Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 10 april 2013 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6596333)
OK, hier stopt het voor mij.
Je bent intellectueel duidelijk niet in staat om bronnenmateriaal te onderzoeken naar zijn betrouwbaarheid.

Je bent iemand die gelooft in de onfeilbaarheid van Het Heilige Internet.

Nog één laatste ding; heb jij dat COMETA-verhaal wel degelijk gelezen?

Zielig weer, en nog walgelijker !
Het bronnenmateriaal klopt al bij de eerste naam die ik tegenkom !

Neen, maar jij ook duidelijk niet.

exodus 10 april 2013 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6596174)
Nonsens, als echt iemand dergelijk technologiën bezat kon die daarmee rijker worden dan wie ook in de geschiedenis. Het zou ondermeer het monopolie verzekeren op de handel in grondstoffen afkomstig van andere plaatsen in ons zonnestelsel.

Je zegt het zelf, anti zwaartekracht zou onze maatschappij revolutionair veranderen. En daar zou dus ook gigantisch op verdiend worden.

Om nog te zwijgen over de absolute militaire macht die dergelijke technologiën met zich mee zouden brengen.

Je bent naïef hoor. In de hoogste regionen gaat het niet om land vs land of bedrijf vs bedrijf. Het gaat om de elite die de controle wil behouden, dat gaat voorbij grenzen en bedrijven die winst willen maken.

Another Jack 10 april 2013 12:41

Er staat letterlijk in het COMETA-rapport:

"Forward by prof. André Lebeau"

Another Jack 10 april 2013 12:41

Er staat letterlijk in het COMETA-rapport:

"Forward by prof. André Lebeau"

Another Jack 10 april 2013 12:41

Er staat letterlijk in het COMETA-rapport:

"Forward by prof. André Lebeau"

Micele 10 april 2013 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6596333)
OK, hier stopt het voor mij.
Je bent iemand die gelooft in de onfeilbaarheid van Het Heilige Internet.

Jij bent duidelijk een hoax , wat zit je dan hier te doen ?

exodus 10 april 2013 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6596333)
OK, hier stopt het voor mij.
Je bent intellectueel duidelijk niet in staat om bronnenmateriaal te onderzoeken naar zijn betrouwbaarheid.

Je bent iemand die gelooft in de onfeilbaarheid van Het Heilige Internet.

Nog één laatste ding; heb jij dat COMETA-verhaal wel degelijk gelezen?

Jij bent oneerlijk en laf om toe te geven dat je verkeerd zat, en nu ga je gewoon verder op je elan om het in het belachelijke te trekken. Je weet zelf maar al te goed dat je het niet bij het rechte eind hebt. Indien niet dan heb ik medelijden met je intellectuele capaciteiten.

Je zou beter bij je nietszeggende oneliners blijven, want inhoudelijk ben je geen zak waard.

Another Jack 10 april 2013 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6596344)
Jij bent duidelijk een hoax , wat zit je dan hier te doen ?

Mijn berichten worden in veelvoud verstuurd, mijn excuses hiervoor.
Ik tik deze berichten dan ook in op dezelfde typmachine waarmee de knapste koppen in Frankrijk anno 1999 nog mee studies uittypten...
;-)

Another Jack 10 april 2013 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6596344)
Jij bent duidelijk een hoax , wat zit je dan hier te doen ?

Uw flutverhalen ontkrachten.

Another Jack 10 april 2013 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6596344)
Jij bent duidelijk een hoax , wat zit je dan hier te doen ?

Uw flutverhalen ontkrachten.

Another Jack 10 april 2013 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6596344)
Jij bent duidelijk een hoax , wat zit je dan hier te doen ?

Uw flutverhalen ontkrachten.

Micele 10 april 2013 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6596353)
Uw flutverhalen ontkrachten.

Waarom ga je niet beter in de zandbak spelen, ik heb hier nog niets van enige geloofwaardige ontkrachting gezien. Zéro.

exodus 10 april 2013 12:46

Citaat:

Skelet 'buitenaards wezen' uit La Noria telt negen ribben

PDF Afdrukken E-mail

Skelet buitenaards wezen uit La Noria telt negen ribbenDe makers van documentaire ‘Sirius’ beloven een baanbrekende ontdekking los te laten op de wereld. Wetenschapper Steven Greer pakt namelijk uit met beelden van een echt buitenaards wezen.

Hij stelt dat de aarde al vele malen is bezocht door buitenaards leven. Door druk van een militaire en financiële elitegroep werd dit geheim angstvallig verzwegen.

De documentaire vertoont beeldmateriaal van een klein buitenaards wezen en belooft aardig wat stof op te waaien.

Negen ribben

Op een winterochtend reisde Oscar Muñoz af naar de spookstad La Noria in het noorden van Chili om er te zoeken naar flessen en historische artefacten. Toen hij in het gebied rond de verlaten kerk van La Noria begon te graven trof hij een vreemd skelet aan ter grootte van een pen. Het wezen had harde tanden, een langgerekt hoofd en negen ribben.
http://www.niburu.nl/et/4689-skelet-...t-negen-ribben

Micele 10 april 2013 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6596357)

@ Exodus, het legertje zogezegde ontkrachters of debunkers en desinfoverspreiders en belachelijktrekkers staan al in aanslag. En dat allemaal via het internet, ze weten alles beter. :-)

Another Jack 10 april 2013 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6596356)
Waarom ga je niet beter in de zandbak spelen, ik heb hier nog niets van enige geloofwaardige onkrachting gezien. Zéro.

Vind jij het normaal dat leidinggevende Franse militaire kopstukken, gerenommeerde wetenschappers met ronkende titels jaren werk steken in een slordig werkstuk dat in het middelbaar onmiddelijk in de papierversnipperaar zou eindigen!

Heb jij die vod ooit bekeken???
Nog met de typmachine getypt (in 1999 :roll:), vol fouten...

Heb jij ooit in je leven al eens een paper gemaakt?

Micele 10 april 2013 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6596368)
Vind jij het normaal dat leidinggevende Franse militaire kopstukken, gerenommeerde wetenschappers met ronkende titels jaren werk steken in een slordig werkstuk dat in het middelbaar onmiddelijk in de papierversnipperaar zou eindigen!

Heb jij die vod ooit bekeken???
Nog met de typmachine getypt (in 1999 :roll:), vol fouten...

Heb jij ooit in je leven al eens een paper gemaakt?

Je raaskalt.

Micele 10 april 2013 13:03

Citaat:

Weer Britse UFO-archieven vrijgegeven

Op 23 maart 2009 is wederom een grote hoeveelheid UFO-documenten afkomstig van het Britse Ministerie van Defensie openbaar gemaakt. Ze zijn te vinden op de website van het Britse Nationale Archief. Dit is de derde vrijgave, twee eerdere collecties werden in mei en oktober 2008 gepubliceerd. Deze recente reeks bevat onder andere 1200 UFO-meldingen die tussen 1987 en 1993 binnenkwamen bij afdeling DI55 van de Britse defensie-inlichtingendienst.

UFO-openheid
Tien jaar geleden nog weigerde de Britse overheid te erkennen dat zij zich bezighield met het onderwerp UFO's. Dankzij de komst in 2005 van de Britse wet op de openbaarheid van bestuur en niet te vergeten de vasthoudendheid van Britse UFO-onderzoekers, in het bijzonder dr. David Clarke, worden historische UFO-documenten die de Britse overheid bezit sinds 2008 systematisch openbaar gemaakt. Deze openheid over UFO's heeft navolging gekregen in diverse Europese landen. Zo zijn in de afgelopen jaren UFO-archieven van de overheid vrijgegeven in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Ierland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal en Rusland.

De Tornado-zaak
In de Britse bestanden zijn ook enkele documenten te vinden over een interessant geval dat op 5 november 1990 plaatsvond boven Nederland. Militaire vliegers aan boord van drie Britse Tornado-jachtbommenwerpers zagen rond 19.00 uur een onbekend vliegend object met felle lichten. De UFO-Werkgroep Nederland heeft deze zaak in 2005 heronderzocht. Een analyse aan de hand van de radiocommunicatie van de Tornado's met de Nederlandse militaire luchtverkeersleiding is gepubliceerd op de Tornado-pagina.
De vrijgegeven Britse documenten over deze zaak bevinden zich in bestand DEFE 31/180 op de pagina's 157 en 179 t/m 182. Het betreft interne correspondentie uit 1991 van het Britse Ministerie van Defensie over hoe op informatieverzoeken van UFO-onderzoekers moest worden gereageerd. Onder de vrijgegeven documenten bevindt zich tevens de door ons in 2005 gepubliceerde 'signal' (telex) met een melding van de waarneming door een van de betrokken piloten aan het Britse Ministerie van Defensie. Op pag. 157 staat een memo waarin de Britten voorstellen om informatie-aanvragen over deze kwestie maar door te schuiven naar het Nederlandse Ministerie van Defensie, omdat het incident zich afspeelde in het Nederlandse luchtruim. Maar ze waren zich er wel van bewust dat de Nederlandse bondgenoten voor het afhandelen van Britse UFO-problemen als dank "geen gratis klompen" terug zouden sturen.

Met het oog op morgen
Het radioprogramma Met het oog op morgen besteedde in de uitzending van 23 maart 2009 aandacht aan de vrijgegeven Britse UFO-archieven. Geïnterviewd werd sterrenkundejournalist Govert Schilling, die tevens enige zinnige dingen zei over UFO's in het algemeen. De uitzending is verkrijgbaar als podcast (51 MB). Het item over UFO's is te horen in het laatste kwartier.

http://www.ufonet.nl/nieuws/index.html
Ufoloog is een vies woord bah. :roll:

Lijkt me een nette site. :-)

Another Jack 10 april 2013 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6596376)
Je raaskalt.

Dat is geen antwoord.

Another Jack 10 april 2013 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6596377)
Ufoloog is een vies woord bah. :roll:

Lijkt me een nette site. :-)

Het COMETA-rapport lijkt u ook een net rapport...:roll:

En ja, ufoloog is een vies woord, het misleidt onwetenden als jij die denken dat zo iemand wel gestudeerd moet hebben om zo'n titel te behalen...

parcifal 10 april 2013 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6596348)
Jij bent oneerlijk en laf om toe te geven dat je verkeerd zat, en nu ga je gewoon verder op je elan om het in het belachelijke te trekken. Je weet zelf maar al te goed dat je het niet bij het rechte eind hebt. Indien niet dan heb ik medelijden met je intellectuele capaciteiten.

Je zou beter bij je nietszeggende oneliners blijven, want inhoudelijk ben je geen zak waard.

Welwel, was jij niet diegene die -voor de schijn uiteraard- verkondigde dat men zelf moet nadenken en de zaken onderzoeken?

Fundamenteel bronnenonderzoek naar COMETA valt daar blijkbaar plotseling niet onder. :)

Kijk, in het beste geval is het Cometa 'rapport' en werkstuk van een clubje mensen die werkelijk hun best hebben gedaan om iets te beschrijven waar ze in geloofden.
Of het werkelijk gaat om de personen die vermeld worden, is inderdaad onderzoek waard, maar zeer lastig, Je zou al persoonlijk naar die mensen toe moeten gaan voor verificatie.
Maar het doet eigenlijk weinig ter zake, uiteindelijk geven ze slechts hun eigen mening, zonder enig relevant bewijs.

Maar ik kan me voorstellen dat je hevig bibbert dat alweer een scheef en schots gemetselde steen van je wankele wereldbeeld in puin valt.
De ruine is zo al niet te overzien.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be