Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Bottenskrapet 15 maart 2010 12:44

[sarcasm]Aliens kunnen niet bestaan want de 0,000000000...001% van de planeten van het gehele universum die we al onderzocht hebben voldoen niet aan dezelfde voorwaarden die hier op aarde prioritair zijn om leven te kunnen hebben (aangezien de aardse maatstaf als enige toepasbaar is op het gehele, doch voor ons onbekende universum).[/sarcasm]

Het universum is een quantumveld dus bestaat buitenaards leven sowieso.
Dus lang leve Vlaanderen, het grootste... whatever op aarde.

Khwajagan 15 maart 2010 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet (Bericht 4642399)
[sarcasm]Aliens kunnen niet bestaan want de 0,000000000...001% van de planeten van het gehele universum die we al onderzocht hebben voldoen niet aan dezelfde voorwaarden die hier op aarde prioritair zijn om leven te kunnen hebben (aangezien de aardse maatstaf als enige toepasbaar is op het gehele, doch voor ons onbekende universum).[/sarcasm]

Het universum is een quantumveld dus bestaat buitenaards leven sowieso.
Dus lang leve Vlaanderen, het grootste... whatever op aarde.

Zeg je hier nu dat ze wel of dat ze niet bestaan?????

vaag stukje hoor.



Mijns insziens zit het hele universum er vol mee!

DonQuiSjot 15 maart 2010 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4642488)
Zeg je hier nu dat ze wel of dat ze niet bestaan?????
vaag stukje hoor.
Mijns insziens zit het hele universum er vol mee!

Bomvol, op verschillende dimensies !
Zonder twijfel.

Ik moet altijd lachen als ik die grote ruimteschepen in SF films zie :-D
Als we zullen lange afstanden overbruggen, dan zal het niet via een fysisch ruimteschip zijn, zoveel is zeker.
Stel je voor, je vliegt aan bijna lichtsnelheid en je botst tegen een steenkorreltje. Dat gaat als een kogel dwars door je schip heen.
Zelfs korreltjes zand zouden je ruimteschip grondig kapot maken aan die snelheden.


Mensen, begin anders te denken!
Zoek astronaut Wubbo Ockels zijn conferentie in Amsterdam op YouTube...

DonQuiSjot 15 maart 2010 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4618929)
Het universum zit vol van leven. Het universum IS leven. Het universum is bewust.

Het is omdat onze kijk op de realiteit zo beperkt is in ons wetenschappelijk materialistische wereldbeeld, dat we tot zo'n statistische conclusies komen. Het universum wordt gedragen door bewustzijn, heeft verschillende dimensies die vol zitten van leven.

Exactly ! Het is niet omdat er hier een paar aanhangers zitten van de platteschijf aarde, dat we die moeten blijven geloven ;-) Op naar de volgende stap !

Nee, nee, de wetenschap weet alles en morgen moeten ze voor de 20000ste keer vaststellen dat het toch allemaal anders is. ;-)
DAT lijkt me sterk op een godsdienst.

Khwajagan 15 maart 2010 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4642623)
Bomvol, op verschillende dimensies !
Zonder twijfel.

Ik moet altijd lachen als ik die grote ruimteschepen in SF films zie :-D
Als we zullen lange afstanden overbruggen, dan zal het niet via een fysisch ruimteschip zijn, zoveel is zeker.
Stel je voor, je vliegt aan bijna lichtsnelheid en je botst tegen een steenkorreltje. Dat gaat als een kogel dwars door je schip heen.
Zelfs korreltjes zand zouden je ruimteschip grondig kapot maken aan die snelheden.


Mensen, begin anders te denken!
Zoek astronaut Wubbo Ockels zijn conferentie in Amsterdam op YouTube...

nee mee eens met die ruimteschepen. Meestal gaat het via een stargate, zoals een in iraq, een van de redenen waarom de amerikanen daar nooit weg gaan. Een van de anders stargates is op ground zero! ja van 9-11

Khwajagan 15 maart 2010 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4642630)
Exactly ! Het is niet omdat er hier een paar aanhangers zitten van de platteschijf aarde, dat we die moeten blijven geloven ;-) Op naar de volgende stap !

Nee, nee, de wetenschap weet alles en morgen moeten ze voor de 20000ste keer vaststellen dat het toch allemaal anders is. ;-)
DAT lijkt me sterk op een godsdienst.


zo waar! nu ja lijkt ??

exodus 15 maart 2010 15:48

Inderdaad, het universum zit vol van het leven. Niet alleen het zichtbare universum maar ook de hogere/andere dimensies. Ik ben er zeker van dat er fysisch leven bestaat op andere planeten in ons fysisch universum, maar er bestaat ook leven in andere dimensies. Ons mainstream concept van onze realiteit is gewoonweg niet adequaat genoeg om dat allemaal te bevatten.

In de hogere realiteit wordt ons fysisch universum met zijn causaliteit, veroorzaakt door de dimensie tijd, als een illusie aanzien, en bestaat alle tijd tegelijkertijd. Wezens uit hogere dimensies hebben zelfs helemaal geen toestellen nodig om tussen realiteiten te reizen, zij kunnen gewoon een projectie van hun bewustzijn doen. Zij kunnen ervoor kiezen om onzichtbaar te blijven of te materialiseren in welke vorm zij dan ook verkiezen. In gelijk welke realiteit/probabiliteit of welke tijd zij dan ook verkiezen. Wezens die minder ontwikkeld zijn hebben misschien UFO's nodig, of toestellen die in meer of mindere mate fysisch zijn en verbonden met het bewustzijn van de waarnemer.

Retribution 15 maart 2010 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4642638)
Inderdaad, het universum zit vol van het leven. Niet alleen het zichtbare universum maar ook de hogere/andere dimensies. Ik ben er zeker van dat er fysisch leven bestaat op andere planeten in ons fysisch universum, maar er bestaat ook leven in andere dimensies. Ons mainstream concept van onze realiteit is gewoonweg niet adequaat genoeg om dat allemaal te bevatten.

In de hogere realiteit wordt ons fysisch universum met zijn causaliteit, veroorzaakt door de dimensie tijd, als een illusie aanzien, en bestaat alle tijd tegelijkertijd. Wezens uit hogere dimensies hebben zelfs helemaal geen toestellen nodig om tussen realiteiten te reizen, zij kunnen gewoon een projectie van hun bewustzijn doen. Zij kunnen ervoor kiezen om onzichtbaar te blijven of te materialiseren in welke vorm zij dan ook verkiezen. In gelijk welke realiteit/probabiliteit of welke tijd zij dan ook verkiezen. Wezens die minder ontwikkeld zijn hebben misschien UFO's nodig, of toestellen die in meer of mindere mate fysisch zijn en verbonden met het bewustzijn van de waarnemer.

Dat klinkt als een religie. Kan u iets staven?

Retribution 15 maart 2010 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4642633)
nee mee eens met die ruimteschepen. Meestal gaat het via een stargate, zoals een in iraq, een van de redenen waarom de amerikanen daar nooit weg gaan. Een van de anders stargates is op ground zero! ja van 9-11

En kunt ge dat staven aan de hand van iets?

fox 15 maart 2010 15:56

We zijn nu al aangekomen bij 1 of andere stargate theorie om de 9-11 en de oorlog in Irak te verklaren. Dit uiteraard zonder ook maar enige ondersteuning die deze theorie ook maar enigszins plausibel zou kunnen maken. Je moet het toch maar doen.

Welcome back Pindar. Je hebt het nog steeds. Ik zou zelfs durven zeggen dat je fantasie nog levendiger is geworden.

Khwajagan 15 maart 2010 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4642641)
En kunt ge dat staven aan de hand van iets?

wat dan?

Khwajagan 15 maart 2010 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4642644)
We zijn nu al aangekomen bij 1 of andere stargate theorie om de 9-11 en de oorlog in Irak te verklaren. Dit uiteraard zonder ook maar enige ondersteuning die deze theorie ook maar enigszins plausibel zou kunnen maken. Je moet het toch maar doen.

Welcome back Pindar. Je hebt het nog steeds. Ik zou zelfs durven zeggen dat je fantasie nog levendiger is geworden.

ik weet niet wat jij en parcifal met pindar of zo te maken hebben!

Retribution 15 maart 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4642647)
wat dan?

Bewijs van stargates natturlijk.

DonQuiSjot 15 maart 2010 16:14

De manier waarop men in 1900 aankeek tegen het jaar 2000, op die manier kijken wij ook naar toekomstige ruimtevluchten.

borgerhout 15 maart 2010 17:00

UFO Disclosure 2010 - het is begonnen

http://www.youtube.com/watch?v=peiVo...ayer_embedded#

Bottenskrapet 15 maart 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4642488)
Zeg je hier nu dat ze wel of dat ze niet bestaan?????

vaag stukje hoor.

Mijns insziens zit het hele universum er vol mee!

Notice the sarcasm on/off.
Mijns insziens dus ook.

borgerhout 15 maart 2010 17:08

Mexicaanse UFO-congres 2010.

http://www.youtube.com/watch?v=2uZAJ...ayer_embedded#

DonQuiSjot 15 maart 2010 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgerhout (Bericht 4642718)
UFO Disclosure 2010 - het is begonnen

http://www.youtube.com/watch?v=peiVo...ayer_embedded#

Sorry, met de beste wil, maar ik geloof niet in een disclosure van de regering uit. Zij zullen dit ten alle tijden ontkennen, want dan verliezen ze hun macht.

Ofwel:
Zal de regering een false flag disclosure orchestreren, die de mensen op aarde zal als gelovigen doen vallen voor de nieuwe wezens die het goed voor hebben met ons en onze planeet. Dus geef uw lot in hun handen. 10x straffer dan Obama zijn show van change. Niet een charismatisch leidersfiguur, maar een hogere beschaving die de ultieme waarheid predikt.

Er zijn theoriën over Project Blue beam, en die lijken me heel aannemelijk.
Mogelijks was de spiraal in Noorwegen zoiets.
Zie ook de vele orbs die er te zien zijn tegenwoordig.
Zie de golf van UFO en aliens nieuwsberichten tegenwoordig...
Misschien probeert men via een goed georchestreerd plan zo de bevolking klaar te maken voor de komende valse disclosure.

Anderszijds ga je me zeker niet horen ontkennen dat er mogelijkheid is dat er echte disclosure komt (Steven Greer?) Er zijn vele straffe aanwijzingen heden ten dage. Als zelfs maar een deel van de vele verhalen, boeken, dossiers waar zijn, dan zijn er idd vele beschavingen hier op aarde aanwezig. Wat is hun agenda?

Maar er zijn te veel belangen te verdedigen om hun macht en slavernij in stand te houden, dus waarom zou er ineens een oprechte disclosure komen van de regeringen uit?

Toch maar op je hoede zijn...

Retribution 15 maart 2010 17:28

Lijkt me nogal een contradictie...

Zou niet weten waarom, "de anderen" niets zouden laten weten mochten ze kunnen? Of zitten ze mee in het complot? Of hebben ze bang van de gevestigde dictatuur?

Het lijkt er op of je er zelf weinig van gelooft.

tatooke 15 maart 2010 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4642736)
Sorry, met de beste wil, maar ik geloof niet in een disclosure van de regering uit. Zij zullen dit ten alle tijden ontkennen, want dan verliezen ze hun macht.

Ofwel:
Zal de regering een false flag disclosure orchestreren, die de mensen op aarde zal als gelovigen doen vallen voor de nieuwe wezens die het goed voor hebben met ons en onze planeet. Dus geef uw lot in hun handen. 10x straffer dan Obama zijn show van change. Niet een charismatisch leidersfiguur, maar een hogere beschaving die de ultieme waarheid predikt.

Er zijn theoriën over Project Blue beam, en die lijken me heel aannemelijk.
Mogelijks was de spiraal in Noorwegen zoiets.
Zie ook de vele orbs die er te zien zijn tegenwoordig.
Zie de golf van UFO en aliens nieuwsberichten tegenwoordig...
Misschien probeert men via een goed georchestreerd plan zo de bevolking klaar te maken voor de komende valse disclosure.

Anderszijds ga je me zeker niet horen ontkennen dat er mogelijkheid is dat er echte disclosure komt (Steven Greer?) Er zijn vele straffe aanwijzingen heden ten dage. Als zelfs maar een deel van de vele verhalen, boeken, dossiers waar zijn, dan zijn er idd vele beschavingen hier op aarde aanwezig. Wat is hun agenda?

Maar er zijn te veel belangen te verdedigen om hun macht en slavernij in stand te houden, dus waarom zou er ineens een oprechte disclosure komen van de regeringen uit?

Toch maar op je hoede zijn...

beste het is juist ; dat het duistere kost wat kost alles doet om bepaalde dingen tegen te houden ,maar weet dat het duistere zijn macht aan het kwijtspelen is , als je goed rondom je heen kijkt zie je alle tekenen dat het uiteenvalt , dus hoe meer mensen dit gaan inzien en wakker worden van hun plannen , hoe zwakker zij zullen worden,


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be