Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

exodus 3 september 2013 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6785928)
Maarschalk Mambo ? Admiraal ? Generaal met een heleboel sterrekkes ?:-)
De soldaten die helemaal vanonder aan de hïerarchische ladder bengelen zullen wel niet van de " top-secret " zaken op de hoogte gebracht zijn zeker ?
Die mogen patatten schellen, opdienen, en de kots opdweilen in de mess van de onderoficieren, en meer dergelijk moois, eventueel zich aan flarden laten schieten als het oorlog is, maar dat zal het wel zijn zeker ?

Inderdaad, er zijn goeie mensen in het leger, maar spijtig genoeg zijn de meeste overgehaald door een leugen.

Voor de elite die uiteindelijk de oorlogen manipuleren zijn de soldaten niets meer dan kanonnenvlees. Zoals David Cameron zei "I'll do the talking you'll do the fighting".

Of zoals Kissinger zei, NWO puppet bij uitstek, dat militairen "dumb stupid animals" zijn, "to be used as pawns in foreign policy".

Ja dat denken die illumianti van de militairen. Dat ze een bende debielen zijn die dansen naar hun pijpen. Deze psychopaten kennen geen empathie.

parcifal 3 september 2013 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6785928)
Maarschalk Mambo ? Admiraal ? Generaal met een heleboel sterrekkes ?:-)
De soldaten die helemaal vanonder aan de hïerarchische ladder bengelen zullen wel niet van de " top-secret " zaken op de hoogte gebracht zijn zeker ?
Die mogen patatten schellen, opdienen, en de kots opdweilen in de mess van de onderoficieren, en meer dergelijk moois, eventueel zich aan flarden laten schieten als het oorlog is, maar dat zal het wel zijn zeker ?

Natuurlijk. Iedereen weet dat in Area 51 3-sterren generaals op wacht staan, corvee doen en de latrines kuisen, terwijl het keuken-personeel uitsluitend uit admiraals bestaat.

Om met de vorkheftruck te mogen rondrijden daar moet je minstens een 4-sterren generaal zijn. :-D

meneer 3 september 2013 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6786200)
Natuurlijk. Iedereen weet dat in Area 51 3-sterren generaals op wacht staan, corvee doen en de latrines kuisen, terwijl het keuken-personeel uitsluitend uit admiraals bestaat.

Om met de vorkheftruck te mogen rondrijden daar moet je minstens een 4-sterren generaal zijn. :-D

Verder als het in het belachelijke trekken kom je weer niet.:roll:
Geen nood, ik ben dat gewoon van u. Ik ben er ook niet boos om, want ik besef wel dat je je best doet, en je maximum geeft.:-)
Maar het is gewoon onvoldoende, mannekke.:roll:
Het is toch niet moeilijk pertangs, om te begrijpen dat iemand die op wacht staat niet moet weten waar hij op aan het passen is. Je staat voor een poort , de orders zijn bvb " niemand binnen of buitenlaten ". Je voert die orders uit, en verder niets. Punt aan de lijn. Niemand vroeg u over die orders na te denken.
D�*t is het leger. Ieder is een klein radertje van het grote machien en voert een klein stukje werk uit, en weinigen weten wat dit in zijn geheel behelst, en hoe, en wanneer, en waarom.
D�*t weet enkel de top. En degenen die met heel sensibele zaken bezig zijn , hebben zwijgplicht. Wie zijn mond voorbijspreekt krijgt gegarandeerd grote problemen. Kijk maar eens naar dat soldaatje in de USA laatsleden die uit de biecht geklapt heeft = 35 jaar cel.
Duidelijker nu, mijn parcifallekke ? Neem nu maar braaf uw vitamientjes, dat is goed voor uw hersentjes.;-)

parcifal 3 september 2013 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6786704)
D�*t weet enkel de top. En degenen die met heel sensibele zaken bezig zijn , hebben zwijgplicht. Wie zijn mond voorbijspreekt krijgt gegarandeerd grote problemen. Kijk maar eens naar dat soldaatje in de USA laatsleden die uit de biecht geklapt heeft = 35 jaar cel.

Mooi, je hebt net je eigen manke en ridicule argument van tafel geveegd : Geheimen komen uit inderdaad, zelfs al moet de klokkeluider ervoor hangen.

Hoe meer mensen betrokken, hoe groter de zekerheid en heo sneller het uitkomt. Punt.

Kijk maar eens naar het Manhattan project (wees eens niet je gewone zelf : een domme luiaard met vieze lichaamsgeur en doe eens iets nuttig, zoek het op),
hoe lang heeft men dat geheim kunnen houden?

Alle argumenten ivm geheimhouding van grote projecten zijn zonder waarde want keer op keer onjuist gebleken.

parcifal 3 september 2013 15:35

Dubbel

meneer 3 september 2013 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6786705)
Mooi, je hebt net je eigen manke en ridicule argument van tafel geveegd : Geheimen komen uit inderdaad, zelfs al moet de klokkeluider ervoor hangen.

Hoe meer mensen betrokken, hoe groter de zekerheid en heo sneller het uitkomt. Punt.

Kijk maar eens naar het Manhattan project (wees eens niet je gewone zelf : een domme luiaard met vieze lichaamsgeur en doe eens iets nuttig, zoek het op),
hoe lang heeft men dat geheim kunnen houden?

Alle argumenten ivm geheimhouding van grote projecten zijn zonder waarde want keer op keer onjuist gebleken.

Groffe beledigingen, mannekke.:lol: Niets kan echter meer stinken dan uw verontreinigd achterwerk, dat na al uw vieze sexfilmkes zwaar op de proef gesteld is. De darmen moeten er zowat uithangen, in flarden geneukt...:lol:

meneer 3 september 2013 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6786705)
Mooi, je hebt net je eigen manke en ridicule argument van tafel geveegd : Geheimen komen uit inderdaad, zelfs al moet de klokkeluider ervoor hangen.


.

Daarom hebben we ook weet van dat er Aliens in Roswell zaten : maar de mensen die het wisten hebben het enkel j�*�*�*�*ren later durven zeggen, als ze op pensioen waren, en oud, en niks meer te verliezen hadden.:-)
Waarmee uw " argumenten " de prullebak invliegen.:-D

kiko 3 september 2013 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 6785995)
Lees anders eens het voorbeeld van Ben Rich hier wat eerder op deze pagina. Die heeft denk ik ietsjes meer insight op de situatie dan gij.

Nieuwe trend van de UFO-logen: overledenen woorden in de mond leggen die ze zogezegd op hun sterfbed gezegd hebben.

Toch wel triest, gebruik maken van de dood van iemand die zich niet meer kan verdedigen.

parcifal 3 september 2013 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6786715)
Daarom hebben we ook weet van dat er Aliens in Roswell zaten : maar de mensen die het wisten hebben het enkel j�*�*�*�*ren later durven zeggen, als ze op pensioen waren, en oud, en niks meer te verliezen hadden.:-)

Maar in tegenstelling tot bvb. Manning of de Spionnen in Los Alamos, kunnen deze kwieke gepensioneerde aandachtszoekers, NIETS op tafel leggen behalve hun krakende en piepende getuigenissen van iets wat ze denken dat ze misschien 40 jaar geleden zouden gezien kunnen hebben.
De meeste mensen weten zelfs niet meer wat ze eergisteren gegeten hebben (in jouw geval : wat de verpleegkundige in uw voederbak goot).
Straffe kost dus!

Zeg eens, welk verhaaltje ga je verzinnen om het totale gebrek aan bewijsmateriaal goed te praten? Of is dat niet belangrijk?

Uw manke en zieke argument is dus wel degelijk finaal van tafel geveegd, mijn beste psychiatrische patientje.

Micele 3 september 2013 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6786715)
Daarom hebben we ook weet van dat er Aliens in Roswell zaten : maar de mensen die het wisten hebben het enkel j�*�*�*�*ren later durven zeggen, als ze op pensioen waren, en oud, en niks meer te verliezen hadden.:-)
Waarmee uw " argumenten " de prullebak invliegen.:-D

Alweer, het moet wel "onkruid" zijn onder die (prulle)mand vol gaten.

edit: "pruttelend onkruid" dat nog altijd niets te zeggen heeft.

Geef ze ne best ne tutter want anders als pruttelend gebleit komt er niet uit. :-D

Enen tutter kan geen kwaad ze kennen dat van vroeger:
Citaat:

Jongetjes met tutter worden later gevoellozer

Tutter of fopspeen als troostmiddel
Uit een nieuw Amerikaans onderzoek blijkt dat jongetjes, die als baby vaak met een tutter of fopspeen rondlopen, later minder gevoelig zijn dan anderen. Door de tutter kunnen ze als baby minder goed gezichtsuitdrukkingen van anderen nabootsen en net daardoor leren ze minder emoties kennen. Voor meisjes blijkt een tutter geen probleem te zijn in het leerproces.

Jongens emoties leren
Baby’s leren door na te bootsen. Voor jongens komt daarbij dat het nabootsen van gezichtsuitdrukkingen het leren van emoties stimuleert.

Jongens van 6 en 7 jaar die als baby veel tijd doorbrachten met een fopspeen in hun mond, waren in een studie minder geneigd om de emotionele uitdrukkingen na te bootsen tijdens het kijken naar een videofilm.

Een soortgelijk resultaat zag men bij een groep mannelijke universiteitsstudenten. Degene die als baby vaker een fopspeen gebruikten, scoorden minder goed op tests waarbij ze een bepaald perspectief moesten aannemen. Uit een derde test, die peilde naar de algemene emotionele intelligentie van een groep studenten, bleek dat veelvuldige fopspeengebruikers hun beslissingen minder baseerden op de stemming van andere mensen.

Meisjes blijken geen problemen te hebben, omdat ze uit zichzelf gevoeliger zijn. Voor jongens zou het gebruik van een tutter of fopspeen dan ook beter beperkt worden, zeggen de onderzoekers van de universiteit van Wisconsin.

http://www.baby.be/nl/peuter/groei-b...r-worden-later

Ill Duce 3 september 2013 17:46

Aliens! Ze bestaan!

Echt waar.

http://http://forum.politics.be/member.php?u=21415

Mambo 3 september 2013 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6786704)
Verder als het in het belachelijke trekken kom je weer niet.:roll:
Geen nood, ik ben dat gewoon van u. Ik ben er ook niet boos om, want ik besef wel dat je je best doet, en je maximum geeft.:-)
Maar het is gewoon onvoldoende, mannekke.:roll:
Het is toch niet moeilijk pertangs, om te begrijpen dat iemand die op wacht staat niet moet weten waar hij op aan het passen is. Je staat voor een poort , de orders zijn bvb " niemand binnen of buitenlaten ". Je voert die orders uit, en verder niets. Punt aan de lijn. Niemand vroeg u over die orders na te denken.
D�*t is het leger. Ieder is een klein radertje van het grote machien en voert een klein stukje werk uit, en weinigen weten wat dit in zijn geheel behelst, en hoe, en wanneer, en waarom.
D�*t weet enkel de top. En degenen die met heel sensibele zaken bezig zijn , hebben zwijgplicht. Wie zijn mond voorbijspreekt krijgt gegarandeerd grote problemen. Kijk maar eens naar dat soldaatje in de USA laatsleden die uit de biecht geklapt heeft = 35 jaar cel.
Duidelijker nu, mijn parcifallekke ? Neem nu maar braaf uw vitamientjes, dat is goed voor uw hersentjes.;-)

Wie in het leger is weet heus wel wat er voor en achter de gesloten poorten zit en wat ze aan het bewaken zijn.
Als je te dom bent geraak je zelfs niet meer in het leger.
Destijds had men de dienstplicht en toen zaten er natuurlijk altijd bij die dachten dat er een ufo in de garage geparkeerd stond.
Beroepsmilitairen werden en worden nog steeds getest en vanwege hun zeer hoge mate van intelligentie aangeworven; kwestie dat ze geen dingen zien vliegen die er niet zijn.
:lol:

En orders uitvoeren; soldaten en orders...dat gaat alleen maar samen zolang dat in hun kraam past.
Veel doen alsof ja.

Descartes Jr 3 september 2013 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6787142)
Wie in het leger is weet heus wel wat er voor en achter de gesloten poorten zit en wat ze aan het bewaken zijn. .

Pertinent onjuist. Ik draaide als KRO ooit mee in de zgn SAS-wacht in een munitiedepot bij de Oost-Duitse grens. Amerikaanse trucks met opliggers reden af en aan in de bunkers. Je wist begot niet of ze geladen of leeg waren toen ze binnenreden, noch of ze leeg of geladen weer buitenreden. Met andere woorden : niemand anders dan de Amerikanen wisten wat er in die bunkers lag. Voor hetzelfde geld bewaakten we barbie-poppen of nucleaire missiles.

Mambo 3 september 2013 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6787153)
Pertinent onjuist. Ik draaide als KRO ooit mee in de zgn SAS-wacht in een munitiedepot bij de Oost-Duitse grens. Amerikaanse trucks met opliggers reden af en aan in de bunkers. Je wist begot niet of ze geladen of leeg waren toen ze binnenreden, noch of ze leeg of geladen weer buitenreden. Met andere woorden : niemand anders dan de Amerikanen wisten wat er in die bunkers lag. Voor hetzelfde geld bewaakten we barbie-poppen of nucleaire missiles.

Als milicien?

meneer 3 september 2013 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6786748)
Maar in tegenstelling tot bvb. Manning of de Spionnen in Los Alamos, kunnen deze kwieke gepensioneerde aandachtszoekers, NIETS op tafel leggen behalve hun krakende en piepende getuigenissen van iets wat ze denken dat ze misschien 40 jaar geleden zouden gezien kunnen hebben.
De meeste mensen weten zelfs niet meer wat ze eergisteren gegeten hebben (in jouw geval : wat de verpleegkundige in uw voederbak goot).

Straffe kost dus!

Zeg eens, welk verhaaltje ga je verzinnen om het totale gebrek aan bewijsmateriaal goed te praten? Of is dat niet belangrijk?

Uw manke en zieke argument is dus wel degelijk finaal van tafel geveegd, mijn beste psychiatrische patientje.

Gemakkellijk hé ? Die ouwe mensen hebben Alzheimer of iets dergelijks en weten niet waar ze het over hebben en ik ben krankzinnig en zit in een gesticht volgens u.:lol:
Kun je écht niet beter , arme sukkel ?
Trouwens, ik vraag mij af wie van ons de grootste zot is : ik die normale relatie's met de mensen aanga, gebaseerd op liefde en respect,of jij, die je voor de camera in je kont laat zitten, of neukt met Aids besmette hoeren, dit allemaal voor een paar euros bij te verdienen om uw internet-abonnement te kunnen betalen en hier dagelijks onzin te komen vertellen !:lol:

meneer 3 september 2013 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6787142)
Wie in het leger is weet heus wel wat er voor en achter de gesloten poorten zit en wat ze aan het bewaken zijn.
Als je te dom bent geraak je zelfs niet meer in het leger.
Destijds had men de dienstplicht en toen zaten er natuurlijk altijd bij die dachten dat er een ufo in de garage geparkeerd stond.
Beroepsmilitairen werden en worden nog steeds getest en vanwege hun zeer hoge mate van intelligentie aangeworven; kwestie dat ze geen dingen zien vliegen die er niet zijn.
:lol:

En orders uitvoeren; soldaten en orders...dat gaat alleen maar samen zolang dat in hun kraam past.
Veel doen alsof ja.

Citaat:

Beroepsmilitairen werden en worden nog steeds getest en vanwege hun zeer hoge mate van intelligentie aangeworven;
Met dit maak je natuurlijk AL wat je verder zou kunnen beweren totaal ongeloofwaardig !:lol::lol::lol::lol::lol:

meneer 3 september 2013 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6787226)
Als milicien?

De meeste boeffers die ik in Duitsland kende waren afgestompte alcoholiekers te lomp om te helpen donderen.
En meestal wisten die van toeten noch blazen. Hun uren kloppen met zo weinig mogelijk moeite, en zo veel mogelijk bier, was hun ordewoord.

Mambo 3 september 2013 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6787239)
Met dit maak je natuurlijk AL wat je verder zou kunnen beweren totaal ongeloofwaardig !:lol::lol::lol::lol::lol:

Jamaarja, men gaat iets te gemakkelijk voorbij het feit dat het beroepsleger tal van zeer goed opgeleide mensen heeft en daarom noodzakelijk ook wel intelligent zijn.
Anders geen f16 in de sky hé?

Mambo 3 september 2013 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6787246)
De meeste boeffers die ik in Duitsland kende waren afgestompte alcoholiekers te lomp om te helpen donderen.
En meestal wisten die van toeten noch blazen. Hun uren kloppen met zo weinig mogelijk moeite, en zo veel mogelijk bier, was hun ordewoord.

Ja wel ja, dus die gaan geen geheimen bewaren denk ik.

Maar zo een afgestompte en verzopen boefer zal allicht ook weer niet veel spannends beleven denk ik.

meneer 3 september 2013 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6787257)
Ja wel ja, dus die gaan geen geheimen bewaren denk ik.

Maar zo een afgestompte en verzopen boefer zal allicht ook weer niet veel spannends beleven denk ik.

Beter, aan die domoren vertrouwt men geen geheimen toe. En ze zoeken ook niet achter de waarheid. Zolang hun gamel en hun pint maar gevuld staat is alles best. Verder zonder nadenken min of meer de orders uitvoeren, vooral geen moeite doen of tijd verliezen met er over na te denken en klaar is kees.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be