Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 3 december 2013 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6913268)
Is jullie belachelijke afbreektaktiek een nieuwe moderne wetenschapsrichting ofzo ?
Waar kan men dat studeren ?

Ze zijn te moe om met hun pietje te spelen, en dan komen ze hier maar wat zagen en trollen. Iets anders kunnen en willen zij niet.

Another Jack 3 december 2013 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6913300)
Ze zijn te moe om met hun pietje te spelen, en dan komen ze hier maar wat zagen en trollen. Iets anders kunnen en willen zij niet.

Deconstuctie is een filosofisch werktuig waar ik een grote fan van ben.

(Googelen maar!)

Diego Raga 3 december 2013 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6913277)
Me too.

Maar ik vrees dat er nieuwe wetenschaps(deel)richting ontstaan is maar enkel in primitieve streken.
Ik vermoed een extra vakrichting kwijlologie. ;-)


Normaal leert men dat af met de tijd.

Die kleine lijkt sowieso een pak intelligenter, dan wat de slimste van onze forum-Einsteins zoal uitbroebelt, dat zie je zo.
Al vermoed ik dat onze zelfverklaarde hoogleraren eerder sterk lijden aan een acute vorm van autisme, wat ntl wel eens nadelig kan zijn om open te staan voor nieuwe data, getuige het aanhoudende gezever ea schermbevuilende spetters, bij het zien van relevante info die hun schoolse bevattingsvermogen te boven gaat.

Bwah, ik vergeef het hun alvast, autisme is geen misdaad. :-)

Another Jack 3 december 2013 20:36

Welke opleiding is vereist om dat "schoolse bevattingsvermogen" te overstijgen?

Diego Raga 3 december 2013 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6913399)
Welke opleiding is vereist om dat "schoolse bevattingsvermogen" te overstijgen?

Alvast geen legeropleiding, Jaak, want daar is het voldoende om de slogan ‘Befehl ist Befehl’ te begrijpen en vooral niet te veel na te denken over wat uwe sterrenchef u bevolen heeft, gewoon doén wat is opgedragen , meer moet dat niet zijn.

Je zult dus eerst moeten afkicken van een decennialang ingebedde legerdoctrine én van je hersenoplossende drankmisbruik, die beiden wsl de oorzaak zijn voor je ondermaatse begripsvermogen in zaken die buiten de directe periferie van de legerkantine vallen, vooraleer je opnieuw het lager onderwijs kan aanvangen om een en ander opnieuw bij te benen.

Begin daar eerst eens mee, mn nuchter worden, daarna kunnen we nog ’s klappen. ;-)

meneer 3 december 2013 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6913399)
Welke opleiding is vereist om dat "schoolse bevattingsvermogen" te overstijgen?

Zitte gij hier nu nog ?! Zijt u valies ni aant pakke ? De peter heeft u nodig in Zimbabwe !

meneer 3 december 2013 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6913670)
Alvast geen legeropleiding, Jaak, want daar is het voldoende om de slogan ‘Befehl ist Befehl’ te begrijpen en vooral niet te veel na te denken over wat uwe sterrenchef u bevolen heeft, gewoon doén wat is opgedragen , meer moet dat niet zijn.

Je zult dus eerst moeten afkicken van een decennialang ingebedde legerdoctrine én van je hersenoplossende drankmisbruik, die beiden wsl de oorzaak zijn voor je ondermaatse begripsvermogen in zaken die buiten de directe periferie van de legerkantine vallen, vooraleer je opnieuw het lager onderwijs kan aanvangen om een en ander opnieuw bij te benen.

Begin daar eerst eens mee, mn nuchter worden, daarna kunnen we nog ’s klappen. ;-)

Ik dacht dat Jacques het opgegeven had nadat hij 3 keer blijven zitten was in de kleuterklas ? En daarna werd hij boeffer.

praha 3 december 2013 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6912395)
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? Kun je ook iets anders dan in het wilde weg wat losse flodders afschieten?

gewoon... dat hij nog wat stropoppen wilt opzetten in de hoop dat we zouden toehappen ;-)

... en terug refererende naar het laatste stukje van zijn post #9115 :
Citaat:

"En verder, gezien je m’n eerdere vraag gemist hebt, toch nog eens een poging:
“Vertel dan eens, aangezien die Nassim een charlatan is volgens onze geleerden hier, wat jij zoal vind van zijn intellectuele prestatie, mbt die zwarte gaten theorie ?"
... alsof zijn 'Einstein' met zijn Magnum Opus enig soelaas of originaliteit zou bieden of nog maar enigszins dat zou aantonen, laat staan dat het fundament ervan de toets zou doorstaan.
Maar ja dat maakt allemaal niet zoveel uit voor Diego

... en dan begint hij maar doodleuk terug over ufo's en aliens

meneer 3 december 2013 23:44

Jacques de Deconstuctor
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6913303)
Deconstuctie is een filosofisch werktuig waar ik een grote fan van ben.

(Googelen maar!)

Citaat:

Deconstuctie
Wat is dat misschien " decontstuctie " ? Ik denk dat dat niet bestaat.:lol:
Googel maar op Jacques.
En begin met minder moeilijke dingen. Leer eerst eens wat een werktuig eigenlijk is. Als dronken boeffer komt men daarmee natuurlijk weinig in aanraking.
En probeer daarna eens te doorgronden wat het begrip " filosofie " betekent. Want veel meer als giftige, walgelijke en stinkende woordenbrij braken heb je tot nu toe niet geleerd.
Ik hoop van ganser harte dat je jezelf niet als een filosoof beschouwd, dit zou echt een geweldige kaakslag zijn aan alle levende en overleden filosofen.

JBM 3 december 2013 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6913209)
Zo denk ik er ook over. Kijk wat wij mensen reeds kunnen aanvangen met esthetische chirurgie, en stel je dan voor wat een aan ons veel verder gevorderde technologie allemaal zou kunnen doen. Aliens kunnen zich perfect een mensengedaante aanmeten, en incognito tussen ons rond lopen
Wat sommigen hier daar zo vergezocht aan vinden kan ik nu maar niet eens snappen ?
En bepaalde van die mensen beweren dan dat zij iets of wat van wetenschap kennen ?! Een goede wetenschapper moet ook inbeeldingsvermogen bezitten, anders is zijn brein niet meer dan een encyclopedie, en zijn kennis gewoon wat hij van anderen nageleerd heeft. Zonder inbeeldingsvermogen evolueert de wetenschap niet verder.
Iemand zei ooit eens dat wat één persoon kan bedenken, een ander het kan waarmaken.

Goh, wat een gefilosofeer zeg. De vraag is jammer genoeg niet wat zou kunnen maar wat is.

meneer 3 december 2013 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6913707)
gewoon... dat hij nog wat stropoppen wilt opzetten in de hoop dat we zouden toehappen ;-)

... en terug refererende naar het laatste stukje van zijn post #9115 :
... alsof zijn 'Einstein' met zijn Magnum Opus enig soelaas of originaliteit zou bieden of nog maar enigszins dat zou aantonen, laat staan dat het fundament ervan de toets zou doorstaan.
Maar ja dat maakt allemaal niet zoveel uit voor Diego

... en dan begint hij maar doodleuk terug over ufo's en aliens

Bewijs dat Haramein het bij het verkeerde eind heeft ? Juist, je bent daartoe niet in staat.
Bewijs dat er geen Aliens op aarde rondlopen ? Natuurlijk kan je dat niet.
Geen verdere vragen edelachtbare.:lol:

meneer 3 december 2013 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6913723)
Goh, wat een gefilosofeer zeg. De vraag is jammer genoeg niet wat zou kunnen maar wat is.

Wat is of niet is zullen wij van JBM zeker niet te weten komen, vermits hij er niets van weet.:lol:
Wat JBM wél kan : de officiële versie van buiten leren, en dan doen of hij het zelf bedacht heeft.
Hier een foto van JBM die de les afdreunt, die zijn leermeester hem in het oor fluistert :http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:12,s:0,i:119

parcifal 3 december 2013 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6913726)
Bewijs dat Haramein het bij het verkeerde eind heeft ? Juist, je bent daartoe niet in staat.
Bewijs dat er geen Aliens op aarde rondlopen ? Natuurlijk kan je dat niet.
Geen verdere vragen edelachtbare.:lol:

Wij wachten allemaal tot jij definitief en overduidelijk bewijst dat er geen smurfen bestaan en dat de maagd maria niet her en der verschijnt en mirakels doet.

Wist je dat niet meer. Tja....

praha 4 december 2013 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6913337)
Die kleine lijkt sowieso een pak intelligenter, dan wat de slimste van onze forum-Einsteins zoal uitbroebelt, dat zie je zo.
Al vermoed ik dat onze zelfverklaarde hoogleraren eerder sterk lijden aan een acute vorm van autisme, wat ntl wel eens nadelig kan zijn om open te staan voor nieuwe data, getuige het aanhoudende gezever ea schermbevuilende spetters, bij het zien van relevante info die hun schoolse bevattingsvermogen te boven gaat.

Bwah, ik vergeef het hun alvast, autisme is geen misdaad. :-)

allez dan valt dat in het algemeen nog mee zo te zien daar jullie niet eens open staan voor oudere en bevestigde data

Diego Raga 4 december 2013 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6913707)
gewoon... dat hij nog wat stropoppen wilt opzetten in de hoop dat we zouden toehappen ;-)

... en terug refererende naar het laatste stukje van zijn post #9115 :
... alsof zijn 'Einstein' met zijn Magnum Opus enig soelaas of originaliteit zou bieden of nog maar enigszins dat zou aantonen, laat staan dat het fundament ervan de toets zou doorstaan.
Maar ja dat maakt allemaal niet zoveel uit voor Diego

En uiteraard kun jij op originele wijze aantonen, waarin hij met z’n zwarte gaten theorie verschilt van de bevindingen van NRAO of waar hij compleet fout zit ?

http://forum.politics.be/showthread....&page=490#9790

Citaat:

... en dan begint hij maar doodleuk terug over ufo's en aliens
Tjah, gezien onze forum-einsteins ‘mijnen einstein’ een charlatan vinden en eventuele fouten in z'n theorie niet wensten te bespreken, veronderstel ik dat ze dat altijd al geweten hebben dat zwarte gaten materie manifesteren en niet andersom, zoiets van natuuuurlijkwistewedatallang!! en ben daarom terug naar het hoofdtopic overgegaan, waar overigens ook nog geen deftige tegenreactie is op gekomen.

Wie is hier dan de leukste in huis, denk je ?

meneer 4 december 2013 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6913740)
Wij wachten allemaal tot jij definitief en overduidelijk bewijst dat er geen smurfen bestaan en dat de maagd maria niet her en der verschijnt en mirakels doet.

Wist je dat niet meer. Tja....

Ik heb met de smurfen en Maria geen zaken. Trek er je plan mee.
Idee : maak er een sexfilm over...BVB : jij hebt een gay-relatie met een blauwe smurf, en moeder Maria verschijnt om te zeggen dat wat jullie doen zonde is. En jullie verkrachten haar dan.

JBM 4 december 2013 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6913733)
Wat is of niet is zullen wij van JBM zeker niet te weten komen, vermits hij er niets van weet.:lol:
Wat JBM wél kan : de officiële versie van buiten leren, en dan doen of hij het zelf bedacht heeft.
Hier een foto van JBM die de les afdreunt, die zijn leermeester hem in het oor fluistert :http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:12,s:0,i:119

Zegt Meneer, het makke lammetje dat denkt dat het een wolf is.

peter1962 4 december 2013 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6913171)
Zouden de Zimbabwaanse aliens er anders uitzien dan de Kempische?

Moeilijke vraag... dat ga ik eens moeten opzoeken op youtube, zal vast wel een uitzending over bestaan in de serie ancient aliens ofzo.

meneer 4 december 2013 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6913774)
Zegt Meneer, het makke lammetje dat denkt dat het een wolf is.

Ik ben geen wolf, maar een redelijk mens.;-)
En JBM vertoont papegaai-achtige trekjes. Ondanks deze eigenaardigheid is hij waarschijnlijk ook een mens. Maar geen redelijke...

meneer 4 december 2013 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6913775)
Moeilijke vraag... dat ga ik eens moeten opzoeken op youtube, zal vast wel een uitzending over bestaan in de serie ancient aliens ofzo.

Hierzie daarzie de peter godverdomme ! Reeds terug uit Zimbabwe ? En heeft de Jacques je vergezeld of niet ? Vertel eens, hoe was het ginder ? Niet te hard verkracht geweest door de Aliens, of de negerkes ginder ?:-D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be