Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 3 oktober 2016 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8253859)
Ik bedoel een globale ramp waar we niet neffest kunnen zien.

ah datte
Als we maar lang genoeg wachten lijkt me dat een zekerheid.

...en denkt ge dat het nog voor in uw leven is ?

Jay-P. 4 oktober 2016 03:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8253859)
Ik bedoel een globale ramp waar we niet neffest kunnen zien.

Is dat de titel voor uw autobiografie?

Peche 4 oktober 2016 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8253997)
ah datte
Als we maar lang genoeg wachten lijkt me dat een zekerheid.

...en denkt ge dat het nog voor in uw leven is ?

Ja Praha, het gaat gebeuren.

Peche 4 oktober 2016 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8254085)
Is dat de titel voor uw autobiografie?

neen die noemt: gebruikerssporen

Het Oosten 4 oktober 2016 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8253983)
Volgens mij maakt gij het U nogal makkelijk

Het is aan jou om je botten uit je lijf te werken om de echtheid van zulke filmpjes te verifiëren alvorens ze klakkeloos te posten.

Heeft ooit iemand tegen jou al eens verteld dat kwantiteit en kwaliteit niet hetzelfde is ?

Heeft ooit eens iemand tegen u gezegd dat obsessief 'debunken' de houding is van simpelen van geest?

Peche 4 oktober 2016 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8253989)
Dát het geen toeval is beaam ik;-)

Naarmate hoe méér en vooral makkelijker het geworden is wat flutfilmpjes op het internet te smijten en te delen is het toegenomen.
En omgekeerd evenredig het procentueel aantal gevallen dat nog maar de moeite is om verder te gaan bekijken

Waarom heb je je nooit opengesteld en diep in jezelf gezocht?
Het is absoluut.

Het Verzet 4 oktober 2016 11:39

Wat mij steeds verwonderd laat is de achterlijkheid van die 'bezoekers'.
Om tot hier te komen moet men technisch zeer geavanceerd zijn.
En aangezien er nog geen openlijk geland zijn in vb een voetbalstadium of een festival, lijkt het mij evenmin hun idee om openlijk contact te maken.
Wel, dat zo'n geavanceerd ras hier dan gewoon maar wat gaat rondvliegen in schotels kan er bij mij niet in. Of zijn het AI-driven self-replicating probes? Waarom geen nano schepen? Valt niet op.

Peche 4 oktober 2016 12:23

They send information.

Pandareus 4 oktober 2016 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8254235)
Wat mij steeds verwonderd laat is de achterlijkheid van die 'bezoekers'.
Om tot hier te komen moet men technisch zeer geavanceerd zijn.
En aangezien er nog geen openlijk geland zijn in vb een voetbalstadium of een festival, lijkt het mij evenmin hun idee om openlijk contact te maken.
Wel, dat zo'n geavanceerd ras hier dan gewoon maar wat gaat rondvliegen in schotels kan er bij mij niet in. Of zijn het AI-driven self-replicating probes? Waarom geen nano schepen? Valt niet op.

Het zou dus best kunnen zijn dat Harriechristus met zijn microwezentjes zo een alien is ! En dat zij hier dus enkel zijn om zijn evangelie te promoten.
Goede zaak voor Harrie. Als elke LoLo die in aliens gelooft nu zijn boek koopt, is hij binnen.

parcifal 4 oktober 2016 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8254251)
They send information.

Per postduif?

Peche 4 oktober 2016 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8254261)
Per postduif?

Alsof ik U daar iets van moet uitleggen?
Gij weet er wellicht meer van dan mij, but those who know do not speak.

Pandareus 4 oktober 2016 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8254261)
Per postduif?

Neen, ze doen dat via een anal probe.


Peche 4 oktober 2016 14:15

Ik zal eens via een ritueel iets in uw gat schuiven.

Irsan 4 oktober 2016 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8254235)
Wat mij steeds verwonderd laat is de achterlijkheid van die 'bezoekers'.
Om tot hier te komen moet men technisch zeer geavanceerd zijn.
En aangezien er nog geen openlijk geland zijn in vb een voetbalstadium of een festival, lijkt het mij evenmin hun idee om openlijk contact te maken.
Wel, dat zo'n geavanceerd ras hier dan gewoon maar wat gaat rondvliegen in schotels kan er bij mij niet in. Of zijn het AI-driven self-replicating probes? Waarom geen nano schepen? Valt niet op.

Sommige rassen hebben hier basissen. Dat is de reden dat ze hier aanwezig zijn!

Nu het fenomeen is heel divers. Je hebt veel verschillende rassen met verschillende graden van technologische vooruitgang. De schepen van de aliens met de hoogste technologie zijn gewoon onzichtbaar voor ons! Sommige stoppen gewoon eens voor een bezoekje, net zoals wetenschappers bij ons zaken gaan opmeten en catalogeren. Anderen hebben een meer permanente aanwezigheid.

Bovendien zijn er de laatste 70 tot 80 jaar ook door de mens gemaakte vliegende schotels erbij gekomen. Het begint in de jaren 1920 in Duitsland met de Vril genootschap die banden ontwikkelde met het Nazi regime en vooral de SS. Maria Orsic was een psychic die in contact stond met buitenaardsen van Aldebaran, en zij hebben de Vril genootschap geïnstrueerd zulke tuigen te bouwen, later met steun van de SS. Tegen het einde van de jaren 30 hadden de Nazi's enkele werkende vliegende schotels gebouwd die anti zwaartekracht voorstuwing gebruikten. Wegens de complexiteit waren er nog niet zoveel gebouwd en werden die nog niet operationeel ingezet in de oorlog.

Na de oorlog is die technologie door de Amerikanen via operation paperclip overgenomen. De Duitsers waren ver vooruit op Amerika op technisch gebied! Zie ook hun conventionele V2 raketten. Amerika had gewoon de overmacht omdat hun industrie groter was en ze het Duitse leger verpletterd hebben met hun aantallen. Een deel van de technologie van de Duitsers is gebruikt voor het conventionele raket voortstuwing NASA programma met Wherner Von Braun.

Eenmaal de techologie verspreid werd in in geheime black projects in het Amerikaans militair industrieel complex was het hek van de dam. Nu had men de middelen de technologie op grotere schaal uit te bouwen. Er is een geheim ruimtevaart programma uitgebouwd en ondertussen hebben ze een vloot van ruimteschepen, en onder andere basissen op de maan, mars, en manen van de gasplaneten. Dit allemaal in het geheim, maar er zijn mensen die uit de biecht spreken.

Er is een basis op de maan bijvoorbeeld, de LOC (Lunar operations command). Die basis is voortgebouwd op een kleine basis die door de Nazi's gestart was. De eerste mens op de maan was zeker niet Neil Armstrong!

Men heeft 70 jaar geleden na de tweede wereldoorlog de beslissing genomen om deze technolgie verborgen te houden. En zo is het dat wij al 70 jaar deze technologie achter gehouden worden. Ondertussen is er een deel van de mensheid al tussen de sterren!

Ondertussen bestaan er verschillende geheime ruimtevaartprogramma's onstaan van menselijke afkomst. Je hebt een vloot die afkomstig is en gerund door de bedrijven zoals Lockhead en Boeing, genoemd het ICC (Interplanetary Corporate Conglomerate). Dan heb je een vloot van de Amerikanen die vanuit het leger ontstaan is (Solar Warden) en dan heb je nog een vloot die vooral de afstammelingen van de Nazi's bevat.

de vuile muilekoek 4 oktober 2016 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8254251)
They send information.

Gisteravond weer 4 gezien .... over mijn dak zien vliegen eentje was zeer fel witlicht zo'n de grote van 5X de poolster 8O plots was het uitdoven dat ie deed en je zag dan nog een donkerrode klein ding bij die uitdoving?? het uur was 21.03 min och ik zie ze dagelijks bij open weder.... die vliegende sterren ....of zijn dat nu allemaal satellieten ?:roll:

Peche 4 oktober 2016 16:05

ik had vanmorgen ook een encounter, maar dat was genen alien.
Dat was mijn monster dat er uit kwam.

praha 4 oktober 2016 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8254297)
Sommige rassen hebben hier basissen. Dat is de reden dat ze hier aanwezig zijn!

Nu het fenomeen is heel divers. Je hebt veel verschillende rassen met verschillende graden van technologische vooruitgang. De schepen van de aliens met de hoogste technologie zijn gewoon onzichtbaar voor ons! Sommige stoppen gewoon eens voor een bezoekje, net zoals wetenschappers bij ons zaken gaan opmeten en catalogeren. Anderen hebben een meer permanente aanwezigheid.

Bovendien zijn er de laatste 70 tot 80 jaar ook door de mens gemaakte vliegende schotels erbij gekomen. Het begint in de jaren 1920 in Duitsland met de Vril genootschap die banden ontwikkelde met het Nazi regime en vooral de SS. Maria Orsic was een psychic die in contact stond met buitenaardsen van Aldebaran, en zij hebben de Vril genootschap geïnstrueerd zulke tuigen te bouwen, later met steun van de SS. Tegen het einde van de jaren 30 hadden de Nazi's enkele werkende vliegende schotels gebouwd die anti zwaartekracht voorstuwing gebruikten. Wegens de complexiteit waren er nog niet zoveel gebouwd en werden die nog niet operationeel ingezet in de oorlog.

Na de oorlog is die technologie door de Amerikanen via operation paperclip overgenomen. De Duitsers waren ver vooruit op Amerika op technisch gebied! Zie ook hun conventionele V2 raketten. Amerika had gewoon de overmacht omdat hun industrie groter was en ze het Duitse leger verpletterd hebben met hun aantallen. Een deel van de technologie van de Duitsers is gebruikt voor het conventionele raket voortstuwing NASA programma met Wherner Von Braun.

Eenmaal de techologie verspreid werd in in geheime black projects in het Amerikaans militair industrieel complex was het hek van de dam. Nu had men de middelen de technologie op grotere schaal uit te bouwen. Er is een geheim ruimtevaart programma uitgebouwd en ondertussen hebben ze een vloot van ruimteschepen, en onder andere basissen op de maan, mars, en manen van de gasplaneten. Dit allemaal in het geheim, maar er zijn mensen die uit de biecht spreken.

Er is een basis op de maan bijvoorbeeld, de LOC (Lunar operations command). Die basis is voortgebouwd op een kleine basis die door de Nazi's gestart was. De eerste mens op de maan was zeker niet Neil Armstrong!

Men heeft 70 jaar geleden na de tweede wereldoorlog de beslissing genomen om deze technolgie verborgen te houden. En zo is het dat wij al 70 jaar deze technologie achter gehouden worden. Ondertussen is er een deel van de mensheid al tussen de sterren!

Ondertussen bestaan er verschillende geheime ruimtevaartprogramma's onstaan van menselijke afkomst. Je hebt een vloot die afkomstig is en gerund door de bedrijven zoals Lockhead en Boeing, genoemd het ICC (Interplanetary Corporate Conglomerate). Dan heb je een vloot van de Amerikanen die vanuit het leger ontstaan is (Solar Warden) en dan heb je nog een vloot die vooral de afstammelingen van de Nazi's bevat.

:lol:
the full monty

Savatage 4 oktober 2016 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8253503)
In ieder geval, diegene die nu nóg niet gelooft dat UFO's gewoon een feit zijn, is wel erg hardleers en niet bijster slim. Het zij zo.

Ach kom nu kerel, 20 jaar geleden werd er al gelachen met mensen die overal aliens in herkenden en de dag van vandaag is het nog een marginaler randverschijnsel. Enkel conspiracy nuts en gekken geloven in aliens die hier rondvliegen.

edwin2 4 oktober 2016 21:46

Sommige mensen lijken ook niet van deze aarde.....

Peche 4 oktober 2016 21:50

Allemaal reptillians hier.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be