Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 10 april 2010 21:42

en dat eentje dat mee vliegt zonder strepen? en dat linkse toestel stopt terwijl de andere doorgaat? maar wel eerlijk dat je toegeeft dat je het niet helemaal hebt bekeken , zou je toch eens moeten doen .half beeld is halve waarheid nooit te snel oordelen van wat je ziet op twee min , mvg

Micele 10 april 2010 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4685743)
en dat eentje dat mee vliegt zonder strepen? en dat linkse toestel stopt terwijl de andere doorgaat? maar wel eerlijk dat je toegeeft dat je het niet helemaal hebt bekeken ,

Zijn dat twee identieke vliegtuigen (aerodynamisch profiel vleugeleindes) vlogen ze even hoog en even snel ???

Citaat:

zou je toch eens moeten doen .half beeld is halve waarheid nooit te snel oordelen van wat je ziet op twee min , mvg
Op 2 min goed bekeken, lijkt me de 3e manier: "condensstrepen" door druckausgleich ttz door samenstotende drukverschillen boven/onder de staartvleugels die voor een optredende temperatuurverlaging zorgt, de staartvin zorgt ervoor dat de condenserende waterdamp juist in het midden wervelt. (dit gebeurt enkel bij hoge luchtvochtigheid, de zeer brede condensstrepen gevormd door de afkoelende uitlaatgassen van beide motoren bevestigen die hoge luchtvochtigheid)

Citaat:

Many movies and TV news stories mistakenly assume that all aircraft can dump fuel, when in fact most cannot. In certain atmospheric conditions where the moisture content of the air is high, 737s (and other aircraft) flying at low altitudes sometimes leave a moisture trail that can come off the top of the wing, wingtips, or trailing edge flaps. Moisture trails coming off the trailing edge flaps can appear especially odd, since the moisture is being "spun" by aerodynamic forces. It is possible that some people observe these moisture trails and may think this is fuel being dumped; however, this is just water vapor, not fuel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_dumping
ongeveer halfweg

tatooke 10 april 2010 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4685758)
Zijn dat twee identieke vliegtuigen (aerodynamisch profiel vleugeleindes) vlogen ze even hoog en even snel ???


Op 2 min goed bekeken, lijkt me de 3e manier: "condensstrepen" door druckausgleich ttz door samenstotende drukverschillen boven/onder de staartvleugels die voor een optredende temperatuurverlaging zorgt, de staartvin zorgt ervoor dat de condenserende waterdamp juist in het midden wervelt. (dit gebeurt enkel bij hoge luchtvochtigheid, de zeer brede condensstrepen gevormd door de afkoelende uitlaatgassen van beide motoren bevestigen die hoge luchtvochtigheid)

en dan die vliegtuigen met drie strepen en twee motoren? uit één motor twee strepen en de andere 1 ? dat zijn er drie ? dus ik heb het echt moeilijk ;om de ook aanneembare theorieén te koppelen aan deze beelden , niet omdat ik dat niet wil, maar ik zie iets anders "jammer"

tatooke 10 april 2010 22:13

citaat wiki
Since most twinjet airliners can meet these requirements, most aircraft of this type such as the Boeing 737 (all models), the DC-9/MD80 and Boeing 717, the A320 family and various regional jet ("RJ") aircraft do not have fuel dump systems installed. In the event of an emergency requiring a return to the departure airport, the aircraft circles nearby in order to consume fuel to get down to within the maximum structural landing weight limit, or if the situation demands it, simply lands overweight without delay. Modern aircraft are designed for possible overweight landings in mind, but this is not done except in cases of emergency, and various maintenance inspections are required afterwards.

Micele 10 april 2010 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4685764)
en dan die vliegtuigen met drie strepen en twee motoren? uit één motor twee strepen en de andere 1 ? dat zijn er drie ? dus ik heb het echt moeilijk ;om de ook aanneembare theorieén te koppelen aan deze beelden , niet omdat ik dat niet wil, maar ik zie iets anders "jammer"

Tja, als ge wat anders wilt lezen als er staat:

Dit is nu de 3e manier door de staartvlakken en de staartvin die voor de derde streep zorgen naast de klassieke strepen van beide motoren.

Een motor kan ook een dikke klassieke streep geven en naast de motor door de verwerveling van de flapuiteindes links/rechts naast de motor nog ene, dus 3, ook bij 2 motoren kunnen er dan tot 4 zelfs tot 5 duidelijke strepen zijn.
ook de wingtips kunnen nog strepen geven maar kleinere.

2 klassieke (uitlaat)
3 verwervelingen (3e manier):
2 naast beide motoren elk (meestal buitenkant.
1 van de staartvlakken centraal achter de staartvin.

Verwechslungsgefahr mit Dunstfahnen [Bearbeiten]
Teilweise findet sich die Annahme, dass Flugzeuge vor dem Landen generell Treibstoff ablassen, etwa um die Brandgefahr zu verringern. Dies rührt meist von der Tatsache her, dass bei hoher Luftfeuchtigkeit von den Flügelspitzen landender Flugzeuge Dunstfahnen ausgehen, die für zerstäubtes Kerosin gehalten werden können. Diese Dunstfahnen entstehen jedoch lediglich durch kondensierendes Wasser. Durch den Überdruck an der Unter- und den Unterdruck an der Oberseite der Tragflächen findet am Tragflächenende ein Druckausgleich statt, der wiederum zu einem Temperaturabfall führt. Dadurch kann bei geeigneten Bedingungen der in der Luft enthaltene Wasserdampf kondensieren [3].

Many movies and TV news stories mistakenly assume that all aircraft can dump fuel, when in fact most cannot. In certain atmospheric conditions where the moisture content of the air is high, 737s (and other aircraft) flying at low altitudes sometimes leave a moisture trail that can come off the top of the wing, wingtips, or trailing edge flaps. Moisture trails coming off the trailing edge flaps can appear especially odd, since the moisture is being "spun" by aerodynamic forces. It is possible that some people observe these moisture trails and may think this is fuel being dumped; however, this is just water vapor, not fuel.

tatooke 10 april 2010 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4685787)
Tja, als ge wat anders wilt lezen als er staat:

Dit is nu de 3e manier door de staartvlakken en de staartvin die voor de derde streep zorgen naast de klassieke strepen van beide motoren.

Een motor kan ook een dikke klassieke streep geven en naast de motor door de verwerveling van de flapuiteindes links/rechts naast de motor nog ene, dus 3, ook bij 2 motoren kunnen er dan tot 4 zelfs tot 5 duidelijke strepen zijn.
ook de wingtips kunnen nog strepen geven maar kleinere.

2 klassieke (uitlaat)
3 verwervelingen (3e manier):
2 naast beide motoren elk (meestal buitenkant.
1 van de staartvlakken centraal achter de staartvin.

Verwechslungsgefahr mit Dunstfahnen [Bearbeiten]
Teilweise findet sich die Annahme, dass Flugzeuge vor dem Landen generell Treibstoff ablassen, etwa um die Brandgefahr zu verringern. Dies rührt meist von der Tatsache her, dass bei hoher Luftfeuchtigkeit von den Flügelspitzen landender Flugzeuge Dunstfahnen ausgehen, die für zerstäubtes Kerosin gehalten werden können. Diese Dunstfahnen entstehen jedoch lediglich durch kondensierendes Wasser. Durch den Überdruck an der Unter- und den Unterdruck an der Oberseite der Tragflächen findet am Tragflächenende ein Druckausgleich statt, der wiederum zu einem Temperaturabfall führt. Dadurch kann bei geeigneten Bedingungen der in der Luft enthaltene Wasserdampf kondensieren [3].

Many movies and TV news stories mistakenly assume that all aircraft can dump fuel, when in fact most cannot. In certain atmospheric conditions where the moisture content of the air is high, 737s (and other aircraft) flying at low altitudes sometimes leave a moisture trail that can come off the top of the wing, wingtips, or trailing edge flaps. Moisture trails coming off the trailing edge flaps can appear especially odd, since the moisture is being "spun" by aerodynamic forces. It is possible that some people observe these moisture trails and may think this is fuel being dumped; however, this is just water vapor, not fuel.

oh nee ik lees zeker wat er staat! en ik kan zeker volgen ,maar het stemt niet overeen met het filmpje dat 10.25 min duurt dat is alles

tatooke 10 april 2010 22:23

kijk dan vanaf ongeveer 3.30 min tot einde ,dat moet toch lukken niet ;-)

Micele 10 april 2010 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4685778)
citaat wiki
Since most twinjet airliners can meet these requirements, most aircraft of this type such as the Boeing 737 (all models), the DC-9/MD80 and Boeing 717, the A320 family and various regional jet ("RJ") aircraft do not have fuel dump systems installed. In the event of an emergency requiring a return to the departure airport, the aircraft circles nearby in order to consume fuel to get down to within the maximum structural landing weight limit, or if the situation demands it, simply lands overweight without delay. Modern aircraft are designed for possible overweight landings in mind, but this is not done except in cases of emergency, and various maintenance inspections are required afterwards.

En ?
Ik leg al tweemaal de "derde manier uit", die niets met fuel dumping te maken heeft, maar door vele verwisseld wordt met fuel dumping, heb je dat niet gelezen ?

Many movies and TV news stories mistakenly assume that all aircraft can dump fuel, when in fact most cannot. In certain atmospheric conditions where the moisture content of the air is high, 737s (and other aircraft) flying at low altitudes sometimes leave a moisture trail that can come off the top of the wing, wingtips, or trailing edge flaps. Moisture trails coming off the trailing edge flaps can appear especially odd, since the moisture is being "spun" by aerodynamic forces. It is possible that some people observe these moisture trails and may think this is fuel being dumped; however, this is just water vapor, not fuel.

Dus niet door motorengassen, niet door fuel dumping, maar gewoon condensstrepen door aerodynamische verwervelingen

Micele 10 april 2010 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4685793)
kijk dan vanaf ongeveer 3.30 min tot einde ,dat moet toch lukken niet ;-)

Neen. (daarbij heb ik al gekeken, dus niet opnieuw)

Het moet toch lukken dat je mijn uitleg leest over rond minuut 2, neen ?
Dan laat het. ;-)

tatooke 10 april 2010 22:30

idd : maar als dat uitgesloten is ,blijft dat condens gedoe mij achtervolgen ,nog steeds niet volledig gezien?

tatooke 10 april 2010 22:32

ja !!als je niet wil zien ..........even goede vrienden maar dan ben ik uitgeklapt

Micele 10 april 2010 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4685806)
ja !!als je niet wil zien ..........even goede vrienden maar dan ben ik uitgeklapt

Ik heb het bekeken, niet nieuws dat ik al uitgelegd heb.

tatooke 10 april 2010 22:43

dus alles is volgens u normaal in dat filmpje ? straal stop, straal stop, straal stop enz eigenaardig fenomeen niet? stippellijn effect ;ik haal dat niet uit de getoonde teksten echt niet

tatooke 10 april 2010 23:43

citaat uit heel het artikel:
Het is ons tevens opgevallen dat Contrails elkaar niet kruisen of raken, terwijl de Chemtrails geweldige Boter-Kaas & Eieren spelletjes in de lucht tekenen. Voor ogen die kunnen zien is dat als een Teken aan de Wand!

We herhalen daarom weer de oude Hopi voorspelling: “Als de Grote Schoonmaak nadert, zullen er spinnenwebben aan de Hemel geweven worden.” En, geliefden, de Grote Schoonmaak vindt Hier & NU plaats!
lees alles hier :
Alle artikelen op deze website mogen vrij verspreid worden onder vermelding van de juiste bron: © ArjunA – www.assayya.com

tatooke 10 april 2010 23:59

ik heb besloten heel het artikel hier te zetten ,je zou daar moeten zoeken,en ik weet dat ze dat hier niet graag doen dus bij deze:
Barium.
Laten we, zoals het betaamt in een dualistische werkelijkheid beginnen met het goede nieuws. Lieve mensen het goede nieuws is dat de krant van woensdag 2 mei over zes kolommen een ‘prachtige’ foto van de lucht boven Heerlen afdrukte.
Het bijschrift onder die foto luidde: “De oproep aan lezers van Dagblad de Limburger om foto's in te sturen rond de thema's droogte, warmte en (gebrek aan) water, heeft enkele tientallen fraaie beelden opgeleverd.”

Het is geweldig dat mensen de schoonheid van een sluipmoordenaar zo digitaal kunnen vastleggen… Wacht even, we zouden eerst het goede nieuws brengen. Dat klopt, is het dan niet geweldig dat dit gebeurt? Een warm kloppend hart voor een sluipmoordenaar in de vorm van vriendelijke wolkentapijten die door vele vliegtuigen over de Aarde worden verspreid!

Goed, vrienden laten we dan maar het andere nieuws brengen… het is weliswaar een herhaling van veel oudere artikelen, maar er zijn nog teveel ogen die niet kunnen zien! En weet je, ik heb bijna 30 jaar in de commerciële communicatie ervaring opgedaan. De ervaring leert dat herhaling de kracht van reclame is.

In een wereld die op polariteit berust, mogen we ook verwachten dat herhaling de kracht van elke boodschap is, zelfs als dat anti reclame is.

De lucht boven Heerlen op die ‘prachtige’ foto over zes kolommen bevatte bijzonder veel Chemtrails. Er zijn talloze pagina’s en nog meer artikelen aan deze zachte sluipmoordenaar gewijd op Internet, maar de mensheid slaapt nog. We gaan dus op herhaling.
Chemtrails op Herhaling.
Het is geen geheim dat het Amerikaans militair-industriële complex zonder ons hierover te informeren de atmosfeer van de aarde aan het veranderen is op beangstigende manieren. Enorme aantallen vliegtuigen worden omhoog gestuurd om ‘bewolking’ te creëren met uiterst minuscule geïoniseerde metalen deeltjes. HAARP gegenereerde microgolven worden voortdurend gebruikt om de ionosfeer te verwarmen.

Synthetisch gefabriceerde Chemtrails dehydreren de lucht en blokkeren effectief de zon. De principes van dit groteske aerosol project worden uitgespeld in een aantal U.S. Patenten. In 1974 verkreeg ‘Hughes Aircraft Company’ patent US3813875 voor het gebruiken van barium om ion wolken in de bovenste atmosfeer te creëren.

In 1991 verkreeg Hughes Aircraft Company patent US5003186, een methode voor het bezaaien van de laag broeikasgas met minuscule deeltjes inclusief “oxides van metaal, bijv. aluminium oxide”. Het patent vermeld dat een voorgestelde oplossing voor globale opwarming is: “door het toevoegen van minuscule deeltjes aan de brandstof van straalvliegtuigen, zodat de deeltjes emitteren van de straalmotor uitstoot wanneer het vliegtuig zich bevind op kruishoogte.”

Het Luchtmacht document getiteld ‘Weather as a Force Multiplier’ verklaart: “In de Verenigde Staten wordt weersmodificatie waarschijnlijk een onderdeel van beleid m.b.t. de nationale veiligheid met zowel binnenlandse als internationale applicaties…”

Rond 1998 werd dit beleid abrupt opvallend. Blauwe luchten werden een zeldzaamheid. Gedemoraliseerde burgers zijn in toenemende mate ziek geworden en boos, niet alleen door het ‘spuitbus’ project zelf, maar door de arrogantie van overheden die uitvoeren wat zij maar willen, ongeacht de consequenties.

De moedige Chemtrail onderzoeker Clifford Carnicom heeft, ondanks dat hij met de dood werd bedreigd en zijn telefoon continu werd afgetapt, gegevens verzameld die laten zien dat de atmosfeer radicaal aan het veranderen is. Dit geeft de abnormale aanwezigheid van bariumzouten aan.
Barium baart zorgen.
Barium baart ons zorgen, en wel hier om: de naam barium is afgeleid van het Griekse ‘barys’ dat zwaar betekent. Voor ogen die kunnen zien betekent dit dat we zwaar in de problemen zijn wanneer er zoveel barium in de chemische sporen of Chemtrails worden gemeten.

We hebben op Internet gesurft om je iets duidelijk te maken. Chemisch gezien is barium vrijwel identiek aan calcium. Het oxideert erg gemakkelijk bij blootstelling aan de lucht en reageert heftig met water en alcohol. Doordat barium zo gemakkelijk reageert met andere elementen komt het vrijwel niet ongebonden in de natuur voor.

Alle in water en zuur oplosbare barium verbindingen zijn zeer giftig omdat zij kunnen leiden tot het opzwellen van de hersenen en lever en schade aanrichten in de nieren en hart. Grote hoeveelheden kunnen verlamming en zelfs dood tot gevolg hebben. Zuiver barium moet onder olie worden bewaard om te voorkomen dat het aan de lucht ontbrandt.

We herhalen een regel, omdat herhaling de kracht van de boodschap is: “Barium oxideert erg gemakkelijk bij blootstelling aan de lucht en reageert heftig met water en alcohol”.

Waarom herhalen we juist deze regel? Voor ogen die kunnen zien is het duidelijk dat onze wereld zeer waterrijk is. Sterker nog als er geen water zou zijn, had ik deze woorden niet kunnen typen, gewoon omdat ik, en jullie allemaal, voor 60 tot 80 procent uit water bestaan.

Nu gaan we weer het spelletje dualiteit opvoeren. Het goede nieuws is: “Barium veroorzaakt, voor bekend is, geen kanker en geen onvruchtbaarheid of geboorteafwijkingen bij mensen.”


Het slechte nieuws is: “Bariummengsels die oplossen in water kunnen schadelijk zijn voor de menselijke gezondheid. De opname van zeer grote hoeveelheden barium dat in water oplosbaar is, kan verlamming en soms zelfs de dood tot gevolg hebben”.

Kleine hoeveelheden in water oplosbaar barium kunnen ervoor zorgen dat men ademhalingsproblemen krijgt, een verhoogde bloeddruk, hartritmestoornissen, buikirritatie, spierslapte, veranderingen in de zenuwreflexen, opzwellen van de hersenen en lever en schade aan de nieren en het hart.

We herhalen weer een regel: “Barium veroorzaakt, voor bekend is, geen kanker en geen onvruchtbaarheid of geboorteafwijkingen bij mensen”. Dat is mooi meegenomen, maar hoe zit dat dan met de dieren die wij als consument tot ons nemen?
Is dat wellicht de reden waarom er nog zo opvallend weinig vee en kleinvee in de weilanden staan die onder die prachtige met Chemtrails versierde luchten een langzame dood ondergaan?

Goed, dan nu het verschil tussen condenssporen of ‘Contrails’ die je ook nog ziet en Chemtrails. Contrails is een samenvoeging het Engelse condensation (het condenseren van water in gasvorm tot vloeibare of vaste 'bevroren' vorm) en trails (sporen). Deze ‘vliegtuigstrepen’ ontstaan op een hoogte waar vliegtuigen meestal vliegen, tussen de 9 en 11 kilometer. De gassen hebben de eigenschap snel te verdwijnen doordat temperatuur van de directe omgeving overgenomen wordt.

Chemtrails (Chemische Sporen) zijn echter vliegtuigstrepen die lang zichtbaar blijven, en een opmerkelijk afwijkend gedrag vertonen in verhouding met de gebruikelijke Contrails. Sinds november 1998 is het duizenden mensen ongeveer gelijktijdig wereldwijd op gaan vallen dat de strepen achter vliegtuigen veel langer blijven hangen, soms wel uren en uiteindelijk uitwaaieren tot een kunstmatige sluierbewolking.

Het is ons tevens opgevallen dat Contrails elkaar niet kruisen of raken, terwijl de Chemtrails geweldige Boter-Kaas & Eieren spelletjes in de lucht tekenen. Voor ogen die kunnen zien is dat als een Teken aan de Wand!

We herhalen daarom weer de oude Hopi voorspelling: “Als de Grote Schoonmaak nadert, zullen er spinnenwebben aan de Hemel geweven worden.” En, geliefden, de Grote Schoonmaak vindt Hier & NU plaats!
Grote Schoonmaak.
Een andere oude hoogstaand volk, dat van de Maya, heeft duizenden jaren geleden al wiskundig berekend dat op 21 december 2012 het Einde der Tijden plaatsvindt. En we zijn hard op weg om niet alleen de Tijden om zeep te helpen, maar ook Gaia, onze Heilige Moeder Aarde.

Ik herhaal een artikel dat ik in april dit jaar heb vertaald: De Maya Raad spreekt van vier Tsunami’s die vier continenten zullen treffen, met Australië als hekkensluiter. Dit zal overigens samenvallen met een reeks aardbevingen en vulkaan uitbarstingen over de hele Ring van Vuur (de kusten van de Stille Oceaan, voor het geval dat je deze uitdrukking voor het eerst leest - ArjunA)

Carlos Barrios, een van de Maya Elders, gelooft dat het begin van die cyclus startte op 1 april 2007 met de ramp die de Salomons eilanden trof. De Maya Raad zegt tevens dat Azië het meest getroffen zal worden door deze gebeurtenissen. De aarde veranderingen zullen escaleren, en we zijn gewaarschuwd voor de volgende maanden.
Juli: Kijk uit voor een zwerm van middelgrote aardbevingen (4.5 tot 5.5 Richter) langs de kusten van de Ring van Vuur
Augustus: Kijk uit voor een enorme aardeverandering in de VS (geen details genoemd).
September: Hoge risicofactor voor aardbevingen, vulkaanerupties en Tsunami’s in Azië.
November: Kijk uit voor de escalatie van aardeveranderingen in Centraal Amerika.
Carlos zei in het interview uit te kijken voor zeer sterke wind en water bewegingen, die in het Maya Nieuwe Jaar begonnen en zich blijven voordoen tot 2012.

Het goede nieuws is dat Moeder Aarde, hoezeer we haar ook trachten te vernietigen, altijd aan het langste eind trekt. Het slechte nieuws is dat mensen, die zich nog steeds identificeren met hun fysieke voertuig, reden te meer hebben om voor angst te kiezen.
Gaia; Moeder Aarde.
De Gaia-theorie van James Lovelock beschrijft het leven en het leefmilieu op Aarde als twee onderdelen van hetzelfde systeem. Deze theorie heeft ons denken over Moeder Aarde veranderd, al blijft de theorie omstreden.

De Gaia hypothese probeert het voortbestaan van het leven op aarde, miljarden jaren lang, te verklaren door het leven en het leefmilieu op aarde als twee delen van één systeem te beschouwen. Het systeem, dat soms gewoon Gaia wordt genoemd, heeft zich zo ontwikkeld dat het zichzelf kan reguleren en herstellen.

Regulatie betekent dat organismen het leefmilieu van de planeet zelf behaaglijk houden om het leven te handhaven. En, zo zegt de hypothese, als Gaia gevaarlijk uit balans raakt, kan zij zichzelf herstellen.

Door zelfregulatie is het systeem als geheel bijna onsterfelijk. Het is zelfs in staat om zware crises zoals de inslag van enorme meteorieten te overleven, iets dat in de geschiedenis van het leven op aarde waarschijnlijk veelvuldig is voorgekomen.

Dit betekent niet dat een willekeurige individuele soort, zoals de mens, de garantie heeft om te overleven. Het houdt in dat het leven als geheel erg taai is, wat vooral geldt voor eenvoudige bacteriën, die tot een miljard jaar geleden de enige levensvorm op de planeet waren.
Conclusie.
Als de aanwezigheid van Barium in de Chemtrails ons nog geen zorgen baart, zal Moeder Aarde een nieuwe werkelijkheid baren. Het goede nieuws is dat de Nieuwe Aarde, de bekrachtigde 5D werkelijkheid, etherisch al is voorbereid op onze Hemelvaart of Verlichting. Het slechte nieuws is dat er nog veel mensen voortijdig zullen vertrekken.

Het goede nieuws is dat de Hermetische Wet zegt: “Zo binnen Zo Buiten”. Dus ook de mens kan net als Gaia zichzelf herstellen. Het slechte nieuws is dat de Hermetische Wet: “Zo Boven Zo Beneden” ook opgaat. Terwijl op kruishoogte van vliegtuigen chemische sporen de lucht verzieken, verzieken mensen op hun eigen ‘kruishoogte’ met kinderporno en andere websites het Internet.

De kunst is om onontwaakte zielen met liefde op hun gezicht te laten gaan. Het goede nieuws is dat de mensheid veel gevoeliger (spiritueler) wordt. Het slechte nieuws is dat wie niet horen wil zal moeten voelen! Moeder Aarde geeft ze de nodige duwtjes met een reeks aardbevingen en vulkaan uitbarstingen over de hele Ring van Vuur.

Alle artikelen op deze website mogen vrij verspreid worden onder vermelding van de juiste bron: © ArjunA – www.assayya.com

atmosphere 11 april 2010 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4685874)
citaat uit heel het artikel:
Het is ons tevens opgevallen dat Contrails elkaar niet kruisen of raken, terwijl de Chemtrails geweldige Boter-Kaas & Eieren spelletjes in de lucht tekenen. Voor ogen die kunnen zien is dat als een Teken aan de Wand!

Contrails kunnen elkaar niet kruisen of raken "Wat een enorme onzin !"
Commerciële toestellen hebben chemtrails aan boord ! Daar heb ik mijn familie die bij KLM werkt nog nooit over horen praten.

Citaat:

We herhalen daarom weer de oude Hopi voorspelling: “Als de Grote Schoonmaak nadert, zullen er spinnenwebben aan de Hemel geweven worden.” En, geliefden, de Grote Schoonmaak vindt Hier & NU plaats!
Het blijft een oude voorspelling die nog altijd niet is uitgekomen

atmosphere 11 april 2010 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4685787)
Tja, als ge wat anders wilt lezen als er staat:

Dit is nu de 3e manier door de staartvlakken en de staartvin die voor de derde streep zorgen naast de klassieke strepen van beide motoren.

Een motor kan ook een dikke klassieke streep geven en naast de motor door de verwerveling van de flapuiteindes links/rechts naast de motor nog ene, dus 3, ook bij 2 motoren kunnen er dan tot 4 zelfs tot 5 duidelijke strepen zijn.
ook de wingtips kunnen nog strepen geven maar kleinere.

2 klassieke (uitlaat)
3 verwervelingen (3e manier):
2 naast beide motoren elk (meestal buitenkant.
1 van de staartvlakken centraal achter de staartvin.


Inderdaad , die trails zijn volkomen logisch . Lucht (welke vocht bevat) komt voor de vleugels onder druk te staan waardoor condensatie plaatsvind.
Een heel duidelijk voorbeeld van hetzelfde verschijnsel is een toestel dat in vochtige lucht door de geluidsbarriëre vliegt .



de overdruk zorgt voor condensatie. Wanneer de luchtvochtigheid hoog is zal de wolk ook lang blijven hangen.

atmosphere 11 april 2010 00:46

Citaat:

Als de aanwezigheid van Barium in de Chemtrails ons nog geen zorgen baart, zal Moeder Aarde een nieuwe werkelijkheid baren
Barium verbindingen worden door vulkanische activiteit de lucht in geslingert (zeoliet)

tatooke 11 april 2010 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4685912)
Inderdaad , die trails zijn volkomen logisch . Lucht (welke vocht bevat) komt voor de vleugels onder druk te staan waardoor condensatie plaatsvind.
Een heekl duidelijk voorbeeld van hetzelfde verschijnsel is een toestel dat in vochtige lucht door de geluidsbarriëre vliegt .



de overdruk zorgt voor condensatie. Wanneer de luchtvochtigheid hoog is zal de wolk ook lang blijven hangen.

filmpje gezien?

tatooke 11 april 2010 00:55

Doordat barium zo makkelijk reageert met andere elementen komt het vrijwel niet ongebonden in de natuur voor. De belangrijkste bariumbron is het mineraal bariet, dat gekristalliseerd bariumsulfaat is. Op commerciële basis wordt barium geproduceerd door elektrolyse van gesmolten bariumchloride.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barium
Alle in water en zuur oplosbare barium verbindingen zijn zeer giftig omdat zij kunnen leiden tot het opzwellen van de hersenen en lever en schade aanrichten in de nieren en hart. Grote hoeveelheden kunnen verlamming en zelfs dood tot gevolg hebben. Zuiver barium moet onder olie worden bewaard om te voorkomen dat het aan de lucht ontbrandt. Het verwerken van bariumerts kan aanleiding geven tot de stoflongachtige aandoening baritose.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barium#..._en_veiligheid


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be