Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Insdeath 10 maart 2009 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4015769)
Dien "voila" zegt nochtans niets hoor.
Ik blijf "geloven" dat er in onze melkweg heel hogere ontwikkelnde wezens zijn. Die van planeet naar planeet zijn gesprongen, om uiteindelijk ons te bereiken.

Toe nou? geloof toch een beetje? En geloof stelt niets voor.
Toch weet ik dat we bezoek hebben gehad. Al millennia geleden al.
Geen zorgen, we zijn niet alleen, zeker niet.

Ergens in geloven kan, mag en moet iedereen. Ik geloof enkel niet in Aliens, tenzij er ooit onomstotelijk bewijs zou zijn voor hun bestaan. En die heb ik nog nooit gehad. Net als vele (de meeste) anderen, die niet in Aliens geloven. Dat jullie er wél in geloven staat jullie vrij :)

420yeahbaby 10 maart 2009 18:00

Wat stelt U dan voor bij Aliens? Ik leven buiten de aarde.
Het is zelfs heen aannemelijk dat leven op de aarde van buiten de ruimte kwam. Dat de cellen hier insloegen door bv een astroïde of een komeet, waarin de evolutie getriggerd werd.

Als de dino dan uitstierf door een komeet...

Hierna kwamen er zoogdieren zoals aapachtigen en noem maar op.
Wat dus kan betekenen dat deze komeet nieuwe levenscellen meenam, die hier op aarde verder evolueerde.

http://www.nnv.nl/NNV/CORE/00/60/B0.HTML

Insdeath 10 maart 2009 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4016632)
Wat stelt U dan voor bij Aliens? Ik leven buiten de aarde.
Het is zelfs heen aannemelijk dat leven op de aarde van buiten de ruimte kwam. Dat de cellen hier insloegen door bv een astroïde of een komeet, waarin de evolutie getriggerd werd.

Als de dino dan uitstierf door een komeet...

Hierna kwamen er zoogdieren zoals aapachtigen en noem maar op.
Wat dus kan betekenen dat deze komeet nieuwe levenscellen meenam, die hier op aarde verder evolueerde.

http://www.nnv.nl/NNV/CORE/00/60/B0.HTML

Dat is zeker niet onmogelijk. Leven moet wel ergens vandaan komen. Maar dat moet je vragen aan onze schepper ;)

Eschaton ß 10 maart 2009 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4016632)
Wat stelt U dan voor bij Aliens? Ik leven buiten de aarde.
Het is zelfs heen aannemelijk dat leven op de aarde van buiten de ruimte kwam. Dat de cellen hier insloegen door bv een astroïde of een komeet, waarin de evolutie getriggerd werd.

Als de dino dan uitstierf door een komeet...

Hierna kwamen er zoogdieren zoals aapachtigen en noem maar op.
Wat dus kan betekenen dat deze komeet nieuwe levenscellen meenam, die hier op aarde verder evolueerde.

http://www.nnv.nl/NNV/CORE/00/60/B0.HTML

Dat is toch het geval voor de ontwikkeling van bepaalde elementen bij het ontstaan van de aarde, afin, die dan de juiste condities voortbrachten om 1 celligen te laten ontstaan.

420yeahbaby 10 maart 2009 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Insdeath (Bericht 4016811)
Dat is zeker niet onmogelijk. Leven moet wel ergens vandaan komen. Maar dat moet je vragen aan onze schepper ;)

Bij buiten de ruimte bedoel ik buiten de aarde he hahaa

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß (Bericht 4016891)
Dat is toch het geval voor de ontwikkeling van bepaalde elementen bij het ontstaan van de aarde, afin, die dan de juiste condities voortbrachten om 1 celligen te laten ontstaan.

Jup, ik heb zo is op NGC iets chique gezien, amai.
Ze hadden een steen volgedaan met bacteriën en cellen, en daarna schoten ze dat kapot in duizenden stukskes, zoals bij een komeet inslag.
Raad es? Die cellekes overleefde dat :) Zelfs als zette ze dat in een vacuum (zoals de ruimte) ze overleefde dat.

DonQuiSjot 11 maart 2009 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4016936)
Bij buiten de ruimte bedoel ik buiten de aarde he hahaa

Jup, ik heb zo is op NGC iets chique gezien, amai.
Ze hadden een steen volgedaan met bacteriën en cellen, en daarna schoten ze dat kapot in duizenden stukskes, zoals bij een komeet inslag.
Raad es? Die cellekes overleefde dat :) Zelfs als zette ze dat in een vacuum (zoals de ruimte) ze overleefde dat.

Leven waait gewoon als zaadjes het heelal rond. Zo simpel is dat. Zoals bestuiving bij bomen, is het bestuiving bij planeten. Een meteoriet valt in na een paar miljoen jaar heb je een prachtige levende planeet indien de condities goed zitten.

Getekend,
God.

Libro 11 maart 2009 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4016936)
Bij buiten de ruimte bedoel ik buiten de aarde he hahaa



Jup, ik heb zo is op NGC iets chique gezien, amai.
Ze hadden een steen volgedaan met bacteriën en cellen, en daarna schoten ze dat kapot in duizenden stukskes, zoals bij een komeet inslag.
Raad es? Die cellekes overleefde dat :) Zelfs als zette ze dat in een vacuum (zoals de ruimte) ze overleefde dat.

Kunnen die bacteriën (honderd)duizenden jaren in de ruimte overleven? Je vliegt nl. niet op twee dagen van de ene planeet naar de anderen.

Eschaton ß 11 maart 2009 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 4017698)
Kunnen die bacteriën (honderd)duizenden jaren in de ruimte overleven? Je vliegt nl. niet op twee dagen van de ene planeet naar de anderen.

Volgens mij zijn bacteriën al ver gevorderde levensvormen, maar kunnen die in anaërobe omstandigheden overleven, in space dan nog? Ik had het over het element Lithium of helium, zoiets, dat dan in combinatie met bv. H² 'i dunno' maakt dat er leven kan ontstaan (na 1000.000'en jaren van geologische/meteorologische ontwikkeling of rampspoed.

Ik volg het alien verhaal wel, en mijns inziens zijn het gewoon kleine satellietjes uit een ver stelsel die ze geretrieved hebben, zoals wij er eentje hebben verstuurd met de 'for all mankind bullshit', de naam ontgaat me nu even...(wie weet honderdduizenden jaren geleden verstuurd als een postkaartje of vlugschriftje) Zo'n schotel is niet meer dan een licht pantser aan gedreven door een element-115(Ununpentium http://en.wikipedia.org/wiki/Ununpentium) met 115 protonen, dat o.i.v een soort koude fusie (naar116 protonen) meer dan voldoende energie biedt voor lange reizen.

420yeahbaby 11 maart 2009 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 4017698)
Kunnen die bacteriën (honderd)duizenden jaren in de ruimte overleven? Je vliegt nl. niet op twee dagen van de ene planeet naar de anderen.

Ja
Het enzym telomerase dat bij de eencelligen een eeuwig leven garandeert.

Pieke 11 maart 2009 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4017786)
Ja
Het enzym telomerase dat bij de eencelligen een eeuwig leven garandeert.

daar wil ik wel eens wat bewijzen van zien

420yeahbaby 11 maart 2009 15:51

http://science.nasa.gov/headlines/y2001/ast05apr_1.htm

Eschaton ß 11 maart 2009 15:58

Kan er hier nu iemand op eer en geweten zeggen dat hem al iets zien vliegen heeft? Zou 15% kans voor moeten zijn...

willem1940NLD 11 maart 2009 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß (Bericht 4017847)
Kan er hier nu iemand op eer en geweten zeggen dat hem al iets zien vliegen heeft? Zou 15% kans voor moeten zijn...

Dat iemand iets ziet (vliegen) wat een ander niet waarneemt, bewijst niets.

420yeahbaby 11 maart 2009 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß (Bericht 4017847)
Kan er hier nu iemand op eer en geweten zeggen dat hem al iets zien vliegen heeft? Zou 15% kans voor moeten zijn...

Ik ja
Mijn ouders, mijn broers, mijn linker en rechter buren
Gene swans

Mahalingam 11 maart 2009 16:40

Er zijn aliens aanwezig op de maan. En ze jatten van alles. Hier is een foto met het bewijs:



Maar niet iedereen gelooft dat. Er zijn een paar gekken die beweren dat er Marokkanen op de maan rondlopen. Maar die gekken komen ook met het verhaal aan dat Allah gewoon de Arabische Maangod versie 2.0 is.

Pieke 11 maart 2009 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4017836)

er is een verschil tussen organische moleculen die een impact op de aarde zouden kunnen overleven, en hetgeen ik vroeg, nl telomerase dat eencelligen het eeuwige leven garandeert

Jazeker 11 maart 2009 21:38

1 Bijlage(n)
En terwijl het allemaal zo makkelijk kan zijn...

420yeahbaby 12 maart 2009 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 4017923)
er is een verschil tussen organische moleculen die een impact op de aarde zouden kunnen overleven, en hetgeen ik vroeg, nl telomerase dat eencelligen het eeuwige leven garandeert

lees het nog eens goed door :)

praha 12 maart 2009 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4010784)






Ik sta wel niet garant voor de authenticiteit, omdat ik de coördinaties nog moet nachecken en kijken of dat op mijnen google earth wel degelijk de real shit is.

- dat eerste is me totaal onduidelijk wat we erin ( of niet ) mogen zien ... just a blue blur
wat moest het zogezegd voorstellen ?

- dat tweede schijnt _ dat mysterie deed al langer de ronde_ een antenne voor astronomische doeleinden aldus een plaatselijke bewoner die dat ter plekke heeft gaan bekijken
zo'n type met drie spankabels ( vlekjes moeten dan de betonnen verankeringen zijn ) en een middenpost zoals er 13 in een dozijn zijn ... alleen is er bij deze blijkbaar ook een duidelijke andere structuur in de basis (grond) gebracht waardoor het geheel meteen in het oog springt
al die andere zie je niet en beperken zich tot een paar lijntjes ... die moet je echt weten liggen

- dat derde, phenomenaal knappe foto, blijkt in werkelijkheid inderdaad sterk op een indianenhoofd ( 't heet ook zo ) maar is in tegenstelling tot wat men zou denken in plaats van een 'berg' een vallei
juiste lichtinval etc maken dat het zo spaectaculair
hier
een ander plaatje en het is al stukken minder sprekend
zulke anomaliteiten vindt men in het zulke grillige landschappen wel meer

weer een typisch geval van zaken te willen herkennen die er niet zijn

peace.police 12 maart 2009 02:09

i am alife
ik slaap niet in een graftombe
i am fucking alife

µjoshua


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be