Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 2 januari 2014 11:14

Ter herinnering :

http://images2-telegraaf.nl/multimed...uy_835712a.pdf

Nooit vergeten dat de overheid véél geheimen heeft ! Men verteld ons lang niet alles !
Hou het volk dom, dan is het gemakkelijker te manipuleren !

Another Jack 2 januari 2014 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6957069)
Ter herinnering :

http://images2-telegraaf.nl/multimed...uy_835712a.pdf

Nooit vergeten dat de overheid véél geheimen heeft ! Men verteld ons lang niet alles !
Hou het volk dom, dan is het gemakkelijker te manipuleren !

Ken je het geheim van de dt-regel?

JBM 2 januari 2014 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6957401)
Ken je het geheim van de dt-regel?

Dat is vast en zeker een complot.

Another Jack 2 januari 2014 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6957409)
Dat is vast en zeker een complot.

Niet waar!!
Hier een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Tr2bhWy2kh4

;-)

praha 2 januari 2014 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NoMoreAtAll (Bericht 6957084)
so true, so true

Maar niet HOU het dom, maar MAAK het dom! (middels de scholen, media, universiteiten etc)

Ja goed hoor
Als dit het dan weer moest aantonen dan kan het bijna niet anders dan dat jullie beide pipo's op de payroll staan

praha 2 januari 2014 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6957414)
Niet waar!!
Hier een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Tr2bhWy2kh4

;-)

alweer geen bewijs ... die dt-regels zijn anders wanneer men zich sneller dan het licht begeeft ... en zeg nu ni da-ka-ni

meneer 2 januari 2014 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6957492)
alweer geen bewijs ... die dt-regels zijn anders wanneer men zich sneller dan het licht begeeft ... en zeg nu ni da-ka-ni

Effe serieus, wat hebben dt-regels ( of tipfouten wie zal het zeggen :-) ) met Aliens te maken ?
Als d�*t jullie argumenten zijn om hun bestaan te ontkennen, dan zijn jullie al heel laag gezakt...:lol:
Ni dat ik er van verschiet natuurlijk. Het was te verwachten.:lol:

Peche 2 januari 2014 17:43

Aliens zijn insecten(?!).

meneer 2 januari 2014 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6957626)
Aliens zijn insecten(?!).

Bron ?:-)

Another Jack 2 januari 2014 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6957625)
Effe serieus, wat hebben dt-regels ( of tipfouten wie zal het zeggen :-) ) met Aliens te maken ?
Als d�*t jullie argumenten zijn om hun bestaan te ontkennen, dan zijn jullie al heel laag gezakt...:lol:
Ni dat ik er van verschiet natuurlijk. Het was te verwachten.:lol:

Wie ontkent er hun bestaan?

(Here we go again...)

bembem 2 januari 2014 23:40

Allez veel blabla maar nog altijd geen enkel concreet bewijs van die Aliens! :lol:

meneer 3 januari 2014 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6958068)
Allez veel blabla maar nog altijd geen enkel concreet bewijs van die Aliens! :lol:

Kijk verder dan je neus lang is, en dan zie je dat bewijs wél.:-)
http://wetenschap.infonu.nl/diversen...n-de-mens.html

Yog Sothoth 3 januari 2014 08:45

Een site die beweert dat creationisme onderbouwd is door bewijs? Fail!

Sonny Crockett 3 januari 2014 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6958119)
Kijk verder dan je neus lang is, en dan zie je dat bewijs wél.:-)
http://wetenschap.infonu.nl/diversen...n-de-mens.html

Aliens?

Laat ons ervan uitgaan, dat daar ook maar iets van mogelijk is, dan is natuurlijk de vraag, hoe die aliens zijn ontstaan ...

Op hun beurt, door nog andere 'aliens' van een nog ander zonnestelsel?
En, ... hoe zijn die aliens er dan gekomen ?

Punt is dat je deze vraagstelling dan eindeloos zou kunnen herhalen. ... En dan blijft uiteindelijk de vraag bestaan ...

Hoe is de mens ontstaan?

GandalftheGrey 3 januari 2014 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6958119)
Kijk verder dan je neus lang is, en dan zie je dat bewijs wél.:-)
http://wetenschap.infonu.nl/diversen...n-de-mens.html

Daar lees ik :
Er zijn minstens vier theorieën die de evolutie beschrijven. Voor elke theorie zijn aanwijzingen en onderbouwde bewijzen. De vier meest aangehangen theorieën zijn:
1.Darwinisme; geleidelijke evolutie van levensvormen,
2.Creationisme; plotselinge creatie door god,
3.Alien intervention; schoksgewijze evolutie met hulp van wezens van andere planeet,
4.Spiritualiteit; het leven komt uit andere dimensie.


Het spijt me dat ik u bruusk terug in de werkelijkheid moet sleuren , maar enkel voor optie 1 is er concreet bewijs. Enkel de darwinistische evolutietheorie staat boven alle redelijke twijfel.
De andere 'theorieën' zijn hypothesen - waarvan sommige zelfs niet die naam waardig.

GandalftheGrey 3 januari 2014 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NoMoreAtAll (Bericht 6958320)
waar? waar? waar?

De hele evolutieleer is een hoax opgezte door de Lunar Soociety, waar Darwin en zijn grootvader lid van waren, om ons uit sprituele zaken te sleuren en ons in het meterialisme te rammmen! (scientism)

Maar helaas, helaas, je bent gehersenspoeld door het indoctrinatie systeem wat men onder - wijs noemt.

Er is namelijk geen greintje bewijs voor je 1ste stelling.


en nee, ik ben geen creationist.

Maar als er geen bewijzen voor zijn dient een theorie afgeseveerd te worden!

Maar dankzij Thomas Kuhn weten we dat het zo niet werkt , ;)


Nou....ga je onderzoek doen.

En uw alternatief is .... ?

meneer 3 januari 2014 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6958312)
Daar lees ik :
Er zijn minstens vier theorieën die de evolutie beschrijven. Voor elke theorie zijn aanwijzingen en onderbouwde bewijzen. De vier meest aangehangen theorieën zijn:
1.Darwinisme; geleidelijke evolutie van levensvormen,
2.Creationisme; plotselinge creatie door god,
3.Alien intervention; schoksgewijze evolutie met hulp van wezens van andere planeet,
4.Spiritualiteit; het leven komt uit andere dimensie.


Het spijt me dat ik u bruusk terug in de werkelijkheid moet sleuren , maar enkel voor optie 1 is er concreet bewijs. Enkel de darwinistische evolutietheorie staat boven alle redelijke twijfel.
De andere 'theorieën' zijn hypothesen - waarvan sommige zelfs niet die naam waardig.

Ook Darwinisme is een hypothese, het spijt me dat ik u dat moet herinneren.:-)
Ik heb trouwens het grootste respect voor Darwin, die een buitengewoon verstandig man was, en uitermate bewust van zijn eigen eventuele tekortkomingen.
Lees daarom het volgend stukje over Darwin, denk er over na, en pas het vervolgens toe op uw eigen persoonlijke " zekerheden ".

Citaat:

In de spiegel durven kijken
Wetenschap stelt ook zichzelf in vraag. Wetenschappers dienen zich de vraag te stellen of dit wel de goede methode is om te bepalen wat ze willen weten of meten. Hoe dikwijls lees je niet in wetenschappelijke publicaties dat men denkt dat een bepaalde meting het gevolg is van de proefopstelling? Of dat een bepaald resultaat het gevolg kan zijn van de selectie van de proefpersonen, bijvoorbeeld. Methodologische reflectie en zelfevaluatie is onoverkomelijk: is wat ik doe wetenschappelijk verantwoord?
Darwin stelde zich die vraag voortdurend. Hij stond voortdurend in contact met de grote denkers en wetenschappers van zijn tijd en legde hen zijn ideeën voor. Hij wilde weten of hij ergens fout zou kunnen zijn. Wat hij te beweren had, druiste in tegen heel wat gevestigde opvattingen door het politieke of kerkelijke establishment niet in dank aanvaard zouden worden. Dat wist hij en hij wist ook dat uitzonderlijke claims door uitzonderlijke bewijzen onderbouwd moeten worden. Darwin heeft dan ook meer dan tien jaar gewacht voor hij The origins publiceerde. Zijn eerste ideeën over de evolutie dateerden al van het begin van de jaren 1840, weifelend geformuleerd in twee essays gebaseerd op zijn notitieboeken. Kon het juist zijn wat hij begon te vermoeden? Kon het idee van Natuurlijke Selectie de verklaring bieden voor alles wat leeft? Of was dat te mooi om waar te zijn? Of werd hij op sleeptouw genomen door zijn onkritische geest?
Darwin schrijft in zijn autobiografie: “Ik hanteerde vele jaren lang de volgende gouden regel: zodra mij een gepubliceerd feit, een nieuwe waarneming of gedachte te binnen schoot die mijn algemene resultaten tegensprak, dan maakte ik daar altijd direct een aantekening van. Ik wist namelijk uit ervaring dat dergelijke feiten en gedachten veel gemakkelijker uit het geheugen verdwijnen dan positieve. Dankzij deze gewoonte werden er zeer weinig bezwaren gemaakt tegen de ideeën die ik niet al opgemerkt had of geprobeerd had te beantwoorden.”
Darwin was zich zeer bewust van het feit dat bepaalde empirisch vast te stellen feiten zijn theorie fundamenteel konden ondermijnen. Hij kende dus de cruciale falsificerende feiten die zijn constructie onderuit zouden halen. (Een organisme dat 100% altruïstisch zou zijn, bijvoorbeeld.) Hij zocht al naar falsificatie lang voordat dat begrip in de wetenschapsfilosofie een prominente rol zou spelen.
In de Origin staat een heel hoofdstuk onder de titel 'Moeilijkheden van de theorie’ waar hij doelbewust de negatieve evidenties verzamelt. Het resultaat was dat zijn tegenstanders hem zelden konden verrassen met een uitdaging die hij nog niet zelf was tegengekomen, laat staan gepareerd. Ondanks zijn eindeloze honger naar nieuwe originele ideeën, nieuwe vragen en nieuwe antwoorden, was hij nederig genoeg om voortdurend zijn eigen feilbaarheid voor ogen te houden. Daarom wilde hij ook dat anderen zijn redeneringen konden volgen, op basis van dezelfde gegevens. Daarom zijn zijn beschrijvingen van fossielen, gesteenten, rotslagen, anatomische vormen of dierlijke gedragingen zo helder en vanzelfsprekend. Ze moesten het mogelijk maken dat derden een betrouwbare basis hadden om zelf tot de onontkoombare conclusies te kunnen komen.
Er is eigenlijk maar één ding waar je " zeker " van kan zijn, en dat is is dat je van niets zeker kunt zijn.;-)
Een vraagstuk zoals Aliens & UFO's bvb, wees daar voor te beginnen al maar niet te zeker over. Ik denk dat we nog voor verassingen gaan komen staan de volgende jaren.

Sonny Crockett 3 januari 2014 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NoMoreAtAll (Bericht 6958320)
waar? waar? waar?

De hele evolutieleer is een hoax opgezte door de Lunar Soociety, waar Darwin en zijn grootvader lid van waren, om ons uit sprituele zaken te sleuren en ons in het meterialisme te rammmen! (scientism)

Maar helaas, helaas, je bent gehersenspoeld door het indoctrinatie systeem wat men onder - wijs noemt.

Er is namelijk geen greintje bewijs voor je 1ste stelling.


en nee, ik ben geen creationist.

Maar als er geen bewijzen voor zijn dient een theorie afgeseveerd te worden!

Maar dankzij Thomas Kuhn weten we dat het zo niet werkt , ;)


Nou....ga je onderzoek doen.

U twijfelt aan de evolutheorie?
U vraagt bewijzen? U kan net zo goed bewijzen vragen om te staven dat de zon warmte uitstraalt ...

meneer 3 januari 2014 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett (Bericht 6958346)
U twijfelt aan de evolutheorie?
U vraagt bewijzen? U kan net zo goed bewijzen vragen om te staven dat de zon warmte uitstraalt ...

Begin al eens met te vertellen wat je begrijpt onder " evolutietheorie " ? Met je eigen woorden en zo beknopt mogelijk.

GandalftheGrey 3 januari 2014 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6958345)
Ook Darwinisme is een hypothese, het spijt me dat ik u dat moet herinneren.:-)
Ik heb trouwens het grootste respect voor Darwin, die een buitengewoon verstandig man was, en uitermate bewust van zijn eigen eventuele tekortkomingen.
Lees daarom het volgend stukje over Darwin, denk er over na, en pas het vervolgens toe op uw eigen persoonlijke " zekerheden ".



Er is eigenlijk maar één ding waar je " zeker " van kan zijn, en dat is is dat je van niets zeker kunt zijn.;-)
Een vraagstuk zoals Aliens & UFO's bvb, wees daar voor te beginnen al maar niet te zeker over. Ik denk dat we nog voor verassingen gaan komen staan de volgende jaren.

Ook hier dezelfde vraag : welke is de alternatieve theorie die het ontstaan van soorten zo overtuigend verklaart als de evolutietheorie?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be