal mag men dit niet uitsluiten. Maar het zal vlug uitkomen wat er van waar is. Want als er binnenkort privémaatschappijen naar de maan zullen vliegen,zullen ze vlug zien of de Amerikaanse vlag daar geplant is en of er vreemde maanbasissen zijn op de achterkant van de maan.

Another Jack 10 augustus 2016 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8195127)
Ik heb daar het een en het ander over gelezen. Helemaal mag men dit niet uitsluiten. Maar het zal vlug uitkomen wat er van waar is. Want als er binnenkort privémaatschappijen naar de maan zullen vliegen,zullen ze vlug zien of de Amerikaanse vlag daar geplant is en of er vreemde maanbasissen zijn op de achterkant van de maan.

Maar wat als die ook deel uitmaken van het complot en op hun beurt knoeien met bewijsmateriaal?

Ik heb het bovendien niet over lezen, ik heb het over bestuderen.
Ben je daar wel intellectueel in staat toe, om aan ernstig bronnenonderzoek te doen?
Heb je ooit al werk van academisch niveau geproduceerd ooit?

Het Oosten 10 augustus 2016 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8195141)
Maar wat als die ook deel uitmaken van het complot en op hun beurt knoeien met bewijsmateriaal?

Ik heb het bovendien niet over lezen, ik heb het over bestuderen.
Ben je daar wel intellectueel in staat toe, om aan ernstig bronnenonderzoek te doen?
Heb je ooit al werk van academisch niveau geproduceerd ooit?


U verwijt anderen altijd dat ze complottheorieën hanteren. U doet maar net hetzelfde.

Het Oosten 10 augustus 2016 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8195141)
Maar wat als die ook deel uitmaken van het complot en op hun beurt knoeien met bewijsmateriaal?

Ik heb het bovendien niet over lezen, ik heb het over bestuderen.
Ben je daar wel intellectueel in staat toe, om aan ernstig bronnenonderzoek te doen?
Heb je ooit al werk van academisch niveau geproduceerd ooit?

Lezen en bestuderen zijn bij mij synoniemen in deze materie. En in vele andere materies.

In ieder geval, u bent blijkbaar niet in staat om aan bronnenderzoek te doen. Dat zegt u zelf. Wellicht is dit voor u het gemakkelijkst. Maar daar koopt men niets voor.

Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat u maar bitter weinig leest. Een paar internetsites en dan hebben we het gehad, vrees ik.

Another Jack 10 augustus 2016 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8195149)
Lezen en bestuderen zijn bij mij synoniemen in deze materie. En in vele andere materies.

In ieder geval, u bent blijkbaar niet in staat om aan bronnenderzoek te doen. Dat zegt u zelf.

De meeste bronnen die jij aanhaalt durf ik nog niet met een stok aan te raken...
Ze stinken van ver.

Another Jack 10 augustus 2016 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8195146)
U verwijt anderen altijd dat ze complottheorieën hanteren. U doet maar net hetzelfde.

Ja, wat nu?
Weerleggen of niet?

praha 10 augustus 2016 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8194555)
Er is nochtans een aanwijzing dat het bestaan van aliëns meer aannemelijk maakt. Een bron die er absoluut geen belang bij heeft het bestaan van aliëns te ontkennen of te bevestigen. En dat is Wikileaks.

Wikileaks plaatst gewoon ongevraagd gehackte vaak gevarieerde en soms zeer geheime en/of vertrouwelijke informatie van de Amerikaanse overheid op het internet. Tot grote woede van die laatste overheid. Daarom is die overheid ook zo gebrand op Julian Assange te arresteren hem te berechten in de VS.

Welnu, tussen de vele gehackte infomormatie, zitten er ook stukken bij die het wel degelijk hebben over Ufo's en aliëns. Informatie die blijkbaar voor het grote publiek geheim wordt gehouden.

:lol::lol:

Je bent weer totaaaaaal niet mee hé
Uit die wikileaks is net gebleken dat er niks is buiten wat in de marge gewauwel die maar al te graag door nutcases uit de context getrokken wordt.

... maar kom ... ik ga uw geen omgekeerde-bewijslast munitie verschaffen hé
Kom maar op met die stukken waaruit dat zou blijken en die we uiteraard OOK kunnen verifieren hé

praha 10 augustus 2016 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8194605)
Dus jij hebt mijn film met open armen ontvangen?
Jij hebt die film een kans gegeven? Of ben je gewoon in jezelfde gedrag blijven hangen? Sommige mensen zijn nu eenmaal te oud "unplugged" te worden.

... jij blijft in ieder geval hardnekkig je aloude gewoonte botvieren : negeren en over iets anders beginnen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be