Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

CryptoConspon 5 juni 2011 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus (Bericht 5492072)
Dus een almachtige buitenaardse samenleving op Culture-niveau (enorm wijdverspreid, technologisch zo veel verder dat het net zo goed magie is, FTL, cryogenica en/of generatieschepen, etc. etc.) zal samenwerken met de corrupte regeringen van één miezerig planeetje om zichzelf als de slechterik/onderdrukker af te schilderen.

Oh wacht, je bent Pindar. Carry on


wat jij hierboven zogenaamd zegt is NIET WAT IK ZEG!
dat is jouw invulling op wat ik zeg, maar dat snap je zelf niet.

Dude87 5 juni 2011 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5405440)
Mensen die de feiten over UFO's onderzocht hebben weten natuurlijk al lang dat ze echt bestaan.

lol.

radmerdauw 5 juni 2011 22:37

Mensen worden geconditioneerd om erin te geloven ...

Leuke afleiding en valse hoop,

een paar voorbeeldjes,

http://www.telegraph.co.uk/news/news...f-teacher.html

http://www.ufocasebook.com/2009c/stagedabduction.html

Teoch raar dat die aliens en UFO's mee evolueren met onze technologie, vroeger zagen die UFO's eruit als 2 metalen schijven en je kon soms zelf de draadjes nog zien, en nu is het CGI en andere blue screen technologie,

Let op, na de oorlog tegen terrorisme, de artificiele en onzichtbare vijand, de oorlog dat onze rechten afknabbelt voor ons eigen goed zal er een FAKE alien invasie komen, een nieuwe artificiele vijand,

Als aliens zouden bestaan dan zouden ze geen invasie doen, ze zouden waarschijnlijk vriendelijk zijn en als ze ons dood wilden dan waren we dat nu al.

Bovenbuur 6 juni 2011 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radmerdauw (Bericht 5493539)
Als aliens zouden bestaan dan zouden ze geen invasie doen, ze zouden waarschijnlijk vriendelijk zijn en als ze ons dood wilden dan waren we dat nu al.

Als aliens hierheen zouden komen (iets heel anders dan bestaan) hebben ze daar waarschijnlijk een heleboel tijd en energie in gestoken. Dit betekent zeer waarschijnlijk dat ze een goede reden hebben om hier te komen (tenzij het von Neumann machines zijn, dat zijn een soort hypothetische kruisingen tussen sprinkhanen en konijnen die het heelal leegroven en zich onbeperkt voortplanten enkel en aleen omdat ze zo geprogrammeerd zijn). Naar wat die reden is kunnen we enkel raden, maar of ze vriendelijk zouden zijn? Stel, wij zouden op Mars leven ontdekken, zouden wij dat leven gaan onderzoeken, of zouden we zorgvuldig uitzoeken welke van de wormpjes het intelligenst lijkt en die mensenrechten aanbieden? Want daar moet je het mee vergelijken. Het is extreem onwaarschijnlijk dat de eerste aliens die ons bezoeken net mensen zijn. Wat dat betreft is elke gok naar hun motieven en intenties dan ook precies dat, een gok. Als wij een andere planeet zouden bezoeken zouden we ons niet als de stereotype goede aliens gedragen, over wat zij zouden doen kunnen we erg weinig zeggen.

Voor de rest heb ik enige moeite om twee van je uitspraken te verbindenn. Enerzijds geef je geheel terecht aan dat de schotels die de believers als bewijs opvoeren hartstikke nep zijn, anderzijds ga je er wel van uit dat er aliens zijn de ons al ontdekt hebben, de mogelijkheid hebben om ons al doodgemaakt te hebben (een laserstaal die nog onderweg is telt bijvoorbeeld niet) en geen andere opties zien dan of aardig zijn, of ons allemaal in een klap dood maken. Dat is erg specifieke informatie over een heelal vol dingesen waar we niks van af weten.

radmerdauw 7 juni 2011 01:56

Wel ja, ik sluit niks uit,

Ik vind wel dat er een stijgende trend is om mensen te conditioneren aan 'Alien' toestanden, dat vind interesant, want de meeste berichten over die dingen zijn totaal uit de lucht gegrepen, doet me wel nadenken wat de echte motivatie is hiervan, de technologie bestaat om ons vanalles wijs te maken, project Blue Beam ed,

JFK heeft het er ook nog over gehad, en die hebben ze afgeknald, hmmm

Bedenking,

-Het conflict tussen het collectief bewustzijn en de wetenschap met haar oneindige zoektocht.

Het leven ontstaat overal in het universum? Er is geen speciaal effect of rare gebeurtenis voor nodig? We krijgen daar steeds meer bevestiging van. Het is nu logischer geworden om aan te nemen dat het zo is volgens de wetenschap. Die bevestiging is quasi oneindig. Dat stelt ons voor een keuze en een dilemma Hoe moeten we omgaan met een concept zonder vorm?

-De technologie als projectie van de mens en de angst voor het abstracte.

Stel dat er overal leven is en het kan gebaseerd zijn op al de elementen. Zou dat leven ons universum en perceptie kunnen beïnvloeden in de mate dat het zich ontwikkeld heeft? Dit is ook omgekeerd toepasbaar op de technologie. Een individu met een ongekend abstract denken zou in theorie in staat kunnen zijn om een groot deel van onze kennis te wissen of ons totaal vernietigen. Of ons wijsmaken dat aliens bestaan :-)

---

Ik sta er zeer sceptich tegenover, maar aan de andere kant zijn er wel ook een paar onverklaarbare dingen uit ons verleden, zoals de kristallen schedels en het feit dat we zoveel kennnis uit van ons verleden kwijt zijn en onze voorouders niet kunnen traceren tot op een bepaald punt, tja,

De manier waarop mensen geconditioneerd worden door psy op, hypno en psychotropy events is ook zeer vergaand, mensen zijn gebrainwashed en geprogrameerd door media en andere technologie, ik ga er niet teveel over uitwijden, ik wil echter duidelijk maken dat de powers to be in staat zijn om ons vanalles wijs te maken, Het is ook mijn mening dat Sudden Unexplaind Death ofwel SUDEP (mensen die kortsluiten en doodvallen) rechtstreeks hiermee in verband staat, het conflict tussen geest en machine. Het verkeerde metafysich model in de wetenschap en het conflict met de invloed onze taal en verleden en de brainwash in het algemeen.

Bedenking ivm met SUDEP ed

-De bocht in de nul,

Het niets in de machine en het conflict met de geest.

"Ik veronderstel dat het niets en de nul niet bestaan. Het is een paradox
met de machine, een conflict met identiteit. Het antwoord op de vraag of
de vraag op het antwoord? Ik vind dat die invloed negatief is op ons
denken omdat we zo deels het abstracte uitsluiten. Wat weet ik wel of wat
weet ik niet?"

Metafysische balans en haar complex.

"Het niets bestaat weeral niet, maar ik weet ook niets, tot in de oneindigheid toe. Dat voelt rustig aan. Ik ben toch nieuwsgierig. Als ik dat vertaal op de technologie kan ik wel een oneindig aantal computers gebruiken die elk op een uniek wiskundig model werken.

---

Ik ben ook geen alien expert maar ik vind wel dat mensen die dingen objectief moeten bekijken, die alien toestanden zijn al mainstream gekomen in Rusland en China en mensen slikken alles wat ze zien op de TV, ik vind dat gevaarlijk. Ik vertrouw het voor geen haar, die aliens zouden toch verondersteld moeten zijn veel geadvanceerder te zijn dan ons dus ook perfect in staat moeten zijn om ons op hun manier te informeren, het klopt niet vind ik,

Wat ze die kinderen aandoen in m'n vorige post in de UK is ook schandalig, als we dat mogen geloven tenminste,

Conclusie, the powers to be doen veel te veel moeite om mensen aan dit concept te conditioneren en van die aliens zelf horen we niks, ze zouden toch wel eens wat zendtijd op de BRT kunnen overnemen en eens zelf iets kunnen zeggen bv :-)

love4everybody 7 juni 2011 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radmerdauw (Bericht 5495483)
Wel ja, ik sluit niks uit,

Heel goed gezien Radmer,
Als je deze logica nog wat verder doortrekt...

Stel:
(stel dus, ik denk even heel creatief en luidop, ook adhv circulerende theorietjes en bewijzen hiervan)

Wij mensen zijn een buitenaardse beschaving (zo beneden zo boven, dus in het heelal zijn zeker nog humanoide rassen, cfr pleiadiers, sirius, vega, andromeda, het leven zaait zich uit zoals zaadjes met de wind)
Deze rassen hebben de eigenschap dat zij energetisch verbonden zijn met elkaar en het alles. Etherisch lichaam, telepathie, gedachten kunnen aflezen en verbondenheid over lange afstanden, vgl met soort van wifi maar dan biologisch (waar bestaat het internet? Nergens, enkel in electrische signalen. Ook zo met onze realiteit. Alles is een frequentie dat bij focus zich vormgeeft.)
Via het etherische lichaam ben je verbonden met de cosmos, het veld, de ether, de oneindigheid. Mensen met BDE's ervaren dit. (youtube Pim Vanlommel, chirurg). Eerst zien ze in een flits hun hele leven, daarna hebben ze connectie tot alle antwoorden van de cosmos.
Ook in de quantumfysica begint met dergelijke inzichten te krijgen (die al gekend zijn sinds eeuwen en opflakkering hadden begin deze eeuw bij de theosofische scholen, waarvan hitler gebruik van maakte)

Men kan nu wetenschappelijk aantonen dat de mens geconnecteerd is, spiritueel (energetisch, electromagnetisch, hoe je het maar noemt)
Het Global Coherence Initiative installeert wereldwijd meetinstrumenten van 50000$/st waarmee men het aardmagnetisch veld kan meten, alsook de intentie van de mensen.
Zo kon men VOOR 9-11 een grote verandering hier zien.


Ook op geo-politieke of economische schaal kan men dergelijke technologie inschakelen om dingen te sturen, manipuleren. Als het dikke poen opbrengt, doen ze het. Je kan perfect meten hoe mensen reageren op wereld evenementen, of zelfs op voorhand dit uitmeten. Op deze manier kan je heel makkelijk manipuleren.

Zoals ook bij ons in de natuur zijn er verschillende soorten van rassen. Je hebt bv. bijen, maar ook wespen. Een leuk overzichtje vind je hier :-)
http://aliens.monstrous.com/

Volgens sommige bronnen:
De Greys (3 soorten, 1 zeker goedaardig, die kinderen helpen upgraden momenteel naar een IQ van 180+, zie videos op google, waarvan 1 soort greys hybride gemanipuleerd door de secret governement), hebben geen empathisch vermogen. (vergelijkbaar met een baaldag, sommige dagen voel je je echt niet geconnecteerd met anderen ;-) maar dit je leven lang.)

Deze hebben krachtige technologieën in de plaats van spirituele verbondenheid. Adhv van deze houdt men onze colonie in dwang.
Zij doen alles om de 2012 energetische en kosmische verandering tegen te gaan.
Een oorlog kan hier niet tegen begonnen worden door andere cosmische wezens. Zo werkt de cosmos niet. Alles is onderheven aan verandering. Zoals Winter-Zomer een YinYang principe is met turbulente overgangen (Lente-Herfst) Zo zijn er ook lange tijdsperiodes in cosmische cycli.
Dag-Nacht
Zomer-Winter
Zonnecycli
Aardcycli (wisseling magnetisch noorden, tolbeweging vd aarde, etc)
Galactische cycli
enz,...

Zij zijn hierbij geholpen door de Draconians (oude bloedlijnen, annunaki, royals)
Dit ras heerst al sinds millenia en heeft een pact met The Greys.

En als dat alles geen waar is, is het toch goeie sci-fi, waarom maken ze daar geen films over????
Er zijn genoeg referenties in de media en film die dit cultiveren
- V serie
- greys alom
- Alhoewel vele films de werkelijkheid dan WEL wergeven, soms metaforisch, soms realistisch. (Star Wars, Lord ot Rings, Toxic Skies, etc,...)

Opmerkelijk weinig Nordics, of blauwe rassen echter (bizar dat men weinig films maakt met rassen die de mensheid komen redden)

Er zijn ook genoeg aanwijzingen doorheen onze ((niet zo-)verborgen) geschiedenis. http://zapruder.nl/portal/rubriek/OOPArts/
Zie ook Klaus Dona, archeoloog die oa de lange Maya schedels bespreekt (nee, deze zijn niet afgewonden schedels, de hersenpanlijnen lopen anders)
Zie ook het artefact: zwarte piramide, 13 trappen en oog vanboven, in de voet ligt Andromeda stelsel figuratief ingelegd)

Radmer, Je hebt wel een punt dat de ufo sightings en vormgeving mee evolueren met de technologische stand van zaken.
In mijn opzicht:
- perceptie veranderd (mocht een middeleeuwer een vliegtuig zien, dan zou hij een houten kist omschrijven met davinci vleugels
- vele hoaxes uiteraard

eno2 7 juni 2011 12:27

Piraat is al gebanned, nu nog zijn draad uit internationaal

Ofwel verplaatsen naar subforum Interplanetair

manta 7 juni 2011 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5495824)
Piraat is al gebanned, nu nog zijn draad uit internationaal

Ofwel verplaatsen naar subforum Interplanetair

Aliens zijn wereldburgers dus is internationaal best aangewezen ... 0X

love4everybody 7 juni 2011 14:12

piraat? wat bedoel je?

eno2 7 juni 2011 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5495830)
Aliens zijn wereldburgers dus is internationaal best aangewezen ... 0X


wereldburgers?

Waar?

eno2 7 juni 2011 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door love4everybody (Bericht 5495980)
piraat? wat bedoel je?

de draadopener

zie post 1

Bovenbuur 7 juni 2011 19:28

@Radmerdauw: Ik ga een op jou in omdat je een bijzonder standpunt inneemt. Je geeft terecht aan dat de meeste UFO waarnemingen er niet uitzien als wereldnieuws, je constateert terecht dat er buiten de aarde zat leven zal zijn in het heelal, maar dan ga je verder met een aantal dingen waar ik je niet naartoe wil volgen. Bijvoorbeeld: Jij zegt dat we onze voorouders niet kunnen traceren "tot op een bepaald punt". Over welk punt heb je het dan? Volgens mij is ons idee van onze voorouders namelijk ongeveer zo compleet als je van een hoopje botten mag verwachten. Vooral de oudere, tropische en kleinere soorten zijn slechts in kleine mate gevonden, maar niet in zo'n kleine mate dat je van een compleet ontbrekende lijn kan spreken. En die kristallen schedels, wat was daar ook alweer mee, ze konden nooit zo glad zijn omdat je er daarvoor zeker ee paar uur mee door heel fijn zand had moeten wrijven ofzo? Ik heb nooit begrepen wat er nou precies zo mysterieus was aan die dingen.

Dan ga je verder over manipulatie, en je wil daar niet teveel over uitwijden, waardoor het vooral een opsomming van vage termen wordt. Nu ga ik niet beweren dat er niemand gemanipuleerd of "gebrainwashed" wordt, maar ik betwijfel wel of daar allerlei moeilijke technieken voor nodig zijn. Kijk maar naar politici, als je elke dag hetzelfde blijft zeggen en af en toe de bewoordingen wat verscherpt geloven mensen op den duur de meest grote kolder. Of daar een grote "power to be" achter zit? Ik betwijfel het. Waarom zou je een complot zoeken achter dingen die ook met menselijkheid, een normaal gebrek aan organisatie eventueel een scheutje stupiditeit verklaard kunnen worden? Mensen zien al eeuwen overal een soort NWO achter, maar waar blijven ze dan, waarom blijft de geschiedenis zo chaotisch verlopen, terwijl dat nooit in hun grootste belang kan zijn?

En eigenlijk is dat wat mij betreft waar al dit soort verhalen struikelen. De "alternatieve verklaringen", hoe knap en vergezocht ze ook in elkaar zitten, lijken toch nooit echt logisch te zijn. En dat is vreemd, want iets wat dichter bij de waarheid zit dan de grote boze door aliens geconstrueerde werkelijkheid zou toch juist logischer moeten lijken?

Ik ben wel benieuwd naar jouw perspectief hierop, juist omdat je een van de weinige believers/sceptici (eenieder mag de benaming die hij vindt kloppen zelf omcirkelen) bent die tot op een zekere hoogte all vreemde claims terecht als onzin afdoet. Wat overtuigt jou er dan van dat er in die andere delen wel iets zit? Wil je daar wat over uitwijden?

radmerdauw 7 juni 2011 22:44

Ik heb het over onze cultuur en identiteit, het is mijn standpunt dat we vroeger eerder gedragen werden door de kennis en leer van een verlichte vrouw. Overal ter wereld vind je draken terug in de mythologie, hoe verklaar je dat? Het is ook grotendeels speculatie want het is verloren kennis, de steencirkels overal ter wereld zijn daar een mooi voorbeeld van. De kerk heeft ons ook deze cultuur grotendeels afgenomen, St George's is daar een mooi voorbeeld van. De verloren cultuur van de Amazone's de theorie dat we tweeslachtig waren in het begin, enz.. Ik weet er zeer veel van maar dat past niet echt in deze context. Het is ook kennis die diep in ons zit en ik heb zo het gevoel dat het terug komt, veel geëmancipeerde vrouwen zijn op zoek naar die identiteit en kennis, je vind er veel van terug op het net.

http://www.norwich12.co.uk/user_file...om-inannas.pdf

hier is een leuk voorbeeld, het is een gedicht van Robert Frost, The egg and the machine, niemand weet eigenlijk waarover het gaat, maar ik heb zo m'n vermoedens :-)

http://famouspoetsandpoems.com/poets...rost/poems/742

Die kristallen schedels, wel sommige zijn tegen de as in van het kristal geslepen, da's onverklaarbaar, zelf met de huidige techniek is dat praktisch onmogelijk om dat te doen, jij spreekt over een paar uur, maar in werkelijkheid zou het honderden jaren duren om dat manueel te doen. Er zijn nog veel voorbeelden, zoals de perfecte ligging van de pyramiden tov de sterren en het feit dat we dat zelf nu bijna onmogelijk kunnen nabootsen. Ook de constructie van verschillende pyramiden en bouwsels van de maya's zijn redelijk onverklaarbaar tot op heden. Hoe konden ze stenen van 10 ton en meer tot op de millimeter laten in elkaar passen zonder technologie? Er zijn ook verhalen dat de oude culturen wel over technologie beschikten en zelf electriciteit, maar het is weeral speculatie, er is geen concreet bewijs.

Ja manipulatie van mensen is mijn stokpaardje, ik kan er wel een boek over schrijven maar ik ben niet van plan om mezelf nog meer in de problemen te steken :-) Ik wil je wel zeggen dat het realiteit is en dat de technologie om dat te doen zeer vergaand is, ik heb nu geen zin om er verder op in te gaan, het spijt me dat ik je teleur moet stellen. Ik ben wel blij dat ik je doe nadenken :-)

kiko 7 juni 2011 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radmerdauw (Bericht 5497171)
Ik heb het over onze cultuur en identiteit, het is mijn standpunt dat we vroeger eerder gedragen werden door de kennis en leer van een verlichte vrouw. Overal ter wereld vind je draken terug in de mythologie, hoe verklaar je dat?

Die "draken" zijn wel allemaal zeer verschillend van aard. Wat jij doet, is gewoon de monsters van de mythologie over de hele wereld bij elkaar rapen, deze "draken" noemen, er vervolgens iets gemeenschappelijks in zoeken en dan mysterieus komen doen over hun gemeenschappelijk element.

Citaat:

Het is ook grotendeels speculatie want het is verloren kennis, de steencirkels overal ter wereld zijn daar een mooi voorbeeld van.
Ik zie daar geen hulp van buitenaf in.

Citaat:

De verloren cultuur van de Amazone's de theorie dat we tweeslachtig waren in het begin, enz..
Ik wist niet dat de Amazones echt bestaan hebben. Blijkbaar weet je meer dan ik. Ben je zeker dat je een verzonnen verhaaltje niet als waarheid aanneemt ?

Citaat:

Die kristallen schedels, wel sommige zijn tegen de as in van het kristal geslepen, da's onverklaarbaar, zelf met de huidige techniek is dat praktisch onmogelijk om dat te doen, jij spreekt over een paar uur, maar in werkelijkheid zou het honderden jaren duren om dat manueel te doen.
De kristallen schedels zijn allang ontmaskerd als zijnde volledig fake.

Citaat:

Er zijn nog veel voorbeelden, zoals de perfecte ligging van de pyramiden tov de sterren
Het begint vermoeiend te worden. Deze theorie is eveneens volledig herleid tot brandhout. En zelfs indien de ligging van sommige piramides de ligging van enkele sterren nabootst, en dan ?

Citaat:

Ook de constructie van verschillende pyramiden en bouwsels van de maya's zijn redelijk onverklaarbaar tot op heden.
Niet echt.

zonbron 7 juni 2011 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5497224)

Ik wist niet dat de Amazones echt bestaan hebben. Blijkbaar weet je meer dan ik. Ben je zeker dat je een verzonnen verhaaltje niet als waarheid aanneemt ?

...

Het begint vermoeiend te worden.

Ik volg je deze keer wel. Maar die 'Amazonas' bestaan he...

Mss naakt de tijd om deze te ontdekken... :-D

radmerdauw 7 juni 2011 23:43

Kiko, proficiat, je weet er blijkbaar veel meer van dan ik, ik zou beter niks meer zeggen,

Heb je het gedichtje van Robert Frost al ontcijferd?

Ik heb een vraagje voor je, er zijn 2 antwoorden die je niet mag geven, een mens en een individu,

Wat ben jij?

radmerdauw 8 juni 2011 00:01

En nog een bonus vraagje, als je die juist hebt geef ik je 10 op 10

De draak bij de Buddha moest iets beschermen, iets wat de mensen vergeten waren,

Wat moest die draak beschermen?

Bovenbuur 8 juni 2011 08:42

Wat Kiko zegt. Mensen zien graag meer mysterie in deze dingen dan er in zit. Bijvoorbeeld: Zelfs mensen die geen buitenaardse inmenging in stenen cirkels en kalenders zien roepen vaak dat het een enorme klus geweest moet zijn waarvoor enorm veel organisatie nodig was, en enorm veel lastdieren. Toch laten sommige mensen zien dat het veel simpeler kan als je een beetje nadenkt.

Over de overeenkomsten tussen stenencirkels op verschillende plaatsen weet ik verder niet zoveel, ik weet wel dat sommige mensen het verbazed vinde dat meerdere oude culturen pyramides produceerden, dat kan toch geen toevel zijn? Dat het nou eenmaal een extreem logische vorm is grote torens in te bouwen zonder deze instabiel te maken lijke mensen te vergeten. Wat mensen ook graag vergeten is dat wat er in Zuid-Amerika voor pyramides doorgaat fundameteel verschilt van de Egyptische variant, het zijn meer een soort aarden heuvels met plateaus erin en een gebouwtje op de top.

Eigenlijk is dat hetzelfde als met die draken, wij gebruiken er tegenwoordig één noemer voor, maar dat wil niet zeggen dat het dezelfde beesten zijn. En dan nog, ik zou compleet net verbaast zijn als blijkt dat meerdere culturen bijvoorbeeld een reus- of trol-achtig wezen kenden. Dat is niet zo vreemd toch?

Maar goed, terug naar die pyramides. Het had me compleet niks verbaast als de Egyptenaren in staat waren om op een bepaalde dag te meten in welke richting en onder welke hoek bepaalde sterren stonden om dat vervolgens te verwerken in pyramides. Feit is echter dat zelfs als dat hun bedoeling is het ze niet gelukt is. De drie pyramides kunnen niet eens recht onder de drie sterren in de riem van Orion staan, daarvoor had de "knik" in de lijn tussen de drie pyramides de andere kant op moeten staan. Ook moet om het sterrenbeeld compleet te krijgen significantie worden toegewezen aan allemaal verdwenen houten bijgebouwtjes enzo, terwijl andere belangrijkere structuren nergens mee correleren. Oftewel: met zoveel sterrenbeelden om uit te kiezen is zelfs degene die het beste past geen goede match. Het kan toeval zijn dat het een beetje op elkaar lijkt, het kan een goede maar enigzins klungelige poging van de Egyptenaren zijn, het is hoe dan ook geen bewijs voor inmanging van aliëns. Of wel dan?

eti1777 9 juni 2011 14:27

Australia's military loses its UFO X-Files?

Citaat:

CANBERRA (Reuters) - Australia's military has lost its X-Files, detailing sightings of Unidentified Flying Objects, or UFOs, across the country, a newspaper report said on Tuesday.

After a two-month search in response to a newspaper Freedom of Information (FOI) request, which forces government officials to release documents of public interest, Australia's Department of Defence had been unable to locate the files, the Sydney Morning Herald said.

"The files could not be located and Headquarters Air Command formally advised that this file is deemed lost," the department's FOI assistant director, Natalie Carpenter, told the paper. Defence officials could not be contacted by Reuters.

The only file Defence had been able to locate was a folder called: "Report on UFOs/Strange Occurrences and Phenomena in Woomera," a military weapons testing range in the center of Australia's vast outback, Carpenter said.

All other files had been lost or destroyed, which the Herald said could fuel conspiracy theories about their disappearance.

The single remaining file detailed a sketchy series of sightings from around the country and overseas, including people living in towns near Woomera, in South Australia state.

X Files, named after a popular U.S. television science fiction program, refer to supposed government records detailing paranormal mysteries, usually involving fictitious alien species.

Australia's military had decided to stop taking UFO sighting reports in late 2000, the Herald said, asking members of the public to report incidents to police instead.

(Reporting by Rob Taylor; Editing by Elaine Lies)
link

radmerdauw 11 juni 2011 02:09

Ik stop met posten op dit forum, maar ik wil wel nog een paar bronnen geven voor mensen die eventueel andere standpunten willen bekijken of het beu zijn om naar de VTM te kijken, het is eens iets anders. Het hoeft niet altijd met aliens te maken hebben,

http://www.bibliotecapleyades.net/

Deze is wel heel uitgebreid, tot nu toe de meest interesante site die ik al gevonden heb ivm met aliens e.d.

http://www.theosophy-nw.org/
http://www.near-death.com/
http://www.overunity.com/
http://www.infowarhorse.com/
http://labvirus.wordpress.com/
http://networksecurity.buddhism-in-the-world.com/

Dromen van mensen zijn ook interesant, zeker als je die opzoekt aan de hand van astrologische evenementen, bv 28 maart en de explosie in het Draco stelsel ...
Hier een voorbeeldje,

http://dreamjournal.net/journal/inde...ame=coraline80

Ik wil ook mensen waarschuwen voor site's die gecontroleerd worden en onderdelen zijn van bepaalde projecten, het is altijd belangrijk je bronnen te controleren, er is veel disinfo en andere op het web,

een voorbeeldje,

www.godlikeproductions.com

Deze site is onderdeel van het Travistock en MK ULTRA project van CIA e.d.
Er zijn veel van deze site's dus let op, de meeste populaire alternatieve en conspiracy site's zijn onderdeel van dergelijke systemen,

Veel Geluk, en Goodbye


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be