Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Mambo 23 augustus 2013 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lormosvorshy (Bericht 6770597)
Ja idd er zijn van parcifal o.m. enorm veel postings met behoorlijk niks ter zake doende beledigingen. Zeker, zeker.

Doe eens aan zelfreflectie.

Mambo 23 augustus 2013 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lormosvorshy (Bericht 6770616)
geen ideee waar jij mee bezig ben du sbgein er gewoon zelf maar eens mee.

Je hebt geen idee waarover dit gaat he?

Je hoeft niet te reageren want ik reageer niet terug. Inhoudsloos gekrakeel heb ik geen zin in


Doei!

Woord houden hé?

Mambo 24 augustus 2013 00:12

Ik sta op zijn andere dimensie lijstje, zalig.

meneer 24 augustus 2013 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6769360)
Exodus.
Probeer heel even mee te gaan in mijn verhaal. Stel (ik zeg heel duidelijk "stel") dat blijkt grappenmakers die teksten opstellen. Hoe zou je reageren?

Dat die onbewust de waarheid zeggen zeker ?

meneer 24 augustus 2013 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6769264)
Jij kende de Pleiaden en de Arcturiërs?

Ah, is dat uw adres ?

meneer 24 augustus 2013 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6770594)
Het valt me wel op dat voor iedere goede posting er een tiental niks terzake postings komen met niks terzake clichés en niks ter zake beledigingen.
Wat is de bedoeling van bepaalde personen feitelijk?

Start dan een afzonderlijk schelddraadje op.

Dat heeft de fanatiek sceptische bende er van gemaakt inderdaad. De filmster parcifal op kop.

Mambo 24 augustus 2013 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6770703)
Dat heeft de fanatiek sceptische bende er van gemaakt inderdaad. De filmster parcifal op kop.

Nee feitelijk niet.
Parcifal laat gewoon iedereen die een beetje uit de bocht gaat kennis maken met de gevolgen daarvan.

Tot hiertoe staat hij nog steeds 1/0

exodus 24 augustus 2013 14:01

Citaat:

'Samenwerking tussen mensen en buitenaardsen in Area 51'
vrijdag, 23 augustus 2013 10:56 geplaatst in:

Samenwerking tussen mensen en buitenaardsen in Area 51Verleden week heeft de CIA voorheen geheime documenten vrijgegeven waarin Area 51 wordt beschreven.

Hoewel de stukken volgens kenners niet veel nieuwe informatie bevatten, is het wel voor het eerst dat in officiële papieren de naam Area 51 wordt genoemd.

De basis is in het verleden vaak genoemd als locatie waar de Amerikaanse overheid buitenaardse intelligente wezens verborgen zou houden, maar dat is iets wat zij blijft ontkennen.

Verschillende mensen hebben beweerd kennis te hebben die de theorieën over Area 51 ondersteunt. Zo zei Bob Lazar dat hij contractueel werd uitbesteed voor het werk aan een buitenaards ruimteschip dat de Amerikaanse regering in haar bezit had.

In de documentaire Dreamland uit 1996, geregisseerd door Bruce Burgess, kwam een interview voor met een 71-jarige ingenieur die beweerde dat hij als voormalige medewerker bij Area 51 tijdens de jaren vijftig aan een vliegsimulator had gewerkt, die was gebaseerd op een schijf uit een neergestort buitenaards toestel. Dit apparaat zou gebruikt zijn geweest om Amerikaanse piloten op te leiden.
http://www.niburu.nl/et/5209-samenwe...sen-in-area-51

kiko 24 augustus 2013 17:20

Zelfs Stanton Friedman, een zwaargewicht in het UFO-kamp en misschien de grootste Roswell kenner, heeft de sterke verhalen en de leugens van Bob Lazar allang vakkundig doorprikt.

http://www.stantonfriedman.com/index...fdt=2011.01.07

Het verrast mij dat sommige mensen tot nog de leugens van Lazar slikken als zoete koek. Dat heb je uiteraard als je alles gelooft wat in je kraamt past en de rest negeert.

exodus 24 augustus 2013 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6771453)
Zelfs Stanton Friedman, een zwaargewicht in het UFO-kamp en misschien de grootste Roswell kenner, heeft de sterke verhalen en de leugens van Bob Lazar allang vakkundig doorprikt.

http://www.stantonfriedman.com/index...fdt=2011.01.07

Het verrast mij dat sommige mensen tot nog de leugens van Lazar slikken als zoete koek. Dat heb je uiteraard als je alles gelooft wat in je kraamt past en de rest negeert.

Ja, ik was op de hoogte van de controverse rond Lazar, ik ken het onderwerp nu eenmaal. Maar ik heb het toch gepost vanwege de andere informatie. Het is echter een feit dat er basissen op aarde zijn waar aliens en mensen samenwerken. Er zijn trouwens nog andere getuigen dan lazar die hetzeflde zeggen over area 51 en andere basissen.

Citaat:

Education and qualifications

Lazar claims to hold degrees from the California Institute of Technology and Massachusetts Institute of Technology. In 1993, the Los Angeles Times looked into his background and found there was no evidence to support those claims at either institution.[1] Physicist and investigator Stanton Friedman was only able to substantially verify that Lazar took electronics courses in the late 1970s at Pierce Junior College in Los Angeles.[5] His occupation was listed as a self-employed document photo processor.[1] His educational and professional background cannot be either completely verified or refuted, a situation that Lazar and his supporters attribute to government manipulation of records and other deletions of history, specifically done to discredit him and his claims regarding Area 51, S4 and his other claims regarding alien technology and beings that he has encountered."[6]
De disclosure project draag ik veel hoger in het vaandel van Bob Lazar bv.

Nu, met of zonder Bob Lazar, het bewijs voor UFO's is er.

peter1962 24 augustus 2013 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6771470)
Ja, ik was op de hoogte van de controverse rond Lazar, ik ken het onderwerp nu eenmaal. Maar ik heb het toch gepost vanwege de andere informatie. Het is echter een feit dat er basissen op aarde zijn waar aliens en mensen samenwerken. Er zijn trouwens nog andere getuigen dan lazar die hetzeflde zeggen over area 51 en andere basissen.



De disclosure project draag ik veel hoger in het vaandel van Bob Lazar bv.

Nu, met of zonder Bob Lazar, het bewijs voor UFO's is er.

Wanneer juist gaan er wetenschappers naar Zimbabwe voor die basis van de aliens te onderzoeken ?
Dan is het probleem toch direct opgelost als die terug zijn ?

meneer 24 augustus 2013 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6771553)
Wanneer juist gaan er wetenschappers naar Zimbabwe voor die basis van de aliens te onderzoeken ?
Dan is het probleem toch direct opgelost als die terug zijn ?

Het is aan jou om te bewijzen dat die basis(sen ) niet bestaan. Jij trekt hun bestaan immers in twijfel ?

meneer 24 augustus 2013 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6770715)
Nee feitelijk niet.
Parcifal laat gewoon iedereen die een beetje uit de bocht gaat kennis maken met de gevolgen daarvan.

Tot hiertoe staat hij nog steeds 1/0

Een beetje uit de bocht gaat ? Tja, dat is ook maar enkel en alleen een persoonlijke mening hé.
Neem mij nu bvb : ik vind dat parcifal uit de bocht gaat. De arme stakker word totaal hysterisch als het over Aliens gaat.
En bewijzen dat Aliens nooit de aarde bezochten heb ik nog nooit gezien, niet van hem, noch van anderen : 0 op 10.

Mambo 25 augustus 2013 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6771861)
Een beetje uit de bocht gaat ? Tja, dat is ook maar enkel en alleen een persoonlijke mening hé.
Neem mij nu bvb : ik vind dat parcifal uit de bocht gaat. De arme stakker word totaal hysterisch als het over Aliens gaat.
En bewijzen dat Aliens nooit de aarde bezochten heb ik nog nooit gezien, niet van hem, noch van anderen : 0 op 10.

Bewijzen dat ze wel de aarde al bezochten zijn er evenmin.
Nu ja..youtube daar gelaten natuurlijk.

Dixie 25 augustus 2013 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6769226)
Atlantis heeft echt bestaan. Waarom hebben we deze legendes?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Verschi...n_en_sprookjes

nuff said...

kiko 25 augustus 2013 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6771946)

Eén van de grootste misverstanden die er bestaan, is de opvatting dat alle legendes, mythes e.d. gebaseerd zijn op historische feiten.

Hetgeen nonsens is. Sommige zijn 100 pct. gefantaseerd.

Descartes Jr 25 augustus 2013 12:36

en Doggerland

meneer 25 augustus 2013 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6771911)
Bewijzen dat ze wel de aarde al bezochten zijn er evenmin.
Nu ja..youtube daar gelaten natuurlijk.

Bewijzen dat de Aliens de aarde bezochten zijn er niet.
Bewijzen dat de Aliens de aarde NIET bezochten zijn er OOK niet.
Wat mij betreft is dat 1/1.
Wie het tegendeel beweert is niet objectief.
En parcifal smijt er dan een hoop belachelijkmakingen & beledigingen tegenaan om toch maar zijn groot gelijk te krijgen.
Die verliest dus 1 punt wegens slecht gedrag. De score is dus 1/0 voor de tegenpartij.:lol:

meneer 25 augustus 2013 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6772002)
Eén van de grootste misverstanden die er bestaan, is de opvatting dat alle legendes, mythes e.d. gebaseerd zijn op historische feiten.

Hetgeen nonsens is. Sommige zijn 100 pct. gefantaseerd.

Tja, en nu wacht ik tot jij dit bewijst.:-D
Waarop baseert u zich om te verklaren dat sommige legendes en mythes gefantaseerd zijn ?
En je geeft dus toe dat er sommige NIET gefantaseerd zijn ? Dewelke en waarom ?

meneer 25 augustus 2013 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6772267)

Normaal vermits men lang geleden te voet naar het huidige Engeland kon gaan.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be